ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
פרגולות, סוככים ודקים

בניית פרגולות: את הפרגולות שלנו מתחילים בבחירה מדוקדקת של החומר, הבנייה נעשית בעצים שונים ובחתכים מגוונים, בעץ אורן פיני, גושני, וקלאסי, בדגלס פייר אלון, עמודים עגולים, קורות רב שכבתי למפתחים גדולים ועוד...
בנימין בונה בעץ, חברה מובילה בתחום הבנייה בעץ בעלת מעל 30 שנות ניסיון, החברה עוסקת בתכנון, בעיצוב ובבנייה של מוצרי עץ בעלי אופי עיצובי ייחודי. החברה היא אחת החברות הפעילות והאיכותיות בשוק הבנייה בעץ אשר הולך ותופס תאוצה בארץ בשנים האחרונות.
ערבה ערן הוא המקור לעבודה מסורה, אמינה, מקצועית ומלאת אהבה. ערבה איתך מהשלב הראשון של הייעוץ לשלב העיצוב ועד לשלב הסופי של הביצוע אשר נעשה בסטנדרטים גבוהים וחומרים איכותיים תוך כדי הקפדה ודיוק על הפרטים הקטנים.
ירוק עד - עבודות עץ -מומחים לעבודות עץ ,פרגולות, דקים ,צימרים מיוחדים , כמו כן מדרגות עץ בסגנונות שונים. מתמחים בעבודות עץ מיוחדות ומורכבות בהתאם לצרכי המקום והסביבה. איכות הביצוע היא כרטיס הביקור שלנו ,אמינות ידועה ולקוחות מרוצים שיצרו את השם הטוב שלנו. עמידה בלוח זמנים
לבית ועץ מגוון מוצרים יחודיים כגון דקים סינטטים פרגולות אלומניום חשמליות ומתכווננות פרגולות אלומיניום דמוי עץ ומוצרים רבים אשר אינם דורשים תחזוקה ועומדים בתקנים חדשניים ובעלי אחריות ארוכת שנים.
חברת ענפים עוסקת מזה שנים בעבודות חידוש עץ ובניה יחודית בעץ - בארץ ובחו"ל - של דֶּקים, פרגולות יחודיות, גדרות, סאונות יבשות (сауна), דשא סינתטי, בריכות נוי, ריהוט גן ועוד יבוא ושיווק מחברים נסתרים לדקים ללא ברגים של חברת Tiger Claw.
חברת וודסטאר מובילה את עולם הפתרונות לעיצוב חוץ מעץ בישראל למעלה משני עשורים. זאת, בזכות שילוב מנצח וייחודי בין ידע, ניסיון, מקצועיות, יכולות טכנולוגיות, גמישות ויצירתיות. על קהל לקוחותינו נמנים אדריכלים, אדריכלי נוף, חברות בניה, יזמים ומנהלי פרויקטים של מיזמי בניה מהגדולים בישראל.
חברת מדרה בניהולו של דולב קלנר מתמחה בעבודות נגרות לבית ולחצר, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם משובחים ועל טיב העבודה. ההתמחות העיקרית של החברה היא בבניית דקים, פרגולות, גדרות ובתי עץ למשחק ולמגורים שבייצורם נעשה שימוש בעץ מלא ואיכותי ובצבעים ובשמנים המתקדמים ביותר, במטרה ליצור עבור לקוחותינו ...
חברת 'החצר האחורית' מציעה מגוון רחב של עבודות עץ : פרגולות, גזיבו, דקים (מדרכי עץ), גדרות עץ, טרסות מאדני רכבת, בתי עץ לילדים, קירוי מפוליקרבונט וחומרים משולבים והצללות מסרגלי עץ, במבוק, ערבה וחומרים טבעיים נוספים.
ליהנות מכל היתרונות עם חברת פרגולות גן ויופי תוכלו גם אתם ליהנות מכל היתרונות שיש לפרגולות להציע. הפרגולות שלנו יאפשרו לכם ליהנות מצל נעים גם בימי הקיץ החמים, לאכול ארוחות משפחתיות, לארח חברים ולשחק עם הילדים. פרגולות האלומיניום המבודדות אף יגנו עליכם מפני הגשם ויאפשרו לכם ליהנות מאוויר צח גם ...
עמוד 2 מ- 3