ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

האתגרים בסוגיית נאמנות עובדים בתאגידים

ניהול עובדים

האתגרים בסוגיית נאמנות עובדים בתאגידים

סקר שנערך בתאגידים בקליפורניה בחן דעות של 151 עובדים ומנהלים בנושא נאמנות למקום העבודה. תוצאות המחקר הראו שיש הבדלים משמעותיים בדעותיהם של ההנהלה ומנהלים ובין עובדים שאינם בדרגות מנהליות בנושאים של נאמנות, אמון וכבוד הדדי. הסקר הראה שמרבית העובדים אינם חשים נאמנות מהמעביד שלהם, אינם חושבים שהארגון מתחשב באינטרסים של העובדים ואינם בוטחים במנהלים שלהם או מכבדים אותם. המנהלים מצדם, העריכו שהמצב חיובי יותר ודיווחו שלעתם הארגון נאמן לעובדים ומתחשב באינטרסים שלהם. פער זה מלמד על נתק בין ההנהלה לעובדים ויוצר תהום עמוקה בין הרמה האמתית של נאמנות  העובדים לבין האופן שבו הארגון תופס אותה.

תאגידים בסביבה העסקית בימינו תלויים בעובדים שלהם יותר מכל תקופת זמן בעבר, בעיקר בתחומי ההייטק/ביו-טק/פיננסים. לתאגידים בהם מועסקים עובדים נאמנים יש יתרון תחרותי ושיעורי הישרדות גבוהים יותר ואף ניתן לומר שהצלחתם בטווח הרחוק תלויה באיכות ונאמנות העובדים.

המאמר פורסם בכתב העת Business and Economics Journal בשנת 2011

וניתן לקרוא אותו במלואו באתר http://scholare.co.il/

תחת מילת החיפוש: נאמנות עובדים

מאגר "Scholar-e" (סקולרי) הינו מאגר הפניות למאמרים מחקריים בטקסט מלא המציע שימוש חינמי ופועל בשלושה מישורים ייחודיים: ממשק חיפוש ותוצאות בעברית (למאמרים אקדמיים בשפה האנגלית), פילוח של גישות מחקר ואיסוף מוכוון דרישה (Wish List).

סקולרי הוא הפתרון המושלם לאיתור מאמרים עבור עבודות מחקריות וסמינריונים!

שירותים אקדמיים נוספים המוצעים באתר - ניתוחים סטטיסטיים, סדנאות מחקר ואיתור מאמרים לעבודות אקדמיות.

עשו לנו לייק בדף הפייסבוק ותהיו מעודכנים בכל ההטבות והחידושים!!

https://www.facebook.com/scholare.co.il

 

עריכה : רונה עינב , 27/4/14