ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

ארזים - מזנונים - פינות אוכל ועוד

 ארזים - מזנונים - פינות אוכל ועוד

ארזים הוקמה בשנת 1978 ומאז ועד היום היא מתמחה בעיצוב, תכנון וייצור רהיטים. 

הניסיון הרב שנצבר עם השנים, תוך הקפדה על העסקת צוות כח אדם מקצועי והעשרתו בכל החידושים הטכנולוגיים, מעניקים לחברה את היכולת לעמוד בסטנדטים הגבוהים אותם היא מציבה לעצמה.
השנים הרבות בייצור הרהיטים הפכו את ארזים לשם דבר בענף, עם מונטין של חברה מבוססת ואחראית.
בארזים לא מתפשרים על תהליכי הייצור וההקפדה על כל פרט, על הקשר האישי עם הלקוח והשרות המשפחתי, אותו מטמיעה החברה בכל עובד ועובד. כל אלה הופכים את ארזים לחברה אשר מעניקה ללקוחותיה את הבטחון שרכשו במקום הנכון, עם אחריות של חמש שנים לכל מוצר.

 

העיצובים
כחלק מתפיסת החיים של ארזים, הבית, שהוא המקום בו אנו מבלים את רוב זמננו, צריך לקבל תשומת לב מירבית כדי שנוכל להרגיש בו הכי טוב שאפשר. כך, שוקדים מעצבי החברה על תכנון מוצרים אשר מעניקים לבית את התחושה הנפלאה של מקום מעוצב עם מקסימום נוחות אפשרית.
העיצובים של ארזים הפכו במרוצת השנים למודל לחיקוי ברחבי הארץ. מעצבי ארזים ממשיכים לפתח כל הזמן דגמים חדשים, תוך שילוב אלמנטים ואביזרים בטרנדים שונים, כשהקו המנחה אותם הוא אהבת המשפחה, הבית והחיים.

האיכות
אחרי שהתלהבתם מהעיצוביםֿ הגיע הזמן לבדוק את איכות המוצרים. בנוסף לפונקציונאליות של כל רהיט בארזים, שיתאים לנוחות המירבית בבית, עובר כל מוצר תהליכי ייצור קפדנים מאוד במחלקות שונות במפעל, עם אנשי מקצוע בכל תחום ומיטב הציוד והטכנולגיה הקיימים בעולם.
בארזים משתלבים הצד האנושי של אומנים בתחום העץ, עם תעשיות עתירות ידע, המעניקים למוצרים את הגימורים המושלמים, אשר הופכים אותם למוצרים איכותיים.
תהליכי הבקרה הינם מהגבוהים ביותר וכל רהיט שמיוצר במפעל מקבל תשומת לב כאילו היה זה הרהיט היחידי שמייצרים. כך בני המשפחה בארזים מקפידים ומפקחים על העבודה עד לפרט האחרון ואינם מתפשרים על איכות המוצרים.

 

השירות
ארזים רואה בשרות את אחד הכלים החשובים להצלחת החברה. כמי שגדלו במשפחה מלוכדת, אשר עומלים מדי יום ביחד להמשך ההצלחה, השרות בארזים הוא אחד מעמודי התווך של בני המשפחה.
לקוחות ארזים מקבלים בכל אחד ממרכזי עיצוב הבית של ארזים, טיפול מקצועי, אדיב ואישי, תוך הקפדה על זמינות והקשבה לצורך הייחודי של כל לקוח ועמידה בלוחות זמנים. זה מתחיל החל מהייעוץ הראשוני של הלקוחות באולמות התצוגה והתאמת הרהיטים לביתם, בייצור של כל רהיט לפי הזמנת הלקוח, באספקה המהירה ובשרות האישי בכל פנייה לאחר הרכישה.

 

האחריות
במיוחד היום, יש צורך תמידי לבדוק ממי אנו רוכשים מוצרים. כשכל פעם אנו נתקלים בסיפורים על חברות שמשווקות מוצרים, גובות תשלום ונעלמות כאילו לא היו.
הוותק של ארזים, יחד עם הניסיון והלקוחות הרבים שנהנים ממוצרי החברה במשך כ-30 שנה, מעניקים לכם את הבטחון שרכשתם במקום הנכון.
כחלק מחיזוק הקשר עם הלקוח וכחברה המאמינה במוצריה האיכותיים, מעניקה ארזים אחריות של 5 שנים על המוצרים.

 

  • צור קשר
ארזים - מזנונים - פינות אוכל ועוד
ארזים - מזנונים - פינות אוכל ועוד
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי