ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

הימלאיה - עתיקות- ריהוט ופרטי ארכיטקטורה מהמזרח הרחוק

 הימלאיה -  עתיקות- ריהוט ופרטי ארכיטקטורה מהמזרח הרחוק

 הימלאיה הוקמה בשנת 1994 ע"י ערן לנדאו שעוסק ביבוא מהמזרח הרחוק ב-20 השנים האחרונות, וצבר ניסיון וידע רב בתחום הרהיטים העתיקים מחלק זה של העולם.

חברת הימלאיה מייבאת עתיקות, ריהוט ופרטי ארכיטקטורה מהמזרח הרחוק, במיוחד מהודו. הפריטים נאספים בקפידה מכל רחבי תת-היבשת ונשלחים לארץ לאחר שיפוץ והתאמה. אנו מספקים מגוון רחב של אביזרים משלימים לעיצוב הבית, כולם מיוחדים במינם.
המלאי שלנו כולל: דלתות, חלונות, תקרות ועמודים עתיקים, שפורקו מארמונות-עבר, מיטות, ארונות, שידות עתיקות, אמבטיות-שיש שנחצבו וסותתו בעבודת-יד, ארגזים מהודרים בהם השתמשו המהראג'ות למסעותיהם בעולם, כדי נחושת עצומים וכדי חרס, תיבות נדוניה ועוד.
אצלנו תוכלו למצוא כל מה שחלמתם עליו לבית שלכם: דלתות מרשימות בעלות עבר מפואר שפורקו מארמונות מהראג'ה ומבתי מידות, תיבות וארגזי מסע ששימשו את הנוסעים לפני מאות שנים, פריטי ברזל ונחושת לבית, ספסלי אבן ,פסלים ומזרקות לגינה וכן חפצי אומנות עתיקים ופריטים לאספנים.
התצוגה שלנו מורכבת ממגוון רחב של אביזרים ופרטי אספנות שלוקטו מרחבי המזרח הרחוק, תוך הקפדה על ייחודיות ואיכות. הפריטים אותרו ברחבי הודו ונאספו על ידינו, וכל פריט הוא יחיד מסוגו ובעל נגיעה וחותם אישי והיסטוריה משלו. כמו כן אנו מציעים גם אפשרות של השתלבות בתהליך הבניה והעיצוב, כדי לספק בקשות מיוחדות ולתת אופי בלעדי, מעין חותם אישי של הלקוח, וזאת ע"י איסוף פריטים לפי הגדרות ספציפיות. לדוגמה – דלת כניסה או חלון בגודל מסוים, מזרקה מיוחדת , פסל,רהיט וכו'

 

  • צור קשר
הימלאיה - עתיקות- ריהוט ופרטי ארכיטקטורה מהמזרח הרחוק
הימלאיה - עתיקות- ריהוט ופרטי ארכיטקטורה מהמזרח הרחוק
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי