ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
קורסי שיווק באינטרנט ורשתות חברתיות

שמעתם שהאינסטגרם הוא "הדבר הבא"... ואין לכם מושג למה? מוזמנים לסדנה בנושא "האינסטגרם ככלי לשיווק העסק" , בה תקבלו כלים מידיים שיספקו לכם מספיק ידע, על מנת להתחיל לעבוד עם הכלי הלוהט ביותר כיום בתחום השיווק הדיגיטל!
איתור מידע עסקי ותחרותי באינטרנט . אתם חייבים להכיר ללמוד ולדעת על אנשים , מתחרים , איומים , תחזיות , מידע חשוב לעסק שלכם
1. איך מתחילים להרוויח באיביי בלי להשקיע כסף 2. מהם 5 היתרונות הייחודיים של איביי ואיך לנצל אותם 3. מהי השיטה ליצירת חופש כלכלי, צעד אחר צעד 4. מהן הטעויות המסוכנות שמפילות כמעט כל סוחר מתחיל באיביי (ואיך להמנע מהן) 5. כיצד מקימים באיביי עסק יציב, בטוח ומצליח לטווח ארוך 6. איך להתחיל למכור ...
הנוסחה ליצירת מוצרי ידע דיגיטליים רווחיים-רוזין רוזנבלום
קורס ממוקד כל מה שבעלי עסקים חייבים לדעת על שיווק באינטרנט וברשתות החברתיות - פייסבוק / לינקדאין / חיפושי מידע באינטרנט
הקורס המקיף ביותר לבעלי עסקים על שיווק באינטרנט וברשתות החברתיות , הסודות החשובים ביותר להצלחה ויישום
פעילויות מדוייקות וממוקדות שעליך לעשות לפני פרסום תכנים באתר שלך כדי שגוגל יביא לך לקוחות ובחינם
השינויים שעובר תחום השיווק בשנים האחרונות, הינם מהותיים יותר מהשינויים שהתרחשו בכל העשורים הקודמים יחדיו: בסיסי מידע ואמצעי קומוניקציה, המאפשרים מעקב פרטני אחר לקוחות; מדיה חברתית המאפשרת לצרכנים להשפיע בקלות אחד על השני ולהתאגד מול חברות; מותגים הנמצאים תחת מתקפה; וטכנולוגיה שעתידה להקצין עוד יותר ...
הקורס מלמד את פלטפורמות השיווק המרכזיות באינטרנט, מלמד להקים ולנהל את פלטפורמות במערכות השיווק באינטרנט כדוגמת פייסבוק, גוגל, יוטיוב, לינקדאין.
הנושאים:בעיות בהקמת אתר והנחיות להכנת תנאי שימוש. זכויות יוצרים בתוכן ותמונות - איך לא נופלים בפח. מה לשים לב אם אתם פעילים על פלטפורמות קיימות דוגמת פייסבוק, גוגל+, מדיה חברתית, אתרי מכירות וכדומה. "חוק הספאם" והניוזלטר - היגורו שניים יחד? איך עסקים יכולים לשלוח עדכונים פרסומיים מבלי להפר ...
תכני הקורס:מבוא לגוגל אנליטיקס הכרת הפרופיל שימוש בעזרה הבנת הדוחות בגוגל אנליטיקס פילטרים מתקדמים הצגת הנתונים בפורמטים שונים Universal Analytics דוחות של נתוני מבקרים דוחות של מקורות התנועה הבנת המשמעות של דפי הנחיתה באתר דוחות ממנועי חיפוש דוחות של התוכן באתר זיהוי דפים עם ...
כיצד להביא לקוחות חדשים לעסק בצורה ממוקדת ולזולה הפרסום ב- Google מאפשר להשיג השפעה מיידית וממוקדת בקרב לקוחות פוטנציאלים! הפרסום ב- Google מאפשר ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאלים במקום הנכון וברגע המתאים באמצעות הצגת מודעתך באזור הקישורים הממומנים של דף תוצאות החיפוש.
הנושאים:מבוא לעולם הסלולר - החיבור בין עולם האונליין והאופליין – SoLoMo - QR CODE - פרסום בסלולר - עולם האפליקציות
נושאי הסדנא: קידום בתוצאות האורגניות של גוגל(SEO) תוצאות החיפוש של גוגל - מבוא מקדם טוב הוא גם מחפש טוב - כללים בסיסיים לחיפוש יעיל מחקר ביטויי מפתח לחשוב - כמו הלקוחות הבאים שלך הנחיות טכניות לבניית אתר קידום אתרים כלי עבודה ומדידה בסיסיים:
מה נלמד? כלים מובילים לנטוורקינג אפקטיבי ומיתוג אישי ועסקי ברשתות החברתיות להשתחרר ולכבוש סגנונות תקשורת (אינטראקציה בצבעים)
בסדנא נלמד: חיפושים באינטרנט מודיעין עסק דרך רשת האינטרנט מנוע גוגל: גוגל התראות, גוגל מגמות, גוגל פיננסי, גוגל תרגומים, סוגי מנועי חיפוש וכלים שונים מנועי חיפוש נישתיים ניסוח נכון של שאילתת חיפוש – חיפוש בוליאני טיפים לחיפוש איכותי אופרטורים אפשריים בשאילתות חיפש מתקדמות חיפוש ממוקד ...
בקורס נלמד על: 1. הכרת האתר- איך לקנות חכם 2. חיפוש מתקדם וביצוע מחקרי שוק באיביי עמלות איביי ופייפאל 3. פורמטי המכירה 4. תימחור נכון של מוצרים 5. הקמת דפי מכירה 6. צילום והעלאת תמונות + קטעי youtubeלדף המכירה 7. קבלת תשלום 8. שירות לקוחות וטיפול בתלונות 9. עבודה עם ספקים 10. הגדלת המכר ...
בקורס נלמד על:  שיווק בעולם אינטרנטי- הכרות עם ערוצי השיווק למה רשימות תפוצה? היתרון הגדול בדיוור אלקטרוני לרשימות התפוצה פילוח שוק,הגדרת המוצרים וקהל היעד. אבל אין לי רשימות תפוצה? איך מתחילים? דפי נחיתה, דפי מכירה, דפי לכידה הטעויות הגדולות ברשימות תפוצה ודפי נחיתה ...
כמה פעמים שלחת ניוזלטר ולא קיבלת פניות? כמה פעמים הפוסט שפרסמת בפייסבוק לא קיבל תגובות? אחד האתגרים שעומדים בפני בעלי עסקים ומפרסמים הוא כתיבה שיווקית אפקטיבית. קורס כתיבה שיווקית יקנה לכם כלים מעשיים לכתיבה וניסוח שיגידלו באופן משמעותי את ההיענות לניוזלטר, פוסטים, פליירים ועוד.
בסדנא נלמד על: כתיבה שיווקית מהי? תכנון אסטרטגי כבסיס לעבודה מניבה תוצאות אפיון קהל היעד הנכון, כוחה של הפניה הממוקדת טיימינג, טיימינג, טיימינג - מפתח הכרחי להצלחה כתיבה שיווקית באתרי אינטרנט ודפי נחיתה כתיבה שיווקית ברשתות חברתיות כלים למדידת יעילות הכתיבה (מעקב המרות) יוטיוב ככלי רב ...
במציאות של חוסר ודאות עסקית, הבנת הדינמיקה של הענף בו אתם פועלים ופעילות השחקנים המרכזיים בו, תסייע בשיווק המוצרים באופן אקטיבי שייצר עבורכם יתרונות תחרותיים. הקורס יסקור כלים וטכניקות לאיתור מידע הנחוץ להבנת הסביבה התחרותית שבה אתם פועלים.
בקורס נלמד על:מבוא לאתרים •מהו אתר יעיל? •מה ההבדל בין דומיין לאתר? •עקרונות העיצוב בעולם אינטרנטי •עשה ואל תעשה בבניית אתר •חווית המשתמש/שיפור יחס ההמרה •תהליך עבודה נכון בהקמת אתר אינטרנט •מהו וורדפרס? למה הוא כזה פופולארי? היכרות עם וורדפרס •התקנה והגדרה •ממשק הניהול •הארכיטקטורה ...
נושאי הסדנא: · למה להשתמש ביוטיוב? יוטיוב בתור מנוע שיווקי עם יעילות מוכחת. · החשיבות של וידאו בעולם האינטרנטי – וידאו הוא הכלי היעיל ביותר להעברת מסרים לצרכי מכירות, חינוך או כל מטרה אחרת. · איך ליצור וידאו מוצלח ביוטיוב? אבני היסוד של תוכן איכותי ואיך לקבל החזר על ההשקעה שלנו. · איך יוצרים ...
מה נלמד? • מבוא למדיה דיגיטלית • איסוף מידע באמצעות רשתות חברתיות • פייסבוק לעסקים • בניית קמפיינים ממומנים • לינקדאין לעסקים • שיווק באמצעות וידאו • קידום בגוגל- seo וגוגל פלוס • בניית אתרים • גוגל אדוורדס - קידום ממומן • ריטרגטינג גוגל אנליטיקס • ניהול רשימת תפוצה • ...
כלים ושיטות למודיעין עסקי תחרותי , מידע עסקי על מתחרים
הנושאים הנלמדים:• מבוא למדיה דיגיטלית• איסוף מידע באמצעות רשתות חברתיות• פייסבוק לעסקים• איסטגראם• לינקדאין לעסקים• שיווק באמצעות וידאו• קידום בגוגל- seo וגוגל פלוס• גוגל אנליטיקס• גוגדל אדוורדס• ריטרגטינג• ניהול רשימת תפוצה• כתיבה שיווקית• ...
נושאי הקורס: קורס דיגיטאלי בן 3 חודשים באיכות HD עם למעלה מ 40 סרטונים ברורים ומפורטים עם כל מה שרציתם לדעת על שיווק עם וידאו ליווי אישי של 3 חודשים שכולל שיחה טלפונית חודשית בת 45 דקות עם עדי , בה תוכלו להתייעץ על תכני הקורס ובכלל (לאחר 3 חודשים הקורס נשאר ברשותכם ללא הליווי) קבוצת פייסבוק ...
נושאי הסדנא: מהו קידום אורגני? ביצוע תהליך מחקר מילים נכון כולל שימוש בטכניקת זנב ארוך הכנת אתר האינטרנט לקידום כולל הסבר על מערכות ניהול תוכן קישורים פנימיים – הסבר ובנייה בפועל שימושיות האתר – מה חובה שיהיה באתר, מעבר למרכיבי הקידום? שימוש בכלים לבדיקת תקינות האתר ומוכנותו לקידום פרופיל ...
-אתה תוכל לייצר לעצמך את החופש לבחור, החופש לעשות והחופש לחיות בדרך שאתה באמת רוצה עבורך ועבור משפחתך. -אתה תגלה בדיוק איך לבנות עסק אינטרנטי אמיתי שמייצר הכנסות ושיוכל להשאיר לך זמן פנוי למשפחה ולתחביבים שלך. -זהו המקום בוא תוכל ללמוד את הדברים שבאמת צריך לדעת כדי לשנות את חייך ואת חיי משפחתך ...
תכנית מקיפה ללימוד קידום אתרים ולהשגת יעדים שיווקיים באמצעות הקידום.מיקומו של האתר במנועי חיפוש מהותי למימוש המטרות העסקיות – מכירה online ו-offline, החדרת מותגים לשוק, שיווק שירותים ועוד. אתר שלא ייחשף ללקוחותיו הפוטנציאליים ברשת עלול לאבד אותם כלקוחות פעילים. לפיכך נדרשות חברות לא רק ...
מה בסדנא? § יסודות השיווק באינטרנט § בחינת השוק, המתחרים ויצירת בידול שלך בעיני הגולש § פתיחת חשבון ב- Google, והפעלת מסע הפרסום שלך § ייעול ואופטימיזציה של הקמפיין שלך ב- Google § שימוש בפורטל "המפסרם הגלובלי" של Google § שימוש בכלי היצוא של Google, מאתר השווקים הגלובלי § המתרגם האוטומטי
מנועי חיפוש בארץ ובעולם נפחי חיפוש השוואה בין קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן הפרמטרים המשפיעים ביותר על קידום האתר
תוכן הסדנה: מה זה LINKEDIN בהשאווה לרשתות חברתיות אחרות  מדיניות חברות לשימוש נכון ברשתות חברתיות  מה השימושים העיקריים ברשת לינקדאין  רשת הקשרים : כיצד יוצרים את רשת הקשרים מהדרגה הראשונה בצורה נכונה , מהירה ואופטימלית  כיצד להרחיב את רשת הקשרים , כיצד לפנות ולהגיע לאנשי קשר שאינם ...
לראשונה – סדנא מעשית, הנותנת ליצואן את כל הכלים הדרושים לו להתחיל לשווק לבד במנועי החיפוש המובילים בעולם! הסדנא מורכבת משני מפגשים בני ארבע שעות בכיתת מחשבים, ובה לכל משתתף עמדת מחשב לעבודה ותרגול. בסוף הסדנא, ידע כל משתתף איך לפתוח חשבון מפרסם בגוגל ומה הסודות לבניית קמפיין מוצלח במנועי החיפוש.
בין הנושאים הנלמדים בסמינר: ניהול מקצועי של הקמפיין, אופטימיזציה – שיפור מתמיד של תוצאות הפרסום, מיקסום החזר ההשקעה (ROI), הוזלת עלויות הפרסום וכו'. מנחי הסמינר הינם מדריכים מוסמכים ע''י Google ובעלי נסיון עשיר של שנים, בהדרכה וניהול קמפיינים של מאות עסקים ב Google.
היכרות עם כל כלי השיווק באינטרנט. 10 כלי שיווק דיגיטליים שחובה להכיר. כלי שיווק דיגיטליים. באנרים ומיניסייט בלוגים קניה חברתית שיווק ברשתות חברתיות - פייסבוק ולינקדאיןשיווק סלולרי
בתוכנית : חדשנות במודלים עסקיים: מהו מודל עסקי? מהי חדשנות במודל עסקי? דוגמאות למודלים עסקיים חדשניים. הקשר בין מודלים עסקיים חדשניים לבין הצלחה עסקית. פתרון קונפליקטים בין מקסימום ערך ללקוח לבין ‏מקסימום רווח לחברה.•הגדלת הכנסות בדרכים חדשות: כיצד מצליחה חברה להכפיל שווי שוק (בבורסה ...
בין הנושאים הנלמדים בקורס: מבוא- מושגי יסוד , שלבים לבניית נוכחות באינטרנט, הגדרת צרכים ומטרות שיווקיות, ניתוח ה"סביבה האינטרנטית", הגדרת קהל היעד/ ניתוח פרופיל המשתמש, סוגי והתפלגות אתרים .בדיקת רייטינג האתרים/שיעורי חשיפה. יסודות קידום אתרים- SEO - אופטימיזציה למנועי חיפוש ,קידום אורגני ( לא ...
קורס המקצוענים מהווה הכשרה לאנשי שיווק וקידום אתרים.ניתוח צרכי אתר, קידום האתר בתוצאות האורגניות, שיווק האתר בתשלום ובתשתיות חינמיות, תוך בניית מותג החברה.במהלך ההכשרה מוקנות יכולות שונות לביצוע מהלכים בתוך האתר ומחוצה לו. יחס אישי וחם לכל סטודנט, קבוצות קטנות (מחשב לכל סטודנט), תקשורת ...
בתוכנית: סדנת קידום אתרים בגוגל (קידום אורגני) בסדנא תקבלו כלים לביקורת על האתר שלכם, בדיקת מתחרים, חקר נכון של השוק וידע כדי לשפר את האתר וכדי להתקדם בגוגל. סדנת שיווק ברשתות חברתיות סדנת קידום ממומן שיווק בעזרת וידאו כתיבה אפקטיבית לאינטרנט ושיווק בעזרת דואר אלקטרוני כלים חינמיים ...
בתכנית: · איפה אנחנו? מהו העתיד של מסחר מקוון? כן, אתם תופתעו... · אופטימיזציות ותוספות לאתרי סחר אלקטרוני – חובה ! · הפכו את הלקוחות שלכם למפיצי מוצרים וממליצים - בחינם ! · למכור בשוק המצרכים למכירה של פייסבוק – אתם לא שם ? כדאי שתהיו ! · לקוח אחד קונה – ומביא אחריו מספר לא מבוטל של רוכשים ! ...
המדיה החדשה.נושאים ראשיים:ü כיצד לבחור אסטרטגיה ולהכין תוכנית לשיווק במדיה החברתית ü איך לפרסם ולשווק בפייסבוק ü הקמת בלוג עסקי בפלטפורמת הבלוגים המובילה בעולם ü גיוס עובדים ומציאת מפיצים ולקוחות ב- Linkedin ü פעילות עסקית ב-twitter ו - YouTube ü כתיבה נכונה של תוכן ליצירת באז במדיה ...
הרצאה ראשונה: הפן הפרקטי, טיפים מעשיים לשימוש, עיבוד ושמירת מידע בחיי היומיום/הרצאה שנייה: חיפוש מידע עסקי באינטרנט – ככלי לקבלת החלטות ויצירת פרופיל לקוח/ הרצאה שלישית: תשובות ברורות בזמן אמת ברשת - על מנועי תשובות וטכנולוגיות נוספות
יישומי WEB2.0- מושגי יסוד אסטרטגיות שיווק ברשתות חברתיות עקרונות השיווק הויראלי שיווק בבלוגים כלי השיווק ב FACEBOOK YOUTUBE יוטיוב כערוץ שיווקבניית אמינות ברשת נתוח מקרה מבחן לשווק ברשתות חברתיות חוקי היסוד לשווק חברתי מה GOOGLE אוהב?
מושגי יסוד מה זה HTML הסבר כללי על מערכות CMS גוגל ומנועי החיפוש הראשיים, אתרים מובילים בתחום. סקירת גוגל ומדדים שונים
נושאי הלימוד:מבנה רשת פייסבוק והאופן שבו היא פועלת ו"חושבת" הקמת דפים עסקיים אפליקציות כתיבת תוכן נכונה לשם הנעה לפעולה ניהול אוהדים מענה לתגובות ופרסומים של אוהדים פרסום מבוסס PPC
קורסי שיווק באינטרנט - הכרת עולם המושגים הקשור להקמת אתר אינטרנט, קידום אורגני , מחקר שוק וניהול האתר מילות מפתח, שיטות למציאת ביטויים יעילים ואיכותיים, ניתוח כדאיות וזיהוי פלחי שוק, נפחי חיפוש ומגמות, בדיקת רמת תחרותיות, ביטויי זנב ארוך, ניהול אתר אינטרנט ותכנים. פרסום ממומן סקירה כללית, אפיקי ...
איך לייצר הכנסות אוטומטיות מאריזת הידע שלך לשווקו במאסות לקהל מטרה ממוקד וכל זאת תוך שלושה חודשים מהיום! יצר עבורך קורס שלם ליצירת מוצרי מידע ריווחים שיגיעו ישירות אל קהל המטרה שלך, יגדילו את הכנסותיך ויטפחו את האוטוריטה שלך.
מה האפשרויות פרסום של העסק שלי באינטרנט כיצד עובד Google ומנועי חיפוש בכלל מחקר שוק – לקוחות ומתחרים בזירת האינטרנט בידול העסק שלי – כיצד לגרום לגולשים לקנות דווקא ממני פתיחת חשבון חדש ב Google Adwords - שלב אחר שלב
תועלות, נושאים בהדרכה  איתור ביקוש ברור למוצר/שירות שלכם באמצעות מחקר מילים/ביטויים שכיחים בחיפוש במנוע החיפוש Google  שימוש בכלי מחקרGoogle keywords tool , Google insights for search  בחירת מילים/ביטויים לקידום בתוצאות מנוע חיפוש Google  כדאיות בבחירת מילים וביטויים בפרסום - להיטים / ...
ריכוז קורסים לשיווק באינטרנט וברשתות החברתיות , לפי נושאים
ההתחייבות למשתתף:1. ללמוד 4+1 מודלים שיווקיים חדשים שמהם נגזר תמהיל השיווק המתאים לעסק 2. לעזור לכל משתתף לאבחן את העסק שלו – באופן מונחה ושיטתי כך שעבודת השיווק באינטרנט לא תתיש 3. להבין מה תמהיל השיווק (הכלים, הפעילויות ודרכי השיווק באינטרנט) שמתאים לעסק, על פי המודל השיווקי הנכון 4. ...
רוצה להגדיל את הפעילות שלך ? סדנה ייחודית שמטרתה להקנות ידע, שבאמצעותו, בעלי עסקים יוכלו ללמוד, כיצד ניתן לקדם את העסק שבבעלותם ברשת החברתית החזקה והמתקדמת ביותר, "הפייסבוק". הסדנה ומיועדת לבעלי עסקים קטנים עד בינוניים, שכירים או עצמאיים. הפייסבוק -פלטפורמה מצויינת לקשירת קשרים עסקיים, מטרת ...
הגברת היעילות ושפור התוצאות העסקיות באמצעות חשיפה למושגי היסוד של התחום והכרות עם מגוון ערוצי WEB 2.0 ;FACEBOOK,TWITTER,YOUTUBE,LINKEDINE;THEMARKER CAFE; בלוגים והקניית כלים וטכניקות לשיווק ברשתות חברתיות.
מסלול הלימודים המלא של האקדמיה לשיווק הינה תכנית לימוד מקיפה המותאמת למנהלי שיווק ומרקום, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ולמעוניינים לבנות קריירה כמומחי שיווק באינטרנט ובמדיה חברתית. תכנית הלימוד מועברת על ידי טובי המומחים הארץ בעלי נסיון עשיר בעולם השיווק והתמחויות בתחום השיווק באינטרנט ובמדיה ...
- הדרכה יישומית של קידום אתרי מסחר באינטרנט תאפשר לך לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה בחיפוש אורגני שמשמעותה יותר גולשים באתר שלך, יותר פניות ו- יותר מכירות ולגרום לאתר שלך להצליח יותר. - הדרכה יישומית המתמקדת באופטימיזציה של אתרי מסחר באינטרנט למנוע החיפוש גוגל, כדי שגוגל "יבין" טוב יותר את האתר, ...
נושאי הלימוד המרכזיים• כלי חשיבה — מפות סמנטיות, כלים ושיטות לחשיבה ולקבלת החלטות בתנאי אי־ודאות, תיעדוף מידע • מידענות — מידע אקדמי, מידע עסקי, טכנולוגי, ממשלתי, מידע חזותי ויישום web 2.0 והווב הסמנטי • מודיעין עסקי תחרותי — כלי לניתוח מידע, גיבוש תמונת מודיעין ומתודולוגיה ליצירת הערכות ...
הנושאים:מפגש מספר 1: מבוא - מיתוג אישי ונטוורקינג, מיצוב חברה/מוצר, בניית פלטפורמת המסרים מפגש מספר 2: מיתוג חברות - משלב האסטרטגיה ועד שלב ההטמעה מפגש מספר 3: מתודולוגיה ואסטרטגיה במדיה החברתית ושיווק בפייסבוק מפגש מספר 4: שיווק בלינקדאין - נטוורקינג ומינוף הפעילות העסקית באמצעות לינקדאין ...
סדנת מיתוג אישי, נטוורקינג ושיווק ומינוף הפעילות העסקית באמצעות פייסבוק הינה סדנה פרקטית המיועדת לאנשי שיווק/מרקום, עצמאיים/בעלי עסק קטן וכל מי שמעוניין להתמקצע ברזי השיווק בפייסבוק. סדנה זו תיתן לך את הכלים כך שביום שלמחרת תדע בדיוק מה ואיך אתה הולך לעשות בפייסבוק, כולל בניה של מתחם פייסבוק מעוצב, ...
נושאי לימוד עיקריים• ניהול הפרסום באינטרנט • קידום עסקים באמצעות רשתות חברתיות וכלי Google • שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לפרסום • קביעת יעדי הפרסום והגדרת קהל המטרה לתקשורת • בניית תקציב הפרסום • החלטות מסר • החלטות מדיה • מדידת יעילות הפרסום • המסחר האלקטרוני • קריירה בעולם ...