ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

אפקט-טיב - העצמה ומנהיגות

אפקט-טיב - העצמה ומנהיגות

אפקט-טיב העצמה ומנהיגות הינה חברת הדרכה ופיתוח ארגוני העוסקת בהעצמה של מנהיגות אישית, ניהולית ומקצועית בקרב ארגונים בישראל ובעולם. צוות היועצים בחברה הנם בעלי ניסיון ניהולי רב וכיום מובילים תהליכי ייעוץ והדרכה בקרב לקוחות החברה לשיפור האפקטיביות האישית והארגונית. החברה מעניקה את שרותיה למגוון לקוחות במגזרים שונים: הפיננסי, הטכנולוגי, החינוכי, התעשייתי, הביטחוני ועוד. אפקט-טיב עושה שימוש במתודולוגיות ותוכניות מתקדמות וייחודיות תוך התאמה מדויקת לשפת הארגון וצרכיו הייחודיים. אנו מאמינים כי המפתח להצלחת השינוי הוא בשותפות אמיתית בינינו לבין הארגון תוך אמון ולקיחת אחריות על התוצאות. 

 home-3

אפקט-טיב העצמה ומנהיגות הוקמה מתוך שליחות להטמיע את מקצוע הניהול בארגונים. אנו מאמינים כי שינוי אמיתי מחייב הובלה של אנשי מקצוע מנוסים ומעולים שבאים עם ניסיון מ"השטח". לכן, במטרה לממש את שליחותינו, חברנו יחד צוות של מנהלים בעלי ניסיון מעשי רב בתחום הניהול,  המכירות, ניהול פרויקטים, הדרכה ועוד. כל אחת ואחד ממומחי החברה מוביל תהליכי הדרכה, ייעוץ וליווי בארגונים שונים תוך שילוב ייחודי של ניסיון, ידע מקצועי, כישורי ייעוץ, הנחייה והדרכה וחיבור משמעותי ללקוח.

אפקט-טיב פועלת לאור מספר עקרונות מרכזיים:
♦  הכשרת מנהלים ע"י מנהלים כלל היועצים באפקטיב שימשו כמנהלים בתפקידי ניהול בכירים ובעלי רקע
    בייעוץ ארגוני, 
ליווי והדרכה. שילוב ייחודי זה הופך את הלמידה לאפקטיבית, משמעותית ורלוונטית למנהלים בארגון.
♦  מתודולוגיות יישומיות ומוכחות אפקטיב עושה שימוש במתודולוגיות ותוכניות מתקדמות וייחודיות
    תוך התאמה לצורכי הארגון.
 
♦  התאמה לארגון לאור אבחון תהליכי הליווי וההדרכה מותאמים באופן ייחודי לכל ארגון וארגון
    בהתאם לסוג פעילותו, מאפייניו, רקע המשתתפים והתרבות הארגונית.
 
♦  מימוש הלמידה בשטחמתוך תפיסתנו כי הצלחת תהליך הלמידה נמדדת באופן היישום וההטמעה
    של הכלים והתפיסות במציאות הארגונית, אנו מובילים לשינוי תפישות ולימוד מיומנויות פרקטיות
    ומלווים את הלומדים לאורך כל תהליך הלמידה.
 
♦  לקיחת אחריות על התוצאות אפקטיב פועלת להשגת תוצאות ברות קיימא במציאות של לקוחותיה
    ורואה עצמה שותפה למימוש השינוי. אפקטיב מחויבת לתפוקות התהליכים אותם היא מובילה
    ומציעה לקשור בין הצלחת התהליך לתגמול עליו.

תפעול בחברה. בעל 40 שנות ניסיון בעולם ה-IT, בו הגיע לדרגת סמנכ"ל הן בחברת יעל והן בחברת מלם ונשלח לחו"ל במסגרת עבודתו ב- IBM כחלק מצוות הפיתוח של שני מוצרים ל-Mainframe. דיוויד נשוי לאריאלה, בעל משפחה ענפה וסבא רבא לנינים.
 
