ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
ריהוט חדרי ילדים ונוער

"רגבים" הוקמה מתוך אהבה גדולה לעיצוב חדרי ילדים ונוער. מקימי "רגבים" הם דור שני של מייצרי רהיטים והם באים לעולם חדרי הילדים והנוער מתוך ניסיון רב שנים בייצור ועיצוב רהיטי איכות לבית. אנו מאמינים כי כל הילדים ובני הנוער שמגיעים אלינו הם מיוחדים, בעלי טעם ייחודי ואישי, עם צרכים וחלומות המתאימים לכל ...
חדרי ילדים הם חדרים המיועדים לילדים האהובים שלנו, ובדיוק משום כך הם צריכים להכיל את כל מה שהילדים שלנו צריכים ורוצים. למרות הדעה הרווחת, אנחנו לא באמת יודעים מה עובד במוח של הילדים שלנו. אנחנו לא יודעים מהם ההעדפות שלהם ואנחנו לא יודעים מה בדיוק הם רוצים. מכיוון שכך ובהתאם לזאת חשוב לנו לשתף את ...
להב מחסני רהיטים היבואן, מתמחה ביבוא ישיר ממפעלי היצרנים האיכותיים ביותר לבתי הצרכן הישראלי! חברתנו נוסדה במטרה לקצר את תהליך הרכישה וכתוצאה מכך להוזיל משמעותית את מחירי המוצרים לצרכן. החזון שלנו הוא לספק לצרכן הישראלי את הריהוט הטוב ביותר והאיכותי ביותר ברמת המחיר הזולה ביותר!!
החזון של הבעלים של מיי בייבי הוא להרחיב את המימדים של המרכז עד שיגיע ל 20,000 מ' . ולא פחות חשוב ליישם את המודל הזה של מרכז לאם ולילד מסביב לעולם. ע"י הבנה מעמיקה לצרכים של האם והילד, אנו במיי בייבי מחזיקים את כל האביזרים הנצרכים להם משלב הינקות והלאה, כולל ריהוט, עגלות, ביגוד, הנעלה, אביזרים לאם ...
מיכאל הנגר מתכנן ובונה את כל סוגי הרהיטים לבית ולמשרד, החל מעבודות קטנות ועד לפרויקטים גדולים ומורכבים.תוך כדי שימוש בכל סוגי העצים, הלבידים והפרזול הקיימים (התמחות בעץ מלא מכל סוג שהוא),מיכאל הנגר שם דגש על איכות, מקצועיות ורמת גימור מושלמים.מיכאל הנגר מעצב את הרהיטים בעצמו ומול הלקוח, תוך כדי ...
חברת אלנבי הינה מהגדולות והוותיקות בישראל בתחום היבוא והשיווק של ריהוט ביתי. החברה מייבאת ומשווקת ריהוט משובח מכל העולם.
ברהיטי הסיטי תמצאו חדרי ילדים שיאפשרו לכם לעצב בטוב טעם כל חדר, גדול או קטן כמה שלא יהיה. כל הרהיטים שתמצאו אצלנו בטיחותיים לשימוש ויעזרו לכם לשמור על בריאותם של ילדיכם. ניתן להזמין את המוצרים השונים תוך התאמה ספציפית לצורכי הלקוח, לרבות בחירת הצבע ומידות הרהיט.
מגוון העבודות כולל: מטבחים, חדרי שינה, חדרי ילדים, חדרי אמבטיה, ריהוט משרדי ומוסדי, דלפקים, משקופים, דלתות, וכן פרויקטים שונים לפי הזמנת הלקוח. הנגרייה משרתת לקוחות פרטיים ועסקיים רבים, ומתמחה בעבודה מול אדריכלים וקבלנים.
ברוכים הבאים לאתר של רהיטי עדן! כאן, כל אחד מוזמן לבחור את הרהיטים לבית לפי נשמתו ותקציבו. מכירת רהיטים עם משלוחם מתבצעת בכל רחבי הארץ. המציעה מגוון רחב של ריהוט, המחולק לקטגוריות המתאימות כדי לעזור לכם להסתדר במגוון ולעשות את הבחירה הנכונה.
מטבחי ROKA מתמחים בעיצוב, תכנון וייצור לפי הזמנה: מטבחים, ארונות אמבטיה, חדרי שינה, חדרי ילדים, מזנונים, דלתות כניסה ודלתות פנים, ספריות, חדרי ארונות, משרדים, עיצוב חנויות, פרויקטים מיוחדים על פי דרישת הלקוח וכל תכנון עצמי או אדריכלי.
טל רהיט הינה שילוב של ותק, נסיון וחדשנות בתחום חדרי השינה, מזרנים, ספות נוער ואירוח, סלונים- מעור ומבד, מזנונים, ארונות קיר, וחדרי ארונות במחיר השווה לכל נפש. נשמח לעמוד לרשותכם במתן פתרונות ריהוט ללא התחייבות מידיכם.
מרכז שינה הגושרים מעמיד לרשותכם אולם תצוגה גדול למזרני אולימפיה מכל הסוגים. בנוסף, במקום מבחר גדול של רהיטים לבית: מערכות ישיבה, ארונות, מזנונים וחדרי שינה. המרכז עובד בשיתוף עם נגרים רבים, המתמקדים בבניית ריהוט ייחודי. כל ריפוד הריהוט מתבצע במרפדייה של יורי. במרכז השינה אולימפיה ניתן למצוא ...
עפר עיצוב חדרי ילדים הינה חנות ייחודית, המפגישה בין יצרנים שונים שאינם מנהלים חנות רשת לבין הלקוח הזקוק ליחס אישי ולעיצוב מסוים וייחודי. אנו מתאימים את הרהיטים ללקוחות, ולא מאלצים את הלקוחות להתאים לרהיטים: כל לקוח מקבל בדיוק את הרהיט שרצה, ואנחנו, כמובן, מייעצים ודואגים לכך שיקבל את הטוב ביותר.
עמוד 2 מ- 3