ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

לפתוח את השנה עם כלי אוכל בריאים ומעוצבים

לפתוח את השנה עם כלי אוכל בריאים ומעוצבים

חברת "פוד אפיל" יצאה לחגים בסידרה מרשימה של כלי מטבח ייחודיים לכל מטרה, באיכות המשדרגת את הבישול, חוסכת בשימוש בשמן, מונעת הדבקה והתוצאה הינה אוכל טעים ובריא.

בלה דיאמנט 20/9/16

פיתגם צרפתי ידוע אומר ש: "בסירים הישנים, עושים את המרקים הכי טובים". אבל מי מאתנו לא אוהבת לגוון את מבחר כלי הבית שבמטבח, מכלי בישול ועד כלי הגשה, וזה לא מפריע לנו תמיד להשאיר גם חלק מהכלים הישנים והטובים, שלהם יש לנו סנטימנטים.

עם החגים שבפתח, ועבודות הבישול המחכות לנו, אין ספק שמתעורר בנו הרצון למהר ולרענן את המטבח, וגם להרשים את אורחינו בחוויה קולינרית ויזואלית, אותה לא ימהרו לשכוח.

GLASS1

אני בחרתי להתמקד בכלי הבישול האיכותיים של חברת "פוד אפיל", אשר יצאה לחגים בסידרה מרשימה של סירים ומחבתות בגדלים ייחודיים לכל מטרה, באיכות המשדרגת את הבישול, חוסכת בשימוש בשמן, מונעת הדבקה והתוצאה הינה אוכל טעים ובריא.ירוע מרשים שנערך במשרדי החברה באזור התעשייה של ראש העין, הושק לאחרונה אולם התצוגה החדש של "פוד אפיל" ובו הוצגה גם הפרזנטורית החדשה לתחום מוצרי האפייה של פוד אפיל, רחלי ור-ניר. היום לרחלי יש למעלה מעשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות ובלוג אוכל מוביל. היא גם מנחה סדנאות אפייה, ומשתתפת באירועים קולינריים רבים.

GLASS6


אומר מנכ"ל פוד אפיל, אייל שרון: "באתר החדש של פוד אפיל, תינתן במה משמעותית לעולם האפייה, ולהדרכה מקצועית של האופים הביתיים. רחלי תיתן טיפים, תספק עצות לחובבי האפייה, ותשתף במתכונים ידידותיים ומתוקים במיוחד. בנוסף, גם תסייע בפיתוח מוצרים מותאמים לקהל הישראלי בתחום האפייה".

GLASS5


ובהתאם לכך, לקראת השנה החדשה מתחדשת פוד אפיל בליין מרשים של כלי אפיה: תבניות בגדלים וצורות, רינגים, מטרפות ולקקנים, תבניות סיליקון, גאדג'טים לכל מטרה, בצבעוניות שלא ידענו עד כה.

זכינו לטעום גם קינוח שמיימי אותו הכינה לנו רחלי ושמו: "קינוח באויר" שכן הגישה אותו  בכוסות האישיות "פוד אפיל", אשר בזכות הדופן הכפולה שלהן נותנות לקינוח מראה מרחף.

GLASS2

אז פרגנו לעצמנו וגם לאורחים אליהם אנחנו מוזמנים, מתנות מההיצע העצום שמצאנו באולם התצוגה החדש של פוד אפיל, כי מי לא רוצה לאבזר לעצמו מטבח איכותי וצבעוני, במיוחד לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

 

אתר פוד אפיל: http://www.foodappeal.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/FoodAppeal/?fref=ts

צילומים: שונית וייס

 רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
 לחצו כאן