ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
עמותות

הרוח הישראלית, הינה חברה לתועלת הציבור (חל"צ) אשר הוקמה בשנת 1998 על ידי הסוכנות היהודית וקרן היסוד, במטרה לגייס את הציבור הישראלי והמגזר העסקי למעורבות ולאחריות חברתית, לצד הקהילות היהודית מהעולם. הרוח הישראלית פועלת ברחבי הארץ לצמצום פערים בחברה הישראלית ולרתימת הדור הצעיר בארץ ובתפוצות למעורבות ...
בגיידסטאר תמצאו את המידע המקיף והמהימן ביותר על כל העמותות והארגונים ללא כוונת רווח בישראל. הנתונים מבוססים על מקורות ממשלתיים ודיווחים רשמיים. 47,028 ארגונים באתר | 12,427 עמותות עם ניהול תקין.
המרכז לעיוור הוא מלכ"ר,עמותה ללא מטרות רווח. הוא גוף גג של ארגונים הפועלים למען העיוורים. הוא שם לו למטרה לפעול לשילובם המלא בחברה הישראלית ולייצוגם בפני הרשויות הממלכתיות והציבוריות.הארגונים שחברים במרכז לעיוור הם: אגודות למען העיוור, אגודת העיוורים "ששת", אגודת העיוורים "הגשמה", חטיבת ...
עמותה לאתיקה , שקיפות בניהול עסקים
מידע והדרכות בתחום האתיקה
הארגון הגדול בארץ לטיפול בילדים ובבוגרים עם ליקויי למידה והפרעת קשב. הכשרת מאמנים לאוכלוסיוות ליקויי למידה
- ערך דיור של עמותת שק"ל נותנת שרותים בקהילה לאוכלוסיה עם צרכים מיוחדים (פיגור, שיקום אוטיזם ונכויות שונות|) בדיור מוגן בקהילה.
משימת הקרן היא להעצים את המורים בישראל ולדאוג שכל מורה בישראל יצויד במחשב נייד, ככלי עבודה, ביחד עם קורס הדרכה מעשי של 120 שעות. במטרה היא שבמחשב ישמש את המורה ככלי עבודה לשיפור מילוי תפקידו בהוראה.