ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חברה חדשה בתחום ההלוואות בריביות של בנק. אישור ההלוואה תוך שעה – במחשב

חברה חדשה בתחום ההלוואות בריביות של בנק. אישור ההלוואה תוך שעה – במחשב

11/7/2018

החלטתם לקחת הלוואה, בין אם לרכישת רכב חדש, טיסה לחו"ל או כדי לסגור את המינוס. יש כל כך הרבה אפשרויות: בנקים, חברות מימון, חברות כרטיסי אשראי ומימון חוץ בנקאי. מי משתלם יותר? לכל אחד מהם דרישות אחרות, ניירות למלא, ריביות שונות ודי מהר תגלו שאתם כבר מתבלבלים לחלוטין. יש גם מקרים שבהם גם יסרבו לתת לכם הלוואה.

חברה חדשה ושמה Media Capital, באה לשנות את כללי המשחק ולהציע לצרכן הישראלי את המיטב מ-2 העולמות: הבנקאי והחוץ בנקאי. מצד אחד, יקבלו הלקוחות אשראי גבוה במיוחד: לפרטיים עד 70,000 ₪, לעסק עד 200,000 ₪, לחברה עד 400,000 ₪. הריביות שיצטרכו לשלם עליהן, יהיו בסדר הגודל של הריביות הנהוגות ע"י הבנקים.
ההלוואה ניתנת ללא בטחונות וערבים, ובהחזר חודשי קבוע וכל זה מבלי לקום מהכיסא בצורה מהירה וללא ביורוקרטיה מעיקה. כל התהליך מתנהל ישירות מול אתר החברה והתשובה להלוואה – תוך שעה. בנוסף, החברה אינה מחייבת בעמלות שונות, כדוגמת פתיחת תיק ואחרות, אלא עובדת במודל של "קיבלת – שילמת". כלומר התשלום לחברה, רק לאחר קבלת ההלוואה.

MADIA-KAPITAL

היזם והבעלים של Media Capital שמעון דנינו, הינו דמות מוכרת בתחום ההלוואות בישראל, בעל ניסיון של קרוב ל-10 שנים בתחום ההלוואות בישראל, ומוכר ע"י היטב לכל חברות האשראי והבנקים בישראל, איתן הוא עובד שנים רבות.

בנוסף, דנינו גייס עד כה מיליוני ₪ לאנשים ומגייס בממוצע כ-2 מיליון ₪ לחודש עבור לקוחותיו. אומר שמעון דנינו: "שוק ההלוואות הגיע לריביות מטורפות, והצרכן הישראלי לא תמיד מודע לכמה כסף הוא ישלם. בנוסף, מעטים האנשים שמקבלים את הסכום שהו זקוקים לו מלכתחילה. לכן, הקמתי את Media Capital מתוך מטרה לתת לצרכן הישראלי יותר כסף אך בריבית הוגנת".

 



יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

♦ עו"ד בני דון-יחייא - הרצאות העשרה עסיסיות על יחסים וזוגיות.♦ עו"ד בני...
צבעי בנין מתכת ועץ, צבעי הגנה מאש, כבישים, אנטיסטטי, אנטיגרפיטי, זוהרים, פולטי אור,...
 מדבירים מוסמכים ברישיון משרד הבריאותשם החברה: המדביר שמצילכתובת...

המלצות השבוע בזירת המרצים

ד"ר עו"ד יניב זייד - מומחה בינלאומי לשיווק, פרזנטציה והעברת מסריםיו"ר ועדת השיפוט...
"סדנאות והרצאות  לשיפור וחיזוק השינה הזכרון והחלומות - הרצאות מקוריות - מפגשי...
דניאל בניסטי - שיווק דיגיטלי