ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
דלתות ראשי

חברת פלג דלתות עוסקת מזה 30 שנה בייצור, יבוא ושיווק של כל סוגי הדלתות, החברה צברה ניסיון רב עם השנים, והיא נהנית היום ממוניטין רב בשוק הדלתות ונחשבת לחברה מקצועית ומנוסה המספקת שירות איכותי ומוצרים מוגמרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
משפחת "גלרי דור" כוללת מספר רב של לקוחות מרוצים, אשר מהווים "שגרירים" ליצירת מוניטין וברכישת דלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות מעוצבות, דלתות ביטחון ועוד… נקווה שגם אתם תהיו "השגרירים" הבאים שלנו. צפייה נעימה ובחירת דלתות מוצלחת!
חברת עיצובים לי מתמחה בשיווק ובהתקנת דלתות פנים וחוץ, כמו גם במתן שירותי אחזקה עבורן ושירותים נלווים נוספים. כמו כן, החברה משווקת ומתקינה אביזרי בטיחות למוסדות וכן אביזרים לממ"ד. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה למעלה מ- 10 שנות ניסיון בתחום, וכן מלאי גדול של דלתות לאספקה מיידית. כל הדלתות נמכרות ...
רוסו - דלתות כניסה מעוצבות ,דלתות פנימיות , ומוצרי נעילה חכמים פותחים בפניכם דלת לעולם מעוצב בחכמה ,עם ניסיון בביטחון של עשרות שנים. רוסו דלתות הינם נציגים רשמיים של: וריאציה דלתות - מעוצבות לכניסה האיכותיות בישראל,
מיכאל פלדלת מתמחה בשיווק, בתיקון ובהתקנה של דלתות ביטחון מכל הסוגים. העסק עובד מול חברות בנייה, קבלנים, מוסדות חינוך, מועצות מקומיות ולקוחות עסקיים ופרטיים רבים בכל אזור הדרום והמרכז, ומספק להם שירות מקצועי ברמה גבוהה.
אינדורס נוסדה ע"י אבי ארצי אשר מגיע ממשפחת נגרים ותיקה. חברת אינדורס מתמחה בייצור ועיצוב דלתות עץ. תהליך הייצור של דלתות אינדורס משלב את מיטב החומרים בייצור מקצועי: פורמייקה, פורניר, אפוקסי, ועוד.
מ.א.ל.מ דלתות הינה חברה נוספת בקבוצת מ.א.ל.מ המתמחה בתחום דלתות הפנים כבר למעלה מ20 שנה. תחת שרותינו הייחודים אנו מתאימים דלתות פנים לכל מטרה וייעוד. באמצעות הנגריה המקצועית של מ.א.ל.מ ניתן לקבל שרותים ייחודים להתאמת דלתות וצהרים במידות, צורות ואפיונים מיוחדים. ל
אנשים אוהבים לראות את עיצוב הבית בתור תחום שבו הם יכולים ממש לתת לרעיונותיהם הפרועים להתפרץ, להביע את מי שהם ואת מה שהן רוצים, וכל ההתפרצות הזו שיכולה להיות התפרצות של רעיונות רבים ומגוונים, אמורים למצוא מענה עיצובי בתחום הבית או הדירה. על מנת שלא תראה הדירה כאילו עוצבה על ידי משוגע, על מנת שיהיה ...
מהפכת הדלתות של אמי עכשיו כאן !! בואו להתפרע ולשנות את ביתכם עם ציפויים מעוצבים ומרתקים המתאימים לכל דלתות הפלדלת הישנות או החדשות . ​ בעזרת טכנולוגיה חדשה יצרנו ציפויים מעוצבים העשויים מוינוריט איכותית ועמידה בפני מים וקרינת UV 400 , אז מה זה וינוריט ואך היא ניראת ?
דלתות פולידור מובילה את מהפיכת דלתות הפנים המעוצבות בישראל. חזון החברה הוא להפוך את הדלת הפונקציונאלית לפריט עיצובי מרהיב וזו הסיבה שאין ברשותנו “מוצרי מדף“: עבורנו כל דלת היא יצירת מופת מיוחדת במינה.
עמוד 5 מ- 6