מועדון העסקים V.I.BIZ - מפגש אוקטובר 2019
הסודות למיתוג העסק - פסיכולוגיית הלקוח
דוגמאות מהארץ ומהעולם
אילן ברק , מנטור בכיר לעסקים
גיל בסקין , מומחה למיתוג מעשי
(תכנית המפגש מיום 24/1019)
מהו מותג ?
מוּתָג - המושג מותג הוא הגורם המשפיע ביותר בעולם השיווק. יש לו הגדרות והקשרים רבים.
מותג הוא מונח מתחום השיווק המתאר חברה, מוצר, קו מוצרים או שירות ואף אדם פרטי. המונח מותג מתייחס לסך כל העמדות, הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים בנוגע לאובייקט, ארגון או רעיון מסוים.
מטרתו של המשווק היא לייחס למותג ערכים חיוביים, כמו איכות, יוקרה, הנאה או תמורה טובה לכסף. בעבר היה נהוג להתייחס בשם מותג רק אל הסממנים הוויזואליים של התאגיד או המוצר, כגון שם, סיסמה (סלוגן או מוטו), סימן מסחרי, לוגו וסימנים ויזואליים אחרים כמו צבעים (צהוב של מקדונלד'ס) או עיצוב (של אפל), אולם כיום מקובל להגדיר את הסימנים הוויזואליים רק כחלק מהמותג והם מכונים בשם זהות מותגית.
מועדון העסקים VIBiz מארח את גיל בסקין, מומחה למיתוג
רוצים להצטרף אלינו ?
למפגשי ידע מרתקים , חשיפה שיווקית ונטוורקינג אקטיבי של קהילת העסקים VIBIZ
צרו עמנו קשר מועדון העסקים VIBIZ