ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חדש לפסח: כלי בית, קוסמטיקה, מכשירי חשמל ומלון לחג

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

חדש לפסח: כלי בית, קוסמטיקה, מכשירי חשמל ומלון לחג

בלה דיאמנט, 22/3/21


חג הפסח בפתח, וכולנו רוצים לחדש את כלי המטבח, להוסיף אביזרים שונים לבית, לאמץ לנו תכשירי ניקוי חדשים לבית, לרכוש מקרר חדש, להתארח במלון במחירי מבצע, וכמובן לכבד את החברים ואת המשפחה במארזי חג. בחרנו לשתף אתכם במספר הצעות שלנו.

 

כלי בישול לחג מבית סולתם

 

לקראת חג הפסח רשת סולתם משיקה את Shiny, סדרת כלי בישול חדשה בעלי עיצוב מרוקע, העשויים אלומיניום רב שכבתי וציפוי ייחודי, המפזר את החום בצורה שווה ויעילה לקבלת תוצאת בישול מיטבית. 

P 1


כלי הבישול בסדרה החדשה הם בעלי ציפוי Non Stick Food Safe המונע את הידבקות המאכלים אליהם, ובמקביל מסייע לשמירה על הבריאות, על ידי כך שמאפשר שימוש מופחת בשמן. כמו כן, אינו מכיל PFOA, קדמיום ועופרת, ולכן נחשב גם ידידותי לסביבה. כמו כן בין הידיות לגוף כלי הבישול, נמצאים מגיני להבה המונעים את התחממותן של הידיות, ושומרים על בטיחות ונוחות המשתמש. כל כלי הבישול בסדרה קלים לניקוי, ומתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים.
המגוון בסדרת Shiny כולל: סוטז' 24 ס"מ + 28 ס"מ, מחבת 20, 24, 28 ס"מ, סיר 20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ בצבעי שחור ולבן.

 

טווח מחירי הסדרה במחירי השקה מיוחדים החל מ- 90 ₪ ועד 300 ₪ ו- 5 שנות אחריות. 

P 2


להשיג ברשת חנויות סולתם ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות
ובאינטרנט: https://soltam.co.il/

 

מבצע לחג של מלון ספוט ת"א

 

ספוט הוסטל תל-אביב הממוקם בנמל תל אביב, בין הירקון לחוף מציצים, מציע בין התאריכים 29.3-4.4.2021:

 

חדרי טווין: החל מ- 442 ש"ח לילה לזוג

 

חדרי מיני: החל מ- 407 ש"ח לילה לזוג

 

חדר גלריה: 580 ש"ח לילה לזוג

 P 3


תחת הנחיות התו הירוק, ילדים מתחת לגיל 16 יציגו בדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 48 שעות לפני ההגעה.

 

בנוסף, חופשה משפחתית עד 6/8 נפשות ב-100 ש"ח ללילה לאדם בחדרי דורמיטורי. בתוקף עד ה31.4.2021.

 

פרטים נוספים בטלפון: 03-790-7477.

 

מערכות אוכל של המשביר לצרכן

 

רשת המשביר לצרכן מציגה סט כלי אוכל ממלכתי מסדרת "אנגליש ברקפסט" Englisg Breakfast, העשויים פורצלן בסגנון הבריטי האריסטוקרטי. בנוסף גם מערכת שלמה לארוחת בוקר עם כוסות תה, הקומקום המסורתי וכל כלי ההגשה.

 P 4


הרשת מציעה ולצעירים ברוחם את מערכת "New Algat" עם "שייפ" חדש של כלים וצורות. מערכת הגשה עם ניראות חדשה שכובשת את העולם כולו: הכלים מוגבהים בשולים ותוחמים את הצלחות בעיצוב מיוחד ועדין.

 

כמו כן תמצאו שם שתי מערכות מיוחדות בתפזורת: מערכת אוכל "עלי זהב" המזכירה את ים השיבולים של האביב, עשויה פורצלן בצבע שמנת שנהב, ועם עיטורים של עלי זהב.

 

הסדרה השנייה, אף היא בתפזורת, נקראת "GIFT RIBBOW". כל צלחת מאויירת בדגם של סרט קשירה המעניק את התחושה של צלחת מתנה שהרגע קיבלתם. כלים בתפזורת מאפשרים לכל אחד לקנות כמה ואיזה כלים שמתאימים לו. מערכת לבודד, לזוג, ואולי אחת נוספת לאורח שיבוא לחג. ותתפלאו, אפשר גם לערבב בין הסטים ולהתפרע. ולצד כל מערכו ת הצלחות, תמצאו כוסות יין וכוסות שתיה קלה, מערכות סכו"ם ועוד.

 P 5


להשיג ברשת ה"משביר לצרכן" בכל רחבי הארץ, וגם באתר האונליין https://365mashbir.co.il/

 

לעיון בקטלוג הרשת file:///C:/Users/USER/Downloads/Mashbir%2

 

מארז חג של אננדה קוסמטיקה

 

לרגל חג הפסח אננדה קוסמטיקה מציעה מארז מוצרים משלימים לשגרת טיפוח של עור הפנים הכולל: סבון פנים, סרום משקם וקרם פנים עשיר.

 

מוצרי המותג מבוססים על חומרי הגלם הטבעיים הטובים בעולם המהווים “סופר פוד” לעור, תוך שמירה על תכונות המרפא והטיפוח שלהם ומושלמים כפינוק או כמתנה.

 

מוצרי הטיפול של המותג אננדה קוסמטיקה הינם ביצור ישראלי כחול לבן. המוצרים מבוססים על התגלית הגדולה בעולם למוצרי אנטי אייג’ינג: תמצית אגוז גרנובל. אננדה עומדת בסטנדרט גבוה של התקן האירופאי BDIH למוצרים טבעיים, שאינם מכילים SLS ופראבנים , לא נוסו על בעלי חיים והינם ברישיון משרד הבריאות.

P 6

 


המארז לחג הפסח מכיל:

 

סרום משקם טיפולי פעיל לשיקום עור הפנים, העיניים והצוואר, תומך בייצור הקולוגן והאלסטין הטבעיים ופועל ליצירת מראה עור צעיר, מתוח וקורן.

 

קרם ההזנה עשיר לפנים, רווי בחמאת שיאה אורגנית, שמן שקדים מתוקים, שמן בורג’, שמן נר הלילה, תמצית אגוז גרנובל, ויטמינים A,C,E, נוגדי חמצון ומרכיבי אנטי אייג’ינג.

 

סבון פנים לניקוי עדין של עור הפנים, השומר באופן מושלם על מאזן הלחות הטבעי של העור, מבוסס על רכיבים פעילים, תמציות ארומתרפיות של לבנדר, אשכולית אדומה וקלנדולה התומכים בהרגעת התאים ובהתחדשות העור ומכינים אותו בצורה מושלמת לספיגת תכשירי ההזנה והטיפוח.

 

מחיר מארז פסח: 419 ש"ח, מחיר מיוחד לחג לאחר הנחה (במקום 704 ₪).

 

ניתן להשיג באתר https://www.ananda-cosmetic.co.il/

 

קפסולות פיירי למדיח

 

פיירי, מותג נוזל הכלים המוביל בישראל, משדרג באופן יוצא דופן את קפסולות הניקוי הקיימות ומשיק את Fairy Platinum Plus, קפסולות ניקוי למדיח בגרסה עוצמתית, עדכנית ומפנקת, לניקיון מושלם של שאריות הלכלוך הקשות ביותר מהכלים, המייתרות לחלוטין את שטיפת הכלים המוקדמת ומותירות את המדיח נקי ובניחוח לימוני רענן בסיום כל הדחה.

 

הנוסחה הייחודית שלהן מאפשרת בו זמנית גם לוותר על שטיפה מוקדמת של הכלים לפני הכנסתם למדיח, גם להסיר כל שארית של שומן ולכלוך, גם להשיב את הכלים כמעט למצב חדש, וגם לשמור על תפקוד מיטבי של המדיח ולמנוע הצטברות שומנים במערכות הניקוז, המסננים וזרועות הריסוס שלו.

 P 7


שימוש תדיר בקפסולות מזרז את תהליך שטיפת הכלים וחוסך בצריכת המים הביתית וכתוצאה ישירה מכך גם מצמצם את חשבון המים וגם מיטיב עם הסביבה.
להשלמת פעולת הניקוי בצורה האפקטיבית ביותר, מכילות קפסולות הניקוי החדשות Fairy Platinum Plus גם מלח ותוסף הברקה מובנה, המספקים יחד הגנה מיטבית לכלי כסף וזכוכית.

 

מחיר מומלץ לצרכן ל-50 קפסולות 49.90 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

 

מוצרי קוסמטיקה להכנה אישית של יאלי הוד

 

אנחנו רגילות לרכוש את הקוסמטיקה שלנו מוכנה בשבילנו. אנחנו מוכנות לנסות כמעט כל דבר חדש על העור שלנו. אבל האמת היא, שבמוצרי קוסמטיקה רבים קיימים כימיקלים וחומרים רעילים שבקלות רבה נכנסים למחזור הדם שלנו.

 P 8


קוסמטיקה טבעית הינה חלופה ראויה, משום שהיא כבר קיימת על המדפים. אז נכון, קוסמטיקה טבעית משתמשת בחומרי גלם טבעיים, אבל הבעיה שלא כל מוצר שכותב על עצמו שהוא טבעי, באמת עומד במילה שלו. בשביל להיות מוצר טבעי באמת, אחוז החומרים הטבעיים במוצר חייב לעלות על אלו הלא-טבעיים וגם אופן הייצור שלו צריך להיעשות בצורה טבעית. לכן, הדרך היחידה להבטיח לעצמכן מוצר טבעי היא פשוט להכין אותו בעצמכן.
חשוב לציין כי לרוקחות טבעית יש גם יתרון כלכלי: אישה מוציאה מאות שקלים על מוצרי קוסמטיקה שונים ומגוונים, במקום להתאים לעצמה מספר מצומצם של מוצרים מדוייקים. חומרי גלם הם לרוב זולים יותר מאשר מוצרים מוגמרים, והשימוש בהם להכנת התכשירים שלך, פשוט יחסוך לך כסף. כדאי לך פשוט מאוד להכיר לעומק את העור האישי שלך וללמוד אילו חומרים יהיו הכי נכונים עבורו.

 P 9


את כל חומרי הגלם ניתן להשיג באתר של יאלי הוד https://lilacnature-shop.co.il/

 

טלפון: 054-3240140

 

מקררי היוקרה מבית AEG

 

קולקציית המקררים החדשה והיוקרתית מבית AEG, מגדירה מחדש את תכנון המטבח ומציגה את Gallery Collection: ארבעה דגמים חדשים עם מגוון אופציות לשילוב וחיבור ביניהם, המאפשרת לתכנן מטבח פרמיום המותאם לצרכי העיצוב והצריכה של כל בית.

 

המקררים משלבים עיצוב עכשווי ואיכות בלתי מתפשרת, וכוללים מערכת קירור מתקדמת ומדחס אינוורטר NutriFresh, השומרים על טריות המזון לאורך זמן, עיצוב פנימי מפואר ויכולת סידור גמישה ונוחה.

 P 10

חלק מהיתרונות של קולקציית המקררים החדשה:

 

- בקרת לחות בתאי הירקות השולטת על רמת לחות אופטימלית להכפלת אורל חיי הירקות

 

- מערכת שבת מהדרין השולטת בנוסף לתאורה גם על עבודת המדחס.

 

- כל מדף מקורר בנפרד כך שהטמפרטורה אחידה ומדויקת בכל התאים , מה שמייעל את צריכת האנרגיה ובו זמנית שומר על איכות המזון.

 

- ביחידת המקרר קיים בר מים חיצוני המוזג מים קרים ומסוננים בלחיצה אחת.

 

את קולקציית המקררים החדשה Gallery Collection ניתן להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל ובאתרי האינטרנט המורשים.

 

מארזי חג של חלאבין

 

את מוצרי חלאבין, שהינם תוצרת כחול-לבן, אני מכירה שנים רבות, והם עבורי נוסטלגיה נעימה תמיד.

 

במיוחד בחג הזה ובשנה הלא קלה הזו, אנו ממליצים לעודד יצרנים ועסקים הפועלים בישראל. ואנו ממליצים לקנות את המארזים של חלאבין יצרנית כחול-לבן, המאגדים מוצרי טואלטיקה בניחוחות הפופולאריים והידועים שלה.

 

'חלאבין' מציעה לחג מארזים חגיגיים לטיפוח הגוף, בניחוחות הפופולאריים והותיקים של המותג (מידנייט, רוז', לאבליין, מידנייט-וויט ועוד).

 P 11

מוצרי טואלטיקה במארזים:
• קרם גוף מועשר בויטמינים ומינראליים להזנה של העור - 275 מ"ל

 

• דאודורנט ספריי בהתאמה מלאה לניחוח, ללא אלומיניום וללא אלכוהול - 187 מ"ל

 

• בושם או.דה.פ. בניחוח תואם - 30 מ"ל

 

• קרם ידיים להזנה ולשמירה על כפות הידיים - 100 מ"ל

 

• מגבת ידיים לפינוק מושלם

 

מחיר המארז: 60 ₪

 

להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות

 

- מרץ 22, 2021

 

 

  פוסטים פופולריים מהבלוג של בלה ממליצה בחום  

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook