ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

מרצים בנושאי תרבויות, היסטוריה ומדע

מרצים בנושאי תרבויות, היסטוריה ומדע

תרבויות, אשליות מדעיות ומדע בידיוני,קסמים, משחקי תפקידים, דמות האשה, אגדות אורבניות, היסטוריה,קומיקס ועוד


רן אמבר - בעלת תואר ראשון באקולוגיה החובר לניסיון רב בתחומי המדע הבדיוני והפנטסיה. קרן אמבר תרצה על "השקרים הגדולים של ההסטוריה"
רן ארד - חובב תרבות, כל תרבות, בשאיפה להבין אנשים. עוסק בהרצאות בזמנו הפנוי, בעיקר בנושאי אגדות עירוניות וחברה דיגיטלית.

רן ארד ירצה על אגדות אורבניות, קונספירציות ושאר אשליות
אורי ברוכין - ממקימי "קונספציה" ו"רשימות", כותב את ניוזלטר "הקולקטיב". יועץ לאסטרטגיה שיווקית וניו מדיה. חוקר קומיקס, עורך את אנתולוגיית הקומיקס "דימונה 3" ו"שירלי". אורי ברוכין ירצה על "למה דווקא קומיקס?"

.

.

אוריאל בריזון - עיתונאי וחוקר בתחום ההיסטוריה והפילוסופיה של המדע. אוריאל בריזון ירצה על "התפר בין מציאות ואשליה" לצד הקרנת פרק מהסדרה מסע בין כוכבים.

איילת ברטוב - סטודנטית באוניברסיטת ת"א לתורת הספרות וללימודי נשים ומגדר. אספנית של מיתולוגיות וסיפורי עם. איילת ברטוב תרצה על "ממרלין ועד קראולי"

אמיר ברנט - מדריך במצפה הכוכבים בגבעתיים ובמכון לקידום נוער, חבר האגודה הישראלית לאסטרונומיה וחובב מדע בדיוני. אמיר ברנט ירצה על "אשליות מדעיות (וגם קצת פחות) על מאדים" מטעם האגודה הישראלית לאסטרונומיה

גירי ברנשטיין - ראש צוות תוכנה כל בוקר וחורשת קומיקס בערב. יו"ר אוק"י. גירי ברנשטיין תעביר שתי סדנאות בנושאיסודות האנטומיה למתחילים 

עופר ברנשטיין - אספן ומבקר קומיקס. עוסק בהיסטוריה של הקומיקס ואספנות. ממייסדי אוק"י. עופר ברנשטיין ירצה יחד עם אורון שכנר על "גיבורי העל וחיי היומיום?"

מיכאל גורודין - סטודנט למתמטיקה וגם היסטוריה בהווה. עוסק במשחקי תפקידים מזה כ- 14 שנים. מיכאל גורודין ירצה על "אשליה שהיתה באמת"

איתי גרייף - סטודנט לפילוסופיה באוניברסיטה העברית בירושלים, וחבר בעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כתב מערכת ב"פאה החמישית". איתי גרייף ירצה על "שקרי חיינו"

רז גרינברג - בוגר לימודי תקשורת ומזרח אסיה, כותב למימד העשירי ולעיתונים נוספים, מומחה למנגה ואנימה ומקים אתר המוקדש ליצירתו של במאי האנימה הייאו מיאזקי. רז גרינברג יעביר שתי הרצאות בנושא אנימה: "אנימה למתחילים" ועל דמות האשה במאנגה ובאנימה 


דותן דימט - איש מחשבים וביולוג, מכהן כמזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים. עורך את מגזין האגודה "המימד העשירי". דותן דימט יעביר סדנת משחקי תפקידים למתחילים

אפרת דסקל- בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת מהאוניברסיטה העברית וממשיכה שנה הבאה לתואר שני מחקרי בתקשורת בתחום תרבות ומדיה. אפרת דסקל תרצה על "באפי כאם לוחמת"

דר' רז דקל - רופא, מומחה לאגודות ומסדרי סתרים, נשיא לשעבר בלשכת "אביב" מס' 10 בתל אביב של בונים חופשיים קדמונים ומקובלים וחבר בכמה גופים נוספים שהשתיקה יפה להם... דר' רז דקל יגלה קצת על "הכוחות והארגונים האפלים ביותר בעולם"

נורית הוראק - סטודנטית לתואר שני בתקשורת פוליטית באוניברסיטת תל אביב. כותבת פאנפיקים ומקווה לפרסם סיפורי פנטסיה ומדע בדיוני. נורית הוראק תרצה על "התבגרות כהתפכחות מאשליה" לצד הקרנת פרק מהסדרה באפי קוטלת הערפדים.

אלי הרשטיין - עורך פורטל המדע הבדיוני הישראלי ISF, עורך ראשי ושותף בהוצאת הספרים ינשוף. אלי הרשטיין יעביר הרצאה בנושא: "ברוכים הבאים לעולם הדמיון: מבוא לפנטסיה ולמדע בדיוני"

ליטל וינבאום - מרצה ומפתחת חמרים בתחומי תקשורת ומבנים מחשבתיים. עיתונאית המתמקדת בתת-תרבויות אזרחיות, אמנות שוליים ותפיסות עולם אלטרנטיביות. ליטל וינבאום תעביר שתי הרצאות: "בן-ובת-בן או שרליז ת'רון: מגדר ביצירותיו של ג'וס ווידון" ועל Abnormal Again

גיא וינר - מתכנת, בעל תואר שני במדעי המחשב. מרצה בכנסי האגודה ומרצה הבית של "הבאר". חובב היסטוריה, פילוסופיה ואירלנד. גיא וינר ירצה על "מדע בדיוני ופנטסיה כרמאות"

נעמי וינר - חברה בועדת הביקורת של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, סטודנטית לתקשורת וקולנוע-טלוויזיה. לימדה ריקוד אירי והופיעה כרקדנית ראשית במופע "ירוק עד". נעמי וינר תעביר שתי סדנאות ריקוד אירי 

חיליק חיימוביץ - איש רשתות תקשורת במקצועו ואספן קומיקס אדוק. ממקימי עמותת אוק"י - אספנים וקוראי קומיקס בישראל. עורך משנה ראשי וכותב במגאזין המד"ב והפנטזייה ISF. חיליק חיימוביץ ירצה על הרובוטריקים

ניר יניב - עורך כתב העת המקוון של האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, יוצר אלבום המד"ב הישראלי הראשון - 'היקום בפיתה', כותב ב'חלומות באספמיה' ו'המימד העשירי'. ניר יניב ינחה את "קרב רב על מד"ב" - פאנל הכותבים הישראליים 

דר' עמנואל לוטם - עורך ומתרגם מדע בדיוני ופנטסיה. ממייסדי אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והיו"ר הראשון שלה. עורך האנציקלופדיה של YNET. דר' לוטם ירצה על תיאוריות קונספירציה ומסדרים חשאיים ויעיז לשאול מי באמת מנהל את העולם 

אמיר לוסטיג - בעל השכלה אקדמאית בהנדסה, תעשייה וניהול, עוסק באומנות הטלפתיה והקסמים מזה 17 שנה. אמיר לוסטיג ירצה על "קסמים - המקצוע השני העתיק ביותר בעולם" 

רחל מורדכוביץ - פסיכולוגית, בוגרת המגמה הקלינית באוניברסיטת ת"א. מטפלת במרפאה ציבורית בראשון לציון, מנהלת מקצועית של מרכז מידע וייעוץ לנוער. השתלמה בנושא מחקר של מגדר ותקשורת באוניברסיטת אוסלו. רחל מורדכוביץ תרצה על "מגדר ו"הוביט" 

אהוד מימון - סטודנט לתואר שני בהיסטוריה של האסלאם והמזה"ת. מתרגם וכותב ביקורות ומאמרים ל"בלי פאניקה" ול"מימד העשירי". אהוד מימון ירצה על "הזהו אדם? על הגדרת האנוש במדע הבדיוני" 

אילנה ניג'ניק - סטודנית לניהול ומחשבים ועובדת בתחום השיווק. חובבת מדע בדיוני ומשוררת לעת מצוא. אינה ניג'ניק תרצה על "מקירק לאוהורה ועד ווילו וטארה: מין ומיניות במדע הבדיוני כראי תקופה" 

איתמר סטולר - יוצר קומיקס הרשת באני אקסטרים וסטודנט לענייני אלקטרוניקה וטכנולוגיה . איתמר סטולר יעביר סדנה על "עקרונות ושיטות ביצירת ווב-קומיקס"

יעל עבאדי - דוקטורנטית לארכיאולוגיה באוניברסיטת בן גוריון בנגב ופעילה באגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה. יעל עבאדי תרצה על "משאלות לב ואחיזת עיניים: זיופים בארכיאולוגיה"

לי עברון-ועקנין - עוסקת בתרגום ועריכה, כותבת סיפורים ושירים, מלחינה ושרה. ניתן למצוא את יצירותיה ב"במה חדשה". לי עברון-ועקנין תרצה על "אם אין אני לי מי?" לצד הקרנת פרק מהסדרה באפי קוטלת הערפדים

טל ענבר - חוקר בכיר ומזכיר המרכז לחקר החלל במכון פישר למחקר אסטרטגי אוויר וחלל. סגן נשיא אגודת החלל הישראלית וממיסדיה. מומחה בתחום לימודי הביטחון. טל ענבר ירצה על "מישהו עוקב אחריך? על שירותי בטחון ומודיעין במדע הבדיוני"

רותם ענבר - בעלת רשיון עריכת דין, עוסקת כעת בתרגום, כותבת ב"המסך המפוצל", חברה ב"שגרירות סאנידייל בישראל" . רותם ענבר תרצה על "זכרון גורלי" בבאפי ואנג'ל

איתמר פארן - מתרגם ועורך סדרת המדע הבדיוני של הוצאת אודיסאה. איתמר פארן ירצה על "אלכימיה - פילוסופיה, מדע ושרלטנות"

הילה פלג - מתכנתת ומעורבת בעולם המעריצים של בבילון 5 ותיקים באפלה . הילה פלג תרצה על מחזור עלילות בסרטי מד"ב לצד הקרנת פרק מהסדרה Mystery Science Theatre 3000 ועל "אשליות ואמת בבילון 5"

מוטי פרידמן - דוקטורנט לפיזיקה של ההולוגרפיה במכון ויצמן. מוטי פרידמן ירצה על "הולוגרפיה - מדע או מדע בדיוני"

רועי צזנה - סטודנט בטכניון. עוסק במשחקי תפקידים, הדרכה ובתואר שני בקרוב. רועי צזנה יעביר שתי הרצאות בנושא ערפדים: "אגדות ערפדים: מיתוסים ואמיתות מדעיות" ועל "דת, מדינה וערפדים" לצד הקרנת פרקים מהסדרה Hellsing

אסנת רוזנברג - בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ובדרך לתואר ראשון בחינוך. מנהלת פורום סטארגייט בתפוז, ועורכת ראשית של אתר "סטארגייט ישראל". אסנת רוזנברג תרצה על "אטלנטיס: מציאות או אשליה" לצד הקרנת פרק מהסדרה סטארגייט אטלנטיס

איתי רמות - סטודנט למדעי המחשב. איתי רמות יעביר את אירוע "פיספוסים בסדרות מד"ב"

פרופ' יורם קירש - ראש תחום הפיסיקה באוניברסיטה הפתוחה. כתב עם פרופ' יובל נאמן את הספר "ציידי החלקיקים". ספרו "היקום על פי הפיסיקה המודרנית" עומד לצאת בקרוב. פרופ' קירש ירצה על השקפת העולם של אייזיק אסימוב

רותי קרני - סטודנטית לפילוסופיה וספרות, חברה בהנהלת "שגרירות סאנידייל בישראל" ותולעת ספרים בזמנה הפנוי. רותי קרני תרצה על "מקאנט ועד גיליגאן"

דר' מאיר שטייגליץ - הוגה דעות הכותב ומרצה בנושאי המחשבה על המערכת העולמית, העידן הגרעיני והדיאלקטיקה של הערכים האנושיים וקידמת האנושות. דר' שטיגליץ ירצה על "מות הטרגדיה, הבהירות המוסרית והאופטימיזם הבדיוני"

גילי (שושי) שכטר- מנתחת מערכות מידע ומומחית לענייני מחשבים, תקשורת ואחזור מידע. מנהלת פורום קונספירציות ופאראנורמל ב-NRG. גילי (שושי) שכטר תרצה על The Truth is in there

אורון שכנר - בעל תואר שני בהנדסה, אספן קומיקס. ממייסדי אוק"י . אורון שכנר ירצה על "שלטונו של סופרמן: מבוא לעולם הקומיקס" . אורון שכנר ירצה יחד עם עופר ברנשטיין על "גיבורי העל וחיי היומיום?"

זלפה שלמה - חובבת אמנות, ספרים ופילוסופיה, אוהבת את באפי. מאוד. זלפה שלמה תרצה על "ויתור וקבלה בבאפי"

ניר תל אור - בעל תואר B.A. במדעי המדינה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. וובמאסטר בהכשרתו ועובד כאיש מחשבים. עורך שנים את מדור הטלוויזיה באתר האינטרנט ISF. ניר תל אור ירצה על "המדע הבדיוני והפנטסיה בטלויזיה: המעבר לנישת חובבים למרכז הפריים טיים"

 

צור קשר הזמנת מרצים
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה *
חובה לציין שם חברה
טלפון/סלולר *
חובה לציין טלפון
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
כתובת
ציין כתובת
שם המרצה המבוקש *
ציין שם כנס ותאריך
נושאים מבוקשים
קהל היעד
הערות
רשום הערותיך
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי



מקור : אייקון 

  • צור קשר
מרצים בנושאי תרבויות, היסטוריה ומדע

מרצים בנושאי תרבויות, היסטוריה ומדע

תרבויות, אשליות מדעיות ומדע בידיוני,קסמים, משחקי תפקידים, דמות האשה, אגדות אורבניות, היסטוריה,קומיקס ועוד 
מרצים בנושאי תרבויות, היסטוריה ומדע
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר הזמנת מרצים
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה *
חובה לציין שם חברה
טלפון/סלולר *
חובה לציין טלפון
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
כתובת
ציין כתובת
שם המרצה המבוקש *
ציין שם כנס ותאריך
נושאים מבוקשים
קהל היעד
הערות
רשום הערותיך
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי