ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חדש: סדרת "סרום בוסטר" של קרליין

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

 

 חדש: סדרת "סרום בוסטר" של קרליין

בלה דיאמנט 13/3/21

 

מי מאתנו לא מתמודדת בחייה עם בעיות בעור הפנים, אם בגיל צעיר ואם בגיל בוגר, והבעיות הצורכות התייחסות הינן שונות אצל כל אחת, כמו יובש מוגבר, פיגמנטציה, רפיון והרשימה עוד ארוכה. שוק הטיפוח היום מציע פתרונות חדשניים ואיכותיים, וחשוב רק לעשות את הבחירה הנכונה.

 

10 K

בחרתי הפעם להתנסות במוצר חדש מבית קרליין: סדרת סרום בוסטר, לשימוש יום-יומי, לשיפור תפקוד ומראה העור בכל גיל, סביבה ומצב עור.

העיקרון עליו מבוססת סדרת הבוסטרים הוא נוכחות של סרום פעיל בריכוז גבוה, המספק לעור פתרון מיידי, וכך הוא מעצים את פעולתו של כל מוצר טיפוח/איפור, קרם יום/לילה, מסכה, פריימר ומייק-אפ.

חשוב לציין שניתן לבחור או בסרום אחד, או לשלב בין מספר סרומים כדי ליצור שיפור כללי ומתמשך. כמו כן ניתן לשלב את הסרום עם מוצרי הטיפוח והאיפור הרגילים, או לחלופין להשתמש בו ישירות על העור.

הסדרה כוללת:

פרו ויטמין C - להחלקת והבהרת גוון העור, הענקת אחידות, וכן חיזוק ההגנה מפני נזקי קרינה וסביבה.

לשימוש בוקר/ערב

מחיר: 69.90 ₪, תכולה: 30 מ"ל

 

11 K

פרו-רטינול - לשיפור תפקוד ומראה העור, סיוע ביצירת סיבי קולגן למיצוק העור, ושיפור את מאזן הלחות הטבעי, למניעת תופעות יובש וקמטוטים.
לשימוש בערב בלבד.

מחיר: 69.90 ₪, תכולה: 30 מ"ל

 

12 K

חומצה היאלורונית - לשיפור מיידי של מצב הלחות בעור, על ידי הענקת לחות זמינה לעור, והעשרת כל מוצר טיפוח או איפור אישיים בלחות חיונית.
מומלץ לשימוש בבוקר ובערב, או לפי הצורך.

מחיר: 69.90 ₪, תכולה: 30 מ"ל.

 

13 K


פרו קולגן - לשיפור המוצקות ועידון עומק קמטים: סיוע במניעת היווצרות קמטוטים וקמטים, שיפור רמת הלחות הטבעית, והענקת גמישות ורכות לעור.
לשימוש בוקר/ערב

מחיר: 69.90 ₪, התכולה: 30 מ"ל

 

14 K

אופן השימוש המומלץ לכל בוסטר:
בעזרת הטפטפת מוסיפים 3-2 טיפות לכל קרם פנים, סרום או מסכה ומערבבים בכף היד. ניתן להוסיף גם לפריימר או למייק-אפ נוזלי, או לשלב כמה בוסטרים במקביל, בהתאם למצב העור. ניתן גם להניח ישירות על עור נקי. מומלץ לשימוש בבוקר ובערב, או לפי הצורך.

והתוצאה: בחרתי להשתמש בסרום פרו קולגן, כי הוא עוזר לשמור על הסיבים האלסטיים בעור (קולגן ואלסטין), ומסייע במיצוק תווי הפנים וקו הלסת. העור שלי כבר אינו צעיר, והוא בהחלט זקוק לבוסט רציני של סיבים אלסטיים הנעלמים במהלך השנים. הוספתי את הסרום גם למוצרי הטיפוח בהם אני משתמשת אופן קבוע, וגם למוצרי האיפור שלי. אהבתי את השילוב ביניהם, והבוסט באמת הוכיח את עצמו, כי גם המחמאות לא איחרו לבוא.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות, ובאתר www.careline.co.il

- מרץ 13, 2021

 

  פוסטים פופולריים מהבלוג של בלה ממליצה בחום  

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook