יועץ ארגוני ומומחה בנושא ניהול מו"מ עם לקוחות, מכירות, טלמרקטינג.
מרצה ומנחה קבוצות ותיק ומנוסה, הרצאותיו דינאמיות מקצועיות ויעילות ומלאות הומור.
הרצאות:
חסרות לי כמה שעות ביממה - כלים וטיפים לניהול זמן אפקטיבי ביום-יום.
בראש פתוח - יצירתיות והתחדשות בתנאי משבר.
ללא מילים - שפת הגוף: כלים לפיענוח ושידור מסרים לא מילוליים.
לרקוד עם זאבים - כלי התמודדות עם אנשים "קשים" לנו במיוחד
ניקוי ראש והתמודדות עם עומס, לחץ ושחיקה - כיצד "לחזור הביתה נורמאלי" מיום עבודה לא נורמאלי
להדליק את הניצוץ - דרכי הנעה והעלאת מוראל ירוד ומצבי משבר.
להשיג כל מה שרוצים - אסרטיביות חיובית, תקשורת החלטית ומשיגת תוצאות
למכור ולסגור - איך לשפר מיומנויות מכירה, סגירת עסקה וטיפול בהתנגדויות.
גידול בהכנסות ללא הוצאות - הרצאה זו עוסקת בפיתוח האוריינטציה השיווקית של "חזית הלקוח" בארגון,
אומנות יצירת השכנוע וההשפעה - הכרת המנגנונים המסייעים לנו לשכנע אנשים בתוך ומחוץ למערכת בדעתנו
להשיג את המכסימו"מ במינימום - שיפור כישורי משא ומתן בתוך הארגון ומחוצה לו
מטוב - למעולה - בניית "חוויית לקוח" שתביא להעדפתנו על פני המתחרים
התמודדות עם סיטואציות טעונות - מצבים של כעס, תוקפנות, ובקורת מרתיעים אותנו ומאיימים עלינו
הפאזל האנושי - להיות "פסיכולוג שירותי": העצמת יכולת האבחון של טיפוסי לקוחות
מניעת נטישת לקוחות בעידן תחרותי ומכווץ פעילות - בעידן בו השוק מתכווץ, קריטי למנוע נטישת לקוחות
להדליק את הזיק שבעיניים - מניעת שחיקה בעידן של משברים ועקב שיגרה וותק רב: כיצד?