ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 30/09/20

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 30 לספטמבר 2020

מאת: בלה דיאמנט


בזמן שמגבלות הקורונה אוסרות על התקהלות, בחברת הטכנולוגיה מטריקס חשבו מחוץ לקופסא: מעל ל-10,000 עובדי מטריקס ובני משפחותיהם הוזמנו בשבוע שעבר לאירוע וירטואלי המוני, שונה מהרגיל, שכלל הופעות חיות של מגוון אומנים ביניהם חנוך דאום, עברי לידר, תומר מייזנר ועוד. האירוע, שקיבל את השם Matrix Virtual Festival, הועבר בלייב ישירות ממועדון הזאפה הרצליה. הערב נחתם במסיבה היברידית, עם הופעה מקפיצה של עיברי לידר ביחד עם די ג’יי תומר מייזנר.

1 ivrileader

לרגל חודש המודעות לסרטן השד באוקטובר 2020, התכנסו ביוזמת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, רופאות ורופאים מומחים לכירורגיה פלסטית מבתי החולים הציבוריים מכל רחבי הארץ, העוסקים בשיחזור שד, לצילום משותף בחלוקים ורודים. החלוקים הוכנו במיוחד לרגל חודש המודעות ברוח הצבע הוורוד המסמל תמיכה במאבק בסרטן השד, אשר הפך לסמל הרשמי של חודש המודעות ושולבו עם מסכות ורודות וכפפות תואמות גם בצבע ורוד. הצילומים נערכו בחדר הניתוח של המרכז הרפואי TLV מדיקל סנטר הממוקם בבניין MDC Medical Center ברמת החייל בתל אביב וכן על גג המבנה.

2 dr

קים אור אזולאי, אשר נבחרה ע”י ההנהלה הבינלאומית של FILA להיות שגרירת המותג בישראל לפני כחודש ימים, הגיעה השבוע למשרדי FILA בישראל, לפגישת עבודה עם הנהלת החברה. קים החוגגת בערב כיפור את יום הולדתה ה-18, לא ידעה כי מצפה לה בעצם מסיבת הפתעה קטנה, אותה ארגנו לה בחברה.

3 kim

כולם זוכרים את הפוסט המפורסם בחודש יולי של מייקל לואיס, שחשף בגילוי לב את מצבו הכלכלי הקשה בשל משבר הקורונה. מאז הוא מנהל קמפיין ברשתות החברתיות, נגד אוזלת ידה של הממשלה בתוכנית הסיוע לעצמאיים. אחרי שהשתתף בהפגנות בבלפור, ירד לואיס למצפה רמון כדי להצטלם לקולקציה החדשה של מותג האופנה Bad monkey, שנמצא בבעלות חבריו הטובים שחר לוי ונדב קרני. לואיס, שלא חסך את הביקורת גם במהלך הצילומים, ביקש להצטלם עם חולצה vמלמדת בדיוק מה הוא חושב על הסגר הקיים.

 4 mikeluis

רשת ההמבורגרים הארצית בלאק ממשיכה לפנק, והפעם את השוטרים במחסומים: בלאק גבעתיים ממשיכים במסורת ומפרגנים עם המבורגרים ושתיה במחסומים ברחבי העיר גבעתיים, ובמקביל גם מסעדת בלאק לב המפרץ מפנקים את השוטרים בהמבורגרים ושתיה, בכל המחסומים בו הם נמצאים באזור חיפה והצפון.

5 burger

לרגל חודש חודש המודעות העולמי לסרטן השד, חברה קבוצת קניוני עופר לעמותת ‘אחת מתשע’ והאירה את קניון עופר רמת אביב בוורוד, במטרה להעלות את המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה, אשר מאפשר הצלת חייהן של נשים רבות. מייד עם החזרה לשגרה יושק ע”י קניוני עופר צמיד אופנתי, בעיצובה של המעצבת ואושיית האופנה אתי קובו. הפריט יימכר בקניוני עופר במחיר סימלי וכל ההכנסות קודש לעמותת אחת מתשע. בנוסף תקדם הקבוצה עם חזרתה לשגרה, פעילות הסברה ללקוחות ולעובדי הרשת.רשת האופנה Sack’s משיקה שירות טלפוני אישי עם הסטייליסיטיות המובילות של הרשת, על מנת שתוכלנה לתת מענה לכל לקוחה שרוצה לרכוש פריט ותוכל להרגיש יפה בכל מצב בימים אלו. שירות ניתן באמצעות שיחה טלפונית או באמצעות שיחת ווטסאפ- לבחירת הלקוחה. בנוסף, בכל רכישה ניתנת מתנה 10% הנחה על הקולקציה החדשה. מספר הטלפון להזמנות: 054-3350022.

6 ramat aviv

רשת האופנה Sack’s משיקה שירות  טלפוני אישי עם הסטייליסיטיות המובילות של הרשת, על מנת שתוכלנה לתת מענה לכל לקוחה שרוצה לרכוש פריט ותוכל להרגיש יפה בכל מצב בימים אלו. שירות ניתן באמצעות שיחה טלפונית או באמצעות שיחת ווטסאפ- לבחירת הלקוחה. בנוסף, בכל רכישה ניתנת מתנה 10% הנחה על הקולקציה החדשה. מספר הטלפון להזמנות: 054-3350022.

7 saks

בפתחם של חגי תשרי יצאה am:pm, רשת חנויות סופרמרקט אורבניות, במבצע התרמה לעמותת קבוצת שורשים, התומכת במשפחות מועטות יכולת וקשישים ניצולי שואה, במטרה להעניק להם מארז מוצרים לשולחן החג. שיתוף הפעולה הפורה של am:pm והעמותה ממשיך כבר מעל ל-13 שנה, וגם הפעם הצליחו השתיים בסיועם של לקוחות am:pm לגייס מעל ל-130,000 ₪ תוך שלושה שבועות בלבד. אריק כהן מנהל רשת am:pm הודה ללקוחות am:pm שנרתמו למען תמיכה באוכלוסיות החלשות.

8 ampm

כוכב הריאליטי שי חי הגיע לדלתות דרור על מנת לרכוש דלתות חדשות לביתו. שי חי אשר לו היסטוריה בעולם הקראטה ביפן, קיבל הצעה לדלתות בסגנון יפני, בעיצוב ייחודי המכניס אווירה מעניינת וחדשנית לדירתו.

9 door

נציגי החקלאים בגליל במערבי השתתפו בסיור שהתקיים שעבר בהשתתפות שר החקלאות ח”כ אלון שוסטר, מנכ”ל משרד החקלאות ד”ר נחום איצקוביץ’, ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ, מנכ”לית אשכול גליל מערבי יעל רון, סמנכ”ל התפעול תשלובת מילואות שוקי בשן ואורחים נוספים. חקלאי הגליל המערבי הציגו לשר את הבעיות הקיימות בחקלאות, ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו של מגפת הקורונה, הצורך בהגנה על החקלאות הישראלית כמשאב מדיני, הגנה מפני יבוא של פירות וירקות, הצורך בשמירת משאבי המים ועוד. שר החקלאות ח”כ אלון שוסטר: “צוות המשרד שלי ואני, נאבקים עבור ידיים עובדות, ישראליות וזרות, לחקלאים שמשוועים להן, עבור הגברת התחרות מול רשתות השיווק וכל הנושאים החשובים לחקלאים”.

9 galil

לשכת התיירות של איטליה (ENIT) מעניקה חסות, זאת השנה השנייה ברציפות, למרוץ האופניים ‘גי’רו דה איטליה’ בו תיקח חלק הקבוצה הישראלית ISRAEL START-UP NATION. מירוץ הג’ירו דה איטליה ה-103, ייערך בין התאריכים 3-25/10/20 וישתתפו בו 22 קבוצות מקצועניות מרחבי העולם. המרוץ יוזנק בעיר מונריאל בסיציליה, ויסתיים במילאנו כשבמהלך המרוץ הרוכבים ידוושו 3,496 ק”מ. בין הקבוצות שישתתפו בג’ירו דה איטליה תהיה הקבוצה הישראלית ISRAEL START-UP NATION, שזוהי ההופעה השלישית ברציפות שלה בגרנד טור האיטלקי, לאחר שבשנת 2018 המרוץ הוזנק לראשונה בהיסטוריה מישראל. כלליה דה קונסיליו, מנכ”לית לשכת התיירות של איטליה (ENIT) בישראל: “אני רוצה לאחל הצלחה לקבוצה הישראלית ISRAEL START-UP NATION, ולגיא שגיב הרוכב הישראלי שייקח חלק שוב בג’ירו, אחרי שעשה היסטוריה במרוץ בשנת 2018 שהוזנק לראשונה מישראל, והפך לישראלי הראשון שמסיים גרנד טור.”

10 giro

רגע לפני ראש השנה ותחילת הסגר השני, השיקה בשבוע שעבר שירלי דן בעלת משרד לעיצוב ותכנון אדריכלי, המתמחה בבתי יוקרה, את ספרה השני “בבית עם שירלי דן 2”, אותו ערכה יוצרת ספרי האדריכלות אורלי רובינזון, שיצא לאור בהוצאת ‘מטר’. באירוע שהתקיים ברחבה הפתוחה של מסעדת תל-יצחק שבשרון, התארחו בכירים בעולם הבניה העיצוב והאדריכלות, בהם מנכ”ל זהבי עצמון גבי קליין, מעצב הרהיטים אריק בן שמחון, סמנכ”לית השיווק של גולדשטיין גלרי טפט שרית גולדשטיין ורבים נוספים. בתמונה מימין: מנכ”ל זהבי עצמון אבי קליין, שירלי דן ואורלי רובינזון יוצרת ספרי עיצוב ואדריכלות.

11 arc

איציק חמו המנהל זה כחצי יובל את פמי פרימיום, החברה לשירותי רפואה דיגיטלית וניהול פרוייקטים במיקור החוץ, הודיע כי החליט לממש תוכנית האישית, ולפרוש מתפקידו ומפעילות עסקית. חמו מתכוון להתמקד בעשייה התנדבותית למען הזולת. דירקטוריון החברה החליט פה אחד לקבל את המלצתו של חמו, ולמנות לכהונת המנכ”ל את אטל מולכו פיליבה, שכיהנה ב-16 השנים האחרונות כמשנה למנכ”ל. בתמונה: איציק חמו המנכ”ל הפורש של פמי פרימיום והמנכ”לית הנכנסת אטל מולכו פיליבה.

12 pami

מותג הספורט UNDER ARMOUR גייס לשורותיו את גורו הכושר והפיטנס אירה דולפין שתשמש כשגרירת המותג בישראל, אשר הצטלמה היום לקמפיין ראשון בכיכובה. אירה הצטלמה לקמפיין עם קולקציית החורף החדשה של המותג ועם נעל הריצה החכמה עם קישורית בלוטות’ ואמרה: “גאה ומתרגשת להצטרף למשפחת אנדר ארמור ולהיות השגרירה הידוענית הראשונה של מותג בגדי הספורט וההנעלה בישראל. לאנדר ארמור ולי ערכים משותפים של קידמה, חשיבות השמירה על כושר ואורח חיים בריא ולשאוף תמיד למצויינות”.

13 sport

חברת “גן שמואל מזון”, משווקת מותג המיצים והמשקאות “פרימור”, הודיעה השבוע על החלטת הנהלת החברה למנות את שרונה ויינטרוב-זיגדון למנהלת השוק המקומי, במקומו של יורם אפרתי. במסגרת תפקידה תהיה אחראית שרונה על פיתוח מוצרים חדשים, משלב הקונספט ועד להשקת המוצר בשוק, פיתוח ערוצי שיווק, בנייה, יישום והוצאה לפועל של התוכנית השיווקית של השוק הישראלי. שרונה ויינטרוב-זיגדון (נשואה + 3 ילדים), חברת קיבוץ גת, בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום מהמכללה האקדמית אונו. שרונה צברה ניסיון רב שנים בעולם השיווק והקמעונאות, מומחית בבנייה והובלת אסטרטגיה שיווקית, ניהול מכירות ותקציבים במיליוני שקלים. היא הצטרפה לגניר בשנת 2006 כמנהלת תחום בשיווק, ובהמשך התקדמה לניהול שיווק מוצרים קמעונאיים בשוק המקומי והינה חברת הנהלת גניר.

14 gan shmuel

בנק מרכנתיל יוזמה משותפת עם עמותת “מטב”, התגייס לפעילות למען בני הגיל השלישי, במטרה לסייע בשמירה על בריאותה של אוכלוסייה זו, ולהמשיך להעניק להם שירותים בנקאיים. נציגי הבנק הגיעו ם רכב עליו מותקן כספומט נייד, לפתחם של מועדוני יום לקשישים, ואפשרו לבאי המקום למשוך כסף מזומן, תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול. בתמונה: שמוליק סילמן מנהל שיווק פלח דתי-חרדי באגף לשיווק וקידום עסקים בבנק מרכנתיל.

15 matav

איש העסקים משה אינדיג נפגש באבו דאבי עם מנהלי הקונצרנים של השייח’ תחנון, מאנשי העסקים הבולטים באבו דאבי, לשיתוף פעולה להקמת מפעל דגים מהגדולים בעולם באבו דאבי, לגידול דגים טריים כגון סלמון, בס, ובס הסלע בהיקף של 20,000 טון לשנה. המפעל יספק את כל הצריכה של הדגים באמירויות ויחסוך עשרות מיליוני יורו תחליף לייבוא הדגים מסקנדינביה ואירופה. היקף ההשקעות בהקמת המפעל מוערך בכ- 150 מיליון יורו ע”י משקיעים מארה”ב, אבו דאבי וישראל.

16 abudai

קבוצת “עמינח” חתמה הסכם ספונסר עם קבוצת “מכבי ת”א” מכדורסל לעונת 2020-2021. גם חברת “עמינח” וגם מחלקת הכדורסל של “מכבי ת”א” הוקמו באותה שנה 1932, ומציינים שניהם 88 שנים. רוני שוורץ מנכ”ל קבוצת “עמינח” ודורון ג’מצ’י סמנכ”ל שיווק ומכירות של מכבי תל אביב בכדורסל שמחים לשיתוף הפעולה ביניהם זו השנה ה- 10 ברציפות. במסגרת ההסכם “עמינח” תבצע בכל אחד משחקי היורוליג תחרות קליעה לסל במצב שכיבה על מזרן הספורט של “עמינח”. ההסכם כולל גם פרסום במגרש, שיתופי פעולה למען הקהילה, והשתתפות באירועי השקה של פתיחת חנויות חדשות.

17 aminah

בחודשים האחרונים, מאז תחילת משבר הקורונה, עסקים רבים נקלעו למשבר ובמיוחד בעלי עסקים שכונתיים. אלו מצאו עצמם לראשונה עם קשיים ממשיים בתזרים המזומנים וחשש לעתיד העסק. הסגר השני מאיים לפגוע עוד יותר בעסקים הקטנים, וכאן נכנס לתמונה פרויקט “שכונתי”: פרויקט קהילתי-חברתי חדש ללא מטרות רווח, התומך בעסקים קטנים ומקומיים, במסגרתו יוכל כל בית עסק לשווק ללקוחותיו שוברי מתנה, אותם יוכלו לממש בעתיד או לחילופין להעניק כתרומה כספית לבית העסק, והכל ללא עלות לעסקים. “שכונתי” הוקם ע”י חברת Rise.ai המתמחה בפתרונות גיפטקארדס מתקדמים בהשראת פרויקטים דומים ברחבי העולם. בתמונה: בן וטלמן, מנהל הפרויקט בחברת Rise.ai. אתר הפרויקט: https://www.sosbusiness.co.il/

18 shuna

רשת סופר-פארם תקיים ב 15.10 בשעה 20:00 את מרוץ Life RUN, מרוץ הנשים הגדול בגרסת אונליין ראשונה מסוגה בישראל. המרוץ יתקיים זו השנה החמישית, אולם הפעם בפורמט מותאם למצב, ללא נקודת הזנקה: כל אחת יכולה לבחור מסלול ריצה של 4, 8 או 12 ק”מ, בכל מקום שהיא תבחר לה. כל משתתפת שתירשם למרוץ תקבל ערכה בשווי 300 ₪ הכוללת חולצת מרוץ מעוצבת של מותג האופנה הבינלאומי M&H, מספר חולצה, מדליה וחבילת מוצרים המתאימים לריצה ולאחריה, מבית המותגים המובילים בארץ ובעולם. על כל קילומטר ריצה מצטבר במסגרת המרוץ, מתחייבת סופר-פארם לתרום שקל לאחת מארבע עמותות הפועלות למען העצמת נשים. בעת ההרשמה כל משתתפת תוכל לבחור לאיזו עמותה היא מעוניינת לתרום מתוך רשימה של ארבע עמותות: עמותת אל הלב, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, רוח נשית ועמותת ‘גמאני רצה’.

19 run

חברת “ראדקו התחדשות עירונית” מקבוצת רפאלי, תהרוס בקרוב את הבניין שברחוב התנאים 4-10 בשכונת נווה אביבים, רמת אביב ותבנה במקום 2 בניינים חדשים ומפוארים, במסגרת פרויקט התחדשות עירונית. כחלק מהפעילות למען הקהילה, החברה יזמה פרויקט חברתי חדש, בשיתוף עם עמותת “אח גדול”, הפועלת למען חיילים בודדים ברחבי הארץ. נערכה פניה לדיירי הפרויקט שעזרו ותרמו מגוון רחב של ציוד כגון: מזגנים, תנורים משולבים בגז, מיטות, מזרונים, ארונות, שידות, שולחנות, וכל מה שנותר בדירות טרם ההריסה. בעזרת העמותה יצאה פניה לכלל החיילים הבודדים בארץ לקבלת בקשותיהם לריהוט ומוצרי חשמל, חברת ראדקו דאגה להובלה, פירוק מזגנים, מאווררים ומנורות ע”י אנשי מקצוע, כדי להעבירם בתנאים הטובים ביותר לחיילים הבודדים.

20 rdko

  

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook