ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

שאלה של נימוס - מאת תמי ליבוביץ לנצוט

ספרים מאת תמי לנצוט ליבוביץ':

שאלה של נימוס

sefer nimos

אנשים נבדלים זה מזה במראה, בהתנהגות, ביכולת ובשאיפות, אך החיים בקבוצה מחייבים אותנו לנהוג לפי נורמות וכללים ידועים ומוסכמים על כולם כאחד. כללים אלו, שונים ככל שיהיו בין תרבות אנושית אחת לרעותה, לא נועדו לבטל או למחוק את זהותו האישית של הפרט, או להטמיעה ללא הכר בתוך כלל הקבוצה. להיפך, ההתנהגות לפי הכללים והנוהגים המקובלים, מאפשרת לנו לפתח ולטפח את האישיות העצמית בדרך הטובה והנוחה ביותר.

המדריך המעשי לנימוסים בעבודה - איך להצליח בעסקים

sefer madrich

העולם הגדול הופך לכפר גלובלי קטן בזכות אמצעי תקשורת מהירים ומתוחכמים, אמצעי תחבורה משוכללים, וקשרי תרבות ומסחר מסועפים. בסביבת העבודה, בעולם העסקים, ובזירה שבה עובדים ויוצרים גברים ונשים, החלה להתפתח שפת התנהגות בינלאומית שאיננה מבחינה בהבדלי שפה ותרבות. המחנה המשותף גדל והולך, הן בעסקים והן בכללי ההתנהגות הקשורים אליהם.

"שפת ה עסקים הבינלאומית -  היוקרתי, בן 1000 העמודים, הינו סט הכלים המושלם לאנשי עסקים וחברה הכולל את כל הקודים להתנהגות בעולם העסקים הגלובאלי והרב- תרבותי.

sefer tadmit

שפת העסקים הבינלאומית -  מהווה שפה ניהולית בין-לאומית לכל אנשי קהילת העסקים והחברה לענפיה: יזמים, משקיעים, דירקטורים, מנהלים, מגייסי השקעות ותרומות, אנשי ציבור, פוליטיקאים, אנשי חברה ודיפלומטים. הספר נותן מענה יומיומי ל 90 אחוז מנפח התקשורת המקצועית והאישית של איש העסקים חובק העולם.

בגובה העיניים

גיל ההתבגרות מביא איתו עצמאות, חופש וריגושים חדשים. אך לא רק את אלה. עם הכיף באים גם הבלבול, התהיות, חוסר הביטחון, הפחדים ובעיות התקשורת.

"בגובה העיניים" פותח לכם דלת אל עולם המבוגרים ומעלה מושגים כמו רגישות, סובלנות, התחשבות ואפילו נימוס ואת כוחם של אלה להפוך את החיים של כולנו לקלים ונעימים הרבה יותר.

ספר הסיביליטי (CIVILITY) - המדריך למיומנות חברתית המדריך להתנהלות חברתית

sefer sibiliti 2

אתם נמצאים במסיבה לכבוד אישיות מפורסמת. הבית מרווח ומעוצב היטב. כיבוד אנין וערוך בטעם מלווה את העונג החברתי. האווירה נעימה וחגיגית, וכולם מצפים. גם אתם.לפתע נמשך מבטכם אל גבר צעיר שנכנס לרחבת האירוח.

 

.

 

צור קשר הזמנת ספר / דיסק / הרצאה
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
שם הספר /מדריך המבוקש *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי