ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 02/02/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית · 2.2.2017

מי זכה במילגה לאומנים מטעם קרן התרבות אמריקה-ישראל ?  ....על חברת ההזנק "מוסקיטר" שחתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת DCF ההודית....על  כנס המסעדנים והרצאה מרתקת של אסף גרניט במרכז Spaces החדש בהרצליה....פנינה רוזנבלום משיקה בימים אלו ערוץ יו טיוב חדש....מה עשו השבוע אדיר מילר ...יואב גלנט ...יעקב ליצמן ואחרים 

ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ...
כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

טריבונה – 1.2.17

1

קשה היה שלא להתרגש בשישיהאחרון בבוקר, במופע ההשקה של הזמר והיוצר טל סונדק בצוותא תל אביב, שהשיק אלבום המבוסס על שיריו של גאבור, נער יהודי הונגרי שנרצח בשואה.אותו נער הוא בן דודה של מריאן מילר, אמו של אדיר מילר, כך שכל משפחתו של הקומיקאי הגיעה לכבד את האירוע, ביניהם האם מריאן, האב יואל וכמובן אדיר מילר עם אשתו שלי, לצד מירי אלוני שמגלמת את אמו של אדיר בסדרה "צומת מילר". עוד הגיעו: קורין אלאל שהפיקה מוזיקלית את האלבום ביחד עם בת זוגה רותי וילדיהם יונתן ועומר, חני נחמיאס עם הוריה פנינה ויעקב נחמיאס, שרי אריסון ובנה, ג'ייסון, קובי אושרת ואשתו ועוד.בכניסה לאולם, כאילוסטרציה לארוע הוצג ציור של הציירת איה אדמון, המנסה לתאר את רגעיהם האחרונים של קבוצת יהודים הונגרים, שהושלכו ע"י הנאצים לדנובה. הציור הזה הוצג בסתיו 2007  בפרלמנט ההונגרי בודפשט, בתערוכת יחיד שערכה שם הציירת איה אדמון.

2

יואב גלנט, שר הבינוי והשיכון, הגיע נשבוע לביקור במרכז הלאומי החדש של "שלווה" בירושלים. השר סייר במתקנים וקיבל סקירה על התוכניות השונות המשרתות אלפי ילדים ומשפחות עם מוגבלויות. בצאתו אמר השר, כי הוא נרגש עד דמעות ללמוד על מרכז כזה שקיים בישראל, עבור אנשים עם מוגבלויות, וגאה להשתייך לחברה שאזרחיה דואגים לחלשים שבה.

3

שר הבריאות, מר יעקב ליצמן כיבד השבוע בנוכחותו את האסיפה השנתית של בורסת היהלומים בישראל, שנערכה באולם המסחר ברמת-גן, בבניין הבורסה. בכירי בורסת היהלומים העניקה לשר אות הוקרה על פועלו למען ענף היהלומים.השר ליצמן זכה לתשבחות ולהערכות, מפי נשיא הבורסה, בפני האסיפה הכללית, שאמר כי השר הינו פורץ דרך ונגע בדברים שאיש לפניו לא נגע בהם. בסיום דבריו הוענקה לשר ליצמןתעודת הוקרה על פועלו למען הבורסה, במיוחד במשבר האשראי שהתחולל בחודשים האחרונים. לאחר שקיבל את תעודת ההוקרה, התנצל השר ליצמן שלא יוכל להישאר לאסיפה, והסביר כי על אף שלקח חיסון נגד שפעת, הוא רק עכשיו החלים ממספר ימי מחלה, ועליו להספיק ולהשלים הרבה עבודה שנדחתה במהלך ימי המחלה.

4

השבוע נערכה בתיאטרון הלאומי הבימה הפרימיירה של "הצמה של אבא" – הדרמה הקומית המרגשת של אמנון לוי ורמי דנון, בבימויו של רוני פינקוביץ' ובכיכובם של יעקב כהן, רובי פורת-שובל, תום גרציאני, מיקי פלג-רוטשטיין, קובי מאור, גאיה שליטא כץ ורותם קינן. כל אחד ממאות המוזמנים, ידידי הבימה, אנשי תקשורת, שחקנים, שרים, חברי כנסת ועוד מצא את המקום האישי שלו להזדהות עם סיפורה של המשפחה, הניצבת מול קשייה ומורכבויותיה בימיו האחרונים של האב, במשחקו הנפלא של יעקב כהן. נכחו באירוע: שחקני תאג"ד (שתום גרציאני הוא משחקניה), טל מוסרי, אנדי רם, השר חיים כץ, ח"כ עמיר פרץ, רפי רשף שהגיע ונורית גלרון, נדב אייל ותמר איש שלום, גולן יוכפז, נגה ניר נאמן, מירי מיכאלי ועוד.

5

רגע לפני שהסטייליסטית ומנחת הטלוויזיה סנדרה רינגלר, אורזת את הבעל שגב משה וזוג חברים נוסף וטסה לחופשה מפנקת בתאילנד, היא הגיעה יחד עם ז'אן כהן מעצב השיער המשותף לה ולשרה נתניהו, לבייקור אצל מומחי השיער של דורון פסקינו, כדי להוסיף נפח ולרענן עוד יותר את השיער הבלונדיני השופע שלה.

6

הקור העז לא מנע בשבוע שעבר מחברי אגודת הידידים של התיאטרון  הקאמרי, מלהגיע לתיאטרון ולצפות  בהצגת "החדר האחורי",  פרי עטה ובבימויה של עדנה מזי"א, ובכיכובם של סנדרה שדה ומוני מושונוב (הפקה משותפת לתיאטרון הקאמרי ותיאטרון בית לסין ). הגיעו יו"ר אגודת הידידים  ליאורה עופר, יעל ואיזי בורוביץ , עמי וליזיקה שגיא, שבתאי ויעל שביט, עו"ד ששי גז,  זיווה פתיר, לוי יצחק, גבי לאסט, ראובן זאכר, עירית ומושיק תאומים, ג'ניס ודני גילרמן, נאווה ושלום זיידלר  ועוד.

7

קוברה הינה אחת החברות המובילות בתחום בגדי הים והחוף. לקולקציית בגדי ים וחוף 2017 החליטה איריס נוי בעלת המותג, לגייס כפרזנטורית את קסניה טרנטול, יוצאת "האח הגדול" האחרון. צילומי הקולקציה המדהימה שעיצבה מעצבת בגדי הים הותיקה אני פרידמן, נערכו במשך יום שלם בסטודיו לצילום בדרום תל-אביב בה הוקמה תפאורה של דקלים וים, ובו החליפה קסניה כ-30 מערכות של בגדי ים וחוף. אל סט הצילומים קפץ לביקור בן זוגה של קסניה, עומרי בן נתן גם הוא בוגר "האח הגדול", להתרשם מכישוריה של קסניה כדוגמנית. ואכן יש לה את זה.

8

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קסטרו אירחו השבוע אנשי עסקים וחברה, בשואו רום הבינלאומי של קסטרו, בצמוד למשרדי החברה בבת ים, שהפך תוך כמה ימים לבריכת שחייה ענקית לכבוד אירוע השקת קולקציית אביב 2017 תחת הקונספט Night swimming.את האירוע הובילו הפרזנטורים של קסטרו: דר זוזובסקי השחקנית והדוגמנית, עומר דרור, השחקן והדוגמן וכוכבת הרשת נטע אלחימסטר.קולקציית האביב 2017 הושקה במפגן אופנה ייחודי, בתוך מבנה הנראה כבריכת שחיה, עם למעלה מ-80 דוגמנים ודוגמניות. קולקציית night swimming נוצרה מתוך פנטזיה רומנטית על שחייה לילית, וכך הקולקציה בצבעוניות מרחפת וקלילה, ואווירת ערב אביבית.בין האורחים היו: רותם סלע, יעל גולדמן, ציפי רפאלי, שביט ויזל, דפנה לוסטיג, יוליה פלוטקין, הילה סעדה, דון לני גבאי, טום באום, דניאל ליטמן, אינה בקלמן, לי לוי, לירון רביבו ואחיותיה, מור סילבר, ליאון שניידרובסקי, רוית אסף, שני חזן, לוסי דובינציק ובן זוגה, איציק כהן, עומרי בן נתן וקסניה, אלכסה דול, שי מיקה, מיה קרמר, אלינה לוי, רז זלצמן מהמירוץ למיליון, שגיא ברייטנר ביטבוקס, כוכבת הנוער עדי ביטי, מעין רובין (נועה פילטר), עומרי קטרי ודורון ביטון, קים אזולאי, אלי חולי ושיר קורן מדה וויס, ילנה ראלף, ג'וזי כץ, אלי חולי ושיר קורן מדה וויס, כוכבת הנוער גל גברעם.אירוע ההשקה המיוחד משך אליו את הצמרת העסקית של ישראל. בין אנשי העסקים שהגיעו: לינה קסטרו, ממייסדי רשת האופנה קסטרו, יוסי גביזון מנכ"ל הודיס והשותף העסקי של קסטרו, משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי ורעייתו פנינה אדרי, מנכ"לית NMC יונייטד, ענת טמיר, משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון, מנור גינדי מנכ"ל ומבעלי גינדי השקעות ורעייתו בת אל, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, ישראלה שטיר הבעלים של קבוצת שטיר, ציפי רפאלי, ד"ר שולה רקנאטי, אילן וורד גרינבוים, בת שבע בובליל, נדיר פאר, מנכ"ל חברת הנכסים המניבים של קנדה ישראל, מעצב האופנה גדעון אוברזון ורעייתו דינה, עדה אושרת, אמיר תמרי, יו"ר מועצת המנהלים של קסטרו, אריאל רוטר, רון רוטר סמנכ"ל הכספים של קסטרו ורעייתו עדי רוטר.

9

ערב ההתרמה השנתי של אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, התקיים באולם סמולרש אוניברסיטת ת"א. המארחים היו יו"ר עמוס שפירא והמנכ"ל איתן מזרחי. על החלק האמנותי הופקדו אמן החושים ליאור סושרד ואמן הסטנדאפ אדיר מילר. את הארוע הנחתה בהתנדבות העתונאית דנה ויס. בין האורחים שהגיעו: יוסי בכר - יו"ר בנק דיסקונט, דוד מימון - מנכ"ל אל על, מאיר שני - יו"ר אלו"ט לשעבר, עינת קסוטו-שפי מנכ"ל אלו"ט לשעבר, מייק אבנר- סמנכ"ל בכיר שטראוס, איזקסון אורני ואירית- יו"ר דירקטוריון בנק בינ"ל, סמדר ברבר צדיק- מנכ"ל הבנק הבינ"ל הראשון, אבי ניסקורן- יו"ר ההתאחדות, שמואל פרנקל- מנכ"ל ושותף בחברת אפסילון, מנהלי קרן מ.א.ה מבית הראל ביטוח ופיננסים, בכירים מרשת מלונות פתאל, מהנהלת בנק הפועלים, פלי הנמר- בעלי קבוצת אנשים ומחשבים ורעייתו דליה פלד- נשיאת כבוד של אגודת הקוסמים הישראלית, וכן רו"ח דודי גולדברג, לשעבר נשיא לשכת רו"ח. האמנים סושרד ומילר קצרו צחוקים רבים ומחיאות כפיים, אבל גולת הכותרת היתה הופעתו של בן קיזל, נער בן 18 על הרצף האוטיסטי. בן שר בעוצמה וברגש את "הללויה" של ליאונרד כהן עם מילים חדשות שחוברו במיוחד לארוע, והצליח להקים את הקהל כולו על הרגליים בתשואות רמות.

10

שאפו לפרויקט "נפגשים" של עירית תל אביב, הכולל הרצאות של אנשי רוח, תקשורת ותרבות, במקומות שונים בשטח של נמל תל אביב ויריד המזרח. בשבוע האחרון הופיע שדרן הספורט הפופולארי אבי מלר בפאב-מסעדה בירגרטן 1040, ונתן הרצאה מרתקת על עולם הספורט העולמי והישראלי, הסיפורים שמאחורי הקלעים, כמה כסף מסתובב בעולם הספורט ועוד. בירגרטן 1040ביריד המזרח הינו פאב-מסעדה שהביא לתל אביב את חווית הבירגארטן הגרמנית. הבעלים אבי רפופורט הינו גם ממקימי ה"מולי בלומס", אחד הברים הוותיקים בתל אביב ומראשוני הברים האיריים, הנמצא ברחוב הירקון בתל-אביב, וכיום גם בשרונה. הייחוד הוא במגוון בירות של ויינשטפן, לצד אוכל-בירה אופייני, כמו נקניקיות שונות, נקניקים ותבשילים גרמניים שונים.

11

המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 מורגשים כבר היטב. לשכת המסחר ישראל יפן אירחה במשרדי הוועד האולימפי בישראל, משלחת רשמית של איגוד המנכל"ים היפנים, שכללה כ-50 מנהלים בכירים של החברות המרכזיות במשק היפני. האורחים התרשמו מאד מהסיור במרכז המבקרים החוויה האולימפית . גילי לוסטיג  מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, העניק תשורות לשגריר יפן בישראל קוז'י טומיטה, שהיה אורח הכבוד של לשכת המסחר ישראל יפן, בנוכחות עו"ד זאב וייס יו"ר לשכת המסחר ישראל יפן.

12

סגן נשיא רנו העולמית ברנרד קמביה, ומנכ"ל רנו מזרח התיכון מרוואן היידמוס, הגיעו לביקור בישראל, לרגל השקת המכונית החשמלית רנו ZOE (זואי), ולרגל פתיחת מרכז התצוגה  של המותג דאצ'יה בצפון הארץ.השקת המכונית החשמלית רנו  ZOE נערכה השבוע בנמל-תל אביב, בהשתתפות בכירי משרד איכות הסביבה, בכירי ענף הרכב ובכירי  קבוצת קרסו. בשעות הצהריים  הצפינו האורחים מתל-אביב לנשר, שם השתתפו באירוע חגיגי לרגל חנוכת אולם התצוגה החדש של המותג דאצ'יה. לאירוע הגיעו בין היתר: ראש העיר נשר אבי בינמו, האדריכלים שלום דוידוביץ, שבי לביא ומעיין פורת.

13

במסגרת “ליל הרעיונות”, שהתקיים השבוע בפריז ובעוד 30 ערים ברחבי העולם והוקדש לנושא “עולם משותף”, בחר המכון הצרפתי בישראל לתת את הבמה לנשים יוצאות דופן התורמות, כל אחת בדרכה, לבניית עולם משותף. נשים מיוחדות אלו, ישראליות וצרפתיות, פעילות חברתיות, אמניות, הפועלות בתחומים שונים: חברה, משפחה, אתיקה ואמנות, סיפרו על פועלן ומחשבתן וקיימו ביניהן רבי שיח בהנחיית העיתונאית לור אדלר. בין המפגשים שולבו קטעי מוזיקה ואמנות בהשראת דמותה של הזמרת האגדית, נינה סימון. הלן לה גל, שגרירת צרפת בישראל, הקרינה מיצירותיה של מיכל רובנר . השתתפו בפאנלים הסופרות הצרפתיה מארי דריוסק, אלונה קמחי והבמאית קרן ידעיה, העיתונאית הצרפתיה פלורנס אובנאס וחברת הכנסת סתיו שפיר, המשפטנית פרופ’ רות הלפרין-קדרי, חברת הכנסת מירב מיכאלי והפילוסופית והפסיכואנליטיקאית קלוטילד לגיל. לאירוע שהתקיים במוזיאון תל אביב, הגיעו כ-600 נשים.

14

שגריר שוודיה בישראל קרל מגנוס נסר, קיים אירוע לרגל יום השנה לזכרו של חסיד אומות העולם, ראול ולנברג, בו השתתפו כמה מניצוליו של ולנברג, המתגוררים בבית הדיור המוגן "עד 120" ברמת החייל, ברחוב על שמו ופועלים להנצחתו. כמו כן, לקחו חלק בארוע ארווין קוטלר, שר המשפטים לשעבר של קנדה וכיום יו"ר ומייסד מרכז ראול ולנברג לזכויות אדם, דני ריינר ראש הנציגות הישראלית של הקרן העולמית ע"ש וולנברג, בני משפחות הניצולים ואנשי השגרירות.

15

בכנס אחריות תאגידית של החברה למתנ"סים הארצית, בשיתוף ארגון מע"לה עבור ראשי רשויות במרכז הארץ שהתקיים בחולון, השתתפו בכירי החברות  אינטל, בנק לאומי, תנובה, יונליבר, CBC ו- HP.אביעד פרידמן יו"ר החברה למתנ"סים הארצית, הדגיש בכנס את החשיבות של שיתוף הפעולה בין הרשויות, המגזר השלישי והמגזר העסקי. מוטי ששון, ראש עיריית חולון המארחת, בירך את המשתתפים וביניהם את בכירי החברה למתנ"סים הארצית,  היו"ר אביעד פרידמן והמנכ"ל רז פרויליך, אייל מליס מנכ"ל תנובה, מומו מהדב, מנכ"ל מעל"ה, מנהלות אחריות תאגידית  רויטל ביתן מאינטל, הדס איתן מבנק לאומי, נטע בן מנחם מתנובה, ליאת לביא מיוניליבר, שלי מלצר מ-CBC, יעל אורן מ-HP, ואת ראשי כ-20 רשויות, ביניהם יצחק ברוורמן מפתח תקווה, יאיר רביבו מלוד, עבד אל באסט סלאמה מקלנסוואה, אבי גרובר מרמת השרון, ישראל גל מקרית אונו, משה לוי מיהוד, דני מירז, מנכ"ל מכון שדמות.

16

אודי ברקן התל-אביבי, אושיה קולינרית, שף ודיאטן קליני, נצפה לאחרונה מצפין עד למלון הווילג' בגליל העליון, שהצטרף לאחרונה לרשת "מלונות מטיילים". הסיבה למסיבה: ברקן, ביחד עם אינס ינאי, סטייליסטית אוכל ומתכונאית, משיקים תפריט ארוחת בוקר גלילית למלון. המוטו לדבריו: "להפוך את מזנון ארוחת הבוקר של הווילג' לחגיגת טעם גדולה, ואת המטבח לבריא, טרי ורענן, תוך הקפדה על הגשת אוכל טעים, צבעוני ומתובל בצורה האטרקטיבית ביותר, עם תשומת לב לשימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, בהתאם לתפיסת האירוח הרשתית, ולתמהיל המבקרים". בת-חן ישועה מנכ"לית הרשת: "במתכונתו המחודשת, הופך הוילג'  (בשמו הקודם התאי ווילג') לכפר נופש גלילי, המשלב חדרים מעוצבים בסגנון כפרי, חדר אוכל מזמין ותפריט עשיר לארוחות בוקר המתבסס על חומרי גלם משובחים"

17

מכללת רימונים השייכת לרשת מלונות רימונים תיקח חלק באירועי שבוע הגסטרונומיה הצרפתי, אשר יתקיים השנה, בפעם השלישית בעיר טבריה. מכללת רימונים, הפועלת בפיקוח משרד הכלכלה, תארח שלושה שפים אשר יגיעו במיוחד מצרפת לקחת חלק באירועי שבוע הגסטרונומיה:  פאבריס מואיה, שף צרפתי ידוע ממסעדה המעוטרת בכוכב מישלן, הנמצאת בעיר ליון, שף סטפן לאז'ר, שף מוכר ומוערך מהעיר סנט רפאל, והשף המפורסם פאול קורטו מהעיר מונפלייה. שלושת השפים יעבירו כיתת אומן לתלמידי המכללה ולתלמידי התיכון הקולינארי. הם ידגימו ויציגו מגוון מנות המוגשות במסעדות עטורות כוכבי מישלן. ביום ה' 9.2 יתקיים אירוע השיא, במסגרתו יבשלו תלמידי  המכללה והתיכון יחד עם השפים הצרפתים והישראלים "ארוחת שלום" – ארוחה זו תבושל ותוגש בשוק העירוני של טבריה. במרכז השוק יוקמו עמדות בישול, אשר ישתלבו עם הבסטות המקוריות של השוק, שם יבשלו תלמידי  המכללה במהלך היום, בהדרכת השפים וישמשו כסו-שפים של שף דרוזי, מוסלמי, נוצרי, שפית טבריינית ושפים יהודים. "ארוחת השלום" תוגש לאורחי השוק, אשר בימי חמישי גודשים אותו בהמוניהם, לקראת קניותיהם לשבת. שלושת השפים הצרפתיים יתארחו במהלך שהותם בשבוע הגסטרונומיה במלון רימונים מינרל טבריה, המשתייך לרשת מלונות רימונים.

18

בערב "חמישי בריא", שהתקיים השבוע במסגרת חגיגת יומולדת שנה של מרפאת כללית רפואה משלימה בכיכר האודיטוריום בחיפה, נהנו המשתתפים ממגוון רחב של הרצאות, ובהן של המנהלת הרפואית של המרפאה, ד"ר אנה קושניר שסקרה את תחום הרפואה המשלימה, האוסטאופת והפיזיותרפיסט ג'וארא בדארנה שהרצה על טיפולי אוסטאופתיה, מטפל בדיקור הסיני ברשת טוני חורי שסיפר על יתרונות הדיקור הסיני ועוד, וכן נהנו מהדגמות של מגוון הטיפולים שמציעה כללית רפואה משלימה. מנהלת השירות והתפעול בכללית רפואה משלימה במחוז הצפון, אירית רון פינקס הוסיפה ואמרה: "המרפאה בכיכר האודיטוריום, מציעה 14 חדרי טיפול חדישים ומאובזרים ומציעה את הטיפולים הבאים: דיקור סיני ויפני, נטורופתיה, הומיאופתיה, אוסטאופתיה, פרחי באך, טווינא, רפלקסולוגיה, עיסוי הוליסטי, שיאצו, כירופרקטיקה ועוד.

19

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם ורמי לוי מנכ"ל חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, אירחו את ברונו ולמינק (Bruno Vlaeminck), מנהל השווקים באפריקה ובמזרח התיכון של יקבי קסטל, את תומאס לנסקרי (Thomas Lancray) - היינן הראשי של היקב ואת גוליאם בונופי (Guillaume Bonnefo) - מנהל אזור המזרח התיכון של יקבי קסטל, יצרנית היין הגדולה ביותר באירופה והרביעית בגודלה בעולם, שהגיעו לישראל לרגל  פתיחת תערוכת  היין "סומליה" 2017, אשר מתקיימת זו השנה ה-13 ברציפות בהיכל התרבות בתל אביב, אליה הוזמנו בכירי ענף היין האלכוהול, בעלי מסעדות ומובילי דעת קהל. במסגרת ביקורם בארץ סיפרו כי סופי קסטל מבעלי היקב, מאוד התרשמה מהכפלת המכירות בשנה האחרונה, והזמינה את בכירי "טיב טעם" לביקור בבורדו ביקבי החברה. בנוסף לביקורם בתערוכה, יערכו  נציגי יקב קסטל סיורים ברחבי הארץ, בחנויות יין ואלכוהול מתמחות, במחלקות היין והאלכוהול בסניפי טיב טעם, ובנקודות מזיגה שונות.

20

אחרי הסערה התקשורתית שליוותה את יציאת ספרו החדש של ד"ר אילן רבינוביץ', "פסיכיאטר על הספר" בהוצאת ידיעות ספרים, כעת מגיע תורה של ההשקה הרשמית.לערב ההשקה החגיגי והמרגש לספר, שהתקיים בחסות אלו"ט, בגלריה של אישתו יונית -One piece design Gallery שבת"א, הגיעו: דובי אייכנולד, מנכ"ל ידיעות ספרים ,שמואל וענת פרנקל-״אפסילון״, דליה ומשה ממרוד-״תדיראן״, עודד וליאת חלף-אדריכלים, ג׳ודי שלום ניר-מוזס, חנה גרטלר, דנה ואיציק וקסלר-ספקטור, יריב וטלי לרנר, שירלי זילכה, משה דץ, עמוס שפירא, איתן מזרחי, מרגלית תירוש, שלווה ויורם הסל, יפית גרינברג ובעלה, עו״ד יצחק מרון, פרופ׳ ג׳קי וחיה אשכנזי, נועה קסטיאל ,שלי ואודי אמיר-בנק הפועלים, חני ואמיר חזק-אדריכלים, גדי פרידמן-אדריכל, ד״ר עודד שוירמן- ס.מנהל בי״ח שניידר, רו״ח מירי סביון-משנה לראש רשות המיסים בישראל, רונית היימן ועוד. הספר בהוצאת ידיעות ספרים מספר סיפור חיים כואב אך אופטימי. סיפורה המרתק והמרגש של משפחה שמקדישה מאמצים עילאיים ומשאבים אינסופיים למען ילדיה האוטיסטים, אבל לא מוותרת על חיים, על קריירה, על רגעים של אושר.

21

אוהד ודוריס לוי מנכ"ל ובעלים קבוצת נוטלי יבואנית מותגי יוקרה מתחום עיצוב הבית, הוזמנו ע"י בכירי חברת הנס גרוהה גרמניה, לתערוכת המטבחים בקלן, שם חשפו תחום פעילות חדש של כיורי מטבח. בהמשך ניצלו השניים את השהות בגרמניה, לביקור במפעלי המטבחים של חברת רציונל בצפון גרמניה, אותם מייצגת החברה בלעדית מזה 11 שנים. בסיום הביקור אוהד ודוריס חגגו במסעדה יפנית, עם בכירי חברת הנס גרוהה הגרמנית.

22

אשת העסקים פנינה רוזנבלום משיקה בימים אלו ערוץ יו טיוב חדש. הערוץ יכלול סרטונים בכיכובה של רוזנבלום, אשר תציג את המגוון הרחב של מוצריה מתחומי הקוסמטיקה, סדרת מזון הבריאות החדשה, טיפוח ועוד. רוזנבלום אשר מומחית בלהמציא עצמה בכל פעם מחדש, הבינה את חשיבותן של הרשתות החברתיות, והחליטה להשיק עמוד יו טיוב ייעודי, שיפנה לקהלים מגוונים ויציג מחיי היום יום של כוהנת הטיפוח והבריאות בישראל.

23

שאול אבידוב מנכ"ל חברת ההזנק "מוסקיטר", חתם על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת DCF ההודית, על מנת לפתור את מצוקת הפגיעה בנשים בהודו. ארגון DCF- Delivering Change Foundation הינו ארגון הפועל ליצירת שינוי חברתי- כלכלי. כידוע, בהודו קיימת בעיה קשה של תקיפות נשים ולכן מצאו ההודים פתרון באפליקציה הייחודית שפותחה כאן בישראל - מוסקיטר, המאפשרת לכל בעל סמארט- פון להתקין אותה ללא עלות, ובשעת צרה פשוט לוחצים עליה, ומי שבסביבה יכול להגיע להושיט עזרה. מיד עם ההכרזה על ההשקה, החלו אלפי אנשים להוריד את היישום. ראש ממשלת מהאראשטרה שבהודו, שבעברו כיהן כראש עיר, התרשם מהאפליקציה והבטיח לתמוך ולסייע בקליטת המערכת.

24

השף אסף גרניט, היועץ האסטרטגי של רשת נעמן, הנחה כנס מסעדנים ייחודי אותו יזמה מינהלת אזור התעשייה הרצליה. כ-30 בעלי ומנהלי מסעדות מובילות באזור, השתתפו בכנס שנערך בנוכחותו של ראש העיר הרצליה, מר משה פדלון. אחרי כיבוד קל ובעיקר הרבה מינגלינג ונטוורקינג, נחשפו המסעדנים להרצאה מרתקת של גרניט על סיפור ההצלחה האישי ועל אתגרים בעולם המסעדנות, וגם זכו לקבל ממנו טיפים מקצועיים כיצד להפוך קושי להזדמנות, להעז ולא לפחד משינויים ולשמור על הלהבה הפנימית. את הכנס ארח מרכז Spaces החדש, מותג קהילות מרחבי העבודה שחנך בהרצליה פיתוח את סניפו הראשון, בניהולה של נעמי גרינברג לוי.

25

שי מיטשל (29),  הדוגמנית והשחקנית, כוכבת הלהיט "שקרניות קטנות ויפות" (אמילי פילדס), נתפסה נופשת ברואנדה אי שם באפריקה. אם חשבתם שהיא נחה בין צילומי העונה החדשה אז טעיתם. גם כאן, היא באה לעבוד. הדוגמנית ממוצא קנדי הגיעה עד לאפריקה, על מנת לצלם את הקולקציה החדשה של מותג נעלי העל "ניין ווסט". הצילומים יתפרסמו בחודש הבא בשער למגזין "MODELISTE", הנחשב לאחד מהמובילים בתחום האופנה. מיטשל סיפרה על הסט, שזו הפעם הראשונה שלה שהיא מצטלמת למגזין זה. הדגם אותו נעלה לצילומי השער, דגם BYRON (ביירון), צפוי להיות הדגם הכי מבוקש לעונה - בסגנון אתני, בצבעי האדמה ונועד להתאים לכל לוק.

26

קרן התרבות אמריקה-ישראל ערכה מפגש אמנות ומוסיקה ייחודי בגלריה עינגע, בחסות חברת הוועד המנהל בישראל רויטל גל, ובהשתתפות הכנר הבינלאומי גיא בראונשטיין. הקהל שוחח עם האמן, בוגר הקרן, גלעד אפרת, ולאחר מכן האזין לקונצרט מיוחד עם בראונשטיין. קרן התרבות אמריקה-ישראל היא הקרן הגדולה והוותיקה בישראל, התומכת באמנים צעירים מצטיינים, באמצעות מערך של מלגות ותכניות העשרה. בראונשטיין בוגר הקרן, שהיה לכנר הראשי הצעיר ביותר בתזמורת הפילהרמונית של ברלין, וקיבל מלגות מהקרן 12 שנים ברציפות, הפליא בנגינתו וריתק את הקהל. במפגש השתתפו בין השאר: חברות הוועד המנהל: רויטל גל, אורה סטיבה, ניצה גינוסר, אורה הולין וליאורה הדר.

27

אבירם בלזר, מיועצי התקשורת המובילים והוותיקים בישראל ועידן רוט, לשעבר איש חדשות 10, השיקו בשבוע האחרון את משרדיהם החדשים,  "בלזר רוט יחסי ציבור ואסטרטגיה",  במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב.באו לברך חברים לדרך, ביניהם: הח"כים עמיר פרץ שר הביטחון לשעבר, אילת נחמיאס ורבין, נחמן שי, יוסי יונה, מ"מ י"ור הקואליציה ח"כ אורן חזן עם ארוסתו רינת והוריו, יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל, יו"ר מפלגת העבודה ח"כ בוז'י הרצוג, שר הכלכלה החדש אלי כהן, מפכ"ל המשטרה לשעבר ויו"ר מגדל יוחנן דנינו, איש העסקים אלי אלעזרא יו"ר חברת הביטוח "הכשרה ביטוח", שמעון חזות מנכ"ל אלעזרא החזקות, אורן אלעזרא מנכ"ל אלבר, שרון הררי מנכ"לית אפרידר, רוני פיבקו מנכ"ל רשת המלונות קלאב הוטל וסגן נשיא התאחדות המלונות בישראל, אבי בלשניקוב נציגו של לאודר בישראל, עו"ד יעקב ברדוגו,  יהודה שרוני הפרשן הכלכלי , איציק בז'רנו יו"ר ומנכ"ל רדימיקס, בכירי עורכי הדין בישראל ביניהם: ציון אמיר, גדעון פישר, אלון גלרט, יהודה רווה, דני חזוט, אודי ברזילי, אבי עייש, יורם אברהמי, עמיר מלצר, שמוליק ליאור, אבי קרן וזאב ולנר, יוסי דסקל מנכ"ל בומברדיה ישראל, אתי אלישקוב מנכ"לית חברת הביטוח איילון, השמאי הנצחי לוי יצחק, איש העסקים שלמה גרופמן, השרים לשעבר פרופ' שמעון שטרית וראלב מגא'דלה, מנכ"ל חב' "יפעת" מני אברהם, אבי בוסקילה מנכ"ל 'שראל', אבי ורינה דגני בעלי גיאוקרטוגרפיה, פרופ' יצחק כץ מנכ"ל מאגר מוחות, אלה קוניקס דוברת שיכון ובינוי, עוזי יצחקי לשעבר מנכ"ל משרד התחבורה, אורי וינקלר יו"ר טימוט הבינלאומי, איש העסקים ליאון צימן. ראשי רשויות מכל הארץ: בהם ישראל גל ראש עיריית קריית אונו, חי אדיב ראש עיריית הוד השרון וסגנו יואב רוזן, יהודה בן חמו ראש עיריית כפ"ס, דורון ספיר סגן ראש העיר תל אביב, שלמה  קטן ראש מועצת אלפי מנשה, דרור ללוש סגן ראש העיר טבריה, ראשי מועצות רבים מכל הארץ ועוד.

28

קבוצת "שלמה" הצטרפה השבוע לטרנד הירוק ששוטף את ישראל בעקבות כניסתו לתוקף של חוק השקיות. בכירי הקבוצה חילקו ל-2,000 העובדים שקיות בד ממותגות, כשהמטרה היא שמירה איכות הסביבה. עובדי "שלמה" מצטרפים ליוזמה הברוכה הזו, וקוראים לחברות נוספות להצטרף למהלך.

29

שחר תורג'מן (50) מונה בימים אלה ליו"ר דירקטוריון קבוצת בריל תעשיות נעליים בע"מ. תורג'מן יחליף את יו"ר הקבוצה הנוכחי משה גנזי.תורג'מן שימש  ב-7 השנים האחרונות כמנכ"ל קבוצת "הדקה ה 90 ", ולפני כן שימש מנכ"ל "חבר". הוא מביא איתו ידע נרחב בתחום האסטרטגיה התאגידית והשיווקית, עולמות המסחר האלקטרוני, צרכנות, אשראי ומועדוני לקוחות. תורג'מן יבצע תפקידו החדש במקביל לתפקידו כמנכ"ל קבוצת ה"דקה ה 90".

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן