.
הקבוצה הישראלית, שהוקמה בשנת 1979, נקראה בעבר קשר-בראל, ובשנת 1998 מקאן העולמית הצטרפה לשותפות אסטרטגית והקבוצה עברה מהלך של מיתוג מחודש והפכה ל"מקאן אריקסון". במהלך שנים אלה גדל נפח הפעילות של הקבוצה והיא הפכה לקבוצת הפרסום הגדולה בישראל.ÂÂÂ במישור הבינלאומי, מקור השם "מקאן אריקסון" הוא במיזוג של סוכנות הפרסום מקאן עם סוכנות הפרסום של אלפרד אריקסון בשנת 1930. מאז המיזוג בין הסוכנויות, התחזק המותג והפך לקבוצה גלובלית: McCann Worldgroup. המותג הגלובלי כולל כיום יותר מ-160 משרדים ב-130 מדינות. בשנים האחרונות ישנה מגמה של שינוי שמות המשרדים והוספת שם העיר בה הם פעילים. בהתאם לכך, בשנת 2014 קבוצת הפרסום "מקאן אריקסון" יצאה במהלך של שינוי שם המשרד ל"מקאן תל אביב".
בשנת 2013 הקימה החברה את McCann Valley– אימפריית ה-Social הישראלית במצפה רמון ואת McCann Campus - בית הספר לפרסום וניו מדיה. מחזור הלימודים הראשון נפתח באוקטובר 2013 בשת"פ עם המכללה האקדמית כנרת וביולי 2014 נפתח המחזור השני בשת"פ עם המכללה האקדמית תל אביב יפו.
בין לקוחות החברה :
יס / AIG /אסם נסטי / הונדהÂ
.