ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

רב בריח – דלתות כניסה ופנים מעוצבות

רב בריח – דלתות כניסה ופנים מעוצבות

חברת רב בריח, אשר מוצריה הינם סמל ישראלי לאיכות ובטיחות, הטמיעה לאורך השנים מגוון רחב של קווי ייצור מתקדמים המאפשרים ייצור מהיר ואיכותי של דלתות כניסה מעוצבות בהתאם למידתו הייחודית של כל לקוח ולקוח ובהתאם לבחירת דגם וגוון התואמים את הטעם ותפיסת העיצוב שלו. דלתות חוץ מבית רב בריח מאפשרות לכם ליהנות מקולקציית מוצרים רחבה ומגוונת, המשלבת ביטחון ומיגון לצד עיצוב מרשים ודקורטיבי.
רב בריח החברה המובילה מזה 40 שנה בענף דלתות כניסה לבית בכלל ו- דלתות כניסה מעוצבות במיוחד, גאה להציג מבחר רחב של דלתות חוץ המוצגות באתר האינטרנט החדש והמתקדם ביותר בתחום.
כחברה המובילה את תחום דלתות כניסה בישראל בארבעת העשורים האחרונים אנו שמים דגש רב במציאת פתרונות איכות, מיגון ועיצוב חדשים לקהל לקוחותינו. לרב בריח מחלקת מחקר ופיתוח ובה טובי המהנדסים בתחום דלתות חוץ ומוצרי נעילה. המחלקה שוקדת ועובדת למען פיתוחו של המוצר הטוב והמתקדם ביותר ב- דלתות כניסה לבית, דלתות כניסה מעוצבות, פתרונות נעילה מתקדמים ועוד. רב בריח מציעה מבחר דלתות כניסה לבית, דלתות חוץ לכניסה אחורית בבתים פרטיים, דלתות חוץ מפלדה בעיצובים שונים למשרד, לביה"ס, למוסדות ועוד.
דלתות חוץ של רב בריח המיוצרות בקוו הייצור החדש והמתקדם מסוגו בעולם מיוצרות ללא מגע יד אדם ובהתאם למידות הפתח של כל לקוח ולקוח. בקטלוג המוצרים באתר החברה ובאולמות התצוגה ניתן לראות מבחר רחב של דלתות כניסה מעוצבות בהתאם לסגנון שמתאים לבית ולטעמו האישי של הלקוח. היום כבר כולם יודעים - דלתות כניסה מעוצבות משדרגות את הכניסה של הבית הלקוח.
דלתות כניסה מחירים – לרב בריח מספר רב של דלתות כניסה מעוצבות במחירים שונים. דלתות כניסה מחירים נמוכים ועד דלתות כניסה מחירים גבוהים, זאת בהתאם לדגם הנבחר, למידת הפתח, לחומר ולרמת המיגון.

CUPON1CUPON1CUPON1
rav bariach rav bariach rav bariach
   קופון לדלתות כניסה
     לחץ לפרטים

 

 

 

 

 

 

 

 

  • צור קשר
רב בריח – דלתות כניסה ופנים מעוצבות
רב בריח – דלתות כניסה ופנים מעוצבות
TOP10 מועדון העסקים המומלצים - צור קשר
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם בית העסק המבוקש *
חובה לציין שם מלא
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי