ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

"פרפקטו מטבחים" - המרכז לעיצוב ושיפוץ הבית

  "פרפקטו מטבחים" -  המרכז לעיצוב ושיפוץ הבית

פרפקטו החלה את דרכה בתחום המטבחים והשיש, ולאט לאט התרחבה כדי לספק פתרון לכל תחומי השיפוץ. הבעלים והמנהל בניאן מודע לשם הרע שיצא לשיפוצניקים בארץ, ולחששות של בעלי דירות מהליך השיפוץ. לכן בחברת פרפקטו מציעים ללקוח לבצע את כל עבודות השיפוץ תחת קורת גג אחת ובעזרתם של בעלי מקצוע אמינים ובעלי ניסיון, החל משלב התכנון ורכישת החומרים ועד העבודה עצמה. בצורה כזו הלקוח יכול להפקיד את כל נושא השיפוץ והעיצוב בידיים טובות ולהיות בטוח שהתוצאה שתתקבל תהיה ברמה גבוהה ובדיוק על פי התכנון.
שיפוץ הבית מתחיל באחד משלושת סניפי החברה, בהם ניתן למצוא תמיד אדריכל ומעצב פנים שיסייעו לכם לבנות את תכנית השיפוץ. לאחר שמיעת הצרכים של הלקוח ומדידה מדויקת בביתו, מספקים אנשי המקצוע תכנית המוצגת על גבי מחשב וכוללת בתוכה את חלוקת החדרים, עיצובם הפנימי והחומרים הדרושים לביצוע. כך תוכלו לשלוט בהליך התכנון ולראות בעיניכם את התוצאה הסופית על גבי צג המחשב, כדי שלא תהיינה הפתעות.
אנשי המקצוע של פרפקטו יסייעו לכם לא רק בעיצוב חלל הבית אלא בביצוע ריצוף, חיפוי קיר, אינסטלציה, שיפוץ המטבח וחדרי הרחצה והשירותים, ביצוע שפכטל וצביעה והחלפת דלתות ומשקופים. אם תרצו, הם אפילו ידאגו לכם למזגן. הכל מתנהל בעזרת בעלי המקצוע של "פרקפטו" ותחת הפיקוח של מנהלי החברה, מאל"ף ועד ת"ו.
מגוון החומרים העומד לרשותכם בפרפקטו הוא עצום: ארונות אמבטיה מעוצבים עשויי עץ סנדביץ' מלא, דלתות פורמיקה, דלתות MDF צבועות בסגנון עתיק לארונות המטבח, ציפויי פולימר או פורניר, דלתות עץ מלא, כיורים וברזים מכל הסוגים והצבעים, חיפוי קרמיקה, פסיפס וזכוכית במגוון צבעים וכל סוגי השיש מבית "קיסר". הכל כדי שתוכלו לעצב את ביתכם בדיוק כפי שתמיד חלמתם.
בפרפקטו עוסקים גם בהשבחת נכסים. בימים אלה מציעה החברה מבצעים להחלפת חדרי רחצה ושיפוץ כולל של המטבח במחיר מיוחד וב-18 תשלומים! כמו כן החברה מבצעת חלוקת דירות ובניית קירות גבס על ידי תכנון אדריכלי ותוספות בנייה באמצעות קבלן רשום.
"פרפקטו מטבחים" - המרכז לעיצוב ושיפוץ הבית, הכל תחת קורת גג אחת באיכות וברמת גימור מעולה
"הדגש שלנו הוא שהלקוח יהיה מאה אחוז מרוצה", אומר יצחק בניאן, שירש את אביו כבעלים והמנהל של החברה. "אנחנו מקבלים מהלקוח מפתח, והוא מקבל מאיתנו את הדירה אחרי תקופת השיפוץ כשהוא מרוצה ונמצא בראש שקט

  • צור קשר
"פרפקטו מטבחים" - המרכז לעיצוב ושיפוץ הבית
"פרפקטו מטבחים" - המרכז לעיצוב ושיפוץ הבית
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי