ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

שרלוק חקירות

שרלוק חקירות

אנו בשרלוק חקירות חוצים ארצות, יבשות וגבולות. מרבית עבודתנו בישראל מתרכזת באיזור המרכז ובעיקר בגוש דן (תל אביב רבתי, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, חולון, בת ים, פתח תקווה) ובאיזור השרון ועל כן משרדי חברת החקירות ממוקמים במרכז, במקום נגיש ונוח אך דיסקרטי ברמת גן, אך היא פעילה בכל רחבי הארץ והיא בעלת התמחות מיוחדת וניסיון רב בביצוע חקירות בינלאומיות.

החוקרים, העוקבים והבלשים המועסקים על ידי משרדינו, הינם חוקרים פרטיים מיומנים ומנוסים בעלי רישיון חוקר פרטי מטעם משרד המשפטים.

את משרד חקירות שרלוק מנהל החוקר הפרטי הותיק מוקה קריגר, שהינו בעל רישיון לנהל משרד חקירות מטעם משרד המשפטים והוא חבר לשכת החוקרים הפרטיים בישראל ובארגוני בלשים וחוקרים נוספים בעולם.

מוקה קריגר מלווה אישית את כל אחד מתיקי החקירה המתנהלים במשרדו, תוך הקפדה על מתן שירות מקצועי, אמין ודיסקרטי לכל לקוח או לקוחה ומתוך תשומת לב רבה לצרכיהם המיוחדים של הלקוחות - שהרי אין חקירה אחת דומה לאחרת.

כאן תוכלו גם לקרוא להנאתכם סיפורים מחדר החקירות מאת מוקה קריגר. חלק מהסיפורים יעסקו מן הסתם במה שמזוהה בציבור עם עבודתם של חוקרים פרטיים ושל משרדי חקירות - בגידות, מעקבים אחרי בני זוג בוגדים, מעקב אחרי מאהבת או מאהב וכיוצא באלה עניינים שבינו לבינה, תחום שמשרדנו מתמחה בו כבר עשרות שנים, אולם נשלב גם סיפורים מחקירות בנושאים אחרים, לא פחות מעניינים. אתם מוזמנים לחזור לאתר שלנו מעת לעת, לראות מה התחדש במדור סיפורי חקירות שלנו.

 

  • צור קשר
שרלוק חקירות
שרלוק חקירות
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי