ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 7/10/20

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 7 לאוקטובר 2020

מאת: בלה דיאמנט


 כמיטב המסורת, גם השנה יערך משדר התרמה מיוחד לעמותת “גדולים מהחיים” הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, בהנחיית יעל בר זוהר ומורן אטיאס אשר ישודר בערוץ רשת 13 בתאריך 11.10. אן זיוי וירדן ויזל כוכבות המרוץ למליון ישדרו ממוקד ההתרמה ישראכרט במהלך המשדר. עוד ישתתפו מיטב האמנים: הראל סקעת, עידן עמדי, עידן חביב, עדן חסון, גיא מנטש ומארינה מקסימילאן, דיקלה ואניה בוקשטיין . מטרת המשדר להעלות מודעות לתרומה לילדים חולי סרטן ולמשפחותיהם, אשר נקלעו למצוקה כלכלית בעקבות משבר הקורונה.

1YAEL

דרור מורד מנכ”ל “כפר המכביה”, קיבל באופן אישי את שחקני ומנהלי קבוצת הכדורסל “אלבה ברלין” שהגיעו למשחק היורוליג הראשון מול “מכבי ת”א”. למרות שעת הערב המאוחרת בה הגיעה הקבוצה למלון, דרור בכניסה קיבל באופן אישי את השחקנים, בירך אותם ודאג שכל סידורי קבלת החדרים יהיו מהירים. “מלון כפר המכביה” מארח ספורטאים וקבוצות ספורט מחו”ל ומישראל ע”פי תקן התו הסגול. בתמונה מימין: סנטר מקבוצת אלבה ברלין קרשימיר ניקיץ׳, דרור מורד מנכ”ל כפר מכביה ומאמן הקבוצה אייטו גארסיה רנסס.

2 MACABIA

במסגרת מופעי LIVE על במת אוטידוריום אוסישקין בבניני האומה בירושלים, התארח השבוע הזמר עמיר בניון שהופיע במרכז במסגרת פסטיבל המוסיקה “סוכות LIVE”. בפסטיבל המוסיקה המיוחד “סוכות LIVE”, בחסות עיריית ירושלים, שמתקיים בבנייני האומה ירושלים במהלך חול המועד סוכות, יופיעו כל השבוע אמנים מובילים כשכל ערב יופיע אמן אחר באודיטוריום אוסישקין המיתולוגי כשהמופעים עצמם כמובן ללא קהל יועברו בשידור חי דרך הטלוויזיה, הרדיו והאינטרנט. בין האמנים שיופיעו בפסטיבל סוכות LIVE בבנייני האומה ירושלים: יונתן רזאל מארח את עמיר בניון, שולי רנד מארח את אמיר דדון, נתן גושן ועוד. השבוע הופיעו בבנייני האומה ירושלים יונתן רזאל שאירח את עמיר בניון. בתמונה (מימין לשמאל): הזמר עמיר בניון ורקפת אילוז, סמנכ”לית שיווק ופיתוח עסקי של “בנייני האומה”.

3 UMA

דווקא בתקופה זו של משבר חמור בענף המסעדנות, החליטה אשת העסקים והמסעדנית רותי ברודו, להצטרף לארגון “אשת לפידות” מבית זק”א, כדי לעזור להניע מהלכים פורצי דרך, מצילים ומשפרי חיים בחברה הישראלית. יהודה משי זהב מייסד זק”א ואשת לפידות: “אנחנו גאים ונרגשים עם הצטרפותה של רותי ברודו, אישה פורצת דרך בעולם העסקים, ובהתמודדות עם מצבים כמעט בלתי אפשריים, לארגון אשת לפידות”.

4 BRUDU

מייסדות רשת Laline, מירב כהן ורויטל לוי צוברי מכרו היום 25% מהחזקותיהן בLaline: 20% לפועלים שוקי הון ו-5% לקבוצת FOX, לפי שווי חברה של 355 מיליון שקלים. לאחר המכירה, מירב כהן מחזיקה ב- 12.5% ממניות החברה, רויטל לוי צוברי מחזיקה ב- 12.5% ממניות החברה, פועלים שוקי הון מחזיק ב-20% ממניות החברה וקבוצת FOX מחזיקה ב55% ממניות החברה. רשת הטיפוח והלייף סטייל לגוף ולנפש נוסדה בשנת 1999. לרשת 115 חנויות ברחבי הארץ, 9 חנויות בקנדה, 29 חנויות ביפן וחנות אחת בקליפורניה. הרשת נוסדה על ידי מירב כהן ורויטל לוי צוברי, בנות דודות כשהיו בשנות ה-30 לחייהן, אשר השקיעו את כל מרצם וממונן להגשמת החלום הגדול שלהן. בשנת 2007 חברו השתיים להראל ויזל וקבוצת FOX שהחזיקה 50% מהחברה וביחד הצעידו את הרשת לפסגות חדשות.

5FOX

רשת מחסני השוק מובילה בשיתוף רשת “שעלים”, מבצע לגיוס תרומות לרכישת מחשבים עבור תלמידים שידם אינה משגת. במסגרת המבצע, יוכלו הקונים לתרום 10 ₪ בקופות סניפי הרשת, או באמצעות ה-bit. מהלך זה יאפשר למאות תלמידים לקבל מחשבים, לקחת חלק פעיל בשיעורי ZOOM השונים ולעצור את הנצחת הפער הדיגיטלי. רשת מחסני השוק הנה רשת שיווק מובילה בפריסה ארצית המונה 67 סניפים, המנוהלת על ידי משפחת נעמן וכהן. הרב רחמים נסימי, יו”ר רשת הגרעינים התורניים “שעלים”: “אנו מברכים על ההירתמות של רשת מחסני השוק, לגייס למבצע התרמה
זה “. ניתן לתרום בקופות בסניפי הרשת ברחבי הארץ וגם באמצעות bit- https://bit.ly/33TKKM5

6SHUK

לקראת חג הסוכות ובמסגרת המעורבות החברתית, תלמידי יא’ 7 והמחנכת אמי מקריית החינוך ברנקו וייס מזכרת בתיה, בשיתוף עם עמותת “לאורו נלך”, החליטו לדאוג לאוכלוסייה בעיר כדי שיקבלו את ארבעת המינים. בשלב הראשון התלמידים הפיצו קמפיין קנייה של ארבעת המינים באון ליין, וכל ערכה שנקנתה, הועברה מיד לתרומה. בזכות הרכישות שנעשו, הצליחו התלמידים להשיג תרומה של 30 סטים של 4 המינים, אותם חילקו בצירוף ברכה אישית, לקשישים, לניצולי שואה, ולמשפחות, ואף תרמו לבית החולים קפלן.

 7 SUCOT

לאחרונה הסתיים המחזור הראשון של התוכנית Step-Up לבני נוער, של עמותת מחשבה טובה. זהו מיזם משותף של עובדי בנק לאומי מחטיבת לאומי טכנולוגיות ממתחם קש”ב בעיר לוד, אשר לקחו חלק בהתנדבות כחונכים אישיים (מנטורינג) לצורך קידום, העצמה וסיוע במימוש עצמי של בני נוער בפריפריה הגיאוגרפית/ חברתית. התוכנית מעניקה לבני הנוער תמיכה וליווי אישי ופרקטי, המבוסס על קשר משמעותי עם דמויות מעוררות השראה, אשר מהווות עבורם מודל לחיקוי ומסייעות להם לגבש תמונת עתיד טובה יותר, לצורך מימוש עצמי, התפתחות אישית ומקצועית להצלחה בחיים הבוגרים.

8 STEP

בימים אלו נחתם הסכם לשיתוף פעולה משפטי בינלאומי בין משרד עורכי הדין מהמובילים בישראל עו”ד שרון נהרי, לבין פירמת עורכי הדין הגדולה והידועה אל-דהאבשי גריי (Al Dahbashi Gray), הממוקמת בדובאי שבאמירויות, ופועלת גם ביתר האמירויות. שיתוף פעולה זה יאפשר לאנשי עסקים וארגונים ישראליים, לקבל ייעוץ ושירותים משפטיים בדובאי ובמדינות המפרץ, וזאת דרך משרד עו״ד שרון נהרי שבישראל, שכבר בימים אלו מייצג קבוצות ישראלים הפועלים בתחום העסקים בדובאי. מיסוי, חוזים, קניין רוחני, הסגרות, צווארון לבן ופלילי. בתמונה: עו”ד שרון נהרי.

9 NAHARI

רשת סופר-פארם מכריזה על מבצע ההתרמה השנתי עבור עמותת חיים, במהלכו מוצעים למכירה בקופות סניפי סופר-פארם מארז כרטיסי ברכה מעוצבים לכל אירוע תמורת 10 שקלים, כאשר כל הכנסות המכירה יועברו כתרומה לעמותת חיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן וסיוע למשפחותיהם, והשנה היעד הוא להגיע ל700,000 שקלים. ניצן לביא, מנכ”ל סופר-פארם: “לאורך השנה מתגייסת החברה לארבע התרמות בסניפי הרשת. בין הגופים הנתרמים: האגודה לסוכרת נעורים, עמותת חיים, וריאטי, ואיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית”.

10 SUPERFARM

‘אצבעוני’ מוציאים את הילדים מהמסכים בתקופת הסגר, עם מהדורה של דפי פעילות המותאמת להדפסה בכל מדפסת ביתית. מחקרים חדשים מגלים סוג של דכאון אצל ילדים היושבים שעות רבות מדי מול המסכים הגורמים להם לעייפות, מצבי-רוח ירודים, חולשה כללית ועוד. עיתון ‘אצבעוני’ מתגייס להפעיל את הילדים בבית ומציע פעילות חינוכית ומהנה של דפי פעילות, הכוללים תשבצים, תפזורות, חידות, קטעי קריאה ועוד פעילויות מעוררות מחשבה ויצירה בהתאמה לכל הגילאים. קישורים לפעילות חינמית: לגילאי גן וכיתה א’ https://www.ezbeoni.co.il/wp-content/uploads/2020/09/DUB-C-001-c.pdf ולתלמידי כיתות ב’- ו’ https://www.ezbeoni.co.il/wp-content/uploads/2020/09/EZB-C-001-c.pdf

11 EZBEONI

הרב הראשי של סביון הרב נחמיה רוטנברג שיצא עם קריאה ונוסח תפילה למען הרופאים המצילים חיים בתקופת הקורונה. שני הרבנים הראשיים מברכים את היוזמה של הרב של סביון רוטנברג. מימין לשמאל: הרב נחמיה רוטנברג הרב של סביון ופרופ׳ רוטשטיין מנכ”ל הדסה.

12 SAVION

כחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של קבוצת לוריאל בכל העולם, תורם מותג CeraVe (סרווה) מבית לוריאל ישראל מאות יחידות של קרם לחות ייחודי לפנים, ללא בישום, פראבנים או אלכוהול, לצוותי בית החולים הדסה עין כרם בירושלים. באמצעות תרומה זו, יסייע מותג סרווה להקל על התמודדותם של צוותי הרפואה עם תנאי עבודתם המצריכים כיסוי מתמיד של עור הפנים. סרווה תסייע לצוותי הרפואה להתמודד עם הנזקים הנגרמים על ידי עטייה ממושכת של מסיכה על עור הפנים.

13 CERAVE

קצת אחרי שנפתחו השמיים אחרי הגל הראשון של הקורונה, הדוגמנית ניבר מדר ניצלה את ההזדמנות ויצאה לחופשה בחו”ל, כשהיא מדלגת בין לוקיישנים מעוררי קנאה. עוד לפני הנסיעה חברה הדוגמנית לסטייליסט אייל חג’בי, לבחירה מדוקדקת של לוקים מתאימים, והשניים בין היתר החליטו לתת במה למעצבים ישראלים במהלך החופשה, והפעם בשמלה בצבע ורוד ניאון מפשתן שעיצבה המעצבת מאי משיח. מאי משיח בת 26, הקימה את הסטודיו ב 2017 תוך זמן קצר הפכה למעצבת החביבה על של טיילור מלכוב, נועה בני, ירדן אדרי, נטלי דדון, עומר נודלמן, ירדן ויזל, אן זיוי, בר זומר סתיו שטרסקו ואחרות.

14 NIVAR

לאחרונה חתמה תדיראן עם מרכז החדשנות Quantum Hub של קבוצת תעבורה-לבנת, על שיתוף פעולה, ובכך מצטרפת לשותפים הקיימים: קבוצת יונדאי וקבוצת VDL. מרכז החדשנות Quantum hub התחיל את פעילותו כבר בינואר 2020 והושק רישמית ביוני השנה במתחם מיקסר בהרצליה. במסגרת השת״פ עם תדיראן, מרכז החדשנות יאתר סטרטאפים רלוונטיים בתחומי האנרגיה והטיפול באוויר. משה ממרוד, מנכ”ל ובעל השליטה בתדיראן ציין: “שיתוף הפעולה עם מרכז החדשנות אותו אנו מוציאים לדרך, מאפשר למאות ואף אלפי עובדים מחברות התעשייה השונות, לעבוד יחדיו תחת אותה קורת גג, בשיתוף חברות בינלאומיות מובילות”. בתמונה: משה ממרוד מנכ”ל ובעל השליטה בתדיראן ושי לבנת, מבעלי קבוצת תעבורה-לבנת.

15 TADIRAN

הראפר המצליח בורנה בוי (5.6 מליון עוקבים באינסטגרם), מי שאחראי על הלהיט Jerusalema השורף את הטיקטוק בכול העולם, משיק לראשונה קולקציית קפסולה בעיצובו, עם ענקית האופנה הבריטית Boohoo.com. הקולקציה זמינה גם לישראל.

16 RAPER

קבוצת מולטילוק, חברה בינ”ל מובילה בתחום פתרונות נעילה, צילינדרים ומוצרי ביטחון, חתמה הסכם ספונסר משנה עם קבוצת מכבי Playtika ת”א לעונת 2020-21. במסגרת ההסכם, מידי שבוע ייבחר המהלך ה”נועל” של מחזור המשחקים של הקבוצה ביורוליג, בחסות חברת מולטילוק. ההסכם יכלול גם פרסום במגרש, ביקור הקבוצה במפעל מולטילוק ביבנה, ושיתופי פעולה למען הקהילה, בהשתתפות נציגות שחקני הקבוצה. מימין משמאל: אורן אביגדור מנכ”ל מולטילוק ודורן ג’מצי מנהל השיווק מכבי Playtika

17 MULTILOK

כפר הנופש ביאנקיני משנה צורת מחשבה, והופך את חדרי האירוח לדירות להשכרה לטווח ארוך. דינה דגן, בעלת כפר הנופש ביאנקיני, השוכן על שפת ים המלח בחלקו הצפוני (ים המלח האמיתי), לא מוכנה לקבל את רוע הגזרה, על כך שאין אפשרות לקבל אורחים והחליטה לעשות מעשה. כפר הנופש מכיל כ-80 חדרי אירוח בגדלים שונים, ועכשיו חלקם יהפכו לדירות, שניתן לשכור לחודש או יותר. יחידת דיור, מרפסת וחצר, נוף לים המלח ושירותי ניקיון – הכל כלול המחיר חסר תקדים. כל מי ששכר הדירה הנוכחי כבד עליו בגלל המשבר הנוכחי, כל מי שנאלץ לחזור לגור עם ההורים ומרגיש שהוא צריך אוויר, כל אלו יכולים לעבור לגור בכפר הנופש וליהנות משקט, שלווה ואווירת חופש, מבלי לעבור על הנחיות הממשלה. בתמונה: דינה דגן בעלת המקום.

18 BIAKINI

במרכז הרפואי פדה-פוריה נערכו לסייע לעובדים בימי הסגר, בשיתוף פעולה עם עירית טבריה וחטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים. בשבע שעבר נפתחו בטבריה חמש מסגרות חינוכיות שבכל אחד יהיו עד שמונה ילדים. שמעון סבח, המנהל האדמיניסטרטיבי: “כמו בסגר הקודם, ברור לנו שהעובדים שילדיהם כרגע ללא מסגרת, זקוקים למענה שיקל את העומס הרב המוטל על כתפיהם בתקופה המאתגרת הזו. אנחנו מאמינים שהמסגרת הזו תיתן להם את השקט הנפשי הנחוץ כרגע, כדי שיוכלו לבצע את העבודה שלהם במרכז הרפואי בצורה המיטבית “.

19 PORIA

קרן פיליפס (Philips Foundation), אשר משימתה היא לספק גישה לטיפול רפואי איכותי עבור קהילות מוחלשות באמצעות חדשנות, יחד עם פיליפס ישראל, הכריזו על אספקת 18 יחידות של מכשירי אולטרסאונד בנקודות הטיפול הראשוני בחולים, כאשר כל יחידה תסופק יחד עם טאבלט. פתרונות האולטרסאונד יסופקו ל-13 בתי חולים בישראל, כדי לתמוך באבחון ולאפשר טיפול ישיר עבור חולי הקורונה. התרומה התאפשרה בזכות התמיכה של HealthIL, קהילת חדשנות ישראלית בתחום הבריאות, אשר הוקמה כדי לשנות את הבריאות באמצעות חדשנות. HealthIL היא יוזמה משותפת של משרד הכלכלה, המיזם הלאומי ‘ישראל דיגיטלית’ והמכון הישראלי לחדשנות. מימין: ארז שימקו מנהל אדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי בני ציון, אבירם סושרד מנכ”ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל וד”ר אוהד הוכמן מנהל המרכז הרפואי בני ציון.

 20 FILLIPS

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook