ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

כיצד עדיף לשמור על נעורי עור הפנים שלנו ?

 

 


 

כיצד עדיף לשמור על נעורי עור הפנים שלנו ?

מאת : בלה דיאמנט, 15/9/14

עולם הקוסמטיקה עבר בשנים האחרונות מהפך בלתי יאומן: פעם, לפני שיכולנו להשיג כל מוצר טיפוח על המדף ברשתות הפארמים, הנמצאות בכל פינת רחוב, הכרנו רק את עולם הקוסמטיקאיות, שטיפלו בנו אישית בקליניקה שבביתן.

B1


עולם טיפוח היופי עבר בשנים האחרונות את המהפך הגדול ביותר בתולדותיו, בכל הנוגע לטיפוח עור הפנים שלנו. לפני שהעולם הוצף ברשתות פארמים המשווקות מוצרי קוסמטיקה על מדפים, לפני שדיילות יופי הביאו את מוצרי הטיפוח אלינו הביתה בשיווק ישיר, הכרנו רק את עולם הקוסמטיקאיות, שקיבלו אותנו בקליניקה הפרטית בביתן או במכון הקוסמטי שלהן, והטיפול היה אישי ביותר, רק אני והקוסמטיקאית שלי.

אולם המירוץ היומי הבלתי נלאה נגד מחוזי השעון, הצורך להספיק כמה שיותר במהלך היום, יצר את הצורך לטיפוח יומי מיידי, עם מוצרי מדף הנמצאים בהישג יד בכל בית היום, וגם לתעשיית ענק של מוצרי טיפוח, שלא בהכרח מותאמים לנו אישית, אבל אנחנו משכנעים את עצמנו שהם יעזרו לנו להיראות טוב בשימור עור הפנים, העייף מתלאות היום.

אין לנו ספק שקשה לצפות ממוצרי מדף הקוסמטיים, גם היוקרתיים ביותר, שיכילו ריכוז גבוה של חומרים פעילים, כיוון שהם מיועדים לכלל האוכלוסייה בעולם. עד היום לא נמצאה דרך להתאים את הריכוז של החומר הפעיל באופן אישי, בהתחשב בצרכים ובמגבלות של כל מטופל ומטופל.

לכן מוצרי המדף בנויים מקשת רחבה של חומרים, המותאמים למקסימום אנשים, אך אין ביכולתם לתת מענה ספציפי לבעיות עור, המצריכות אבחון וטיפול אישי. לעומת זאת, בתחום הקוסמטיקה המקצועית, הלקוח עובר אבחון יסודי של מצב העור וצרכיו, ומותאמים לו טיפולים ותכשירים במינונים המתאימים.

B2


וזו הסיבה שנשים רבות לעולם לא תוותרנה על הביקור החודשי אצל הקוסמטיקאית האישית שלהן, המלווה אותן שנים רבות, כי הן משוכנעות ובצדק, שהייעוץ האישי בהתאמת מוצרי הטיפוח לעור הפנים שלהן, אין להשוותו לקניית מוצר מדף, ללא התאמה אישית לעור הפנים שלך.

מאידך, עדיין קיימת ההתלבטות בסיום הטיפול אצל הקוסמטיקאית, האם לרכוש ממנה את מוצרי טיפוח שהיא ממליצה עליהן, כיון שלמרות שמדובר בבעלת מקצוע המכירה היטב את עור המטופלת, מדובר במוצר שלעתים קשה להתחקות אחרי ה”אבא ואמא” שלו.

בשל כך, גם חברות הטיפוח בארץ ובעולם, המספקות מוצרי טיפוח לקוסמטיקאיות בלבד, השתדרג לעין ערוך, והיום קיימת אצלן הקפדה מירבית על איכות המוצר, העיצוב שלו, קורסים ללימוד המוצר, ובלעדיות המכירה להן בלבד, ולרופאי עור כמובן, ולא באף חנות מדף.

חברת “פארמה אסתטיקה” הינה אחת החברות בארץ המקפידה על הבחנה זו. היא הוקמה לפני 10 שנים ע”י 2 רוקחים בעלי ותק של עשרות שנים: יוסף ברנט ועוז נקר, שהינם בעלי ניסיון עתיר בפיתוח מוצרי קוסמטיקה ואסתטיקה של העור.

אומר יוסף ברנט, הבעלים של החברה: “לאחר פיתוח של שנים, הצלחנו לשלב נוסחאות ותיקות עם מולקולות ייחודיות וחדשניות, ולייצר במעבדות שלנו בארץ ליין של מוצרי טיפוח לגברים ונשים כאחד, המשלבים חדשנות, בטיחות ויעילות מדעית מוכחת, ומהווים פוליסת ביטוח נגד הזדקנות העור”.

מוסיף יוסף ברנט: “אנחנו מאמינים שאפשר להיראות טוב, לא רק בעזרת סכין מנתחים, והתערבות כירורגית. אנחנו מאמינים ביכולתם של מוצרי טיפוח המותאמים אישית, לעשות את המהפך שכל אישה וגבר חולמים עליו. זו הסיבה שאנו מוכרים את המוצרים שלנו רק אצל המקצוענים: רופאי עור וקוסמטיקאיות נבחרות ברחבי הארץ, המקבלים הדרכות קבועות לגבי השימוש במוצרים, והתאמתם באופן אישי לכל אחת ואחד”.

מידי כמה חודשים מקפידה חברת “פארמה אסתטיקה” להוציא לשוק חומרים חדשים, המחדשים את העור וגורמים לו להראות צעיר ורענן. בימים אלה הושקו 3 מוצרים חדשים:

Eye Contour Cream – קרם שיקומי לאזור העיניים.

הקרם מתאים במיוחד לנשים או גברים אשר עברו מתיחה עורית באזור העיניים, כמו מתיחת עפעפיים. קרם העיניים מכיל וויטמינים, תמציות צמחים המרגיעים ומאזנים את העור, ומעודדים את תהליך חידוש העור וייצור של אלסטין וקולגן טבעיים, הבונים תאי עור מחודשים. חומרים אלו מסייעים לאיזון העור תחת העיניים, ולהסדרת זרימת הדם הטבעית, ובכך מטפלים בנפיחויות, בעיגולים שחורים, ובשיקום עור בעל קמטים וקמטוטים. לקרם העיניים הייחודי סגולות אנטי דלקתיות, למניעת רגישויות בעור הפנים.

המחיר: 260 ₪ ל – 30 מ”ל

ג’ל גליקולי 10% – Glycolic Gel 10%

בארצנו שטופת שמש עורנו מתבגר מהר יותר, שכן השכבה החיצונית שלו מתעבה, ואז נוצר מראה מקולף ומחוספס, ובעקבותיו נוצרים קמטים וכתמים. הג’ל הגליקולי מסייע בעידון עור הפנים, מגביר לחות טבעית בעור, והעור המצולק נראה אחיד יותר. הג‘ל מתאים לכל סוגי העור, גם לבעלות עור כהה, וניתן להשתמש בו גם בקיץ.

המחיר: 240 ₪ ל – 50 מ”ל

Mandelic Night Treatment – קרם לטיפול לילה עם חומצה מנדלית

הקרם הינו פילינג המכיל חומצה אלפא הידרוקסית, שתפקידה לקלף את השכבה החיצונית של העור, המורכבת מתאים מתים המפריעים לספיגה של החומרים הפעילים, הנמצאים במוצרים הקוסמטיים, ולכן חשוב להסירם לפני התחלת כל טיפול. חומצה מנדלית נחשבת לחומצה עדינה, ובגלל גודלה המולקולרי היא אינה יכולה לחדור לעור, ולכן כל פעילותה יכולה להתמקד בשכבה החיצונית של העור. החומצה מגרה את העור להתחדשות, משפרת את המרקם שלו, מעודדת תהליכי יצור קולגן ומעניקה לעור מראה צעיר וקורן.

המחיר: 240 ₪ ל – 50 מ”ל

את מוצרי “פארמה אסתטיקה” ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות ורופאי עור בלבד.

B3

שרות הלקוחות של החברה: 077-5051017

www.bio-esthetica.co.il