ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מגזין עסקים - גיליון ספטמבר 2020

 

 מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

 ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

   מגזין עסקים וצרכנות לחודש ספטמבר  2020     

סקירת חדשות עולם העסקים 
גיליון ספטמבר  2020
 


 

♦ פרשת סנודן פיננסית: הדלפת ענק של דו"חות בנקאיים סודיים  
פרשת סנודן פיננסית התגלתה בארה"ב, המשמעות: בנקים ברחבי העולם יאלצו להצטייד באמצעי הגנה טכנולוגיים מתקדמים כדי למנוע הלבנות הון ופעילות סייבר פושעת.
יותר מ-2,000 דיווחים של בנקים ברחבי העולם על העברות כספים חשודות הודלפו, וחשפו, לכאורה, כיצד צפון קוריאה העבירה כספים דרך בנקים אמריקניים, מקורב לפוטין התחמק מסנקציות בעזרת בנק בלונדון, ובנק אמריקני אפשר העברת מיליארד דולר למאפיונר. במסמכים ישנם גם מאות דיווחים מבנקים בישראל.
קווי הטלפון במשרדי ThetaRay הישראלית, הפכו לעמוסים מאוד. החברה פיתחה טכנולוגיית בינה מלאכותית אינטואטיבית שיודעת לזהות פעילות חשודה אפילו לפני שהכספים יוצאים מהבנק. החברה חתמה לאחרונה על הסכם עם קבוצת הבנקאות Sentander שבחר בפתרון נגד הלבנת הון (AML) שלה עבור הבנקאות המקשרת שלו (Correspondent Banking)

22/9/0

♦ בנעליו של כריסטיאן לובוטין- HOT8

ב- 5.10 נשדר ב- 8HOT את סרט הדוקו החדש (צרפת, 2020) "בנעליו של כריסטיאן לובוטין"- סיפורו של המעצב האגדי, כריסטיאן לובוטין, שנעליו נמכרות באלפי דולרים והפכו לסמל סטטוס לעשירי ומפורסמי העולם. כעת, לובוטין חושף את מאחורי הקלעים של תהליכי יצירתו, תוך שהוא חוזר למקורות ההשראה שלו.
כריסטיאן לובוטין הוא יוצר ייחודי, שנמצא כל הזמן בכוננות ומפתח קולקציות מרשימות ופופולאריות של נעליים ואקססוריז כדי לעמוד בדרישות הגבוהות. בסרט זה הוא חושף את מסעו היצירתי, מהיעדים הרחוקים שבהם הוא מבודד את עצמו לצייר ללא הפרעות, הרחק מהמפעל באיטליה שבו הוא שולט ביד רמה, דרך אמונותיו והשראותיו. בחודשים בהם הסרט עוקב אחר לובוטין אנו עדים להולדתו של אירוע יוצא דופן: עיצוב התערוכה הגדולה הראשונה שהוקדשה ליצירותיו. סרט תיעודי זה מהווה הזדמנות למעצב האייקוני לחלוק את אהבתו לנעליים ולהוקיר מחווה תוססת לאומנים שהשתלבו בדרכו.

22/9/20

 

 

 

 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook