ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
חדשות פיננסים ושוק ההון

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

 


המגזין הדיגיטלי של ביז-טק - הינו ערוץ המדיה לעסקים אשר מחבר אותך לעולם החדשות וחידושי הניהול והעסקים. המערכת מציגה כתבות, מאמרים, סרטונים, ספרים, מידע עסקי וסיקורי עסקים כנסים ואירועים.  
רוצים שיכתבו עליכם ? צרו קשר 

 

בעשור האחרון פעלו ישראלים רבים שמקבלים שכר גבוה באמצעות חברות ארנק ■ חוק ההסדרים החדש, שנכנס לתוקף שלשום, סוגר את תכנון המס הזה בעבור רבים ■ מי נפגע מהמצב החדש שנוצר, מה עליו לעשות ומי עדיין יכול להמשיך ולפעול באמצעות חברת ארנק?
בחירת תוכנית חיסכון לכל ילדבחודש ינואר 2017 יפתח הביטוח הלאומי תוכנית חיסכון לכל ילד עד הגיעו לגיל 18. בתוכנית יופקדו 50 ₪ בכל חודש לכל ילד, בנוסף לקצבת הילדים שההורה ימשיך לקבל עבורו. ניתן להוסיף לחיסכון של כל ילד עוד 50 ₪ בחודש מקצבת הילדים שמשולמת עבורו, כך שסכום החיסכון יוכפל, ויעמוד על ...
המומחה הפנסיוני של Bizportal על מהפכת קרנות ברירת המחדל שנכנסו היום לתוקף ואמורות לחסוך לנו לא מעט כסףהחל מהיום נכנס לתוקף המכרז לבחירת קרנות פנסיה ברירת מחדל לכל מעביד שאין
במעבר מעולם שהתנהל בחסות ובאחריות המדינה (פנסיה תקציבית, אג"ח מיועדות) לעולם החדש של קרנות פנסיה חדשות בו הקצבה נקבעת על פי הצבירה בגיל הפרישה, הועברה האחריות לניהול החיסכון לטווח ארוך (זכות הבחירה) לידיו של הפרט שנאלץ להתמודד עם ניהול חיסכון לתקופה של עשרות שנים בסביבת ריבית נמוכה, תוחלת חייו ...
הארגונים הכלכליים וההסתדרות חתמו על הסכם קיבוצי להעלאת שכר המינימום במשק ל - 5,000 ש"ח .
תוכנית עסקית כאמצעי להגשה לקרנות מימון
כל מי שרוצה להקים עסק משלהם לרוב אין לו נכסים שיכולים לשמש כביטחונות לקבלת הלוואה מהבנק. אלו אפשרויות פתוחות בפניהם לקבלת המימון הדרוש לפתיחת עסק?
תהליך קבלת המשכנתא ורכישת הדירה משמח מאוד, אבל גם מלא בדילמות, בשאלות – ובטעויות נפוצות. כמה שגיאות נפוצות שכדאי להימנע מהן
מונחים מעולם המיסוי, דיני עבודה , שכר .ביאורים והסברים מתומצתים למונחים מקצועיים שגורים, מעולם המיסוי, השכר, דיני עבודה ופנסיה.»
התקינה הישראלית היא תקינה המפורסמת על ידי המוסד לתקינה ותקינה שפורסמה בעבר על ידי לשכת רואי חשבון ואומצה על ידי המוסד לתקינה בעת הקמתו והיא כוללת את תקני החשבונאות, ההבהרות וגילוי הדעת. כיום חלה התקינה הישראלית על חברות פרטיות.
התקינה הבינלאומית היא תקינה המפורסמת על ידי הוועדה לתקני חשבונאות בינלאומיים (IASB) וכוללת את תקני הדיווח הכספי הבינלאומיים (IFRS), תקני החשבונאות הבינלאומיים (IAS), פרשנויות של הוועדה לפרשנויות של דיווח כספי בינלאומי (IFRIC) ופרשנויות של הוועדה המתמדת לפרשנויות (SIC).
תהליך גבייה יכול להיות משימה פשוטה ודי קלה. מנהלים אשר השתתפו בסדנאות לגביית כספים, לומדים את האסטרטגיה שמאחורי השימוש המושכל בכלי הגבייה השונים. לא מדובר ב"פתרונות קסם" כלשהם, אלא ב"ארגז כלים" מסודר, אשר בבסיסו היכולת להבחין בין ארבעה סוגי לקוחות:

שוק ההון

המדריך לאסטרטגיות השקעה בשוק ההון - קורס...
הידעת? מרבית הסוחרים שמרוויחים בבורסה עושים זאת...