 
  • צור קשר
אפקט-טיב - העצמה ומנהיגות

התוכניות שלנו

אפקט-טיב העצמה ומנהיגות עושה שימוש במגוון תוכניות להובלת שינויים בארגונים. התוכניות מאופיינות בחדשנות, יצירתיות לצד פרקטיות ופשטות. מרבית התוכניות פותחו על-ידי החברה לאורך השנים וחלקן נבחרו מתוך תוכניות מצליחות בארץ ובעולם. התוכניות מהוות בסיס מקצועי למומחי החברה אשר מעצבים ומתאימים אותן לכל ארגון על-פי צרכיו ומאפייניו הייחודים.
אפקט-טיב עוסקת כל העת בפיתוח מתמיד של תוכניות חדשות מתוך הבנת הצרכים המשתנים של ארגונים בשוק ומתוך לימוד והכרת ההתפתחות המחקרית בתחום הניהול והמנהיגות.


ניהול ומנהיגות בארגונים


פיתוח והכשרת מנהלים

אפקט-טיב מובילה קורסים ותוכניות לפיתוח והכשרת מנהלים בדרגי הניהול השונים: תוכניות עתודה לניהול, מנהלי צוותים, מנהלי דרג ביניים, תוכניות מצטיינים (טאלנטים) ועד מנהלים בכירים. התהליכים השונים מבוססים על תוכנית הדגל של החברה, "אני – מנהל- צוות – בארגון", הכוללת בתוכה מגוון רחב של כלים, מודלים ומתודות בתחום הניהול והמנהיגות כגון: אפקטיביות, ניהול מבוסס יעדים, פרואקטיביות, השפעה וסמכות בארגון, ניהול והעצמת עובדים, חניכה ומשוב, בניית צוות, ניהול ממשקים, התרת קונפליקטים, ניהול ישיבות ודיונים ועוד. התוכנית מעניקה למנהלים ארגז כלים מקצועי ושימושי המחולל שינוי ביכולת המנהלים להתמודד עם אתגרי הניהול המורכבים. התוכנית בנויה באופן מודולורי כך שניתן לבחור את המיקוד והשילוב המתאימים ביותר לצורכי הארגון. התוכנית משלבת מתודולוגיות הדרכה מגוונות בדגש על למידה חווייתית הכוללת התנסויות רבות, סימולציות, תרגילים, דיונים, סרטים, עבודה בקבוצות ועוד.

ליווי אישי למנהלים

אחד האמצעים האפקטיביים לפתח ולהעצים מנהלים בארגון הנו מתן ליווי אישי ניהולי. אפקט-טיב מציעה תהליכי ליווי ממוקדים ומכווני תוצאות, אשר משלבים למידה של כלים, גיבוש תפיסה ניהולית, תרגול ואימון מיומנויות תוך חתירה לשינוי ממשי של דפוסי ההתנהגות. אפקט-טיב פיתחה את מודל "א.מ.א"- אימון מונחה אירועים, לליווי מנהלים, ובמרכזו ההבנה כי ליווי אישי חייב להיות מחובר לאירועים הקונקרטיים המתחוללים במציאות של המנהל.

תוכניות בינלאומיות

אפקטיב מוסמכת להדריך תוכניות בינלאומיות מבית "Blanchard International" ו- "Franklin Covey".
♦ Situational Team Leadership- המודל המתקדם ביותר בעולם להובלה ופיתוח צוותים מנצחים. התוכנית מבוססת על מודל ה-PERFORM לאבחון מאפייני צוות אפקטיבי וזיהוי תהליכי התפתחות של צוות.
♦ Situational Leadership II- התוכנית הבינלאומית המקיפה והמתקדמת לפיתוח מנהלים מושתת על תוכנית מעשית מאוד לפיתוח כישורי מנהיגות ויכולת הנעת עובדים.
♦ 7 Habits (שבעת ההרגלים)- תוכנית המסייעת לעובדים לאמץ במהירות עקרונות לאפקטיביות, לשיפור התקשורת הבין-אישית, היוזמה וליצירת אמון, קשרים חזקים, הגברת השפעה ויצירת סדרי עדיפויות נכונים.

ליווי וייעוץ בתהליכי שינוי

ההתמודדות עם שינוי היא אחד האתגרים המנהיגותיים והניהוליים המורכבים ביותר. ארגונים רבים עוברים שינויים באופן תדיר, הן שינויים טכנולוגיים (למשל הטמעת מערכת מידע חדשה) והן שינויים ארגוניים (למשל שינוי מבנה ארגוני, מיזוג חטיבות ועוד). אפקט-טיב מלווה ומייעצת להנהלות ומנהלים בהובלת תהליכי השינוי, על בסיס גישתו של ג'ון קוטר, תוך מיפוי בעלי עניין, גיבוש קבוצה מובילה, בניית תוכנית עבודה, מיפוי ואבחון התנגדויות וכו'. בנוסף אפקט-טיב מסייעת לארגונים בתהליכי הכנה ותמיכה לעובדים ומנהלים בקבלה והסתגלות מיטבית לשינויים וביכולת התמודדות עם הקושי הטבעי בשינוי.

"אפקט אורבני"
"אפקט אורבני" הינו מתודה לבניית משחקי משימות חווייתיים המתנהלים באופן דינאמי בערים הגדולות בארץ. המשחק משלב משימות קבוצתית ואישיות המבוססות על כישורי ניווט, שיתוף פעולה, ניהול זמן, תהליכי קבלת החלטות, תקשורת בין-אישית, חשיבת Win-Win, תכנון, יצירתיות, רוח ספורטיבית, יציאה מאזור הנוחות, הומור ואנרגיה חיובית. הפעילות מאפשרת חוויה והזדמנות ללמידה ייחודית, לא שגרתית, אשר מעצימה ומחזקת את המנהיגות האישית של כל משתתף בנפרד ואת היכולת של המשתתפים יחד, לפעול כיחידה אורגנית, אפקטיבית ומצטיינת.

המדרשה לברזל
שיתוף פעולה ייחודי בין אפקט-טיב והמדרשה לברזל הוליד פיתוח סדנאות ODT ייחודיות המאפשרות למידה התנסותית דרך הכלי של חווית עבודה ויצירה בברזל ואש. הסדנה הנה חדשנית וראשונה מסוגה בארץ ובעולם ומשלבת תהליך יצירה מלא של מייצג אומנותי בברזל, תוך תרגול של מצבים ניהוליים הדורשים מיומנויות שונות מהמשתתפים. החוויה המיוחדת מאפשרת עיבוד וניתוח של הפעילות המשתתפים,דיון ולמידה של נושאים ניהוליים שונים כגון: אפקטיביות, תכנון, עבודת צוות, עבודה בסביבה דינמית, בקרה, יצירתיות, ניהול ממשקים ועוד.

מוזיאון הרצל
סדנה ייחודית זו פותחה באפקט-טיב במטרה לסייע לארגונים והנהלות בתהליכי גיבוש ותכנון של חזון ואסטרטגיה. הסדנה מתקיימת בהר הרצל ומשלבת ביקור במיצג המיוחד המתאר את חזונו של הרצל והדרך למימושו. הביקור במוזיאון מהווה פתיחה ללמידה של כלים לצורך גיבוש חזון, בניית אסטרטגיה, קביעת מטרות, יעדים ותוכניות עבודה. סדנה זו מתאימה גם במסגרת קורס מנהלים או התנעה של תהליכי שינוי ארגוני.


