ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

רהיטי דורון - חדרי ילדים / חדרי נוער- כוורות / ספריות / שידות / מזנונים ועוד

 רהיטי דורון - חדרי ילדים / חדרי נוער- כוורות / ספריות / שידות / מזנונים ועוד

מדיניות תמחור מוצרים,

המקצועיות עולה והמחיר יורד. זה פשוט.
בזכות הניסיון שלנו אנחנו מסוגלים לתכנן פס ייצור יעיל יותר, והתוצאה- ריהוט עמיד ומלוטש. בזכות כמות ההזמנות שחברה גדולה נהנית ממנה, אנו מסוגלים להציע כל מוצר במהירות ובעלויות נמוכות בהרבה.
המפעל של רהיטי דורון מייצר את הרהיטים מחומרי הגלם הטובים ביותר והינו מפעל מהמתקדמים ביותר בתחום וזאת לאחר שהרשת שיפרה את תהליכי העבודה ורכשה ציוד ומכונות מהטכנולוגיה המתקדמת בעולם המותאמת לייצור בהיקפי ייצור גדולים. השקעה ניכרת זאת, בשיפור תהליכי הייצור מאפשרת יעילות מירבית ואיכות חסרת תקדים, המאפשרת שמירה על מחירי הרהיטים ללקוח במחירים סופר אטרקטיביים, כל העת, וללא צורך במבצעים...

בחירה בדרך חיים,
מה צריך בחיים? אושר, רוגע ושלווה.
הבסיס לחיים מאושרים זה לעשות את הבחירות הנכונות. הבסיס לחיים רגועים זה לדעת שמישהו מטפל בך. הבסיס לחיים שלווים זה לדעת שמישהו באמת אוהב אותך. נשמח להציג לך את מבחר המוצרים שלנו ואת תפיסת עולמנו.
כחלק מתנופת השינוי שחוותה רהיטי דורון, פותחה רשת חנויות המונה כיום 9 סניפים בפריסה ארצית. במקביל, עברה רהיטי דורון מיתוג מקיף במהלכו שופצו כל סניפי החברה והותאמו לשפה העיצובית החדשה של רהיטי דורון, פותחה שפה פרסומית בתקשורת והחברה יצאה בקמפיינים המייצרים מודעות ונחשקות למותג רהיטי דורון.
חברת רהיטי דורון משתתפת בתערוכת הרהיטים שעורך איגוד תעשיות הרהיטים מידי שנה. ומשתתפת בתחרויות של חדשנות והתאמה ואף זכתה בפרס בשנת 2009 בתחרות.

עיצוב,
עיצוב טוב מתחיל פשוט, בצרכן – ילדכם. הצרכים מכתיבים לנו את חומרי הגלם העמידים והאסתטיים ביותר, את תכנון האפשרויות שיוכל החדר החדש להציע, ואת בחירת המראה, הצבעים והאבזור. נוחות והרגשה ביתית נוצרות כשהמעצב שם את הצרכן במקום הראשון.
לכן, הקו העיצובי המוביל ברהיטי דורון משלב עיצוב ברמה גבוהה, גימור מוקפד, פרקטיות ויופי, השראה אירופאית בעיצוב המוצרים ותפיסת עולם אמריקאית בשירות תוך התאמה לצרכן הישראלי. עיצוב רהיטים מבוסס על תפיסת עולם עכשווית ומודרנית המשתנה ומתעדכנת כל הזמן.

מועד אספקה מדויק,
אנחנו מעריכים מאוד את הזמן שלך. זו הסיבה שאנחנו מתכננים את תהליך הייצור מתחילתו, כך שנוכל לקבוע איתך כבר במועד ההזמנה, מתי תקבל את המוצרים. לכן, כשתרכוש מוצר תקבל תאריך אספקה מדויק כבר במועד ההזמנה, ותשמח לגלות – אנחנו עומדים בו.

אחריות,
אנחנו מאמינים ששירות אמיתי נמדד ברגע האמת - כשצריך אותו.
דברים טובים קורים כשלוקחים אחריות על: התכנון, המכירה, תהליך הייצור, איכות המוצר, זמני האספקה ומקצועיות ההרכבה. אחריות גדולה זאת זכות גדולה. הרהיטים המיוצרים על ידי רהיטי דורון מצוידים בתעודת אחריות למשך 3 שנים ומלווים בשירות המצוין בו אנו מתגאים.

 זה הבסיס שלנו להצלחה משנת 1949.

 

  • צור קשר
רהיטי דורון - חדרי ילדים / חדרי נוער- כוורות / ספריות / שידות / מזנונים ועוד
רהיטי דורון - חדרי ילדים / חדרי נוער- כוורות / ספריות / שידות / מזנונים ועוד
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי