ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

"גלריה K " של בתיה ויוסי קולר

 "גלריה K " של בתיה ויוסי קולר

 

גלריה K ממוקמת במשמר הירדן, פינת חמד שקטה, ירוקה ושופעת פלגי מים בצפון הגליל.
המושב השלו, הנושק לגדות הירדן ההררי בואך גשר בנות יעקב, ידע בימיו הרבים (נוסד ב-1890) אירועים מהסוערים בתולדות ההתיישבות היהודית בארץ ישראל.
את הגלריה יסדו לפני למעלה מעשור בתיה ויוסי קולר -
Koller שגם תרמו למקום את האות הראשונה של שם משפחתם.
בתיה, בעלת הסמכה בהערכת עתיקות ואספנות, אומנית בפני עצמה, הפכה את העיסוק באיסוף ושימור שכיות חמדה לדרך חיים. מביתה הנושק לגלריה, היא עורכת גיחות ומסעות חיפוש אל בתי המכירות הפומביות, הגלריות, ירידי העתיקות ושווקי הפשפשים ברחבי תבל, מהם היא בוררת, דולה ומלקטת פיסות חיים של בני אדם, חיים שהותירו את רישומם בחומר – בריהוט העתיק, בכלי הגשה, בחפצי נוי ועוד. את החפצים הנאים שנאספו לאורך השנים היא מציגה בגלריה K - חלקם מוצע למכירה לאנשי מקצוע, רסטורטורים ומעצבים, חלקם לאספנים ולקהל הרחב.

 

"האומנות והאסטטיקה זורמים אצלי בעורקים כמעט מינקות, כבר בגיל צעיר מצאתי את עצמי פוקדת מוזיאונים וגלריות, משוטטת בשוק הפשפשים ביפו, נפעמת למראה הרהיטים הכבדים, מעבירה את ידי בחרדת קודש על פני הפיתוחים והגילופים בעץ הכהה.
את משכורתי הראשונה כנערה, השקעתי בכיסא פריזאי מתקופת לואי ה-16, שברבות השנים הסתבר כחיקוי לא רע, דווקא מאזור הנילוס. כבר אז ידעתי שבבוא היום אהיה בעלים של עסק בתחום העתיקות ווהאמנות, עסק שאינו רק בית- ממכר לחפצים עתיקים, אלא מוקד של ידע ומקצוענות בתחום, מקום בו לקוחותיו שותפים לתפיסת עולם - שותפים לאהבה גדולה כלפי אמנות ויופי, וכל מה שהם מייצגים בעולמנו".

 

מסייע מאחורי הקלעים של הגלריה (לעיתים גם בקדמת הבמה), בן הזוג לחיים ולעסק, יוסי קולר - אומן נפח, "אוגדונר" במילואים, צנחן ובעל צל"ש, מורה דרך ומדריך טיולי ג'יפים שאף מתלווה מעת לעת למשלחות החיפוש של בתיה ברחבי העולם

 

  • צור קשר
"גלריה K " של בתיה ויוסי קולר
"גלריה K " של בתיה ויוסי קולר
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי