ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

ירמי קמחי- שולחנות - שידות - בתי כנסת ועוד

אהבתו של קמחי לעץ החלה ללבלב בצעירותו. כמי שצמח באזור יפהפה מיוער סמוך לאיתקה, ניו יורק, בילה קמחי זמן רב בסיורים שקטים ביערות, כשהוא מפנים את היופי הטבעי הסובב אותו. חוויות קסומות אלה נחקקו עמוק בנפשו והן ממשיכות לשמש אותו עד היום כמעיין נובע של השראה. בשנת 1982, לאחר סיום לימודי התיכון, עלה לישראל.

עיצוב בעץ - ירמי קמחי
הניסיון הראשון של קמחי בנגרות, לפני שהתחיל ללמוד באוניברסיטה, היה כשוליה בחנות לבניית ארונות. שם גילה לראשונה את אהבתו למשלח היד הזה. הוא השלים את לימודיו לתואר ראשון בלימודי המזרח התיכון ,ושקל להמשיך בלימודים בתחום קרוב. אבל אהבת העץ משכה את לבו והוא בחר לעסוק בתחום של עיצוב בעץ ונגרות אמנותית.
בשנת 1990 למד קמחי קורס שנתי בנגרות, ולאחר מכן שימש במשך שנה שוליה בסטודיו של ג'פרי גרין (Jeffrey Greene Design Studio) בניו-הופ, פנסילבניה. התלהבותו וכשרונו בענף של אמנות בעץ ניכרו היטב כבר בשלב הזה.

אומנות עץ - עיצובים בעץ
לאחר שחזר לישראל בשנת 1992 הקים קמחי את בית העסק שלו מתוך מחויבות ברורה ליצור אך ורק יצירות עץ מקוריות באיכות גבוהה ביותר. כיום קמחי יוצר עבודות עץ שונות כגון רהיטים מעוצבים לבית, ריהוט לבתי כנסת, עיצוב רהיטים עבור בתי מלון, אומנות בעץ (פיסול בעץ) ועוד.
קמחי מעדיף לעבוד ישירות מול הלקוחות ומעריך את הקשרים המתמשכים שיצר עמם. נוסף על כך הוא עובד עם אדריכלים, מעצבי פנים ומגוון אנשי עסקים. יצירותיו מפארות בתים, בתי כנסת ובתי מלון ברחבי ישראל ובארצות הברית.
קמחי גר עם אשתו, אריאלה, ושלושת ילדיהם בכפר אדומים, על גבול מדבר יהודה סמוך לירושלים. נופי בראשית ושלל התצורות הגאולוגיות הסובבים את ביתו משמשים אף הם מקור תוסס של השראה לאמנותו המיוחדת במינה.

 

  • צור קשר
ירמי קמחי- שולחנות - שידות - בתי כנסת ועוד
ירמי קמחי- שולחנות - שידות - בתי כנסת ועוד
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי