תוכנית שיווקית להגדלת מכירות
מתחיל ב: 02.07.2013 11:00 עד 02.07.2013 15:30 שמור ליומן
מיקום: מלון ליאונרדו סיטי-טאואר רמת גן
נכתב על ידי מערכת ביז-טק
קטגוריות: אל כל הכנסים לפי תאריך , פיננסים, שוק ההון , משפט עסקי
כל מה שרציתם לדעת על חשיבות התכנית השיווקית. מדוע כדאי להשקיע מחשבה מרובה בהכנת התכנית? מה מטרתה של התכנית השיווקית? מה נדרש כדי להכין תכנית שיווקית אפקטיבית? כל התשובות ביום עיון מיוחד. בואו למקסם את התכנית השיווקית שלכם!
תקציר
תקציר תוכנית הכנס
- למה בעצם מצפה המנכ"ל מהשיווק ?
- מדוע התוכנית השיווקית שלכם אינה אפקטיבית ?
- שיווק, מכירות ופיתוח עסקי - כיצד התוכנית השיווקית משרתת את כל פונקציה ?
- המידע הדרוש לשם הכנת תוכנית שיווקית
- כיצד לזהות מה הנושאים החשובים יותר ?
- זיהוי שווקים / לקוחות מרכזיים – קביעת סדרי עדיפויות
- חשיבות ה – value proposition וכיצד מנסחים ?
- כיצד להכין תחזית מכירות ?
- כיצד משלבים בין פעילות online ופעילות שיווק מסורתית ?
- זיהוי הפרקטיקות הקריטיות לשיפור ביצועים והשגת צמיחה
- חשיבות המדידה
- מתי כדאי להשתמש בתוכנות marketing automati
מרצים
בין המרצים בכנס
מרכז מקצועי ומרצה: מר
מרצה אורח:דניאל קושניר, מנכ"ל Oktopost ולשעבר סמנכ"ל שיווק Nolio, בעל ניסיון עשיר בשיווק באינטרנט
מרצה אורח: אליאס צ'צ'ק, מנהל שיווק ומכירות בינלאומי מנוסה בתחום מוצרי ההיטק. מנהל הפעילות הגלובלית של Incentives Solutions Ltdובעברו סמנכ"ל הפיתוח העסקי של cVidya Networks
יאיר אפרתי
מועדון העסקים VIP
מועדון העסקים VIP של ביז-טק - BIZ-TEC CLUB
לקבלת הזמנות חינם והנחות לאירועים עסקיים וקורסים
לחצו כאן הצטרפו למועדון העסקים VIP של ביז-טק