מנהיגות עסקית

♦ הכשרה וייעוץ במתודת S.O.S לניהול מכירות B2B 
נ
יהול מכירות B2B ע"י שימוש מתודת S.O.S
שנחשבת מהמובילות בעולם בפשטותה ובשימוש שעושים בה מוביל המכירות ומנהלי המכירות בארגונים עסקיים רבים. S.O.S משמשת גם כפלטפורמה להטמעת מתודות שכבר קיימות בארגון (כמו למשל TAS או STEAM) והצלחתה משמעותית ביותר

♦ הטמעת SAS הבינלאומית לניהול קשרי לקוח
ניהול קשרי לקוח במטרה לסייע ללקוחות להצליח ובכך להרחיב גם את הפעילות העסקית של הארגון הוא עניין משמעותי ביותר. אפקט-טיב מטמיעה גישה מאוד פרואקטיבית בארגונים ומשתמשת בשיטת SAS הבינלאומית כמתודה.

♦ חיזוק יכולות PreSale ע"י הכשרה, ליווי וייעוץ
חיזוק יכולות קדם מכירה ליצירת קשר בין קבוצת המוכרים לקבוצת המומחים המקצועיים שמשתתפים במכירה היא תוכנית ייחודית שמביאה לתוצאות משמעותיות בתהליך העבודה העסקי הזה.

♦ הטמעת SellXL להשגת היעדים
כולנו מבינים שאת ההחלטות הכבדות בתהליכי הקנייה של לקוחות מבצעת ההנהלה הבכירה ששפת ההחלטות שלה היא שפת האמון והעסקים. שפה זו – השונה לגמרי משפת הפתרון הטכני – הינה קריטית בתהליכי המכירה וקשרי הלקוח. מתודת SellXL נוגעת בדיוק בנקודה זו. באמצעות סימולציה עסקית מורכבת לומדים המשתתפים את השפה ואת השימוש בה ומניבים תוצאות ארוכות טווח לארגון בו הם פועלים.

♦ הטמעת מערך בקרת מכירות Lead to Cash (L2C)
תהליך פיתוח מנגנוני הבקרה על עסקי החברה ומיועד לסמנכ"לים ומנכ"לים כדי למסד מערך קבלת הכרעות עסקיות מבוססות מידע מוצק. שילוב של מערכות ה- BI וה- CRM כמוקדי מידע בארגון לתפיסה כוללת של בקרה ומעקב מביא ערך גבוה לארגונים שמסוגלים לתת מענה לבעיות עוד הרבה לפני שהן מתרחשות. תהליך הטמעה זה כולל מתודה בת 8 נקודות מרכזיות אותן מטמיע הארגון.

♦ ייעוץ עסקי לארגונים קטנים
עסקים קטנים יחסית המעוניינים בליווי אסטרטגי ועסקי של מערך המכירות והעסקים שלהם. ייעוץ זה יינתן הן על פי שעות והן בהסדרי תשלום על פי יכולתו העסקית.

♦ הטמעת מערכי שירות בארגונים גדולים
בגישה ייחודית לשימור לקוחות שבאמצעותה יוסמכו מאות מנהלי שירות לממש תהליכי שירות מובנים ותומכי לקוח. אפקט-טיב – ביחד עם שותפים עסקיים בתחום זה – מבטיחה יישום מערכי שירות בארגונים גדולים ששירות הלקוחות שלהם משרת אותם לשמירה שוטפת על לקוחותיהם הגדולים ועד ללקוחות Mass Market.

ניהול פרויקטים

♦ אבחון מאפייני הפרויקטים בארגון
אבחון התנהלות הפרויקטים בהווה על החוזקות, האתגרים וצווארי הבקבוק של התהליך. בדיקת התאמת המתודולוגיה הקיימת לניהול פרויקטים אל מול התרבות הארגונית והיעדים העסקיים.

 גיבוש תכנית עבודה משותפת
הצעת פתרונות וכלים מעשיים ואפקטיביים תוך התמקדות באתגרים ובפערים שעלו בשלב האבחון, בשיתוף מלא עם הארגון.

 הכשרת מנהלי פרויקטים
תכנית הדרכה מקיפה עם דגש על רכישת מיומנויות וכלים פרקטיים המותאמת למבנה ולצרכי הארגון.שילוב של מתודולוגיות ניהוליות (Best Practices) והתאמתם לארגון עם דגש על רכישת כלים ולמידה תוך התנסות וניתוח מקרים.שילוב של מיומנויות בין-אישיות חיוניות להצלחה, שזור בתוך שלבי הפרויקט ולא כהרצאות נפרדות.עזרה במיצוב ובנייה של מנהל הפרויקט. ההכשרה נבנית עם הארגון ועוזרת להעצים את מנהלי הפרויקטים, לאפשר שיח עם מנהלים אחרים ושיתוף פעולה עם בעלי עניין פנימיים בארגון. שילוב הרצאות חיצוניות עם מומחים מהתעשייה לחשיפת המנהלים לדוגמאות שונות מארגונים שונים

♦ ליווי והטמעה
סיוע ביישום והטמעה של הנושאים מתוכנית העבודה: החל מליווי של מנהלי פרויקטים, ליווי שינויים, הטמעה של כלים חדשים, סיוע בשינוי מתודולוגיה, הקמת PMO או ניהול של פרויקט בפועל ע"פ תוכנית העבודה.

מנהיגות דרך ארץ - "ללמוד מהעבר – להנהיג אל המחר"

סדנאות שטח "ניהול דרך ארץ"
סדנה ניהולית חווייתית שבמהלכה המשתתפים מסיירים במקומות בהם פעלו מנהיגי העם היהודי (ירושלים, תל עזקה, מעין- חרוד, באר שבע ועוד) ומנתחים בשטח את התנהלות המנהיגים ואת אופי המנהיגות שלהם. הסדנה משלבת הכרת הסביבה "העסקית" של המנהיגים מבחינה גאוגרפית, היסטורית ופוליטית, ניתוח בקבוצות קטנות של טקסטים תנ"כיים ולימוד מאפייני המנהיגות של המנהיגים. במהלך הסדנה לומדים המשתתפים ודנים בתפיסות ניהול ומנהיגות תוך בחינה של החיבור העכשיו למציאות הארגונית שלהם. המדריכים המובילים סדנאות משלבים באופן ייחודי ידע היסטורי וידיעת הארץ, ניסיון ניהולי וידע במודלים בתחום המנהיגות והניהול. הסדנאות מלוות במעטפת לוגיסטית בסטנדרטים גבוהים הכוללת: ארוחות, הסעות, ביטוח וערכת למידה לכל משתתף.

"משחק המנהיגות"
חוויה ייחודית, המתקיימת באתר "מיני ישראל" או "בחצר הלקוח" ומביא אל המשתתפים דמויות מנהיגים מתוך התנ"ך ומהעת החדשה. המשתתפים עוברים בין התחנות השונות, נפגשים עם "המנהיגים" (שחקנים מקצועיים) המספרים להם על אירועים משמעותיים בהם נדרשו לקבל החלטות גורליות אשר עיצבו את עתיד העם היהודי. המשתתפים נדרשים לבחור את המנהיג האידיאלי בעיניהם ולדון במאפיינים ההופכים אותו לכזה. מתוך הדיאלוג בין המשתתפים עולות שאלות מעוררות על מהות המנהיגות אז והיום.

"מנהיגים בשטח"
פעילות מיוחדת המשלבת בין מסלול הליכה בטבע, היכרות עם מנהיגים מתקופת המקרא ומאפייני מנהיגותם ופעילות ODT ללמידה חווייתית של תכני מנהיגות.

אפקט-טיב - העצמה ומנהיגות
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
תחומי התמחות:ייעוץ ארגוני, ייעוץ אסטרטגי
blank field 2:ייעוץ ארגוני , ייעוץ אסטרטגי
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי