ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

עו"ד יוסי ברג, מומחה ומרצה נדל"ן ארה"ב

עו"ד יוסי ברג, מומחה ומרצה נדל"ן ארה"ב

SAFE- FUTURE- LOGO

עו"ד יוסי ברג
הינו היזם והמנהל של אחת החברות המובילות להשקעות נדל"ן ארה"ב - SAFE FUTURE   . יוסי ברג הוא גם מנהל בית הספר ליזמות והשקעות בנלד"ן של המרכז להשכלה פיננסית זה שבע שנים, המעביר מדי חודש קורס יזמות בנדל"ן, שהעמיד למעלה מ- 8,000 בוגרים של קורסים וסדנאות, מרצה נדל"ן משנת 1995 במוסדות אקדמאים שונים. בעל הכשרה משפטית וחשבונאית, עו"ד, יזם ומשקיע נדל"ן בעל ניסיון בשטח של כעשרים שנה, ראש מחלקה משפטית במשרד שמאי מקרקעין נתן בן חיים בתל אביב, בעל נכסים מניבים בארה"ב וישראל. לשעבר היועץ המשפטי של המועצה הישראלית לצרכנות, ממייסדי ארגון המידע הצרכני אמון הציבור ומייסד הקליניקה הצרכנית במרכז "משנה" במכללה למינהל- המסלול האקדמי ראשון לציון.

כיום, ממקד יוסי ברג את פעילותו באחת  החברות המקצועיות והאמינות המובילות את תחום השקעות נדל"ן בארה"ב - חברת  SAFE FUTURE  


Hampton model without bricks

ה"אני מאמין " של יוסי ברג  בשיווק נדל"ן בארה"ב?

כשהציע לי שותפי לרכישת נדל"ן בארה"ב, גיל טוריאל, לפני מספר שנים, לאפשר לאחרים לרכוש נכסי כינוסים דרכנו, תוך שימוש במנגנון שהקמנו, אמרתי לו שאני לא פותח עסק, כיוון שאני רגיל לפעול כמלכ"ר- ללמד, לייעץ, לתת, אבל לא לעשות מסחר, ושאם אני אעשה עסק, הוא יפעל על בסיס מידע מלא ובשקיפות. התוצאה- Safe future - הגוף היחיד שמביא את הידע למשקיע, בדרך לתשואה דו ספרתית ופוטנציאל לעליית ערך במדינות איתנות כלכלית: חברת Safe-Future פועלת בדרך של שקיפות מלאה,תוך מתן מידע מלא בכל התהליך. מאיתור, קניה, שיפוץ, השכרה, ניהול ומימוש, ע"י צוות מקצועי בארה"ב ובישראל הכולל אנשי נדל"ן מקצועיים ומנוסים, תוך שימוש בפרמטרים להשקעה בטוחה, כדלקמן:
Safe-Future פועלת באופן מקצועי, קונה עבור הלקוח לפי אותם פרמטרים שלפיהם רכשו בעליה נכסים עבור עצמם - באזורים שהאוכלוסיה בהם גדלה, בעלי פרמטרים כלכליים ששידרו יציבות, בשכונות בעלות מאפיינים רצויים, נכסים מתאימים ובמחירים מוצלחים, בשקיפות מלאה לגבי כל המידע הקשור ברכישה ובנכס.

צוות מקצועי מסור הפעול עם מחוייבות לאיכות, הכולל מנגנון בחו"ל המבוסס על שותף מקומי אסטרגי ושיתופי פעולה ארוכי טווח עם בעלי המקצוע במגוון התחומים של תיווך, שיפוץ, תחזוקה, ניהול, משפט, ביטוח, רו"ח, באופן שמאפשר רכישה ישירה מבנק בכינוס נכסים בשקיפות מלאה ותוך מתן מענה שלם לכל שלבי ההשקעה והאחזקה, פתיחת חשבון בנק, העברת הכסף, תכנון ההשקעה, היבטי המיסוי, איתור נכס באזור מצויין ובדיקתו, ניהול השיפוץ, השכרת הנכס ואחזקה שוטפת. הצוות איתך כל הדרך לתמיכה מקצועית ולהמשך הדרך עד המימוש.
פעילות Safe-Future מאפשרת קנית נכסים בכינוסי נכסים ישירות מהבנק במחירים נמוכים משמעותית ממחיר השוק, באופן המאפשר פוטנציאל לתשואה דו ספרתית ועלית ערך משמעותית של הנכס, ובניגוד להתנהלות של קנית נכסים במחירים מנופחים, לאחר מיצוי כל פוטנציאל עלית הערך לעצמן, באזורים שאינם ראויים.


לפרטים נוספים אודות חברת  Safe-Future

לפרטים על קורס  יישומי להשקעות נדל"ן ארה"ב 

 

  • צור קשר
עו"ד יוסי ברג, מומחה ומרצה נדל"ן ארה"ב

בין השירותים המוצעים:

- הצעות להשקעה בנכסים נדל"ן

- סדנאות והרצאות להשקעות בנדלן

ליצירת קשר אנא מלאו את הטופס המצ"ב >>>

עו"ד יוסי ברג, מומחה ומרצה נדל"ן ארה"ב
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי