ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

נגריית שערי ברכה בע"מ - דלתות פנים

נגריית שערי ברכה בע"מ - דלתות פנים

כבר 15 שנה שאנו מייצרים דלתות פנים מעוצבות ודלתות כניסה מעץ בכל עיצוב וגמר – מעצבים ומשרתים את כולם: קבלנים, לקוחות פרטיים, מסעדות יוקרה, בנייני משרדים, מרפאות, בתי אבות ובתי חולים.

מראשית התהליך כבר בעת שלב ההזמנה ניתן להבחין בייחודיות שלנו – היחס האישי והמקצועי ניכר בכל אחד משלבי המכירה ומאפשרים לך הלקוח להבין את מהות המוצר, התאמתו המוחלטת לדרישותיך השונות מכל בחינה אפשרית: מהבחינה העיצובית, הפרטים הטכניים הנדרשים ו... התקציב כמובן.
תהליכי ייצור דלתות הפנים והכניסה נעשים באופן מקצועי בשילוב המנצח של נגרים, מפעילי מכונות מקצועיים ומכונות נגרות מהטובות בעולם. שילוב זה מבטיח דיוק בייצור, ובחינה חוזרת של המידות לאורך כל תהליכי הייצור והגמר.
בדלתות הפנים והכניסה שאנו מייצרים – ההתאמה היא לכל מידה, והמושג "סטנדרט" מתייחס לייצור לפי המידות הקיימות בבית הלקוח ודרישותיו. מעבר לעיצוב הדלת אנו מתייחסים לתפעול הנוח של הדלת ופתיחה רחבה ככל שניתן בתנאי השטח הקיימים.
במוצר כמו דלת – פנים או כניסה – 30% מהמוצר הסופי תלוי באיכות ההרכבה. לכן, צוות המתקינים שלנו הם עובדי החברה וכולם מיומנים, ותיקים ומנוסים בהתקנה מקצועית וחלקה, בגמר מעולה ובמידת הצורך - פתרון בעיות עצמאית בשטח.
נגרות אומן במחיר קטן – החזון המוביל את שערי ברכה הוא לאפשר לכל לקוח לקבל בכל תקציב את הדלת הטובה ביותר. תמורה מוחלטת ומושלמת לכספו.
באתר שלנו תוכלו להתרשם מיכולותיה של חברת שערי ברכה. נוכל לייצר עבורכם כל דלת המופיעה באתר או ביחד אתכם לתכנן את הדלת שחלמתם עליה.
נשמח לארח אתכם באולם התצוגה שלנו בחולון – שם על כוס קפה ובאווירה נינוחה תוכלו לבחור את הדלתות הבאות שלכם.

 

  • צור קשר
נגריית שערי ברכה בע"מ - דלתות פנים
נגריית שערי ברכה בע"מ - דלתות פנים
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי