ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 30/03/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית · 30.3.17

 

ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ...
כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

 

טריבונה – 30.3.17

 

1

 

בטקס מרגש שהתקיים השבוע בחטיבה הכירורגית שבמרכז הרפואי איכילוב, נקבע כי שמה של היחידה לטיפול נמרץ כירורגי תהיה על שמו של ראש המוסד לשעבר וגיבור ישראל, מאיר דגן ז"ל. בטקס השתתפו: השר ישראל כץ - שר התחבורה והמודיעין, יוסי כהן - ראש המוסד הנוכחי, אבי דיסקין – ראש השב"כ לשעבר, תמיר פרדו - ראש המוסד לשעבר, פרופ' רוני גמזו – מנהל המרכז הרפואי איכילוב, פרופ' יוסף קלאוזנר - מנהל החטיבה הכירורגית, הרב אלימלך פירר, ראש ארגון "עזרה למרפא" ומשפחת דגן: הרעייה בינה, אחיו, הילדים, הנכדים ועוד.פרופ' גמזו סיפר על הקשר הייחודי בין בית החולים איכילוב לשירותי הביטחון של מדינת ישראל, במסגרתו בית החולים מעניק להם טיפול, כולל מציל חיים, 365 יום בשנה, זה שנים רבות. השר כץ, תיאר את פועלו של דגן למען ביטחונה של מדינת ישראל והודה לבית החולים על הטיפול המסור שהעניקו לדגן.

 

2

 

השבוע הגיע השגריר השוודי מר קרל מגנוס נסר, לצפות בקלאסיקה השוודית "האב" שעלתה בבית צבי, בבימוי אלון טיראן. המחזה הקלאסי הינו פרי עטו של המחזאי השוודי יוהאן אוגוסט סטרינדברג, מאבות התיאטרון המודרני"האב", המחזיר לבמה את המאבק האינסופי בין המינים.מולי דור יו"ר ההנהלה הציבורית של בית צבי, ובימאי ההצגה אלון טיראן, ארחו מאחורי הקלעים את השגריר השוודי מר קרל מגנוס נסר.

 

3

 

אשת העסקים והתקשורת המפורסמת פריס הילטון, פרסמה בימים אלה סרטון, המציג שיתוף פעולה בינה למכון ויצמן למדע, במטרה להציל יצורי ים חפים מפשע מנזקי פלסטיק המזהם את האוקיינוסים, וזאת בעזרת מכון PHIPPS הקרוי על שמה, ופועל למציאת פתרונות לזיהום הפלסטיק באוקיינוסים בשימוש בננוטכנולוגיה. באתר הייעודי nanodrop.org הילטון מציגה את מוצר חדש ומגדירה אותו כהמצאה הגדולה ביותר מאז שהאדם המציא את השתייה. בסרטון מופיע גם מופיע פרופ' רון נעמן, המתמחה בתחום האלקטרוניקה המולקולרית.

 

4

 

לקראת יום המעשים הטובים שהתקיים ביום שלישי השבוע, עמותת רוח טובה בשיתוף עמותות חברתיות מציגות תערוכה מיוחדת בקומת הגלריה בדיזנגוף סנטר, המעניקה הצצה לעולמם הפנימי של היוצרים, חניכי 8 עמותות שונות. פתיחת התערוכה התקיימה בהשתתפות אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, בניה ג'ייסון אריסון, יו"ר הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, דיויד אריסון, מנכ"ל מודל עשיית הטוב, דן ואלון פילץ בעלי דיזנגוף סנטר ובכירים נוספים בקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון.

 

5

 

"מרכז שלוה בירושלים" אירח השבוע את "פורום הפיס לחינוך ולכלכלה" ירושלים לשנת 2017, שנערך במעמד שר החינוך נפתלי בנט, ועסק בין היתר בשאלה כיצד חדשנות חינוכית מצמצמת פערים. בכנס השתתפו קלמן סמואלס מייסד מרכז שלוה, וכן ראש העיר ירושלים ניר ברקת, כלת פרס ישראל לחקר החינוך לשנת 2017 פרופ' מלכה מרגלית, מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר-תאני, מדענית ראשית ebay ישראל ד"ר קירה רדינסקי, זיו אבירם מנכ"ל מובילאיי, יו"ר מפעל הפיס עוזי דיין,  מייסד 'Timeful פרופ׳ יואב שוהם ואחרים. חוקר העתיד ד"ר רועי צזנה, לא נכח באולם אבל העביר הרצאתו באמצעות רובוט. את הפורום המיוחד נעלה הופעה מרגשת של הזמר דודו טסה, שאירח על הבמה את להקת "בקצב השלוה".המרכז הלאומי של שלוה בירושלים פועל כ-26 שנים, במטרה לטפל בילדים עם מוגבלויות ולסייע לבני משפחותיהם בהתמודדות עם המורכבויות הכרוכות בגידולם, תוך כדי שילובם בחברה.

 

6

 

חודשיים לפני פתיחת תערוכת ISDEF, התערוכה הביטחונית הבינלאומית הגדולה בישראל שתהיה בתחילת יוני (6-8.6), התאספו במלון היוקרה הרודס הרצליה מאות דיפלומטים ושגרירים לקבלת הפנים השנתית של ISDEF. בין המשתתפים באירוע בראשו עמדו יונס זולקן מנכ"ל ISDEF ותומר אבנון נשיא התערוכה ומנכ"ל קבוצת אבנון. היו גם שגריר האיחוד האירופאי ושגרירים ונספחים צבאיים וכלכליים מארה"ב, הודו, רוסיה, טורקיה, מצרים, אוסטרליה, צרפת ומדינות רבות נוספות, לצד בכירים שונים מישראל בתוכם בכירים בתעשייה ובמערכות הביטחון. בנואמים: ראש המטה לביטחון לאומי, תא"ל (מיל') יעקב נגל שנשא בפני המשתתפים את נאומו המקצועי האחרון בתפקידו, לאחר שהודיע על פרישתו הפתאומית בתחילת השבוע ושגריר הודו בישראל פאוואן קפור שהכריז על שיתוף פעולה ייחודי בין הודו ל-ISDEF במסגרתו ישתתפו בתערוכה הישראלית יותר מ-50 חברות הודיות שיציגו את מוצריהן בפני אלפי המשתתפים.את הפן האקדמי השלים פרופ' גד ברזילי, המשנה לרקטור אוניברסיטת חיפה, המשמשת כבית האקדמי של כוחות הביטחון (קורס חובלים וחבצלות של חיל המודיעין), ומעניקה מזה כ-30 שנים את ההכשרה האקדמית לקצונה הבכירה של צה"ל במסגרת המכללה לביטחון לאומי והתכנית הבינ"ל לביטחון לאומי, המושכת סטודנטים מכל העולם.

 

7

 

מיזכר הבנות רשמי נחתם בויטנאם השבוע, בין החברה למתנ"סים הארצית, לבין הארגון הגדול ביותר בויטנאם בתחום החינוך הלא- פורמלי, ההדרכה וההכשרה, במסגרת ביקור משלחת הנשיא ראובן ריבלין. המיזכר נחתם תוך מעורבות נציגי ממשלת ויטנאם האחראים על כינון הסכמים מסוג זה, וכן בנוכחות כבוד נשיא המדינה ריבלין, ראש עיריית האנוי ניגויאן דוק צ'אנג ומחזיקת תיק החינוך של האנוי זונג דו טווי. הגורמים הרשמיים במדינה מעריכים את גובה העסקה בסכומים של עשרות מיליוני שקלים. העיר האנוי נבחרה להיות הראשונה בה יוקמו מרכזים קהילתיים במודל, הכשרה וליווי של החברה למתנ"סים הארצית.מחזיקת תיק החינוך של האנוי, זונג: "בכוונתנו לעורר את הקהילה ואת רוח הקהילתיות בכל ויטנאמי במדינה. לצערנו ילדינו והתושבים בקהילות השונות לא נהנים מפעילויות פנאי ותרבות קהילתיות ופעולות עבור הקהילה. אנו מתחילים בהאנוי שבה 8 מיליון תושבים, ומשם נגיע לכל ויטנאם".

 

8

 

מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל מעלה לאוויר קמפיין פרסום ייחודי וראשון מסוגו, לקידום כדורסל הנשים. ערב תחילת משחקי ההכרעה של עונת המשחקים הנוכחית,  יזמה מנהלת ליגת העל לנשים קמפיין מעורר השראה ספורטיבית ונשית, הפונה לקהל המשפחות של הערים, שקבוצותיהן משחקות בסדרות משחקי חצי גמר הגמר-סל.לדברי רו"ח איריס שטרק, יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הקונספט קורץ באופן ברור לכרזה האייקונית המעודדת שיוויון מגדרי והעצמת נשים, ופונה באמצעות השחקניות המצטיינות לקהל בכל עיר, וקורא לו להגיע לתמוך בקבוצת הכדורסל המקומית, ולעודד אותה תחת הקריאה של השחקניות: "בואו לנצח איתנו".המדיה המרכזית שנבחרה לחשיפת הקמפיין היא שילוט נרחב בארבע הערים שקבוצותיהן העפילו לסדרות חצי הגמר, תוך שימוש בצילומים של כוכבות כל אחת מהקבוצות, הישראליות והזרות, כמובילות הקמפיין. בנוסף לשילוט ייעשה שימוש גם באמצעי הפרסום הדיגיטליים ברשתות החברתיות, שיכלול מודעות וסרטונים, אשר יציגו את כוכבות הקבוצות מזמינות את קהל האוהדים המקומי, להצטרף ולתמוך בקבוצתן במשחקים הקרובים.

 

9

 

הקומיקאי ירון ברלד שעשה מהפך בחייו לאחרונה, הגשים עוד חלום בדרכו החדשה והשתתף במרתון סקצ'רס L.A. המרתון התקיים בחסות סקצ'רס העולמית, וכל מדינה שלחה נציג מטעמה כאשר את ישאל ייצג כאמור ירון ברלד. ברלד התכונן למרתון בחודשים האחרונים, בליווי מאמן ותזונאית. ביום המרתון התעורר ב 4 לפנות בוקר, נרגש ויצא לאצטדיון הדודג'רס . את החיבוק בסוף קיבל באופן אישי ממנכ"ל ומייסד סקצ'רס העולמית, מר רוברט גרינברג, וכן מסמנכ"ל הכספים של החברה דייויד וינברג.

 

10

 

יותר מ- 400 בלוגרים בתחום התיירות מעשרות מדינות בעולם, ביקרו בימים האחרונים באתרים שונים בירושלים, והשתתפו בכנס TBEX Travel Blog Exchange, שנערך במרכז הקונגרסים הבינ"ל בבנייני האומה.הכנס היוקרתי ובעל הפוטנציאל העצום לחשוף את פניה היפות של ירושלים למיליוני גולשים ועוקבים ברשת האינטרנט בעולם, התקיים באווירה בינלאומית יוצאת דופן ותועד און ליין ב'חי', באמצעות אלפי ציוצים ודיווחים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות, של הבלוגרים המשתתפים, תוך כדי הדיונים.ברשות לפיתוח התיירות ירושלים, יש כעת ציפייה כי בעקבות החשיפה הרבה של העיר, לקהל של מיליונים רבים בעולם, יגיעו בשנים הקרובות יותר תיירים, יותר כנסים ויותר אירועים בינלאומיים לירושלים.בצילום:אילנית מלכיאור - הממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים, ריק קלוורט – מנכ"ל ארגון TBEX  העולמי, מירה אלטמן – מנכ"לית מרכז הקונגרסים הבינלאומי – בנייני האומה ופטי הוסטינג – סגנית נשיא ארגון TBEX.

 

11

 

עשרות יזמים התכנסו במשרדי אורקל תל אביב החדשים למפגש עם רג'י ברדפורד, סגן נשיא בכיר באורקל העולמית לנושא סטארטאפים ואקסלרטורים,  בהם גם האקסלרטור שהשיקה אורקל בישראל לפני חודשיים.ברדפורד, יזם סדרתי בעצמו, שיתף את הקהל בחוויותיו משלושה אקזיטים מוצלחים, שאת האחרון שבהם מכר לאורקל. עוד עסק הדיון ביזמות בענן ואיך עושים עסקים עם חברות האנטרפרייז הגדולות. בנושא זה הרצה בני שניידר, ממייסדי ראבלו, הסטארטאפ הישראלי שנמכר לאורקל העולמית, ומוגדר כאקזיט הגדול ביותר בישראל בשנה שעברה. הקהל שתה בצמא את הרצאתו המרתקת, שכללה גם סודות מאחורי הקלעים, ומייד אחריו זכה לשמוע את סיפורו של אסף רפפורט, ממייסדי Adallom, סטארטאפ בתחום הסייבר שנמכר למיקרוסופט לפני כשנתיים. המארחים היו רון רייטר ויונתן זיידנר – ממייסדי חברת Crosswiz, שנמכרה אף היא לאורקל בשנה שעברה, וכיום חלק ממרכז הפיתוח של ענקית הטכנולוגיה בישראל.

