ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

בזאר צרעה - פרקטים - שטיחים - טקסטיל לבית ועוד

בזאר צרעה - פרקטים - שטיחים - טקסטיל לבית ועוד

בזאר צרעה הינו בזאר שטיחים, פרקטים, וטקסטיל לבית, הפועל למעלה מ-10 שנים. החברה מייבאת את כל מוצריה ומשווקת לחנויות המובילות בכל רחבי הארץ. משרדי החברה ממוקמים בת"א וחנות יבואן בשיווק ישיר ע"י בית שמש.

אנו דוגלים בשיווק ישיר מהיבואן לצרכן, אשר מאפשר ללקוח להנות ממחירי מבצע בלעדיים לחנות. כמו כן החברה נותנת שירות מיוחד לאדריכלים ומעצבים ופרויקטים עם כמויות גדולות.
החברה מיבאת מוצרים אופנתיים ואיכותיים ומגוון קולקציות יחודיות מכל רחבי העולם. כל המוצרים בלעדיים. בזאר צרעהמציע את המבחר הגדול ביותר בארץ של שטיחים ופרקטים, במחירים הזולים ביותר. בזאר צרעה הינו מפיץ מורשה של חברות השטיחים הגדולות בעולם ובהן: DOMO, BEAULIEU, HDX-USA, BALTA, DECOTEX, LANO, DEVOS , KRONO ועוד.

שטיחים ופרקטים בשיווק ישיר
בבזאר נמכרים שטיחים ופרקטים בשיווק ישיר ממחסן היבואן לצרכן. השטיחים מיובאים מטורקיה, בולגריה, בלגיה, ארה"ב, הודו, סין ומארצות נוספות בכל רחבי העולם. הפרקטים מיובאים מארה"ב ומגרמניה.
בבזאר צרעה מבחר של אלפי שטיחים איכותיים, באינספור סוגים דוגמאות וגדלים, לחדר האורחים ולפינת האוכל וכן שטיחים לחדרי השינה ולחדרי הילדים. בין היתר ניתן למצוא בבזאר שטיחי שאגי גבוהים מאוד, שטיחי שאגי ספגטי מבריק, שטיחים קלאסיים, שטיחים בעיצוב מודרני, שטיחי חבל טבעי, שטיחים העשויים מ-100% צמר, שטיחי שניל עבודת יד, שטיחי עור ועוד. בנוסף אפשר למצוא במקום קולקציית שטיחונים מרהיבה לחדר האמבטיה ולדלת הכניסה.
בבזאר מבחר ענק של רצפות פרקט איכותיות במחירים הזולים ביותר בארץ, הכוללות את כל הציוד הנלווה הדרוש לצורך התקנה. ניתן לקבל במקום הדרכה לגבי התקנה עצמאית או להסתייע בצוות המתקינים המיומן של הבזאר.

שטיחים ופרקטים לרכישה באינטרנט
בזאר צרעה מפעילה את החנות המקוונת המובילה בישראל כרכישה באינטרנט. החנות מציגה פרטים מלאים של כל המוצרים ותמונות איכותיות המאפשרות התרשמות ומאובטחת בסטנדרט SSL מתקדם ביותר.
ניתן לרכוש באתר בעזרת ממשק משתמש נוח וידידותי, או להגיע ולהתרשם מהשטיחים באולם התצוגה של בזאר צרעה באזור התעשייה הרטוב א`, ליד קיבוץ צרעה או, בתיאום מראש, באולמות התצוגה בתל אביב, פתח תקווה וחיפה

 

  • צור קשר
בזאר צרעה - פרקטים - שטיחים - טקסטיל לבית ועוד
בזאר צרעה - פרקטים - שטיחים - טקסטיל לבית ועוד
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי