ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

טופ-ליין - סוככי שמש / פרגולות

טופ-ליין - סוככי שמש / פרגולות

חברת טופ-ליין הינה יבואנית ונציגה בלעדית של חברת פריגריו, החברה מהמובילות באיטליה ליצור סוככי שמש, לכל מוצריה תו תקן TUV מגרמניה,המאשר את איכות ואמינות המוצרים

לחברת טופ-ליין מבחר גדול של בדי סוככים הכולל:בדים תוצרת גרמניה וגם מאיטליה
לחברת טופ-ליין צוותי יעוץ, הרכבה ושירות, ומשווקיםמורשים בכל רחבי הארץ
לחברת טופ-ליין אלפי לקוחות ברחבי הארץ

פרגולות
פרגולות הן דבר יעיל כאשר אנחנו רוצים לשהות בחוץ וצריכים איזו שהיא הגנה מפני תנאי מזג האוויר. פרגולות הן מבנים שאנחנו יוצרים כדי ליצור איזו שהיא חציצה בין השמיים לארץ שמאפשרת לנו לשהות בנוחות ובקלילות בחוץ, יהיה תנאי מזג האוויר אשר יהיו.
למעשה פרגולות הן משהו שנועד לספק לנו הגנה, בין אם זו הגנה מפני השמש בחודשי הקיץ החמים, כאשר הטמפרטורות עולות ומאיימות לאדות כל בנאדם אשר ישהה בחוץ, שלא לדבר על כוויות השמש שעשויות להיווצר עם חוסר זהירות, או הגנה מפני הגשמים בחודשי החורף הקרים, כאשר אנחנו בכל זאת רוצים לשהות בחוץ, לשאוף את האוויר הקר כדי להתרענן או להקשיב לקול טפטוף הגשם תוך כדי שאנחנו שותים תה חם ומהביל.
פרגולות הן בדרך כלל מבנים עשויים אלומיניום, זאת לעומת פרגולות שהיו נעשות בעבר שהיו עשויות עץ. בעוד עץ בעיניי אנשים רבים הוא יותר אסתטי, הוא דורש טיפול הרבה יותר רחב- צביעה מחדש, מריחה בלכה ועוד מיני דברים שצריך לבצע אותם מדי תקופה כדי שהעץ ישמור על רעננותו, או לפחות לא יירטב, ירקב וייאכל.
פרגולות עשויות אלומיניום, לעומת זאת, הן פרגולות יותר עמידות, יותר חזקות וכאלה שמאפשרות פירוק והרכבה קלים יחסים בכל מקום אשר נרצה, בין אם זה צמוד לקיר חיצוני בבית או באמצע הגינה שלנו.
פרגולות מיועדות לכל מי שרוצה לשהות בחוץ ואינו רוצה את השפעות הלוואי של תנאי מזג האוויר, בין אם זאת כווית שמש מהשמש היוקדת בחודשי הקיץ החמים או להירטב מהגשם בחודשי החורף הקרים.
פרגולות בעצם יוצרות איזו שהיא הגנה שמאפשרת לנו לשהות בחוץ, או למשהו להשאיר חפצים בחוץ ועדיין לדעת שיהיו מוגנים מפני הגשם.

 

  • צור קשר
טופ-ליין - סוככי שמש / פרגולות
טופ-ליין - סוככי שמש / פרגולות
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי