ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

תור הזהב של הריהוט הדני בישראל

תור הזהב של הריהוט הדני בישראל

מאת : בלה דיאמנט

העיצוב הוא חלק מה-DNA של התרבות הדנית. תור הזהב שלו היה בשיא תפארתו במחצית השנייה של המאה ה- 20, והוא חוזר ובגדול בשנים האחרונות. מאפייניו העיקריים הם עיצוב פונקציונאלי, קווים פשוטים ונקיים בדגש על אסתטיקה ברמה גבוהה, ונוחות השימוש, בהשפעת אסכולת הבאוהאוס הגרמני. כמו כן, החורף הצפוני הקשה העמיד בפני המעצבים ויצרני הרהיטים במדינות הסקנדינביות האלו, את הצורך במתן מענה לצרכים של שהייה בבית לאורך חודשים ארוכים, בילוי בחיק המשפחה.

 

sabrina10

 

חברת הריהוט הידועה “דיור אינטריורס” משיקה בתערוכת ריהוטים 2018 מותג חדש של מערכות ישיבה מעוצבות מדנמרק: קולקציית Hjort Knudsen, מהמובילים בתחומן במדינות סקנדינביה וצפון אירופה.

החתירה התמידית הזו אחר הרהיט האולטימטיבי, הובילו את הבעלים של חברת “דיור אינטריורס” הישראלית ציון שגב, לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת Hjort Knudsen, ובכך החזיר לישראל את העיצוב הדני, שהיה כל כך פופולרי בשנות ה-60, וכיום הוא זוכה לעדנה מחודשת בעולם כולו.

החברה הדנית הוקמה על ידי Hjort Knudsen ואשתו Inna בשנת 1973 וכיום היא מנוהלת על ידי בני הדור השני, ובבעלות משפחתית מלאה, והיא נחשבת לחברת הריהוט והעיצוב המובילה בדנמרק, כמו גם הספקית הגדולה ביותר של מערכות ישיבה מרופדות מעור ומבד ומערכות ריהוט שונות, לחנויות רהיטים בדנמרק, שוודיה, ונורבגיה, גרמניה והולנד.

 

sabrina11

 

מחלקה מיוחדת בחברה שייכת לכורסאות הטלוויזיה, המשלבות עיצוב דני ברמה הגבוהה ביותר, עם עורות משובחים או בדים וכמובן עץ איכותי. חלק מכורסאות הטלוויזיה מצויד בטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת לכוונן את הכיסא במספר תנוחות בנגיעת טאץ’ בלתי מורגשת. לצד זה קיימות גם אפשרויות חיבור ל-USB, להטענת הטלפון הסלולרי ועוד.

בנוסף, מוצגת לראשונה בישראל טכנולוגיית חדשנית ופטנט בלעדי של חברת Hjort Knudsen, כאשר במערכות הישיבה הסלוניות, קיימת אפשרות הארכה מיוחדת לאזור הרגלים, לצורך מנוחה מושלמת.

טכנולוגיית הקצפה בריפוד: כמעט כל הדגמים בחברה הדנית מכילים חומר מיוחד, המוחדר בטכנולוגיית הקצפה קרה בלעדית למושב, לגב המושב ולזרועות מערכת הישיבה, כך שמערכת הישיבה בסופו של דבר נוחה מאין כמוה. 

sabrina12

 

חברת ‘דיור אינטריורס’ הקיימת כבר למעלה מ-40 שנה, הינה בין הותיקות והידועות בארץ לפריטי ריהוט ומערכות הישיבה, שהיא מעצבת ומייבאת לישראל מאומני נגרות וריפוד מאיטליה. לאורך השנים הציגה החברה בפני קהל לקוחותיה פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם, הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות, לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי, שהולידו פריטים אשר לעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, וזאת בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים, הנובעים מתרבות האירוח המקומית.

דיור אינטריורס מזמינים אתכם לביתן שלהם בתערוכת ריהוטים, המתקיימת בחול המועד סוכות, בגני התערוכה בתל אביב, להכיר את כל החידושים של עולם הרהיטים, וכמו כן להתוודע למותג הדני החדש שעשה “עליה” לארץ.

 

אולם תצוגה ראשי: שדרות גיבורי ישראל 8 א. תעשיה פולג נתניה

http://www.diur.net/

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook