ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

יואב רודי- למכור חכם ויוקרתי - אפשר להצליח גם באינטרנט

יואב רודי- למכור חכם ויוקרתי - אפשר להצליח גם באינטרנט

כשפתח יואב רודי את החנות שלו בשנות ה-80 גם הוא לא חשב ששנים אחרי הוא כבר יהפוך לאימפריה של איש אחד. עובדה.


rudi

יואב רודי. תעשיה של איש אחד צילום : יחסי ציבור

אילו היו אומרים לנו לפני מספר שנים, שאת רוב המוצרים שאנו צורכים, נוכל גם לרכוש באמצעות האינטרנט, ולא בחנויות עצמן, בלי לגעת במוצר ולחוש אותו, אלא פשוט לראות אותו על מסך המחשב ולהחליט - היינו מבטלים את הטרנד הזה כלאחר יד, והיינו אומרים שזה לעולם לא יתפוס, שאנשים אוהבים לחוש את הקנייה, ובכלל לעבור את חווית הקניה בעצמה. מסתבר שטעינו ובגדול.

"רודי מוצרי עור" בבעלות רודי יואב, הראו לנו ולעולם שאפשר גם אחרת, והוא עושה זאת בהצלחה גדולה באמצעות 3 אתרי מכירה באינטרנט, לצד חנות הקונספט הנמצאת בתל-אביב ("בית התעשיינים", רח' המרד 29), בה מוצג ליין של 1,500 מוצרי העור היוקרתיים שהוא מייצר ומייבא, במחיר של מאות שקלים לארנק ועד אלפי שקלים לתיק עסקים. ההתמחות של החברה כיום היא בייצור מוצרי עור למותג הבית "Rudi", וכמו כן הינם היבואנים הרשמיים בישראל של מוצרי היוקרה הידועים בעולם: Old Angler ITALY ו- LAMARTHE PARIS. חברת LAMARTHE הוקמה בשנת 1930 ומר Alfred Lamarthe היה הראשון בעולם אשר ייצר תיק עם רוכסן. בשנת 2003 LAMARTHE זכה להיות מוכתר כמותג התיקים היוקרתיים, הטוב ביותר באירופה.

וכך, לאט לאט ובהדרגה, החל יואב לבנות תשתית למכירות באינטרנט. כיום יש לו 3 חנויות ב-eBay ושני אתרים, האחד בעברית והשני באנגלית ( rudi.co.il ו- rudistore.com ). לפני כשנתיים הוא החל לפרסם את האתר שלו דרך Google AdWords, וכיום העסק מתמקד באופן כמעט מוחלט בקידום באינטרנט, בידיעה שזו הדרך היעילה להצלחה עסקית. תחילה הוא התמקד בעיקר בפרסום ברשת החיפוש, מתוך הבנה שכאשר משתמשים נמצאים בראשית תהליך הקניה שלהם, הם מתחילים בחיפוש מידע ב-Google. וכך, לאחר שיואב הצליח להגיע לתוצאות טובות בחיפוש, ובעקבות שיחות ייעוץ עם צוות התמיכה של Google AdWords, הוא אימץ שיטות פרסום מתקדמות יותר. כיום, הוא מקדם את העסק שלו גם על ידי פרסום ברשת המדיה, באמצעות שיטות מגוונות כמו שיווק מחדש, מיקוד לפי נושאים ומיקוד לפי מיקומים מנוהלים.

בזכות שיטת פרסום זו, יואב רודי העביר את רוב העסק שלו לאינטרנט. הלקוחות צופים בקטלוג המוצרים שלו דרך האתר ומבצעים רכישות אונליין. בשנה האחרונה הוא הצליח להגיע לאחוז המרות (מכירות דרך האתר) של 7% עם מחיר המרה בסך 37 ₪, כאשר מחירי המוצרים נעים בין מאות לאלפי ש"ח. כמו כן, מכיוון שאינו עובד יותר עם חנויות, ההוצאות שלו קטנו בצורה משמעותית, וכך הוא הצליח להגיע לגידול של 250% ברווחים בשנתיים האחרונות.
גם גוגל לא נשארה אדישה למודל העיסקי של החברה. בעקבות הצלחתו במכירות באמצעות האינטרנט, פנו אליו לפני 5 חודשים אנשי גוגל ישראל, שעקבו אחרי הצלחתו בשיווק המוצרים שלו באמצעו גוגל, והציעו לו לשמש כפיילוט עולמי לאנשי עסקים. זו הצעה שאף אחד לא יכול לסרב לה. ואכן היום "רודי מוצרי עור" היא חברה ישראלית מצליחה המייצגת את ישראל בכבוד בעולם העסקים, באמצעות גוגל העולמית.

http://www.rudi.co.il/

לכתבה המלאה , לילה כלכלי נענע 10 

הסיטי - רכילות מעולם העסקים | בלה דיאמנט | עודכן 04:13 23/03/2015

.

.

רוצים גם אתם  שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר

צור קשר ראשי ביז-טק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה *
Invalid Input
טלפון/סלולר *
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
רשום פנייתך *
Please let us know your message.
מלא את הקוד:מלא את הקוד:
קוד האבטחה שגוי

.