ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

ביז-טק מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות - טריבונה 9/7/2020

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

  הטריבונה TLV 

החדשות העסקיות של השבוע  - 9 ליולי 2020

מאת: בלה דיאמנט, 9/7/2020

1  נשיא המדינה ביקר השבוע בעיר אילת, על רקע המאבק בנגיף הקורונה ופגיעתו בענף התיירות. את סיורו פתח הנשיא במלון “רויאל ביץ'”, במפגש עם ראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי וראשי ענף התיירות בישראל. הנשיא נועד עם בעלי עסקים מהעיר, ולצידם עם סגן ומ״מ ראש העיר אלי לנקרי, מנכ״ל העירייה פיליפ אזרד, מנכ״ל תאגיד התיירות יוסי חן, יו״ר התאחדות בתי המלון ליאור מוצ׳ניק, מנכ״ל התאחדות בתי המלון שבי שי וכל גורמי הרפואה והביטחון בעיר. לאחר מכן המשיך לביקור במצפה התת-ימי, מסמליה הוותיקים של העיר, הנמצא בשמורת חוף האלמוגים. אמר הנשיא: ״חזקו את תיירות הפנים, צאו לנפוש בארץ בהתאם למגבלות ועל פי הנהלים. שמרו על עצמכם ועל התיירות שלנו. בקיץ הזה השמיים סגורים, וזה לא אומר שצריך להישאר בבית. אני קורא לכל הישראליות והישראלים שידם משגת: צאו לנפוש בארץ. חזקו את תיירות הפנים בהתאם למגבלות ועל פי הנהלים. רדו לאילת. רבים מהאילתים שנפגעו הם עצמאים, עסקים קטנים, משקי בית, מאחורי כל עסק קטן יש חלום גדול, קיימת משפחה.”

 

1

 

 

2  שר החוץ, חה”כ גבי אשכנזי ביקר בקריית הסייבר הלאומית המוקמת בפארק ההייטק גב-ים נגב שבבאר שבע. בביקור נכחו אבי יעקובוביץ מנכ”ל גב-ים, יגאל אונא ראש מערך הסייבר, פרופ’ דניאל חיימוביץ’ נשיא אוניברסיטת בן גוריון, ירום אריאב יו”ר ועד מנהל של אוניברסיטת בן-גוריון ורועי צוובנר מנכ”ל פארק ההייטק גב-ים נגב. במסגרת ביקורו נפגש אשכנזי עם מספר יזמים וחברות סטארט-אפ היושבות בפארק, והתרשם מהאקוסיסטם הטכנולוגי שנבנה בו. פארק ההייטק גב ים נגב, צפוי להמשיך ולהתרחב ובימים אלה נבנה הבניין הרביעי בפארק שעתיד, כמו שלושת הבניינים הקיימים לאכלס חברות הייטק גלובליות, מרכזי פיתוח, לצד חברות סטארטאפ בשבלים שונים. עם סיום הקמת הפארק צפויים להבנות בו כ-15 מבני הייטק מתקדמים. בתמונה מימין: רועי צוובנר מנכ”ל פארק ההייטק גב-ים נגב, שר החוץ ח”כ גבי אשכנזי ומנכ”ל גב-ים. אבי יעקובוביץ’.

 

2

 

 

 לא רק זמר. טל רמון הבן של אילן רמון ורונה רמון ז”ל, הספיק לצאת מהארון, לשיר ועכשיו גם לדגמן. טל רמון קטף קמפיין אופנה ראשון שלו והצטלם לצילומי מותג האופנה החדש לגברים ונשים SB FASHION של הדוגמן הבינלאומי שון בלאיש. המותג כולו תוצרת הארץ כחול לבן. את הקמפיין צילם אור גפן במתחם האירועים אמארה בנס ציונה. בתמונה מימין: שון בלאיש, טל רמון ואור גפן.

 

3 

 

 

 בחמישי האחרון נפתח להרצה מלון הדגל של קבוצת מלונות בראון בבעלותם של ניר ויצמן, ליאון אביגד וניצן פרי. המלון החדש, הגדול והמרהיב ביותר של הקבוצה נקרא Hôtel BoBo והוא מעוצב בהשראת ה- Bohèmian Bourgeois, מיזוג בין הבוהמייני והאמנותי לבין הנוחות והאיכות הבורגנית. ממוקם בסמוך לצומת הרחובות יבנה ושדרות רוטשילד, ובו 200 חדרים וסוויטות מעוצבות, ביניהם גם סוויטה נשיאותית המשתרעת על פני 120 מ”ר, גג המציע בר יפיפה ובמרכזו בריכה (תיפתח לקהל הרחב לקראת חגי תשרי) עם דק שיזוף, ג’קוזי חיצוני, מקלחות חוץ ושאר פינוקים. עוד בקומת הגג בקומה ה-14 מסעדת Méli-Mélo בניצוחו של השף מאיר אדוני, אשר משתף פעולה עם מלונות בראון מזה מספר שנים. המסעדה מציעה תפריט ים-תיכוני עם השראות מרחבי העולם, ובייחוד מהמטבח הצרפתי, ובשעות הלילה היא הופכת ללאונג’ בר סקסי רווי אלכוהול ומוזיקה. במקום גם אולם כנסים ואירועים מפואר, מתחם ספא וכושר שייפתחו בקרוב כמו גם מסעדת ארוחת בוקר מפנקת. נראה כי Hôtel BoBo עומד להיות מלון הדגל של קבוצת מלונות הבוטיק. “נשמח לארח אתכם דווקא בימים לא-פשוטים אלה”, אומרים הבעלים המשותפים של מלונות בראון.

 

4

 

 

 למרות התקופה המורכבת, רשת פתאל אינה מאטה את הקצב, ולצד בתי המלון שנפתחו שוב מאז סגירתם, בצל משבר הקורונה, נפתח בסופ”ש האחרון בית המלון החדש והחמישי שלה באיטליה, מלון לאונרדו ורונה. המלון מונה 145 חדרים וממוקם ברובע בורג’ו רומא, קרוב לאטרקציות הרבות שאיטליה מציעה, מאגם גארדה, דרך המרפסת של רומיאו ויוליה, הדולימטים, פארקי שעשועים, מעיינות חמים ועוד. מסביר רפי כרמון, מנכ”ל אזורי מלונות לאונרדו באיטליה, אוסטריה והונגריה: “המלון, מותאם מצד אחד לאיש העסקים המודרני, ומצד שני למשפחות”. מלונות לאונרדו, כמו שאר מלונות הרשת, פותחים את שעריהם, בבטיחות מוחלטת ועפ”י ההנחיות, תוך שמירה על הנהלים וכל זאת על מנת להגן על בריאות הצוות והאורחים”.

 

5

 

 

 לראשונה ב-29 שנות פעילות, קיימו גרעיני צבר, שהינם מסגרת לחיילים בודדים של תנועת הנוער הצופים, המעלה בכל שנה מאות חיילים בודדים מכל רחבי העולם היהודי לישראל, את טקס הפרידה מהעולים החדשים באמצעות מערכת זום. בין אורחי הכבוד של הטקס, שהצטרפו לאירוע בשיחות וידאו לקהל של אלפי צופים, היו דני דיין קונסול ישראל בניו יורק, פנינה תמנו-שטה שרת העלייה והקליטה, אל״מ נמרוד ארזואן מפקד יחידת מיטב בצה”ל ולאה גולן, נציגת הסוכנות למערב אירופה. טקסי הזום התקיימו לאחר ביקור מוצלח של ח”כ פנינה תמנו-שטה שרת העלייה והקליטה אצל החיילים הבודדים של גרעין צבר בקיבוץ אורים, אחד מעשרות הקיבוצים המשמשים בית מאמץ חם לחיילים בודדים. את שרת העלייה והקליטה אירח במפגש אלעד סנדרוביץ, מנכ”ל צופים צבר העולמית. בדברי הברכה שלו ציין סנדרוביץ שמידי שנה מגיעים כ-300 צעירים וצעירות להצטרף לצה”ל במסגרת גרעיני צבר, ושלמרות מגפת הקורונה לא חלה ירידה בכמות העולים, והמחזור החדש יגיע בחודש אוגוסט הקרוב, בלי שנרשמו ביטולים או דחיה. בתמונה: פנינה תמנו-שטה שרת העלייה והקליטה עם חיילות מגרעין צבר.

 

6

 

 

 השחקנית והמוזיקאית לירז צ’רכי הצטלמה לקמפיין החזיות לדלתא תחת הקונספט: NO WIRE NO ISSUES. צ’רכי בת ה 42 אמא לשתי בנות, הרגישה בנוח על הסט והתלהבה מכל סט חדש שמדדה. הצילומים התקיימו עם צוות מצומצם תחת הנהלים.

 

7

 

 

 בשישי האחרון במרכז לאמנות עכשווית ברמלה בניהולו של מנהל מחלקת התיירות רון פלד, נפתחה התערוכה החדשה ‘מאות פעמים’, במעמד ראש העיר רמלה מיכאל וידל, אוצרת התערוכה ד”ר סמדר שפי, מחזיק תיק התיירות חבר המועצה עו”ד רונן רוטשטיין, מנכ”ל קרן רמלה עו”ד ליאור רשף-דרעי, בכירי העירייה, אנשי תרבות, אמנים ועוד. בפתיחת התערוכה אמר ראש העיר רמלה מיכאל וידל, כי רמלה עיר עולם, היא עיר רב גונית המברכת פעילויות ואירועי תרבות בעיר. במסגרת כל תערוכה במרכז החדש נערכים מפגשים עם קהל ודיונים עם יוצרות ויוצרים, הוגי והוגות דעות מקשת רחבה. בחללי המרכז הממוקמים בבניין מנדטורי משנת 1922, יערכו בין שלוש לארבע תערוכות מתחלפות מידי שנה. המרכז יערוך פעילות בחללים נוספים ברחבי העיר רמלה, בהם היסטוריים כמו בריכת הקשתות.

 

8

 

 

 רגע לפני שנכנסה לבידוד, עוד הספיקה הדוגמנית נטלי דדון להצטלם לקמפיין חדש של מותג ההום סטיילינג המוביל ורדינון. על אף שהקפידה, בשונה מרבים מחבריה וחברותיה, להישמע להוראות משרד הבריאות גם על סט הצילומים ועמדה על כך שכל אנשי ההפקה ימדדו חום, יצהירו על בריאותם, ישמרו על ריחוק חברתי וכמובן יעטו מסיכות, כתנאי לביצוע ההפקה, השבוע התבשרה גם דדון כי שהתה במחיצתו של חולה קורונה מאומת, ועליה להיכנס לבידוד.

 

9

 

 

10  נילי פורר רבינוביץ’ מנכ”לית ניאופרם מוצרי צריכה, הובילה את השקת סדרת הטיפוח החדשה SUPREME OR של מותג הדרמו-קוסמטיקה “דוקטור עור” שהתקיימה השבוע בזום. סדרת SUPREME OR הינה סדרת אנטי אייג’ינג נוספת וחדשה במגוון מוצרי דוקטור עור, עם רכיב ייחודי להפחתת מראה הקמטים העמוקים ולהחלקת מראה העור. בתמונה מימין: נילי פורר רבינוביץ’ מנכ”לית ניאופרם מוצרי צריכה, ד”ר מיכל מידן מומחית ברפואת עור ואסתטיקה, רונית מור מנהלת מותג דוקטור עור ואלית קלדרון כהן מנהלת תחום דוקטור עור.

 

10

 

 

11  רשת הנוחות והבריאות ד”ר גב תרמה לבנות הנבחרת האולימפית שלנו בהתעמלות אמנותית, מיטות ומזרונים אורטופדיים עליהם יישנו הבנות בשנה הקרובה, וזאת במסגרת ההכנות לאולימפיאדה שנדחתה בשנה. במסגרת ההכנות והאימונים נחנכה בחולון דירה שבה תשהה הנבחרת האולימפית בשנה הקרובה, כחלק מההכנות לאולימפיאדה שנדחתה הקיץ. הדירה נמצאת בסמיכות לאולם בו עורכת הנבחרת, את האימונים היום-יומיים המפרכים עם מאמנת-העל אירה ויגדורצ’יק. קרן חוגי קורן סמנכ”לית שיווק קבוצת קאופמן: “רשת ד”ר גב העניקה לבנות הנבחרת מיטות אורטופדיות מסדרת B החדשה, המותאמות לגיל הנעורים, ובמיוחד לספורטאים בעצימות גבוהה, החייבים מנוחה טובה ושנת לילה רגועה להרגעת הגוף והשרירים”. בתמונה: יאנה קרמנקו על מיטת ד”ר גב.

 

11

 

 

12  בטקס חגיגי שנערך בבסיס השייטת בעתלית, לציון שיתוף הפעולה בין צה”ל ליד שרה, הוענקה מדליית היחידה על ידי מפקד שייטת 13 תא”ל ד. למייסד יד שרה הרב אורי לופליאנסקי, והמנכ”ל מוישי כהן. הביקור בבסיס נערך כהבעת תודה הדדית של איחוד הכוחות הצבאי והאזרחי בלוחמה בקורונה. ביד שרה ציינו את תודתם וההוקרה למפקד שייטת 13 ויחידתו, על איסוף ומילוי חוזר של בלוני חמצן במסגרת האשפוז הביתי שיד שרה העניקה לכ-2800 חולי הקורונה בביתם, כדי למנוע אישפוזם בבית החולים ולהביא להחלמתם בבית. תמונה מימין: הרב אורי לופליאנסקי מייסד יד שרה, מפקד שייטת 13 תא”ל ד. ומוישי כהן מנכ”ל יד שרה.

 

12

 

 

13  אופיר גוטמן, המנכ”ל הישראלי הראשון של ענקית מוצרי הצריכה האמריקאית פרוקטר אנד גמבל, ומי שמקדם חדשנות וחשיבה יצירתית בתאגיד בישראל, ממשיך לחדש והפעם עם ספר שני בסדרת ספרי הניהול הראשונה בעולם לילדים. את הספר הראשון “ממלכת יוריקה – הרפתקה מחוץ לקופסה”, כתב גוטמן לבתו ליה, מתוך רצון להעביר מהידע שצבר במשך 20 שנות קריירה בינ”ל ולהעניק לה את הכלים לחשיבה יצירתית כבר בגילה הצעיר. לאחר הצלחה כבירה, הוא מוציא את ספרו השני. ספרי ממלכת יוריקה הם ספרי מנהלים לעולם הילדים, המציעים הזדמנות נהדרת לפיתוח חשיבה יצירתית, ומבוססים על הקריירה הבינלאומית בת עשרים השנה, שבמהלכה זכה גוטמן חמש פעמים בפסטיבל קאן היוקרתי לפרסומות וליצירתיות. מאז ראה אור ספרו הראשון בסדרה, מקפיד אופיר לבקר בבתי ספר בכל רחבי הארץ ולקיים מפגש השראה והעשרה סביב הספר, ללא תמורה. את התמלוגים על מכירות אלפי העותקים של ספריו הוא תורם לעמותות שונות.

 

13

 

 

14  קבוצת מאקו, דומינוס פיצה, מכבי שירותי בריאות, כלל ביטוח ו-HP INDIGO הם הזוכים בפרס “ההשקה המנצחת” של איגוד השיווק הישראלי לרבעון הראשון של 2020 (טרום קורונה), שהתקיימה השבוע. בתמונה: קמפיין כלל ביטוח.

 

14

 

 

15  בעלי חברת גולברי משה, דוד ויעקוב הפתיעו השבוע את הפרזנטורית שלהם, מגישת הטלוויזיה אילנית לוי, ביום הולדת על סט צילומי קמפיין סתיו 2020, שיעלה בסוף חודש יולי, בהשקעה של 1 מיליון ₪. לוי סיפרה לבני משפחת גולברי, שאת יום ההולדת 38 שלה, היתה אמורה לחגוג בשייט תענוגות באיטלייה עם 40 בני משפחתה,אך בגלל הקורונה בוטלה החגיגה ובעלה לירז שדה הפתיע אותה בשייט תענוכגות בכנרת, שם הזמין להם סוויטה במלון. בתמונה מימין: דוד גולברי, אילנית לוי ויעקב גולברי.

 

 

16  יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית, המכהן במקביל גם כנשיא ההתאחדות העולמית של בורסות היהלומים, חתם השבוע על הסכם, במסגרתו יוכלו לראשונה יהלומנים ישראליים לשווק ישירות לכ-8,000 חנויות תכשיטים בארה”ב.

 

 

17  בכירי לוריאל ישראל חשפו באירוע מצומצם שנערך עפ”י הנחיות התו הסגול, את תכנית הקיימות החדשה “לוריאל למען העתיד” ואת היעדים החדשים של הקבוצה לשנת 2030, הנותנים מענה לאתגרים הסביבתיים והחברתיים העולמיים המתגברים. האירוע נערך במועצה לישראל יפה, בנוכחות אלי שגיב מנכ”ל לוריאל ישראל. לצד תוכנית הקיימות החדשה, השיקה החברה מותג טיפוח אורגני חדש: גרנייה Bio – המבוסס על רכיבים שמקורם מהטבע. המותג בעל תו תקן אורגני בהתאם לתקנות קוסמוס EcocertGreenlife.

 

 

18  טקס חנוכת מרכז רימון ע”ש אלירז פרץ, התקיים השבוע בכפר עידוד בנתניה בהשתתפות הגב’ מרים פרץ כלת פרס ישראל למפעל חיים, מר אודי ורד מנכ”ל אלביט יבשה ותעש, ממלא מקום ראש עיריית נתניה אלי דלל, ליליאן שפרן מנהלת השרות לדיור תומך במשרד הרווחה וקלרה חן מנהלת אגף אזורי ומוגבלויות במנהל הרווחה בעיריית נתניה. מרכז רימון הינו מרכז תעסוקה בכפר עידוד בו עובדים כ-60 דיירים. העוסקים בעבודת הרכבת רימון מציל חיים, על שם אלירז פרץ ז”ל (בנה של מרים פרץ), זאת לצד מיון ואריזה לתעשיית התרופות, קליעת סלים, ועבודה במשתלת הכפר. בתמונה מימין: מרים פרץ, אודי ורד ושני אחדות מנכ”ל כפר עידוד.

 

18

 

 

19  L’ORÉAL PROFESSIONNEL מותג מוצרי השיער למספרות המוביל בעולם, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם “נאוה קולאז'” – המכללה המובילה בישראל לעיצוב השיער ומקצועות היופי. במסגרת שיתוף הפעולה, תלמידי המכללה נהנים מקורסים מקצועיים בכל תחומי השיער. בנוסף, מתקיימות סדנאות מומחים בהנחיית מדריכי לוריאל פרופסיונל. שיתוף הפעולה נועד לחיזוק ההדרכה והלימוד של מעצבי השיער בישראל, ולהצמחת דור העתיד של מעצבי השיער בישראל.

 

 

20  השבוע במלאות שלושים לפטירתה, נערך טקס מקוון לזכרה של רודה פישר ז”ל, נשיאת עמותת “עלה נגב-נחלת ערן” בשנים 2008-2013. בטקס נחנכה גינה טיפולית על שמה והשתתפו בעלה סטנלי פישר (נגיד בנק ישראל בשנים 2005–2013) ובני משפחתה. רודה פישר הקדישה שנים ארוכות מחייה להתנדבות בכפר השיקומי “עלה נגב-נחלת ערן” וקידמה את זכויותיהם של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים על מנת שיחיו חיים מאושרים ושמחים. המורשת והעשייה שלה ימשיכו ללוות את פעילות המקום. בתמונה מימין: אבי וורצמן מנכ”ל “עלה נגב נחלת ערן”, דידי אלמוג ודורון אלמוג אלוף (במיל’) יו”ר “עלה נגב נחלת ערן”.

 

20

 

 

21  רק יצאה מהבידוד וכבר קטפה קמפיין: לאחר שחזרה לאחרונה מלוס אנג’לס בעקבות משבר הקורונה, הצטלמה השבוע דר זוזובסקי לקמפיין השקת מותג טיפוח חדש שהגיע לישראל – Love Beauty & Planet. הבחירה בדר נעשתה מתוך החיבור האישי שלה לאג’דה הסביבתית והירוקה של המותג – מוצרים טבעוניים, ממוחזרים וכאלה שלא נוסו על בעלי חיים. במהלך צילומי הקמפיין, אשר נערכו בחמישי האחרון בוילה יוקרתית בהרצליה, צולמה דר במספר לוקים צבעוניים ופרחוניים, התואמים את צבעוניות ארבעת סדרת המותג המושקות בישראל במקביל. הקמפיין להשקת המותג עולה השבוע בטלוויזיה.

 

 

22  השבוע נצפה ניר פור תושב הרצליה כוכב “חתונה ממבט ראשון”, יחד עם יועצת התדמית שלו שני אלה, בשופינג בחנות גולף בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. שני בחרה עבורו מספר לוקים עבור פרויקט חדש שניר מתכנן.

 

22

 

 

23  מ”מ ראש המועצה יואב קעטבי וחבר המועצה עוה”ד אביעד סיני, אירחו בפרדס חנה – כרכור את חה”כ שלמה קרעי. השניים דנו איתו בנושאים שעומדים על הפרק, לגבי הישוב במשבר הקורונה והשלכותיו לגבי העסקים המקומיים, לרבות קידום הקמת אזור התעסוקה באילנות ועוד. חה”כ קרעי הבטיח לסייע כמיטב יכולתו בתפקידו, בין היתר כחבר וועדת הכספים של הכנסת .כמו כן, השניים דנו עם חה”כ קרעי על השדולה בכנסת לקידום הדמוקרטיה העירונית וחיזוק מעמד חבר המועצה, אותה מובילים השניים במסגרת פעילותם באיגוד חברות וחברי המועצה ברשויות המקומיות בישראל, והודו לו על הנכונות לסייע בעניין.

 

23

 

 

24  בחמישי שעבר נערך אירוע חגיגי לרגל פתיחת תערוכה קבוצתית חדשה בשם “נקודת מגע”, בגלריית האמנים של קניון עופר רמת אביב. במסגרת התערוכה חשפו כ-40 ציירים ופסלים את יצירותיהם, המתייחסות לתקופת משבר הקורונה ובמיוחד לכמיהה למגע אישי וחברתי. את האורחים קבלו אוצרת התערוכה איילת אמוראי-בירן, המפיקים שירי מאיר ושוקי כהן מ”אמני ישראל מתאגדים”.

 

 

25  הקורונה שבשה את השגרה, ואין עדיין ודאות לגבי פתיחת שנת הלימודים בספטמבר. לכן, הקיץ היא הזדמנות מצוינת לשלב בין בילויים להשלמת הלימודים החסרים, ביניהם לימודי האנגלית. בברליץ מציעים קורסי קיץ באנגלית לילדים ולנוער, בכיתות א’ עד יב’, אשר מתאימים לדרישות הלימודיות של משרד החינוך, תוך מתן דגש על דיבור השפה. בין השאר יעסקו בפעילות ספורט, שיחות ערות על סרטים אהובים, קריאה משותפת של ספרים, משחקי חברה, צפייה משותפת ומודרכת בסרטים ללא תרגום ועוד. לימודי בית באמצעות זום, היא אפשרות חדשה אשר נוספה בעקבות הקורונה. בתקופה זו ברליץ ערכה לתלמידיה לימודי שפות מהבית באמצעות תוכנת הזום. במהלך חודשים אלה, הם צברו ניסיון רב בשיטת לימוד זו, ואף הבחינו כי לימודי האון ליין מתאימים לבוגרים כמו גם לילדים.

 

25

 

 

26  מנכ”ל רב בריח עידן זו-ארץ הודיע על מינויו של עומר יתיר לסמנכ”ל חטיבת הנעילה בחברת רב- בריח. יתיר ( 42), נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול ו-MBA מטעם המכללה למנהל, התחיל את דרכו ברב בריח לפני כ- 12 שנים. בתפקידו האחרון שימש יתיר כסמנכ”ל החטיבה הבינלאומית. במסגרת תפקיד זה, היה אמון על הפיתוח העסקי של השווקים והלקוחות בחו”ל בתחומי הנעילה והדלתות.

 

26

 

 לכתבה המלאה : טריבונה TLV 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook