ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 09/02/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית · 9.2.2017

השקת הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית...מה התחדש בתיירות בתערוכת התיירות הבינלאומית בגני התערוכה בת"א...חברת לשם גרופ וזכייניתה של וינדהאם בישראל, השיקו מלונות חדשים בישראל ... למי תורמת הקרן הפילנטרופית של משפחות סבה וברוזה...השקה יוקרתית בישראל - אסתי לאודר , 'סברובסקי' וסופר פארם, בקניון רמת אביב ....יום אהבה Valentine's Day, יום האישה ב-8 במרץ ...אירוע השקה נוצץ לרגל השקת "הבלוק"במלון הרודס בהרצליה...יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל מעניק מגן הערכה על רמת החדשנות...החדשנויות של גלידת שטראוס לשנה הקרובה....בר רפאלי בצילומי קמפיין אביב-קיץ של רשת HOODIES ....עשרות תעשיינים, אנשי תעשיה ואקדמיה הגיעו בשבוע שעבר למלון "פסטורל" בכפר בלום, למפגש של מנכ"לים ומנהלים בכירים בחברות ומפעלי תעשייה...החברה לנכסי קיסריה חתמה על עסקת השכירות עם חברת OpenValley המקימה בפארק העסקים והתעשייה החכם בקיסריה...

ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ...
כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

  

1

 

השבוע נערך האירוע השנתי של "אילן" מרכז הספורט לנכים ברמת גן, בשיתוף הקרן הפילנטרופית של משפחות סבה וברוזה, המעניק פרסים לילדים נכים המצטיינים בספורט. מנהל המרכז בועז ספיבק שמח על כך ש-30 ילדים בני 7 עד 21 קיבלו את הפרס השנה בנוכחות ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר, חה"כ קארין אלהרר, דייויד ברוזה וליהיא לפיד. קרן משפחות סבה/ברוזה תומכת בפעילות מרכז הספורט לנכים למעלה מ- 50 שנה ודייויד עצמו, שאביו ארתור היה ממקימי המרכז, התנדב כאן בצעירותו.

 

2

 

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל אופיר אקוניס, נחת הבוקר לביקור בביתן של רשת "מלונות מטיילים" בתערוכת התיירות הבינלאומית בגני התערוכה בת"א. אקוניס שמע מבת-חן ישועה, מנכ"לית הרשת, על התכנית להקמתו של מלון דרומי ראשון לרשת: "קדמא- מלון מטיילים מדברי" בשדה בוקר. הצטלמו עם השר אנשי הרשת: אורנה אביטן, בת-חן ישועה, טל ישועה, תומר ישועה, ועליזה בן חיים.

 

3

 

לרגל השקת הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית, התכנסו בכירי ומנכ"לי התעשייה הישראלית באולם סמולרש באוניברסיטת ת"א. בין הנוכחים נראו אלי כהן שר הכלכלה החדש, עמית לנג מנכ"ל משרד הכלכלה, חמי פרס שותף-מייסד ומנכ"ל בקרן הון סיכון "פיטנגו", מקסין פסברג מנכ"לית אינטל ישראל, דב מורן ממציא הדיסק און קי, עפרה שטראוס יו"ר שטראוס גרופ, אורי ברגמן מנכ"ל HP ישראל, מקסין פסברג מנכ"לית אינטל ישראל, מתן פרנס מנכ"ל Paypal ישראל, יובל מטלון מנכ"ל Ebay ישראל, אבי חסון יו"ר רשות החדשנות, דרור שרון מנכ"ל consumer physics, אניה אלדן מנהלת יחידת ההזנק ברשות החדשנות ואחרים.

 

4

 

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, שרון דובר מנהלת חטיבת הבשמים בקבוצה, נציג 'סברובסקי' בישראל ודני לוזון המשנה למנכ"ל סופר פארם, אירחו בקניון רמת אביב פתיחת תערוכה שבמסגרתה מוצגים שני בקבוקי בושם 'דונה קארן ניו יורק' מכוסים ב- 1,800 קריסטלים מנצנצים של סברובסקי,במגוון של ארבעה גדלים, אשר שימשו לעיטור אמנותי ומיומן של פקקי הבקבוקים בעבודת יד שנמשכה 12 שעות למכסה. במסגרת שתוף הפעולה ימכרו בעולם בסה"כ 55 בקבוקי בושם כאלה, ובישראל יימכרו שני בשמים כאלו בלבד, כשהמחיר לצרכן- 1,365 ₪. במסגרת ההשקה בישראל, נעשתה פנייה לבכירי המעצבים בארץ, והם נתנו פרשנות מקומית שלהם ועיצבו את הבושם מחדש, בהשראת הקריסטלים של סברובסקי. היצירות יוצגו במסגרת תערוכה בקניון רמת אביב, מול הסופר פארם, בין התאריכים 16-28.2. המעצבים שהשתתפו בפרוייקט: ירון מינקובסקי, ליטל קלמנסון, אפרת קסוטו, קרן וולף, מיכל נגרין, לי גרבנאו, גליה להב וגינת מויאל וישגב רותם HOTCROWN.

 

5

 

במסגרת אירועי Love City של סיטי סנטר Outlet בחודשי פברואר ומרץ הכוללים את יום אהבה Valentine's Day, יום האישה ב-8 במרץ ויום האם הערבייה ב-21 במרץ, תעניק הנהלת הקניון מתנות לעוברים ושבים במושבה הגרמנית. זה יקרה ביום האהבה 14 בפברואר, בין השעות 12:00 ל- 16:00 . לצורך צילום פרומו למבצע, גילה מנכ"ל הקניון רני בנדר רוח ספורטיבית, הסתובב ברחוב וחילק מתנות לעוברי אורח, והוא עשה זאת מחופש לקופידון, חמוש בחץ וקשת, כנפיים וגטקס.

 

6

 

הזמר, היוצר והבמאי אמיר פרישר גוטמן, ממשיך במסע החזרה שלו לשיגרה לאחר השנה המטלטלת שעבר. בימים אלו הוא בעבודה על מחזמר חדש שכתב, צילומים שרק החלו לסדרה "מחוברים" ובמקביל נסיעות תכופות לכנסת, שם הוא מקדם חוק שמטרתו להגן על חולי סרטן שסיימו טיפולים, ומאבדים את התנאים הסוציאליים שלהם מיד בתום הטיפולים. ובלי רכב אי אפשר. השבוע הוא הגיע לסניף "אופל" בצריפין, שם הוא אסף ג'יפ מפנק בגוון " אספרסו" מדגם אופל מוקה איתו הוא צפוי להתנייד לתקופת מבחן, במטרה לשקול לרכישה קבועה. אנשי החברה ובראשם גילי גז מנהל שיווק אופל ישראל, שמחו לפגוש אותו וטיפלו בו היטב.

 

7

 

בשבוע שעבר נערך במלון הרודס בהרצליה אירוע השקה נוצץ לרגל השקת "הבלוק", מגזין נדל"ןמבית חיות נדל"ן ואבישיד מדיה, בהנחיית עופר פטרסבורג עורך הנדל"ן של ידיעות אחרונות. את הערב פתחה קרן-שרה חיות. אחריה נשאו דברים יעקב סודרי, מנהל אזור ופיתוח עסקי של רשת מלונות פתאל, ואילן בן חקון מנכ"ל הרודס הרצליה. אחריהם נערך פאנל מומחים בהשתתפותם של לוי יצחק ורוני כהן, מנכ"ל ושותף בחברת אלדר שיווק נדל"ן.נשאו דברים גם דן גינגיס מנהל אלדר סוהו ומיטל גרינברג מנהלת דיגיטל ב-FIX. הערב נחתם בראיון מרתק שערך עופר פטרסבורג עם יזהר כהן, מלחין וזמר ישראלי מהשורה הראשונה, שהינו גם בעל עסק לייצור תכשיטים.

 

8

 

מנכ״ל יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל רן דנאי העניק בטקס חגיגי שהתקיים בראשון לציון, מגן הערכה בזכות רמת החדשנות, הנאמנות למותג העולמי והשאיפה למצוינות בתחום המכירות כאחד, למייסד מתם מוטורס סוכנות משנה טויוטה בחיפה, אהרון מזרחי ולבניו רפי מזרחי ואליעד מזרחי המנהלים את תחומי השרות, השיווק והמכירות. מתם מוטורס סוכנות משנה טויוטה הממוקמת בשורה הראשונה של סוכנויות המשנה בישראל נוסדה בשנת 1999 ע"י אהרון מזרחי, ומהווה את אחת מסוכנויות הרכב הגדולות והמצליחות באזור הצפון. הסוכנות ממוקמת במתחם מ.ת.מ בדרום חיפה, בשטח של 2000 מ"ר. המיקום הייחודי מאפשר גישה נוחה ללקוחות, חניה מסודרת וכמו כן, המקום מותאם לשירות וגישה של נכים.

 

9

 

רונית אבישר בעלת בית האופנה Rene By Bimbam באשדוד, השיקה השבוע לקראת ולנטיין דיי ועונת המעבר המתקרבת, קולקציית שמלות ערב של המעצבים הגדולים בעולם. את השיק האירופאי ינקה רונית מילדות, הודות למשפחתה שהיו מגדולי היצרנים בתחום האופנה והטקסטיל בצרפת, והיא היתה בין הראשונים בארץ שהחלו ביבוא אופנה עלית מפריז. הבוטיק המפואר באשדוד משתרע על שטח של כ- 200 מ"ר, ולהשקת הקולקציה הגיעו נשות החברה של אשדוד, הלקוחות הנאמנות של רונית אבישר, שאינן מפספסות אף עונה את המילה האחרונה שהיא מביאה להן מפריז.

 

10

 

בפאלאס דיור מוגן מאמינים שדרךהתוכן משפרים ומחדשים קשרים חברתיים, משפרים מיומנויות חשובות, לומדים, מחכימים, מסתקרנים כל פעם מחדש וחיים. לכן בכל השבוע הכינו לדיירים תכנית תרבות הכוללת פעילויות שונות. במסגרת "חגיגת אופרה" שהתקיימה השבוע מיום ראשון עד שלישי,   הופיעו אמני אופרה רבים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם. בין המופיעים שרה גם זמרת האופרה המוערכת אסתר אדמון המתגוררת בפאלאס כבר שלוש וחצי שנים. במהלך החגיגות, פאלאס תל אביב הפך לבית אופרה של ממש, החל מעיצוב המקום ועד לתלבושות המלצרים בארוחות, והדיירים זכו לחוויה מוסיקלית ותרבותית חג פעמית. אדמון שהינה בוגרת בהצטיינות של בית הספר למוזיקה "ג'וליארד" בניו יורק, היא מורה לפיתוח קול מעל 20 שנה במדרשת לוינסקי לחינוך, והופיעה במספר רק של אופרות וקונצרטים בארץ ובעולם.

 

11

 

אבי שויקי ומשה זנד, בעלי חברת לשם גרופ וזכייניתה של וינדהאם בישראל, השיקו את המלונות טריפ ירושלים בת שבע, רמדה נתניה, רמדה חדרה ו-רמדה נצרת אוליביה במסגרת תערוכת התיירות IMTM. לאירוע החגיגי הגיעו כל צוות השיווק של לשם גרופ. חברת לשם גרופ היא הזכיינית של רשת Wyndham, המונה למעלה מ-7,800 בתי מלון ברחבי העולם.

 

12

 

באירועי המסורתי שבו מציגה החברה את החדשנויות של גלידת שטראוס לשנה הקרובה, חגגו בכירי יוניליוור שנה של שיאים בגלידת שטראוס.באירוע שהתקיים באולם האירועים "לוקא", הציגו סמנכ"ל השיווק הנכנס ישי מנדיל, סמנכ"ל המכירות עדי רגב, מנהלת השיווק של גלידת שטראוס לורה קרןוחנוך לופו מנהל המכירות הארצי של גלידת שטראוס, שיאי מכירות והישגים שנשברו השנה בזכות אנשי המכירות וההפצה של החברה שנכחו באירוע.אורח מיוחד מיוניליוור העולמית היה ג'יימס סטנפורד, סמנכ"ל בכיר בתאגיד הבינלאומי, שהגיע במיוחד לישראל לרגל פתיחת עונת הגלידות, וציין כי ישראל היא המדינה היחידה בעולם בה הוא ביקר פעמיים בתוך חצי שנה, זאת בזכות העשייה הרבה והמקומית בתחום הגלידות.מלבד טעימת כל הגלידות והשלגונים החדשים, נהנו האורחים מהופעה של שלום אסייג.

 

13

 

השבוע הושק רשמית הסניף הראשון של רשת "שווארמקס" - רשת מסעדות שווארמה שף כשרה חדשה בפריסה ארצית המסמנת עידן חדש בנוף הקולינרי, ומביאה רעננות וחדשנות לאחד המאכלים הכי פופולריים בישראל. לצד החידושים בצד הקולינרי - "שווארמקס" מביאה בשורה כלכלית ומבטיחה הוזלה של מחירי השווארמה הנהוגים בענף.סניף הדגל הראשון של הרשת נפתח השבוע במרכז תל אביב - רחוב אבן גבירול 14 בחגיגה של טעמים עם טעימות מהתפריט היצירתי עליו חתום השף גלעד דולב: שווארמקס שקשוקה, שווארמקס מעורב ירושלמי, שווארמקס תאילנדי ועוד.רשת "שווארמקס", בבעלות יהודה אלמוזלינוס (בעליה של רשת השניצליה המונה 50 סניפים ברחבי הארץ ועוד 10 סניפים נמצאים בשלבי הקמה שונים), תמנה עד סוף השנה 17 סניפים בפריסה ארצית, בעלות כוללת של כ- 8 מיליון ש"ח. במעמד הפתיחה החגיגי קבע אלמוזלינוס את המזוזה ובירך את העסק להצלחה, שגשוג וטעמים טובים.

 

14

 

השבוע הצטלמה הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה לקמפיין אביב-קיץ 2017 של רשת אביזרי האופנה המובילה TOPTEN,  זו העונה שלישית. הקמפיין צולם באולפני אוטופיה בפתח תקווה על ידי צלם האופנה המוביל שי יחזקאל, שם הוצב צי של רכבי אספנות מרהיבים, ועל הרקע שלהם וגם בתוכם

 

הצטלמה רוסלנה כשהיא לובשת את ליין בגדי הים החדש של הרשת, לצד אביזרי הקולקציה– תכשיטים, תיקים, כובעים, צעיפים, משקפי שמש ועוד. הקמפיין יעלה לקראת החגים ועלותו מוערכת בכמיליון וחצי ₪.נכחו על הסט בכירי הרשת: אורן בר-גיל סמנכ"ל השיווק של קבוצת HOODIES,  עמית שוק מנהל רכש ובעלים, מריאנו קרפ מנכ''ל ובעלים, תמרה לב-תיק מנהלת פיתוח עסקי וחגית נחום מעצבת ראשית.

 

15

 

כוכב הילדים יובל שם טוב, המכונה "יובל המבולבל", נבחר להיות הפרזנטור של התכשיר נגד כינים RESULTZ מבית חברת "לפידות מדיקל", אשר מייבאת ומשווקת את המוצר בישראל.שם טוב יוביל את הקמפיין של RESULTZ אשר יעלה בשבועות הקרובים, ומטרתו להפוך את חווית הטיפול נגד כינים לחוויה נעימה וידידותית יותר לילדים. צורך זה עלה בקרב הורים רבים במחקר שערכה החברה לאחרונה.בועז להב, סמנכ''ל השיווק של קבוצת לפידות, קפץ לבקר בסט הצילומים, וחוץ מסלפי למזכרת עם יובל המבולבל, הקליט איתו גםברכה אישית לילדים הפרטיים שלו בבית.

 

16

 

יובל בר-נר, נציג מועצת התפוחים האמריקאית בישראל ואשתו ניצה, פתחו את ביתם שבהרצליה לאירוע מיוחד, בו הציג בר-נר ביחד עם השף חגי לרנר, הפקת מתכונים וארוחת גורמה על טהרת התפוחים האמריקאים. בין המנות שהוצגו כיכבו: מרק מלגטני הודי עם תפוחים אמריקאים, סלט "גפרורי" שורשים ותפוחים אמריקאים, קציצות דגים בקארי תאילנדי ירוק עם תפוחים אמריקאים,  ולקינוח טארט טאטן אישי.

 

17

 

הבוקר התקיימו צילומי קמפיין אביב-קיץ 2017 של רשת אופנת הבייסיק HOODIESעם הפרזנטורית הצמודה בר רפאלי. הצילומים התקיימו באולם האירועים ה"טראסק" בנמל תל אביב. רפאלי המכהנת כפרזנטורית של המותג משנת 2014, לבשה על הסט את כל פריטי המותג שעתידים להיות להיטי הקיץ הקרוב – שמלות נשיות בגוונים עזים, מכנסוני ג'ינס צבעוניים, חולצותדקיקות וטרנדיות ועוד.על הסט הגיעו בכירים בהנהלת הקבוצה כולל אורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק ובעלים של קבוצת HOODIES, ניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES, קארין שוק מעצבת ראשית ושותפה, מירי אמקיאס מנהלת שיווק.הקמפיין יעלה לקראת החגים ועלותו מוערכת בכ-5 מיליון שקלים.

 

18

 

עשרות תעשיינים, אנשי תעשיה ואקדמיה הגיעו בשבוע שעבר למלון "פסטורל" בכפר בלום, למפגש של מנכ"לים ומנהלים בכירים בחברות ומפעלי תעשייה מהגליל העליון, מבואות החרמון, הגולן ויישובי העמק. את הכנס פתח פול שטיינר יו"ר הפורום הצפוני לקידום התעשייה והתעסוקה בגליל ובגולן,  שדיבר על מתן סיוע של מנטורינג מצד תעשיינים ליזמים בתחילת הדרך, ובהמשך הנחה את הכנס גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית גליל עליון, אשר סקר את ההשלכות של התכנית לפתוח הצפון על התעשייה הצפונית. אלי כהן מנכ"ל המכללה הטכנולוגית תל חי  קרא לתעשיינים מהאזור להיעזר במכללה כמוקד ידע והצביע על חשיבות שיתוף הפעולה בין המכללה והתעשייה. ליאור אפלבאום מנהל התאחדות התעשיינים מרחב צפון, ציין כי ישנם הרבה אתגרים בתעשייה הצפונית ובמיקוד אלו בפריפריה הרחוקה יותר. את הכנס נעל ד"ר יניב לוויתן, שהעביר הרצאה מרתקת על השלכות המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגיות חדשות, על חיי היומיום ועל ההתנהלות העסקית.

 

19

 

מזל טוב ליוליה פלוטקין, שחשפה בטן הריונית בין הסדינים, מקולקציית הקיץ החדשה של ורדינון. הלוקיישן שבחרו צלם האופנה עידו איז'ק ומנכ"ל ורדינון אסנת רוזנברג, היתה הווילה המפוארת של אווה קסטיאל בסביון.

 

20

 

שחקני הפועל באר שבע בכדורגל הגיעו לסניף סטימצקי בעיר, להשתתף באירוע ההשקה של הספר החדש "השתגעתי בגללה" - סיפור על אהבה וכדורגל שכתב אשר הלפרין אוהד הפועל באר שבע, ועד לאחרונה הסנגור הצבאי הראשי. הספר החדש הוא סיפור על חברות אמת, אהבה והגשמת חלומות. דרך עיניהם של גיבורי הסיפור נפרש בפני הקוראים סיפור האליפות ההיסטורית של קבוצת הפועל באר-שבע בכדורגל, שהוא גם סיפור מסע מופלא של עיר שלמה.להשקה הגיע גם עידו ג'ונם כהן, איש הגדר של הפועל באר שבע, ואחת הדמויות הצבעוניות מהספר, וכן מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים והשחקנים ג'ון אוגו וטוני וואקמה.  אוהדים רבים וחובבי תרבות וספורט הגיעו לבקש חתימה.

 

21

 

במרכזי רונית רפאל בישראל יוצאים בימים אלה במהלך מקורי. הרשת מעניקה לנשים מכל רחבי הארץ הזדמנות חד פעמית: הצטרפות לתחרות שבה כל אחת יכולה להתמודד ולזכות בתפקיד פרזנטורית הרשת, ולהוביל את הקמפיין הבא.רונית רפאל שהגתה את הרעיון, מסרה את ניהול הקמפיין לאחיות ולגיסות שלה, המנהלות את המרכזים בישראל. יריית הפתיחה לתחרות צויינה במפגש מרגש במרכז רונית רפאל בבזל, שבו חשפו את המהלך. הצטלמו להשקת המיזם:גלית רפאל מנהלת סניף ראשון לציון, ליאת רפאל מנהלת סניף רעננה, יפית רפאל מנכלית הרשת, והדס רפאל מנהלת סניפי הצפון של הרשת.

 

22

 

החברה לנכסי קיסריה חתמה על עסקת השכירות עם חברת OpenValley המקימה בפארק העסקים והתעשייה החכם בקיסריה, מרכז עסקים חדש שיאפשר ליזמים, סטארט-אפיסטים ואנשי עסקים לנהל את העסק מבלי להיכנס לערים הגדולות, ולחסוך בעלויות וזמן נסיעה מבוזבז. OpenValley תשכיר שטח הקרוב ל-2000 מ"ר במרכזו של פארק התעשייה הצפוני ובסמוך לתחנת הרכבת, בבניין משרדים משוכלל "אופק 11". במעמד החתימה הרימו כוסית ישי קרניאל מנהל נכסים בחברה לנכסי קיסריה, רן אלישע סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה, יוסי אקרמן ואופיר דובובי ממקימי Open Valley, מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה וגיא סברסקי סיו"ר קרן רוטשילד קיסריה.

 

23

 

ענבל נישליס, ששימשה בעבר כמאמנת בכירה בענף ההתעמלות האמנותית, ואף שימשה כשופטת בכירה בארץ ובחו"ל, מונתה ע"י אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון ליו"ר החדשה, ותיכנס בימים אלה לתפקידה במקומו של דן ארנון, שסיים קדנציה של 4 שנים. ענבל נישליס, ילידת חיפה, נשואה למנכ"ל רדיו חיפה, דני נישליס, להם שלושה ילדים - עידן, דידי ודולב, בוגרת ביה"ס חוגים, ומכון וינגייט לחינוך גופני, בעלת תואר שני במנהל עסקים, נמצאת בעיצומם של לימודי משפט לתואר שני. בעשור האחרון התמקדה נישליס בתחום אורח החיים הבריא למשפחה ולארגונים, ואף הובילה את התחום מטעם משרד הבריאות בעירית חיפה במשך כשנה וחצי.

 

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן