כלי מחקר ייחודיים on line
שם מנכ"ל: שולמית פסטר
כתובת חברה :תל אביב
שם פרטי- איש קשר אוהד
תחום: שיווקי
תיאור המוצרים/שירותים: מחקרי שוק.שימור לקוחות.פיתוח שווקים.ייעוץ שיווקי. CRM. הדרכה.
לחב' טקטיקה ניסיון בן 20 שנה בביצוע מחקרי שוק וסקרי צרכנים לצד סקרים ארגוניים מגוונים. בנוסף לסקרים כמותיים, סקרי עומק וקבוצות מיקוד פיתחנו כלי מחקר ייחודיים online. באמצעותם של כלי המחקר הייחודיים ניתן להכיר גם היבטים המצויים ב"קופסא השחורה" של צרכנים, או של קבוצות אחרות, ולקבל מידע פסיכולוגי-רגשי רלוונטי.
הכלים והמתודולוגיה שמאחוריהם מאפשרים חשיפת עמדות באופן בלתי אמצעי וכסוג של משחק. בדרך זו מושגים ממצאים מהימנים ועשירים יותר ומתקבלות מסקנות נכונות. כחלק מהתמחותנו בתחומי צריכה ותחומי מוצר/שירות מגוונים אנו מבצעים מחקרי שוק מקיפים לצורך החדרת מוצרים לשוק (Go – No Go), לפיתוח מוצרים תואמי צרכים ושווקים ולגיבוש קונספט ומיצוב.