חברת האסטרטגיה והמיתוג הבינלאומית, מייקל פיטרס
בין הנושאים שהחברה עוסקת :
v איך מותגים ישראליים יכולים להצליח בחו"ל?
v איך מיתוג ככלי ניהולי עוזר לחדור לשווקים הבינלאומיים?
v איך מיתוג יכול לעזור בסביבה תחרותית?
טנגו דיזיין (Tango Design), חברת התקשורת המותגית, מקבוצת המיתוג הבריטית אידנטיקה, נכנסת לפעילות בישראל. בחברה מסבירים את ההחלטה להכנס לשוק הישראלי, באמון שנותנת בו החברה, לאור הצלחת החברה האחות שלה Identica, הפועלת כאן ב-18 החודשים האחרונים.
אידנטיקה ביצעה בישראל פרוייקטים למיתוג כגון: בנק לאומי, וואלה, נייס, ואי.סי.איי (בישראל ובחו"ל).
טנגו הלונדונית, מתמחה בבניית מותגים בתחום התקשורת הקמעונאית ואסטרטגית הנוכחות המותגית, מהמחקר הראשוני ועד ליישום. בנוסף למחקר ולפיתוח האסטרטגיה עבור המותג, כולל ניסיונה של Tango גם עיצוב של התקשורת החזותית בנקודת המכירה, עיצוב דפוס ובניית תוכנות קבועות וקבועות למחצה עבור הסביבה הקמעונאית. היצע שירותים נרחב זה מבטיח את יישומם האחיד של רעיונות יצירתיים ומתן פתרונות תקשורתיים בולטים ובעלי השפעה עבור המותג.
על לקוחותיה נמנות חברות בולטות בשוק השיווק לצעירים ובני הנוער כמו: קוקה-קולה, נייקי, סוני, ליוויס, דוקרס, ריי-באן, טאג ופולאריוד.
Michael Peters, יו"ר קבוצת אידנטיקה מסר: "החלטנו להכניס לישראל גם את Tango, על ניסיונה ויכולותיה הייחודיות, בעקבות הצלחתה המרשימה של Identica בארץ. אני משוכנע כי ליתרונותיה הקריאטיביים המוכחים של Tango, תהיה השפעה ניכרת על המותגים הישראלים, באופן שימקסם את הפוטנציאל שלהם הן בשוק המקומי והן בשווקים הבינלאומיים".
המנהל הקריאטיבי של החברה, גלן האריסון בכנס "ועידת ישראל לעסקים" במלון דוד אינטרקונטיננטל בת"א. האריסון יציג טרנדים העכשוויים בקרב הנוער ובתהליך הייחודי של בניית מותגים לקהל צעיר. מוסר NFC.