ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

טחינה גולמית "בארכה" בטעם זעתר בבקבוק לחיץ

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 טחינה גולמית "בארכה" בטעם זעתר בבקבוק לחיץ

בלה דיאמנט ,14/12/2020

בשנים האחרונות עולה המודעות המקומית והבינלאומית, לצריכת מזון בריא ולא מעובד, והטחינה בהחלט נמצאת בקטגוריה זו. כיום טחינה גולמית נחשבת למוצר בסיס בכל בית בישראל, ובמחקר שערכה השנה "בארכה" עם מכון המחקר רושינק, נמצא כי 3 מכל 4 ישראלים בוגרים, נוהגים לאכול טחינה גולמית לפחות פעם בחודש.

 T1

בימים אלה חברת "בארכה" מרחיבה את קטגוריית הטחינה בישראל, עם טחינה מעודנת משומשום מלא בתוספת זעתר. זו החדשה מצטרפת כטעם חמישי בסדרת "הטחינה הגולמית המעודנת בבקבוק לחיץ", הכוללת כבר 4 מוצרים: טחינה גולמית מעודנת, טחינה גולמית מעודנת משומשום מלא, טחינה מתובלת גולמית מעודנת שום לימון, וטחינה מתובלת גולמית מעודנת משומשום מלא אריסה.
לזעתר כידוע שימושים רבים בקולינריה המקומית, ויתרונות בריאותיים מגוונים כגון טיפול באסתמה, כאבי גרון, דלקות וכאבי שרירים, תמיכה במערכות העיכול והחיסון ותרומה לוויסות הסוכרים בדם ולירידה במשקל. יתרונות אלה מצטרפים לסגולות המוכרות של הטחינה משומשום מלא, העשירה מאד בסידן וכן בברזל, אבץ, מגנזיום ועוד, ונחשבת למזון על (Super Food) גדוש ביתרונות בריאותיים.

T2

הטחינה בבקבוק הלחיץ מוכנה לאכילה, ואין צורך להכין אותה, או לערבב עם מים. המרקם המעודן עונה על הצורך בדילול הטחינה, ומאפשר גם לאנשים האוהבים טעם עדין יותר, לאכול טחינה גולמית ובריאה.

אני אישית התאהבתי בפטנט הזה: טחינה אני אוהבת כי היא מזון בריא, אבל לא אהבתי להתעסק עם הדילול שלה: הוספת שום, מלח, שמן ולימון ואח"כ ערבוב במיקסר יד. אולם ברגע שגיליתי את הבקבוק הלחיץ במספר טעמים, שאינו דורש כל דילול - הסידרה כולה נמצאת אצלי במזווה במקום של כבוד.

מטליה סיון, מנהלת השיווק של בארכה: "מאז השקת הטחינה הגולמית המעודנת עם פטנט הבקבוק לחיץ, אנו רואים שינוי ניכר בקרב צרכנים המעדיפים לאכול את הטחינה הגולמית, שכן השימוש בה נגיש וקל. פיתוח הטחינה המעודנת היה תהליך ארוך ומיוחד, שבסופו הגענו לטחינה מעודנת, היכולה לעבור בקלות בבקבוק לחיץ. שמחים שהמוצר נרשם כפטנט בארץ ובעולם״.

T3

אודות בארכה:

למעלה מ-30 שנה חברת רושדי תעשיות מזון בע"מ מייצרת טחינה וחלבה. המפעל, שהוקם בראשית שנות ה-80 כחלק ממיזם לקידום תעשייה במגזר, הפך עם השנים לחברה בסטנדרטים בינלאומיים הגבוהים ביותר, ולמותג בולט בישראל. מפעל החברה שנמצא באלון תבור ,הוא המפעל הגדול והמתקדם מסוגו ועומד בסטנדרט בינלאומי גבוה, בו מיוצרים מדי יום מוצרי הטחינה והחלבה המופצים לרשתות השיווק, לקוחות מוסדיים ותעשיית המזון בארץ ובעולם.

מחיר: המחיר המוצע לצרכן הינו 12.90 ₪, ליחידה במשקל 310 גרם

לקניה: ברשתות השיווק והמכולות, עם כשרות בד"צ העדה החרדית, רבנות עמק יזרעאל וכשרות בד"צ בית יוסף.

לכתבות נוספות : בלה ממליצה בחום  

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook