ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

דלקוב - ארון הזזה בהתאמה אישית

דלקוב - ארון הזזה בהתאמה אישית

בחירת ארון בגדים צריכה להיעשות תוך התחשבות במספר גורמים. לא תמיד סטנדרטי מתאים לצרכים שלכם וכיום, כאשר ענף זה רק הולך ומתפתח, תוכלו ליהנות ממגוון ארונות, שמתאימים בדיוק עבורכם. חברת דלקוב, יצרנית הארונות המובילה בישראל, מציעה מגוון רחב בהתאמה אישית, שישדרגו כל חדר וכל חלל ויספקו לכם פתרון אחסון מושלם. אחד מהארונות המומלצים ביותר הוא הזזה וזאת משום שהוא מאפשר ניצול מרבי של החלל וכן מגוון עיצובים ואפשרויות.

איך לעצב ארון הזזה שמתאים בדיוק לכם?
עם צוות המומחים של דלקוב תוכלו לעצב ארון הזזה איכותי ומקורי, לפי טעמכם האישי, תקציבכם והצרכים האישיים שלכם. הצוות המקצועי של החברה יסייע לכם לתכנן את כל חלומותיכם, תוך התייחסות למספר נתונים שיביאו לתוצאה המושלמת:
עיצוב הארון ובחירת הצבעים – אחד מיתרונותיו של ארון הזזה הוא שהוא מאפשר אפשרויות עיצוב רבות ומגוונות. עיצובו צריך להתאים הן לטעמכם האישי, לאווירה שאתם מעוניינים להשרות בחדר, והן לחלל בו הוא מוצב. ארון המיועד לחדר השינה, יהיה בעל מראה סולידי ואלגנטי, לחדר הילדים יתאפיין בצבעוניות עליזה וכדומה. לצבעי הארון חשיבות רבה ומומלץ כי הם יתאימו למראה לצבעים של שאר הריהוט בחדר. דלתות הזזה ניתן לעיצוב ממגוון חומרים ובמבחר צבעים, כך שהאפשרויות שעומדות בפניכם הן רבות ותוכלו בקלות למצוא את הצבע המועדף עליכם ביותר. בחברת דלקוב תוכלו לעצב ארון הזזה בכל צבע שתרצו, בהתאם לאווירה שתרצו ליצור במקום: לבן, - לאווירה נקייה ורגועה, סגול – לאווירה רוחנית-מיסטית, חום – לאווירה של יציבות, ירוק – לאווירה של צמיחה והתחברות לטבע ועוד. בנוסף, תוכלו לשלב תאורת ספוטים מיוחדת, ליצירת אווירה ייחודית ויוקרתית, שגם תסייע לכם למצוא כל פריט בכל שעה משעות היממה.

 

  • צור קשר
דלקוב - ארון הזזה בהתאמה אישית
דלקוב - ארון הזזה בהתאמה אישית
לחץ למס. סלולרי *3121
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי