ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

opengallery אופן גלרי - דלתות כניסה ופנים

 opengallery אופן גלרי - דלתות כניסה ופנים

אופן גלרי היא חברת בת של מזונייט כרמיאל (מפעלי עץ כרמיאל בע"מ), יצרנית הדלתות הוותיקה והגדולה בישראל השייכת לקונצרן Masonite. אופן גלרי הוקמה בשנת 1996, שלוש שנים לאחר מכן נרכשה ע"י מפעלי עץ כרמיאל. מאז הקמתה, היתה אופן גלרי פורצת דרך והביאה למהפכה אמיתית ושינוי בתפיסת העולם שהיתה מקובלת עד אז בארץ בענף הדלתות. אולם התצוגה הראשון של החברה נפתח במושב רשפון שבשרון.
הרעיון היה לרכז תחת קורת גג אחת מגוון רחב של דלתות פנים וכניסה ולתת מענה לקשת רחבה של רצונות וטעמים. הרעיון הבשיל לידי ביצוע, וזאת מתוך הכרה שדלת היא חלק בלתי נפרד מהתפיסה העיצובית הכוללת של הבית, והיא נכללת בתהליך קבלת ההחלטות העיצוביות של בונה הבית. דלת, בשונה מכל ריהוט אחר, נמצאת בכל חדר וחדר ונראית מכל פינה בבית, ולכן המסקנה היא שדלת היא מוצר שיש לתת עליו את הדעת ולהתייחס אליו כאלמנט עיצובי לכל דבר.

מתוך התובנה הזאת נולד הרעיון, וכל השאר היסטוריה...עם התרחבות הפעילות והגידול המסחרי למול הלקוחות, החליטה הנהלת החברה להקים אולמות תצוגה נוספים. כיום מונה הרשת שישה אולמות תצוגה. בנוסף על האולם ברשפון הוקמו סניפים בראשל"צ, במפרץ חיפה, ברחוב הלח"י ברמת גן/ בני ברק, באשקלון, ובבאר שבע.
אולמות התצוגה מציגים קשת רחבה של דלתות במגוון סגנונות המתאימים לכל טעם ולכל תקציב. חברת מזונייט כרמיאל מספקת גב תעשייתי רחב לחברה ומייצרת חלק נכבד מהדלתות שנמכרות באופן גלרי.
כמו כן מחזיקה החברה במרכז לוגיסטי התומך במערך המכירות. במרכז הלוגיסטי נמצאת גם מחלקת ההזמנות ושירות הלקוחות. למוצרי החברה מוניטין והם הפכו לשם נרדף לעיצוב עדכני ולאיכות ללא פשרות. גאוות החברה הינה מחלקת שירות הלקוחות המחוייבת לסטנדרטים הגבוהים שהחברה הציבה לעצמה

CUPON1CUPON1CUPON1
o.gleryo.gleryo.glery
   קיפון לדלתות כניסה
      לחץ לפרטים

 

 

 

 

 

 

 

 

  • צור קשר
opengallery אופן גלרי - דלתות כניסה ופנים
opengallery אופן גלרי - דלתות כניסה ופנים
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי