הקוסם של ענף ההיי-טק, מופיע בכנסים של חברות כמו HP ו-SAP.
פיתח יישומים מצליחים לאייפון ובתואר במדעי המחשב.
על אף שמנור מציג קסמים כאלה ואחרים לעתים קרובות - הוא לא מגדיר את עצמו כקוסם או כאמן טלפתיה, אלא כמי שתומך במאמצי השיווק של חברות המציגות מוצרים ושירותים בכנסים. תפקידו הוא להסתמך על מוטיבים מובילים המאפיינים את החברה, ולשלב אותם במופע קסמים שנועד להוסיף ממד קומי ומשחרר ליום הרצאות ממושך. מנור עובד גם בישראל אך עיקר הופעותיו הן מעבר לים. לדבריו, הוא מוצא את עצמו לעיתים כל שבוע ביבשת אחרת.
לפני כל כנס יושב מנור עם אנשי השיווק של החברה כדי להבין את מסריה השיווקיים ואת האופנים שבאמצעותם יש להעבירם לקהל. הוא עובד עם השמות הגדולים בענף - חברות כמו צ'ק-פוינט, HP אינדיגו, יבמ, מיקרוסופט, SAP ורדוור.
.
.