 

12

 

רון יריב, מנכ"ל Spaces ישראל, מותג מרחבי העבודה היוקרתי מהולנד, השיק השבוע את מרכז העסקים הראשון של Spaces בארץ, בהרצליה פיתוח. יריב גזר את הסרט יחד עם אורח הכבוד מרטין רורדינק, מייסד ויזם Spaces העולמי, שהגיע במיוחד לאירוע ההשקה מאמסטרדם. בין בכירי עולם ההייטק הישראלי שנכחו באירוע, נצפו גם דב מורן מייסד M-Systems, שותף מנהל בגרוב ונצ'רס, רן עוז יזם ההיי טק הסדרתי ויו"ר אקוויטיX, אורי נצר סמנכ"ל באקוויטיX, ג'קי מוקמל, מנכ"ל משותף ויו"ר חברת מאן נכסים, אבי דור מנכ"ל מלונות פרימה ואורחים רבים אחרים מסצנת קרנות ההון סיכון והסטארט-אפים. המרכז הראשון של Spaces בהרצליה פיתוח מצטרף ל-21 מרכזי החברה הפרוסים ברחבי העולם, כאשר ברבעון הקרוב הולכת Spaces להכפיל את גודלה ולפתוח 27 סניפים נוספים בארה"ב, אירופה, אסיה ועוד.Spaces הרצליה מציע ללקוחותיו אפשרות להשכרת עמדת עבודה מרחב עבודה פתוח ומעוצב בעלות חודשית אטרקטיבית בשיטת "הכל כלול", המאפשרת ללקוחות פשוט להגיע ולהתחיל לעבוד. השיטה הזו משחררת את היזם מכל הטרדות הלוגיסטיות, ומאפשרת לו להתמקד בפיתוח העסק.

 

13

 

השבוע התקיים כנס התאורה השנתי לשנת 2017 במתחם "אווניו" בקריית שדה התעופה, אשר הפגיש בין גורמים מובילים בתעשייה ובעלי מקצוע בתחום, והוצגו בו החידושים האחרונים בתחומי השליטה והבקרה, עם דגש על התחום המדובר והמתפתח בעולם - "עיר חכמה".לכנס הוזמנו מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה מובילים, ביניהם גם אנשי הנהלת חברת "קרני תכלת". ד"ר אורי דומן, יו"ר של הכנס ויו"ר הועדה הישראלית להנדסת המאור, בירך על כך שגם השנה החברה החליטה לקחת חלק בתערוכה.בין נציגיה היו ניסים בן שוהם המנכ"ל,  ורד קוריסקי סמנכ"ל השיווק ושחף נבון עוזרת שיווק בחברה.

 

14

 

'קבוצת דקור', בשיתוף חברות מובילות נוספות בתחום העיצוב, ערכה אירוע אדריכלים ומעצבים במתחם העיצוב של קבוצת BARAMI ברחוב האומן בירושלים. באירוע נכחו מאות קבלנים, מעצבים, אדריכלים ומובילי דעת קהל מירושלים והסביבה, שנחשפו לתצוגת תכלית של עיצוב חדשני וטכנולוגיה עדכנית בעיצוב הבית והמטבחים. את הערב חתם הסטנדאפיסט המוביל יעקב כהן בהופעת סטנדאפ מדהימה.

 

15

 

אוהד לוי מנכ"ל ובעלים של קבוצת נוטלי יבואנית הנס גרוהה בישראל, טס עם בכירי החברה לתערוכת ISH שהתקיימה בפרנקפורט, שם הושקו סדרות חדשות של מותגי החברות הנס – גרוהה, אקסור ומותג אמבטיות הפלדה קאלדווי. הפריטים החדשים הוצגו בביתנים שכללו אפקטים חווייתיים עבור באי התערוכה. חברת נוטלי ארחה והלינה את בכירי ענף הקרמיקה בארץ, והעניקה לאורחיה חוויה חד פעמית שכללה בילוי במסעדות, מסיבה מושקעת שערכה הנס גרוהה העולמית, קונצרט של הפסנתרן הבינלאומי Jola Wendt שהתקיים על רקע התצוגה של הברזים החדשים, על לוחות לד צבעוניים שהעניקו אפקטים של מפלי מים.

 

16

 

חג הפסח הקרב הוא גם חגם של יצרני היין, ובמיוחד הזדמנות לבעלי יקבי בוטיק להשיק את היינות החדשים. יקב הבוטיק "אלונה" ממוקם במושב גבעת נילי, לא רחוק מחדרה ובנימינה, ומכונה בפי תושבי המקום טוסקנה הישראלית. היקב שייך לשתי משפחות: משפחת רבאו ומשפחת אזולאי. פרופ' מיכה רבאו הינו כירורג בינלאומי נודע, ואילנה רבאו-פרידמן הינה גניקולוגית אשר אהבתם ליין חיברה אותם בשנת 2001 לפאני ואלי אזולאי, אשר שימש כראש המועצה של חבל אלונה במשך שנים, ולמשפחתו כרמים ומטעים באזור. היקב זכה במשך השנים בפרסים רבים, וביום שישי האחרון עלו לרגל ליקב מאות אנשי עסקים, חברים רופאים, אוהבי יין, בעלי מסעדות ועוד לרכוש לחג את היינות מבציר 2015 לשולחן החג שלהם.

 

17

 

השבוע הושקה בישראל קולקציית קיץ 2017  לנשים ולגברים, של מותג נעלי הנוחות האירופאי המוביל Rieker, שהינו שם נרדף לנעלי נוחות מעוצבות, המביאות את כל האלמנטים הבריאותיים והחשובים המיושמים בכל נעל ונעל: קלות במשקל, בעלות בולמי זעזועים שהינם פרי פיתוח בלעדי, בעלות גמישות מיוחדת, ועם תפרים גמישים בתוך כל נעל, המבטיחים התאמה טובה ביותר. ההקפדה על העיצוב מביאה לידי ביטוי אלמנטים אופנתיים, המשתלבים בנעלי הנשים והגברים כאחד. חשוב לציין שנעלי הנשים מגיעות במידות 34 - 45, ונעלי הגברים הינם במידות 47-40. את ההשקה כיבדו בנוכחותם מיקי וינרב הבעלים של חברת לוי לסטרה בע"מ שהינה יבואנית הרשמית של Rieker בארץ, סווטלה רבינוביץ מנהלת השיווק והסוכן אסף ניסימי.

 

18

 

אורי וינקלר, הבעלים של חברת אוטוורקס, אירח בשבוע שעבר את כריסטיאן רייש, המדריך העולמי של sonax - המותג למוצרי טיפוח לרכב, המשווק בלעדית בישראל על ידי אוטוורקס.רייש הגיע מגרמניה לישראל, לרגל השקת מוצרי המותג בארץ, ובמהלך שלושת הימים בהם שהה כאן, העביר הדרכות מקצועיות למאות אנשי מקצוע מתחום הרכב.

 

19

 

ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של "יינות ביתן", והשף מאיר אדוני נפגשו בצילומי פרויקט מתכונים מיוחד וחגיגי לכבוד חג הפסח. לפני החג יוכלו לקוחות החברה ליהנות מחוברת מתכונים מיוחדים של השף מאיר אדוני, אותו ימצאו בסניפי הרשת.

 

20

 

השבוע התקיים שיתוף פעולה ייחודי בלופט המפואר "קופולה" בדרום תל אביב, בין השף הידוע עומר מילר ורשת "חצי חינם". במסגרת שיתוף הפעולה, העביר השף עומר מילר סדנת בשר עשירה, בו כל הנתחים נלקחו מקצביית "חצי חינם". את הסדנא ליוותה בהסברים אורית שלום בג, בתו של הבעלים זכי שלום, שגם הינה מבעלי הרשת. אורית הסבירה למשתתפים על הבשר הטרי והאיכותי המגיע מידי יום לקצבייה, ועומד תחת פיקוד וטרינרי קפדני וצמוד.

 

21

 

באירוע מיוחד באולם התצוגה של אליתה ליוינג בחיפה, אירח יגאל סייג, מנכ"ל ובעלים את אנדראה לינרה, נציג מותג הרהיטים האיטלקי GAMMA. באירוע נכחו אדריכלים ומעצבים רבים בהם שמעון מלכין, יפית שליט, אילנה ריז'י, אושרה לב, ביאנה בריימן, צילה רייזר ועוד.

 

22

 

דרור לוי, מנכ"ל חברת BSO, הביא לארץ לראשונה את אתגר האקסטרים הבינ"ל “The Mud Day”, שנערך בפארק הירקון ת"א ביום שישי האחרון בחסות ראשית של חברת ריבוק ישראל, ונותני חסות נוספים בהם סמל"ת - יבואנית הטנדר העוצמתי פיאט פולבק ורשת מכוני הכושר זאוס.לוי, יחד עם חברת  ASO הצרפתית ואיש העסקים המיליארדר היהודי צרפתי דומיניק רומנו, הביאו לארץ את הפורמט המצליח שכבש את העולם. ראש העיר רון חולדאי הזניק את המרוץ בפארק הירקון שהפך לזירת אקסטרים בעזרת  1200 טון של בוץ, מיליון קוביות קרח ,400  קוב מים ו 60 טון קש.  הגיעו גם מנכל חברת ASO העולמית יאן לה מונר, שמעון טלמור מנכ"ל ובעלים של חברת T&M ישראל, יהודה מימון מנכ"ל רשת מכוני הספורט זאוס, יעל דהאן מנהלת שיווק ריבוק , יוני בר טוב סמנכ"ל החטיבה העסקית של סמלת ועוד. חבורה מיוחדת של ידוענים רצה את 13 ק"מ ו 22 המכשולים המאתגרים ביניהם בריכת קרח, הר בוץ וחוטי חשמל, עם אור לוי חולה סיסטיק פיברוזיס בן 20 ולמען האיגוד הישראלי למחלה, ביניהם: ביניהם, שני חזן ג'ני צארווני, ליהי גרינר, לוסי דובינציק , אדריאנו חובל ואירה דולפין.עוד השתתפו: ענת הראל, גל אמיתי ומייקל לואיס, וטל פרדימן שהגיע אחרי לילה ללא שינה והופעה בצוותא.

 

23

 

חברת הדלתות רב בריח יוצאת לקראת החג בקמפיין ראשון לדלתות הפנים של החברה, תחת הסלוגן "תפּנימו – דלתות פנים זה רב בריח", בהובלת השחקן דן שפירא והמגישה דנה לוזון פאן, עבורה זה קמפיין ראשון מאז שחזרה לישראל עם בעלה לפני כ-8 חודשים.הקמפיין החדש, בהשקעה של כ-2.5 מ' ש"ח, מבקש להדגיש את האיכויות והיתרונות של החברה, ולהשליך אותם גם על דלתות הפנים שהיא מוכרת.מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"ל השיווק של רב בריח: "בקמפיין החדש אנחנו מבקשים שאנשים יפּנימו את המסר שדלתות פנים זה רב בריח, בדיוק כמו בדלתות הכניסה לבית".

 

24

 

מאות הגיעו בסוף השבוע להאנגר ,11 לערב ההתרמה שכל הכנסותיו הוקדשו לעמותת "דלת פתוחהש כלל את המופע של דר' צחי בן ציון "אוכל ,שתיה, גבר אישה". בן ציון הוא גם המנהל המקצועי של מוקד הייעוץ לנוער, בעמותת "דלת פתוחה" לקידום מיניות בריאה. בין הנוכחים: גליה מאור מנכ"לית בנק לאומי לשעבר, מהרטה ברוך רון סגנית ראש עיריית תל אביב ובעלה איש העסקים ערן רון. איש העסקים גד פרופר ואשתו אסתר, עמירם מל ממייסדי אמדוקס, חדווה שרון הבעלים של בית ההשקעות לייט האוס, עו"ד דליה טל, יו"ר הוועד המנהל של העמותה, העיתונאי ואיש הספורט אבי מלר ובת הזוג טלי רום, אמן החושים שימי אטיאס ועוד.

 

25

 

השבוע התקיימה השקה של חנות קונספט חדשה מסוגה בישראל, לבגדי אירועים לגברים ונשים, מיזם משותף של רשת BAGIR והמותג הבינלאומי לשמלות ערב וכלה TARIK EDIZ.צי של דוגמנים ודוגמניות הציגו את הקולקציות החדשות של שמלות וחליפות הערב של המותגים.מאחורי הקמת החנות עומד שיתוף הפעולה בין משפחת רייך בעלת חברת BAGIR, בראשה עומד המנכ"ל חיים רייך, לבין פיראס ג'בארין היבואן הבלעדי של המותג הבינלאומי של שמלות הכלה והערב מטורקיה, TARIK EDIZ. זהו דור שני לחיבור בין משפחת רייך לג'בארין, כאשר גם הוריהם של השניים קיימו שיתוף פעולה עסקי בתחום הביגוד עוד בשלהי שנות ה-70. נכחו באירוע שוקי רייך הבעלים חברת BAGIR, פיראס ווליד ג'בארין היבואנים הבלעדיים של המותג TARIK EDIZ, ענת ביטמן מעצבת ראשית רשת  BAGIR ואורחים רבים אחרים.

 

26

 

ניסים ציוני, מנכ"ל "פתחון לב" רתם את עמוס תמם להוביל בהתנדבות, זו השנה השלישית, את קמפיין גיוס התרומות לחג הפסח של הארגון "פתחון לב", במטרה לספק כ 15 אלף סלי מזון עבור משפחות הנמצאות מתחת לקו העוני.במרכז הקמפיין יעמוד המשפט "האם ידעת שגודל האגרוף  שלנו שווה לגודל הלב  שלנו?".יוצרי הקמפיין מקווים שסלבריטאים ומובילי דעה, יצטרפו לקמפיין ויצטלמו ברשתות החברתיות, בתנועה שמשווה את גודל האגרוף והלב, ויקראו לציבור לפתוח את הלב ולתרום.כמדי שנה עורך ארגון 'פתחון לב' יום שידורים מיוחד, המתקיים ביוזמת שידורי קשת, שנועד לגייס תרומות למבצע ההתרמה הגדול לחג הפסח. שיאו של הקמפיין ביום שידורים מיוחד ב- 9 באפריל, בו ישתתפו כוכבי קשת, בשיתוף חברות מובילות ביניהן מי עדן, מגה, יינות ביתן, סונול, ישראייר, נובל אנרג'י ועוד. לראשונה יופיע אימרי זיו עם השיר שייצג את ישראל באירוויזיון "I Feel Alive ".

 

27

 

אסף שאלתיאל, מייסד ומנכ"ל  SmarTap הישראלית, הביא גאוה גדלה לישראל, כאשר הציג בשבוע שעבר בתערוכה היוקרתית והגדולה באירופה לעולם המקלחת והסניטציה-ISH 2017 שנערכה בפרנקפורט גרמניה, את מערכת הרחצה המתקדמת של החברה, המאפשרת שליטה בסביבת המים הביתית והמסחרית. SmarTap פותחה בשיתוף הענקיות Intel ואמזון, והיא תוכננה כחלק אינטגרלי של הבית החכם. הודות לאינטגרציה שנעשתה עם מכשיר "אמזון אקו", ניתן להפעילה באמצעות דיבור, וכן לתכנן מקלחות ואמבטיות מראש על ידי שימוש באפליקציה בטלפון חכם או בטאבלט.

 

28

 

איש העסקים רמי לוי התפנה לעזור לעמותת "מחוברים לחיים" המטפלת בילדים עם צרכים מיוחדים, שקיימה בשבוע שעבר אירוע בר-מצווה ייחודי ל- 110 בני ובנות מצווה (85 בנים ו- 25 בנות) מרחבי הארץ.הילדים נאספו מ- 12 בתי ספר ברחבי הארץ, ונסעו באוטובוסים לירושלים, עד הכותל שם קיבלו את פניהם בני ישיבת חורב שסייעו להם בהנחת תפילין, ובנות העמותה קיבלו את פני הבנות וליוו אותן במהלך הטקס. כל ילד בעמותה קיבל ערכת מתנה מרמי לוי: הבנים קבלו טלית, תפילין וסידור והבנות סידור תפילה. בתום טקס העלייה לתורה, שהתקיים ברחבת הכותל בניצוחו של רב הכותל, נסעו הילדים לאולם קדמא בסמוך לנווה אילן, לארוחת צהריים חגיגית, שם חיכו לאורחים הפתעות רבות ביניהן זמר אורח, הפעלות ועוד.

 

29

 

מנכ"ל מלון קראון פלזה ים המלח, דוד ברנס מצא זמן לתמונת סלפי עם פבלו רוזנברג, שהופיע במסגרת סמינר של הסתדרות האחים והאחיות בישראל, שהתקיים במשך 4 ימים במלון. עוד כלל הסמינר מופע סטנד אפ של רותם אבוהב.

 

30

 

איתן הרשקו ( 55 ) נבחר כיו"ר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל. הרשקו מחליף בתפקיד את איציק כגן, ששימש בשנים האחרונות בתפקיד.עם היבחרו הודה הרשקו ליו"ר האיגוד היוצא איציק כגן, על פועלו רב השנים למען החברים והעוסקים בתחום יחסי הציבור והדוברות בישראל.הרשקו, הבעלים של משרד יחסי ציבור ויועץ אסטרטגי לתקשורת שיווקית, שימש כחבר בהנהלת האיגוד ודובר האיגוד לשעבר.

 

31

 

במסגרת "יום המעשים הטובים", עובדי יוניליוור ישראל התנדבו השנה בפרוייקט הצלת מזון, כחלק מתכנית הקיימות של החברה.50 מעובדי החברה לקחו חלק בקטיף ירקות של "לקט ישראל", שהתקיים בשדות החקלאיים בנהלל ובקבוצת שילר,במסגרתו עובדי יוניליוור קטפו ירקות כחלק מפרוייקט הצלה וחלוקה מחדש של עודפי מזון לאוכלוסיות נזקקות.

 

 

32

 

מר אייל קרני מנכ"ל חברת "אומגה", הנחשבת למובילה עולמית בתחום היצירה לילדים, העניק לקרן דקל בעלת צהרון "קרן אור" מפרדס חנה, פרס הכולל 12 ערכות בצק משחק ללא גלוטן, וערכות יצירה צבעוניות ומשמחות, בעקבות זכיית ילדי הצהרון בתחרות יצירה בבצק, שנערכה בעמוד הפייסבוק של חברת "אומגה". התחרות נערכה כחלק מהשקת בצק משחק ללא גלוטן, המאפשר גם לילדים עם רגישות לגלוטן ליהנות מהמשחק האהוב.

 

33

 

חברות רבות הגיעו השבוע לתרום מזמנם ולהתנדב בבתים החמים של עמותת "יד ביד" לכבוד יום המעשים הטובים, ביניהם החברות הבאות:עובדי חברת אמדוקס ארזו חבילות מזון למשפחות הילדים בעמותה. חיילי וחיילות מצ"ח מהמשטרה הצבאית הגיעו להתנדב ולשחק עם הילדים בבתים החמים של העמותה בכל רחבי הארץ,חברת פלאפון התנדבה ביפו ד', אנשי כללית התנדבו בהוד השרון, אנשי מרכנתיל התנדבו בנתניהואנשי אדידס התנדבו בחולון.

 

34

 

פבל ליברמן (40) מונה לסמנכ"ל תפעול בחברת GVK פתרונות קירור, המתמחה בהתייעלות אנרגטית וקירור תעשייתי. במסגרת תפקידו, יהיה ליברמן אחראי על בניית תשתיות ניהוליות מתקדמות עבור החברה, המעסיקה עשרות טכנאים, אנשי מטה וקבלני שרות במעטפת הפעילות העסקית שלה. ליברמן בוגר תואר ראשון B.A בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר שני M.A בניהול לוגיסטיקה מאוניברסיטת בר-אילן, הינו בעל ניסיון של 15 שנים בתפקידים בכירים בתפעול, שרות ושרשרת אספקה בחברות יצרניות ומסחריות מובילות בסקטור הפרטי.הוא שימש בתפקידו הקודם כמנהל מפעל/אתר מזון בחברת "חממה סחר", חברה ציבורית למסחר במזון יבש. קודם לכך ניהל ליברמן את המרכז הלוגיסטי בחברת הממתקים והצעצועים "שמחה זה אנחנו", כיהן כמנהל תפעול במפעל רב-בריח, אשקלון וכמנהל שרשרת אספקה בחברת מש-קר מקבוצת Coca-Cola, בקיסריה.

 

35

 

אחת לחודש איציק אורפלי, (59) תושב בת ים אורז מזוודה מלאה בציוד לצורך תספורת, צביעת שיער, פן ויוצא למרכז "עלה" בבני ברק לילדים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות התפתחותיות מורכבות וקשות, ומספר את ראשיהם של הילדים.  אורפלי, עובד כבר מעל לשני עשורים כסניטר חדר ניתוח בבית החולים אסותא בתל אביב, אך את הקריירה המקצועית החל כבר כנער כספר במקצועו. מאז, אורפלי משתמש במקצוע שזנח כספר רק עבור מטרות טובות: החיבור הראשוני עם ילדי "עלה", שאותם החל לספר בקביעות לפני 4 שנים, החל באמצעות פנייה שקיבל מעובדת באסותא, אם לילד עם צרכים מיוחדים בעצמה שמתגורר במרכז עלה בני ברק. "אחרי הפעם הראשונה שהגעתי למקום התרגשתי ולא הצלחתי לעצור את הדמעות- מצד אחד דמעות של כאב עבור אותם ילדים שסובלים מפגיעות מוחיות קשות, ומצד שני מהתרגשות גדולה". ההתנדבות של אורפלי לא מתמצה בעבודה מול ילדי 'עלה', ולאורך השבוע הוא גם מספר אנשים קשישים, ואף עוזר להם בעבודות תחזוקה שונות בבית, כמובן בהתנדבות.

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן