ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 29/4/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 29 לאפריל  2021

מאת: בלה דיאמנט

  

 

השבוע נערך בביתו של קונסול הכבוד של גיאורגיה בישראל מני ביניש בהרצליה, טקס לכבודו של דוד בן בסט, קונסול הכבוד של נאורו בישראל, אשר קיבל אות ההצטיינות בדיפלומטיה, על קידום היחסים הדיפלומטים בין ישראל לנאורו, והסיוע בהכרה בירושלים כבירת ישראל. הטקס נערך בהשתתפות שר האוצר ישראל כץ, נציגי משרד החוץ, ראש הטקס במשרד החוץ גיל השכל, שגריר ישראל למדינות הפסיפיק טיבור שלוסר, ראש המוסד לשעבר דני יתום, דיקן הסגל הקונסולרי גד פרופר, קונסול הכבוד רני רהב, שגרירים ואנשי הסגל הדיפלומטי, נשיא מועדון השגרירים יצחק אלדן. דוד בן בסט הינו איש רב פעלים: הוא משמש כסגן נשיא מועדון השגרירים, קונסול כבוד של נאורו, מנכ”ל ובעלים של תחנות הרדיו רדיו לב המדינה 91fm רדיוס 100fm ורדיו פרבייה ברוסית, יו”ר עמותת הידידים של המרכז הרפואי מאיר ונשיא כבוד של אגודת חובבי הרדיו.

 

1 BASAT

 

איציק כהן, צדי צרפתי, עדי אלון, עומר דרור, נופר סלמאן, לירון ויגדור ופיני טבגר הגיעו לסטודיו בת”א, להרמת כוסית והקראה ראשונה של המחזמר “סאלח שבתי” מבית התיאטרון הארצי, שיעלה לבמות ביוני הקרוב בכיכובם. צדי צרפתי התרגש לפגוש את הקאסט ולביים לראשונה את “סאלח שבתי”, איציק כהן שמח על ההזדמנות לככב שוב כאביה של נופר סלמאן, עומר דרור היה נרגש לקראת תפקיד ראשון במחזמר בהשתתפותו, לירון ויגדור, נופר סלמאן ועומר דרור הוכיחו כישורי שירה יוצאי דופן. החזרה נפתחה בהרמת כוסית של סמי לוי מנכ”ל התיאטרון הארצי, ששמח על המעמד לרגל החזרה לשגרה, והיציאה לדרך עם הפקת הדגל שתציין 35 שנה לתיאטרון שייסד.

 

2 ZADI

 

השבוע הושק בישראל מותג האיפור האמריקאי הבינלאומי ANASTASIA BEVERLY HILLS שהגיע הישר מלוס אנג’לס, מבית קבוצת לילית קוסמטיקה. ניצה בילט יו”ר קבוצת לילית קוסמטיקה, אורי בילט מנכ”ל הקבוצה ויעל בילט סמנכ”לית השיווק, אירחו את המוזמנים במסעדת פסטל בתל אביב, עם ארוחת בוקר עשירה ונגני סקסופון. עוד באירוע אמן האיפור מושיק טקו, שאיפר דוגמניות בלייב והדגים את המוצרים החדשים. הגיעו להרמת כוסית: ניצן לביא מנכ”ל סופר-פארם ודני לוזון המשנה למנכ”ל. המותג משווק בבלעדיות בישראל ברשת סופר-פארם.

 

3 COSMETIC

 

שר התרבות חילי טרופר וח”כ יפעת שאשא-ביטון הגיעו לתיאטרון בית ליסין ע”ש ברוך איבצ’ר, לצפות בהצגה “סינית אני מדברת אליך”. מנהלת התיאטרון, ציפי פינס שביימה את ההצגה, הודתה להם מעל גבי הבמה, על תמיכתם ועל מאבקם למען עולם התרבות בתקופה הקשה שעבר. השר טרופר וח”כ שאשא-ביטון הגיעו אל מאחורי הקלעים ופגשו את שחקני ההצגה: דניאל גל, קובי פרג’, לימור גולדשטיין, שירי גולן, נמרוד ברגמן ומיטל נוטיק.

 

4 BET LESIN

 

שנה לאחר השקתו המוצלחת בישראל, המותג סטארבקס המשווק ע”י אסם-נסטלה, משיק פופ אפ טעימות קפה מרגש וייחודי בדיזנגוף סנטר תל אביב. החל השבוע, בפופ אפ יוכלו הצרכנים לטעום ולהתרגש ממגוון טעמי הקפה המשובחים של סטארבקס בקלייה בהירה, בינונית או כהה, ליהנות מחוויה מיוחדת האופיינית למותג, ואף ליהנות ממגוון הטבות. בתמונה מימין לשמאל: נחום זיימן מנכ”ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם נסטלה, דן פילץ מנכ”ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר, אבי בן אסייג מנכ”ל אסם נסטלה ישראל ומיכאל להמן מנהל שיווק סטארבקס ישראל.

 

5 OSEM

 

דודו אוחנה, אוהד פיינר, אסף סיגאווי, אבירם עבאדי ויהודה לוי הבעלים של חברת “נטורזה” השיקו השבוע את המותג “נטורזה – טבעי שתאהב” במסעדת ‘התרנגול הכחול’ של השף שאול בן אדרת. החברה בבעלות חקלאים ממושב עידן ועין תמר שבערבה (אוחנה, פיינר וסיגאווי) ו-2 משפחות חקלאים מהמרכז ומהנגב המערבי (עבאדי ולוי), מתמחה בתחום הגידול והשיווק של תוצרת חקלאית ישראלית. המותג נטורזה מביא את התוצרת החקלאית היישר מהחקלאים למטבח הביתי. באירוע השיקה החברה את סדרת הקצוצים והארוזים, את אתר האונליין החדש ואת חנות המפעל בכפר טרומן. סדרת המוצרים נמכרת כיום ב-200 נקודות מכירה בשוק הקימעונאי והפרטי.

 

6 NATORZA

 

אחרי שזכתה בתחרות מלכות היופי 2020 של מדינת ישראל, תהילה לוי עושה את צעדיה לקראת תחרות מיס יוניברס המתקיימת בהוליווד ב-16/05/21 בהנחיית מריו לופלז ואוליביה קולפו, בתחרות בה יקחו חלק מלכות יופי מ-39 מדינות ברחבי העולם. מלכת היופי תהילה לוי זכתה לאחרונה לתהילה עולמית, לאחר שהשמלה אותה עיצב עבורה לתחרות שי שלום, העשויה ממסיכות ברוח התקופה, התפרסמה בכל העולם. זה הזמן שלנו לעזור לתהילה לזכות בתחרות מיס יוניברס, וזאת בעזרת הצבעה עבורה: נכנסים לעמוד ההצבעה באתר או באפליקציה של “מיס יוניברס”, ומצביעים למועמדת מספר 38 – ISRAEL – תהילה לוי. ההצבעה פתוחה כבר עכשיו ותימשך עד ה- 15/05/21

 

7 YOFI

שיר אלמליח הצטלמה לאחרונה למותג ההלבשה התחתונה שלה “קולט”. המותג כולל דגמים ייחודים ואופנתיים לצד דגמי בייסיק, בכל המידות.

 

8 SHIR

 

קורין גדעון רק שלושה חודשים אחרי הלידה, הצטלמה השבוע למותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי טריומף, בבית הוריה של קורין בבצרה. קורין הצטלמה לראשונה בהלבשה תחתונה כחלק מקמפיין בינלאומי, בו בכל מדינה הבחירה היא באישה אמיתית וחזקה המשקפת נשים באשר הן. המותג מעודד לאמץ באהבה גדולה את השינויים החלים בשנים בכל שלב בחייהן, וגדעון נבחרה בין היתר בשל העוצמה הנשית שהיא מייצגת ומביאה איתה.

 

9 KORIN

 

משה מרי יו”ר נספרסו, יפית מנטין סמנכ”ל השיווק, תומר הורוביץ סמנכ”ל החטיבה המסחרית ונדב בוימן מנהל מערך הבוטיקים אירחו השבוע אנשי עסקים, סביבה ואוהבי קפה לרגל השקת בוטיק הדגל של נספרסו בקניון רמת אביב. הבוטיק החדש עבר מתיחת פנים ועוצב על פי קונספט בינלאומי, בדומה לבוטיקים מובילים בעולם. על הנגיעה הלוקאלית בבוטיק אחראי אמן הרחוב הישראלי המצליח ניר פלד “פילפלד” אשר עיצב קיר שלם בהשראת העיר תל אביב ונושא הקיימות. בין האורחים שבאו ליהנות מקפה עם ציורים בהשראת עולם הקיימות של פילפלד: נבחרת השגרירים של המותג, בהם אגם רודברג, ירדן הראל, דין מירשניקוב, לירון רוזן ועוד.

 

10 NES

 

חברת מוצרי הניקוי טאצ’ משיקה סדרת נייר טואלט חדשה ומהפכנית בהשקעה של 4 מ’ ₪, עם הפרזנטורית אילנית לוי. את ההשקה ילווה מבצע פרסים: בתוך החבילות של נייר הטואלט החדש, מסתתרים גלילי הפרס המסומנים במדבקת זכייה, ומאות פרסים יקרי ערך יחולקו למי שימצאו את גליל הפרס. בין הפרסים: דייסון V11, שייקר נינג’ה, סיר טיגון נינג’ה, מארזי שי יוקרתיים של מוצרי טאצ’ ועוד. המבצע ילווה בקמפיין רחב היקף במדיות השונות כולל T.V

 

11 TACH

 

רשת הרהיטים LIVING ROOM השיקה השבוע בסניף שלה בראשל”צ קולקציית רהיטים חדשה התואמת את מגמת ה- “Affordable Design” המנחה אותה: רהיטים מעוצבים במחירים נגישים לכל. לדברי אלרועי בנו מנכ”ל הרשת, עולם הריהוט והעיצוב שינה את פניו בשנים האחרונות. לא עוד ספה לכל החיים אלא כזו המתחלפת בהתאם לנסיבות ולטרנדים האופנתיים הרלבנטיים. אשר ברנד, סמנכ”ל הרשת: “המחסן הלגיסטי שלנו בא.ת ברקן הוא מהגדולים בתחומו בישראל ,והוא מאפשר לנו לספק במועדים קצרים מערכות ישיבה, פינות אוכל, מיטות ומזרנים ופתרונות של ארונות הזזה במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ”. לצד השקת הקולקציה החדשה, הודיעו הבעלים על הרחבת הרשת לה סניפים בחיפה, נתניה, פתח תקווה, ראשל”צ, באר שבע, וחנות חדשה שנפתחה לאחרונה באשדוד ובקרוב תפתח חנות נוספת בירושלים. בתמונה: ואשר ברנדט הסמנכ”ל.

 

12 LIVING ROOM

 

redesign מתחם העיצוב הגדול בישראל הושק בצפון הארץ בהשקעה של כ-250 מיליון ₪. המתחם מציע עשרות אולמות תצוגה וחנויות קונספט לתכנון, עיצוב, ריהוט, אבזור והלבשת הבית של מיטב המותגים הישראליים בינלאומיים לראשונה בישראל יציע המרכז מתחם חללי עבודה ייעודי למעצבים ואדריכלים – dlounge. בית הספר שנקר יפעיל במתחם שלוחה ללימודי חוץ בכל תחומי העיצוב. עם הבעלים ויזמי הפרויקט נמנית קבוצת אנשי העסקים: עמיר בירם שותף מנהל בחברת JTLV, שוקי שוורץ מנכ”ל ובעלים חברת טולמנ’ס, אורי קרמר בעלים שותף בטופולסקי רצף ומשפחת בליצבאו בעלי חברת א. בליצבאו. על עיצוב המרכז והמבנה הראשון מסוגו בישראל אמון האדריכל אבנר שר. בתמונה: אלי גינוסר המנכ”ל.

 

13 redesign

 

צביה זוגלובק, אשתו של עמי זוגלובק מבעלי זוגלובק, ערכה לעמי מסיבת יומולדת 80 לא סטנדרטית. עמי, אשר מגיע למפעל מידי יום כבר מזה מעל ל- 50 שנה, לא ידע שבבוקר יום הולדתו ה-80, בו הגיע כרגיל למפעל, יגיעו בהפתעה גם כל חבריו למחזור הראשון של בית הספר לקציני ים. את כל מתנות יום ההולדת של החבורה החליטה צביה זוגלובק לתרום לעמותת “גדולים במדים”, המאפשרת לצעירים עם מוגבלויות להשתלב בצה”ל ובכך להביא לשילובם בחברה הישראלית. בתמונה: דני, צביה, עמי ואלי זוגלובק.

 

14 ZOGLOBEK

 

על רקע העלייה הדרמטית בפניות לקו הסיוע של נט”ל, העמותה החלה בגיוס דחוף של עשרות אנשי טיפול נוספים, על מנת לתת מענה לסובלים מפוסט טראומה הזקוקים לסיוע נפשי מידי. החל מיום שלישי ה-27/4/21 ולמשך שבוע תקיים עמותת נט”ל בשיתוף בנק הפועלים, מהלך התרמה מיוחד לטובת גיוס תרומות לעמותה, על מנת שתוכל לסייע לכל המתמודדים. במסגרת המהלך, בנק הפועלים יתמוך כספית בעמותה ויוסיף כפתור מיוחד באפליקציית ביט עבור תרומות לעמותת נט”ל, שישמש למעשה כערוץ ההתרמה המרכזי. מהלך ההתרמה נערך בשיתוף בנק הפועלים שמסייע לעמותת נט”ל כבר שנים רבות ותומך באופן רציף בחברה ובקהילה. בתמונה: דב קוטלר מנכ”ל בנק הפועלים.

 

19 ECO

 

יעקב בן דור, מנכ”ל יקב יתיר וערן גולדווסר, היינן הראשי, השיקו השבוע באירוע חגיגי את מרכז המבקרים החדש של יקב יתיר. להשקה הוזמנו בכירי העיתונאים לביקור במרכז החדש, הממוקם בדרום הארץ למרגלות המצודה בתל ערד היהודאית, שם נהנו מסיור מרתק ביער יתיר וטעמו את הבצירים החדשים של יינות היקב. מרכז המבקרים של יקב יתיר מציע בימים אלה של חזרה לשגרה, חוויה מופלאה ובלתי נשכחת המשלבת חשיפה לעולם היין האיכותי של היקב, היסטוריה ונוף מדברי מרהיב. בתמונה: ערן גולדווסר, היין הראשי ויעקב בן דור, מנכ”ל יקב יתיר במרכז המבקרים החדש.

 

16 WINE

 

מינויים חדשים בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים: ניר כהן, משנה למנכ”ל הראל ומנהל חטיבת המטה ימונה למנכ”ל הראל ביטוח, מישל סיבוני ימונה ליו”ר הראל ביטוח וימשיך לכהן כמנכ”ל הקבוצה, ויאיר המבורגר ימשיך לכהן כיו”ר הקבוצה. בתמונה: ניר כהן מנכ”ל הראל ביטוח.

17 HAREL

 

 

אילנית לוי, אירית רחמים, מיכל ינאי, אירה דולפין, רווית אסף, חני נחמיאס, הדר ברייד והדר משה המוכרות מתוכנית הטלוויזיה “חתונה ממבט ראשון”, קארין קליינברג מהמירוץ למיליון, מנחת הטלוויזיה מירב מילר ועוד רבות אחרות, הגיעו השבוע להשקת קולקציית קיץ 2021 של בית האופנה גולברי, שנערכה בחנות הדגל בתל אביב.

 

18 GOLBARI

 

כ- 150 מוזמנים הגיעו בחמישי האחרון לחגוג את יום כדור הארץ, באירוע שנערך ב 100% אקולוגי ובמינימום פסולת. את האירוע ערכה חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגנים וידידותיים לסביבה. הארוע נערך בטבע, במושב חניאל שבעמק חפר, שם מתגוררת אשת העסקים שרונה רומנו לזר, שהיא גם בעלת החברה אותה הקימה לפני כ-12 שנה.

 

19 ECO

 

צאצאיהם של אנשי ספר, רוח, פוליטיקאים ואושיות מפורסמות שעשו היסטוריה במדינת ישראל, הגיעו בחמישי האחרון, לאירוע חגיגי שנערך במוזיאון נחום גוטמן לאמנות בתל-אביב, לרגל פתיחת תערוכה חדשה ומדוברת “כל המשפחות המאושרות”, אשר חושפת צילומים נדירים של אנשי ציבור, שצולמו בשנות ה- 70 וה- 80 של המאה ה-20 בבתיהם, על ידי הצלמת יעל רוזן, ביניהם צילומי משפחת נשיא המדינה חיים הרצוג, הרמטכ”ל מוטה גור, הסופר והבמאי אפרים קישון ושחקנית התיאטרון חנה רובינא. כמו כן נחשף לראשונה באירוע ציור של משפחת אצולה צרפתית, יצירה של דוד ניפו אשר עמל ב-3 השנים האחרונות על דיוקן של משפחת הנסיך פייר ד’ארנברג.

 

20 GUTMAN

 

בשישי האחרון הגיעה הזמרת ריטה לעופר גרנד קניון חיפה, לרגל השקת ספרה החדש “צ’אדור נוטף מי גשם”, במסגרתו נערך אירוע חגיגי ומפגש מעריצים, בסניף צומת ספרים בקניון. הזמרת ריטה, שבחיי היום יום עוסקת בעיקר במוזיקה ובמשחק, כתבה לאחרונה ספר ראשון בשם “צ’אדור נוטף מי גשם”, החושף את הצדדים הסמויים בחייה, הילדות באירן, הרגע בו ניצלה ממוות בגיל שנתיים ועוד חוויות ילדות.

 

21 RITA

 

השחקן, הקומיקאי וכוכב “ארץ נהדרת” אורי לייזרוביץ, הגיע לאופטיקה “כמו פעם” בתל אביב, שם נפגש עם שי ושיר-לי גרינברג, אופטומטריסטים ובעלי האופטיקה. לייזרוביץ התחדש בעדשות המגע היומיות DAILIES של ALCON.

 

22 OPTIC

 

שר התרבות חילי ‏טרופר ושר הבריאות יולי אדלשטיין ורעייתו אירינה נבזלין הגיעו לתיאטרון גשר לצפות בהצגה ״מי כמוני״. קיבלו את פניהם לנה קריינדלין מנכ״לית תיאטרון גשר, ויבגני אריה מייסד התיאטרון והבמאי הראשי של גשר, שנמצא בימים אלו בביקור בישראל. בהצגה משחקים לצד שחקני גשר הוותיקים, בני נוער שהפכו להיות הלהקה הצעירה של תיאטרון גשר. ההצגה מספקת הצצה אל חייהם של בני נוער במחלקה סגורה היוצרים הצגת תיאטרון. בסיום ההצגה יולי אדלשטיין וחילי ‏טרופר נפגשנו עם השחקנים.

 

23 GESHER

 

קניון שער הצפון הזמין את קהל מבקריו ליהנות מההופעה המצחיקה בערב סגור, עם הקומיקאי אדיר מילר בהופעה ראשונה והחזרה לשיגרה באזור הצפון. להופעה הגיעו, לצד מאות ממבקרי הקניון, גם חיילי פיקוד העורף של מחוז צפון שהוזמנו על ידי הנהלת הקניון לצאת מעט מהשיגרה וליהנות מהמופע. בתמונה: אדיר מילר, מיטל מנשס ודותן שלום מנכ”ל קניון שער הצפון.

 

24 MILER

 

מותג ההיגיינה הנשית Kotex עולה בימים אלו בקמפיין פרסום חדש שמובילה השחקנית והדוגמנית בר מינאלי. מינאלי הובילה בדצמבר האחרון קמפיין אחר בו השיק המותג סדרת תחבושות הגייניות חדשנית. הקמפיין החדש שהפיק מקאן, משרד הפרסום של קימברלי קלארק, יעלה בטלוויזיה ובמגוון ערוצי הדיגיטל. הקמפיין נועד להשיק מוצר חדש בישראל ובלעדי למותג: Kotex Extra Young Night – תחבושת לילה ל- EXTRA הגנה.

 

25 COTEX

 

אריה איני מנהל “מלון כפר מכביה” אירח לאחרונה בסוויטה הנשיאותית במלון את הזוג נטליה ואלמוג בוזגלו (מכוכבי סדרה משפחת הבוזגלוס) לפני יציאתם לאירוע משפחתי. בסוויטה הנשיאותית “במלון כפר מכביה” התארחו בעבר נשיאים ראשי ממשלות, וגם ביבי נתניהו ובני גנץ קיימו בסוויטה פגישות עבודה.

 

26 MACABIA

 

לקראת יום הסחר הבינלאומי המתקיים ב- 6.5, רשת טיב טעם תשתף פעולה עם הארגון המוביל “סחר הוגן ישראל”, במטרה לשלב כוחות ולקדם סחר הוגן בישראל. הארגון המייצג סחר הוגן בישראל, פועל למען זכויות העובדים ומניעת ניצול הסביבה, מתחילת שרשרת האספקה. מטרת הארגון היא לגרום לתאגידים וחברות ישראליות לעבור לייצור המבוסס על חומרי גלם הנושאים את תו הסחר ההוגן, בדומה למדינות רבות בעולם שבהן כבר פועלות חברות רבות, בהתאם לכללי הסחר הוגן. בתמונה: יוסי שליו סמנכ”ל הסחר והשיווק בטיב טעם.

 

27 TIV

 

עו”ד אוריאל לין , נשיא איגוד לשכות המסחר, ומאיר קלוגהפט יו”ר חטיבת הצעצועים באיגוד ומנכ”ל שחק נא, ערכו סיור משותף במספר אתרי מסחר בבירת הנגב באר שבע. הסיור החל בקניון הנגב עזריאלי, שם פגשו השניים את מנכ”ל הקניון שחר טביב.

 

28 LIN

 

יו”ר ההסתדרות ארנון בר-דוד והכלכלן אילן לוין (הממונה על השכר באוצר בדימוס) נפגשו השבוע בתל אביב עם נחום פינברג, עורך הדין המומחה לדיני עבודה, לדיון חופשי על יחסי העבודה במשק.

 

29 LAW

 

שרון הרמתי שכיהנה כמנהלת השיווק של נעמן גרופ, קודמה לתפקיד סמנכ”לית שיווק ואיקורמס של הקבוצה. שרון שהחלה את עבודתה ב’ורדינון’ לפני 8 שנים, כמנהלת שיווק של המותג ורדינון שמוזגה אל תוך ‘נעמן גרופ’, הייתה שותפה למהלכי ההתרחבות ולגיבוש האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה הצומחת והמתרחבת והובילה את הקמת אתרי האונליין של הקבוצה.

 

30 NAMAN

 

קופת חולים מאוחדת חונכת בחדרה את המרכז הרפואי ההיברידי הגדול בישראל, כשהיא משדרגת דיגיטלית את עולם הבריאות עם שירותי מיון היברידי, ליווי הריון היברידי, טייטו היברידי והיוועצות עם מומחים מחו”ל. בתמונה מימין לשמאל: דודי מוסינזון סמנכ”ל רפואה במאוחדת, פנינה דלב מנהלת מרחב חוף כרמל וואדי ערה, אלי מזרחי מנהל מחוז צפון במאוחדת, סיגל רגב רוזנברג מנכ”לית קופת חולים מאוחדת, אייל גבאי יו”ר מאוחדת, דודי מוסינזון סמנכ”ל רפואה במאוחדת ודורון רובין מנהל המרכז הרפואי ההיברידי החדש ויוה בחדרה.

 

31 HEALTH

 

BOSS (בוס) העולמית ובאבלס רשת בגדי הילדים מהמובילות בישראל, משיקים בימים אלה את חנות המותג הראשונה במתחם ביג פאשן בנצרת בהשקעה של כ 1.2 מיליון ₪. רשת באבלס בבעלות חיים נחום, יודי לזר וצחי פריד קיבלה את הזיכיון הרשמי לחנות המותג, לאור נתוני צמיחה של למעלה מ 50% בשנה בשיווק המותג בסיטונאות.

 

32 BOSS

 

הנהלת חברת קליל והעובדים ציינו בימים אלו בהרמת כוסית 20 שנים לרכישת קליל ע”י צורי דבוש. באירוע מרגש בנוכחות עובדי החברה, מנהלי החברה, ויו”ר ועד עובדי קליל, מנה המנכ”ל פרדי אבוקרט את הישגי החברה לאורך השנים בהובלתו של צורי דבוש. המנכ”ל איחל ליו”ר המשך שנים רבות של שגשוג והצלחה, וציין כי בימים אלו קליל נמצאת בתנופת צמיחה גדולה. שי מרגש הוגש ליו”ר: סרט שצולם עם עובדי החברה על צורי דבוש, וכן יצירת אומנות שהוכנה במיוחד על ידי עובד המפעל. בתמונה מימין: אלי גז העובד הוותיק ביותר בקליל, צורי דבוש יו”ר קליל ופרדי אבוקרט מנכ”ל קליל.

 

33 KLIL

 

מוזיאון ידידי ישראל השיק לאחרונה את פרויקט בית הארחה לניצולי שואה שהוקם בקמפוס המוזיאון בירושלים, בו הם יוכלו להתארח ללא עלות. הפרויקט, שנרקם תחת חזונו של מייסד המוזיאון ד”ר מייק אוונס, נבנה בעלות של כעשרה מיליון ₪, והוא כולל 7 דירות אשר מותאמות ומונגשות לניצולי השואה, ברמה של מלון חמישה כוכבים, עם מועדון, מטבח וחדר אוכל, חדרי כביסה ומחסנים. ובאפשרותו לאכלס עד 14 אורחים במקביל. בית הארחה יתופעל בשיתוף עמותת ‘יד עזר לחבר’, אשר דרכם ניתן לתאם את ההגעה לבית האירוח, ללא עלות. בחודשים הקרובים תופעל תכנית אשר תכלול את ביקור ניצולי השואה בירושלים, לינה בבית האירוח של המוזיאון והשתתפותם באירוע בכותל, החוגג ומציין את בר ובת מצווה שלהם , אירוע משמעותי שנגזל מהם לחגוג בתקופתם. הפרויקט הושק באירוע חגיגי בקמפוס המוזיאון, במעמד הרב שמעון אלמליח.

 

34 SHOA

 

עשרות שגרירים הגיעו בשבוע שעבר לכנס השגרירים השביעי של מרכז הסייבר ע”ש בלווטניק באוניברסיטת תל אביב. בכנס, שהיווה את יריית הפתיחה לשבוע הסייבר שאמור להיערך בקיץ הקרוב, נערכו הרצאות בנושאי סייבר, קורונה, בינה מלאכותית ומגיפות עולמיות. בין היתר הגיעו לכנס שגרירי אתיופיה, אוסטרליה, ניגריה, שוויץ, זמביה, צרפת, גרמניה ועוד. בין הדוברים בכנס שנערך בשיתוף עם משרד החוץ ומערך הסייבר הלאומי, היו פרופ’ יצחק בן ישראל, ראש מרכז הסייבר ע”ש בלווטניק באונ’ תל אביב, גילי דרוב היישטיין, מנהלת מרכז הסייבר ע”ש בלווטניק, פרופ’ רן בליצר חבר הצוות הרפואי לטיפול במגפות של משרד הבריאות ועוד. בתמונה: גילי דרוב היישטיין, מנהלת מרכז הסייבר ע”ש בלווטניק באונ’ ת”א, פרופ’ חיית גרינשפן, הפקולטה להנדסה, אונ’ תל אביב, פרופ’ יצחק בן ישראל, ראש מרכז הסייבר ע”ש בלווטניק באונ’ ת”א Gianluigi Benedetti שגריר איטליה בישראל

 

 35 CIBER

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook