ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 21/07/21

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

INDEX BIZTEC 

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 21 ליולי  2021

מאת: בלה דיאמנט

TAVIM

  

 

אירוע הגאלה השנתי הראשון של עמותת “סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה” התקיים השבוע בנוכחות אנשי עסקים והחברות המסייעות לארגון. בקונצרט המוזיקלי השתתפו עברי לידר, רן דנקר, אניה בוקשטיין, דנה אינטרנשיונל, ירמי קפלן, שימי תבורי ועוד, וכולם בהתנדבות. את האירוע הנחו דני רופ, שלמור שטרוזמן ואילור צחור, והשתתפו בו גם סמדר שיר, אשת רה”מ החלופי ליהי לפיד, התומכת גם היא בעמותה, ובכירים בחברת פרשקובסקי, חברת כנען סנטר וחברת אלקטרה.

1 TAVORI

איילת ומאיר בנא, בעלי רשת בנא משקאות, השיקו השבוע את חנות הדגל החדשה במתחם ביל״ו. בסניף החדש שהינו מספר 30 של הרשת, ומשתרע על שטח של כ-600 מ״ר, הושקעו כ-2 מיליון ש״ח, והוא הושק לצד החנות המיתולוגית שהקימו בשנת 2008. בחמש השנים הקרובות צפויה הרשת להגיע לכ-70 סניפים בפריסה ארצית. בתמונה: אייל ברקוביץ, מאיר ואיילת בנא ואופירה אסייג, שהגיעו לשדר מהחנות באירוע ההשקה.

2 BANA

השבוע נפתח פסטיבל הלאדינו בצפת, הכולל 3 ימים של מופעים ללא תשלום, הרצאות, סיורים, קולינאריה ברוח הלאדינו ופעילויות בכל רחבי העיר. שורה ארוכה של חברי כנסת הגיעו לחגוג את הפסטיבל שמתקיים זו השנה השלישית בצפת, ומחזיר את בירת הגליל לאווירה בה במהלך המאה ה-16 חיו, שרו, אכלו, רקדו ודיברו לאדינו בצפת. בתמונה: חברי הכנסת דוד ביטן, קטי שיטרית, ישראל כץ, אופיר כץ ואמיר אוחנה, עם ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, וגם נגני ושחקני לאדינו.

3 ZFAT

רגע לפני המשחק באצטדיון בלומפילד בין כוכבי נבחרות ברצלונה ומדריד, הזמין ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, את כוכבי השחקנים ליהנות מהבריזה התל אביבית על גג העירייה. באו לחגוג: ריבאלדו, פיגו, רוברטו קרלוס, קאסייאס, דקו וגם רונלדיניו ונשיא קבוצת ברצלונה ג׳ואן לאפורטה. מימין: רון חולדאי, רולנדיניו וג’ואן לאפורטה.

4 RON

פרויקט חלוקת עשרות אלפי ילקוטים ומכשירי כתיבה לנזקקים ברחבי הארץ של מפעלי החסד ‘יד ביד’, יצא לדרך בברכת נשיא המדינה יצחק הרצוג, בבית הנשיא בירושלים. נוכחו: איש העסקים רמי דרזיה, צוות מפעלי החסד יד ביד והרב יעקב גלויברמן, העומד בראש מפעלי החסד יד ביד.

5 YAD

חברת “וופ מדיה” יחד עם מעצב הפנים אלברט אסקולה, מפיקים סדרת רשת חדשה הסוקרת את אולמות התצוגה היפים בישראל. אסקולה יגיע לכל המקומות בארץ כדי למצוא את המקומות הכי מיוחדים והמרשימים שיש למקום להציע. במסגרת זו הגיע אלברט לאולם התצוגה של אמריקן קומפורט. בפרק שצולם באולם התצוגה שלהם, דאג אלברט לתת טיפים לעיצוב הבית. אסי עזר הגיע גם הוא לתמוך באלברט בן זוגו.

6 ALBERT

בר ברימר מי שהוכתר השנה “כגבר הסקסי בישראל” על ידי פנאי פלוס, מצטרף לרנואר וייצג את המותג לצד עדן פינס, עומר נודלמן, יעל שלביה וברק שמיר. ברימר בן ה-23, כוכב הנוער המוביל בישראל, החל את דרכו כדוגמן צעיר ומהר מאוד התבלט כאחד מהכוכבים המצליחים בישראל. בנוסף לקריירת הדוגמנות הענפה, הוא מבסס את מעמדו כשחקן מבטיח, כאשר מוביל סדרות מצליחות כמו “כפולה”, ו”בעלת החלומות”, “אבא מטפלת” וסדרת הנוער המצליחה “זיגי”. לאחרונה נודע כי ברימר גם לוהק לככב בחנוכה הקרוב בהפקת “הפסטיגל”.

7 BAR

דידי הררי ואהרון אהרון טסו בחמישי לרודוס, אבל בגלל קוצר הזמן והתוכנית שהיו צריכים לשדר ברביעי, הם כמעט ולא הספיקו לערוך בדיקת PCR שהתוצאה שלה מתקבלת לרוב בזמן של עד 24 שעות. חברת איכילוב Well, המבצעת בדיקות PCR לטסים בבית או בסניפי מד”א, נרתמה במהירות כדי להציל את הטיסה של השניים. החברה שלחה בודקת לתחנת הרדיו 103FM שעשתה להם בדיקת PCR כשעתיים לפני שידור התוכנית. תוצאות הבדיקה הגיעו לדידי ולאהרון בזמן שיא של פחות משלוש שעות, עוד לפני סיום התוכנית, ושניהם נמצאו שליליים למרבה המזל.

8 PCR

בכירי עמותת שניר ערכו השבוע אירוע הוקרה לכ-200 מתנדבים של עמותת “המלאכים של שניר” מרחבי הארץ. האירוע נערך בסיטרוס, באבן יהודה וכלל קוקטייל חגיגי, ארוחת ערב, דברים שנשא יו”ר ומייסד העמותה ניר שמול, הופעת סטנדאפ חדשה של השחקן תומר שרון, והפתעת הערב: מינוייה של השחקנית לוסי דובינצ’יק לסמנכ”לית העמותה. בתמונה ימין: יואב פלאטו-שרון, חברתו לחיים אילונה מילנו וניר שמול.

9 SNIR

השבוע השיקה אביבית בר זוהר יחד עם איש העסקים גרי זיתון, בחנות הדגל הזמנית בקניון עזריאלי, את חברת הקוסמטיקה החדשה ROYAL GLOW עליה עמלה בשנתיים האחרונות, בהשקעה של 2 מיליון שקל. בשלב הראשון הושק ליין מוצרי טיפוח לנשים, גברים ונערות. בהמשך יושקו מגוון מוצרים נוסף ובהם סוגי שמפו, סבוני גוף, מוצרי איפור ועוד.

10 AVIVIT

השבוע בקאמרי הגיעו אל מאחורי הקלעים של ההצגה ״השיבה״ בכיכובה של נטע גרטי: חברת הכנסת לשעבר יפעת קריב, יו״ר אגודת ידידי הקאמרי מיכל פורר שתרמה מאות כרטיסים עבור נערים בסיכון ויהודית הרמן, האישה שעל סיפור חייה מבוסס המחזה. בתמונה: מנכ״ל הקאמרי רן גואטה, ח”כ יפעת קריב, מיכל פורר, נטע גרטי.

11 CAMERY

כ-70 אדריכלים ומעצבים מרחבי הארץ הגיעו למתחם הסטודיו לבישול בבן אביגדור בתל אביב, לסדנת בישול חוויתית שערכה חברת אלוני, במסגרת תכנית האדריכלים לשנת 2021 אלוני קאלצ’ר (Alony Culture), הכוללת סדרת אירועים חווייתיים ומעניקי השראה. המוזמנים התחלקו ל 4 קבוצות שהתחרו ביניהן על הכנת המנה המנצחת. אורח הכבוד היה השף יוסי שיטרית, אשר שפט בתחרות שנערכה במקום, יחד עם אלון שגיא סמנכ”ל קמעונאות בחברת אלוני וענת אגסי מנהלת תחום אדריכלים בחברה. לאחר התחרות נערכה ארוחה חגיגית שנמשכה אל תוך הלילה, וכללה את המטעמים שהוכנו במהלך הערב.

12  Alony Culture

בין לא מעט הצגות וגם צילומים לסדרה חדשה, הגיע השחקן איציק כהן לבלות זמן איכות בסופ”ש ארוך עם בנו הקטן במלון ‘סיי לייף’, השייך לרשת מלונות ג’ייקוב, בעיר נהריה. בתמונה עם מנהלת המלון טלי קדוש.

13 COHEN

הסגל הבכיר של רשות בתי הסוהר קיים לאחרונה סיור ברחבי העיר ירושלים, ובסופו התכנסו במוזיאון ידידי ישראל במרכז העיר. לאחר ביקור במוזיאון בו הכירו את הגיבורים שסייעו לעם ישראל מתקופת המקרא עד הקמת המדינה, הפתיע מנכ”ל המוזיאון דניאל וואיצ’ק והעניק לנציבה רב גונדר קטי פרי, את אות ההוקרה “שלום ירושלים”, והודה לעובדי שרות בתי הסוהר על העבודה הקשה לביטחון תושבי המדינה. בתמונה: ראש אגף משאבי אנוש והדרכה גונדר פרומית כהן מקבלת את הפרס בשם הנציבה רב גונדר קטי פרי.

14 SHABAS

קבוצת מולטילוק מהמובילות בתחום פתרונות נעילה צילינדרים ומוצרי ביטחון, חתמה הסכם ספונסר משנה עם קבוצת מכבי Playtika ת”א לעונת 2021-22. במסגרת ההסכם מידי שבוע ייבחר המהלך ה”נועל” של מחזור המשחקים של הקבוצה ביורוליג, בחסות מולטילוק. ההסכם יכלול תא צפיה, פרסום במגרש, ביקור הקבוצה במפעל מולטילוק ביבנה, ושיתופי פעולה למען הקהילה בהשתתפות שחקני הקבוצה. בתמונה מימין לשמאל: עדלי מרכוס מנכ”ל מכבי ת”א, אורן אביגדור מנכ”ל ישראל בקבוצת מולטילוק ודורון ג’מצ’י מנהל שיווק והמכירות מכבי ת”א.

15 Playtika

בשישי האחרון הגיעו להיכל הקרח של ישראל בחולון, ידוענים עם ילדיהם: אוהד חמו, דביר בנדק, לירון וייסמן, אבי נוסבאום, אקי אבני, קובי אוז, הדוד חיים, עידן ניידיץ, ינון מגל, אורלי וילנאי, לירז אסייג, אנסטסיה מיכאלי ועוד, כדי ליהנות מבילוי ספורטיבי במקום הכי קר בארץ בימים אלה.

16 ICE

‎פורום wellbeing למנהלות רווחה ערך במלון חוף נחשולים את כנס Wellbeing – הכנס הגדול של הפורום לאחר שנת קורונה. במסגרת הכנס, קרן שמש צרויה סמנכ״ל שיווק ומכירות של נחשולים הציגה את המלון ואת קונספט החורף שלו: אירוח מפנק עם תוכן וקונספט בשיתוף גופים שונים, לדוגמה חוויה של אורח חיים בריא, חוויה לאם ולתינוק וחוויה לאם ולבנות מצווה. פורום מנהלי/ות פרט ורווחה בארגונים, נולד לפני למעלה מ-20 שנה, והוא מאגד בתוכו את מרבית החברות הגדולות במשק בישראל. בתמונה מימין: איילת בן צבי, ניר מנצור, סיון וולפוביץ, קרן שמש סמנכ”ל שיווק נחשולים וליאת צימרינג מנהלת הפורום.

17 NAHSHOLIM

את ערוץ הגיימינג הישראלי הראשון. הערוץ יעלה בימים הקרובים בחברת HOT באפיק 66 בשלט, ובהמשך ביתר פלטפורמות השידור, עם רצועות שידור יומיות שיחלו בשעות הבוקר, ויסתיימו בשעות הקטנות של הלילה. לראשונה בישראל, יפעל ערוץ שלם שכל שידוריו יוקדשו לעולמות הגיימינג. הערוץ ישדר מגוון רצועות שידור, שיכללו תכני מקור ורכש, ביניהם שת”פים עם ליגות הEsports הגדולות בעולם, בהובלת הטאלנטים והיוטיוברים המובילים בישראל. לאירוע הגיעו אנשי עסקים רבים עם ילדיהם חובבי הגיימינג ביניהם: שלומי ברזל סמנכ”ל שיווק בנק דיסקונט, מנהלת השיווק של בנק לאומי מיכל ורמוס, אלון ויינשטוק מנכ״ל KFC ישראל, בן כספית, מירב מילר מגישת הטלוויזיה והגיימרים זיזי, דידקשיין, רונן גיגי. בתמונה: מנחי ערוץ הגיימינג.

18 HOT

חגיגת היורו הגיעה לבנק מזרחי טפחות, אשר קיים הקרנה מיוחדת ומפנקת עבור לקוחותיו העסקיים בסניף הבנק בירושלים. בין שלל ההפתעות שליוו את חווית הצפייה בסניף, בלט אורח מיוחד, פרשן הכדורגל נדב יעקובי אשר ליווה את הצפייה בפרשנות מדויקת. מימין: חיים שוורץ מנהל מרחב יהודה, הפרשן נדב יעקובי ואלעד אביזוהר סגן מנהל מרחב יהודה.

19 YURO

מותג הפרימיום של “הלנה רובינשטיין” חוזר לארץ אל מדפי ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי, לאחר שנעדר מישראל מזה 10 שנים. באו לחגוג עם הדיוטי פרי את ההשקה, במלון נורמן בתל אביב: אוולין הגואל, ג’ני צ’רווני, אירה דולפין, סיון קליין, מורן מלניק, אתי קובו ועוד. בתמונה: ג’ני צ’רווני.

20 DUTY

השחקנית ומעצבת הפנים סנדי בר (45) נבחרה כפרזנטורית מותג הטיפוח האורגני החדש: חוחובה זהב המושק בימים אלה בישראל ע”י חברת ‘הרבה דרם’. זו הינה סדרת מוצרי קוסמטיקה איכותית הכוללת 4 מוצרי אנטי אייג’ינג לטיפוח עור הפנים, אשר ישווק בלעדית ברשת סופר-פארם. קמפיין ההשקה יעלה במהלך חודש אוגוסט, בהשקעה של כ-1 מיליון ₪ הכולל בין היתר קמפיין דיגיטל, פעילות משפענים ויצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות.

21 BAR

רונן ועודד בזזי בעלי קבוצת טורנדו, ומנכ”ל הקבוצה יגיל וייט, השיקו את כניסתה של קבוצת טורנדו לשוק מזגני היוקרה עם מותג הפרימיום היפני המוביל – מיצובישי HEAVY. אורח הכבוד באירוע שהתקיים במסעדה היפנית TYO בתל אביב, היה הנספח הכלכלי של שגרירות יפן בישראל, מר קזוחיקו נקאמורה. רונן ועודד בזזי מקוים להגיע עם קבוצת טורנדו למחזור מכירות של מיליארד שקל תוך 5 השנים הקרובות, ולהוביל את תחום המיזוג היוקרתי עם מיצובישי Heavy תוך 3 שנים ל- 150 מיליון שקל. מר קזוחיקו נקאמורה ברך את קבוצת טורנדו, על החלטתה לכלול בפעילותה את המזגנים האיכותיים של המותג מיצובישי. בתמונה מימין: יגיל וויט, רונן ועודד בזזי.

22 TORNADO

רשת ‘נתח קצבים’, מהקצביות המובילות בישראל, פותחת סניף חדש באשקלון, השביעי במספר, במתחם סילבר-נצבא המשתרע על שטח של כ-600 מ”ר. הרשת מתמחה בהכנה וייצור עצמי של המבורגרים, קבבים, נקניקיות מסוגים שונים, מגוון של בשרים מובחרים מנתחי בקר טריים, לצד מוצרים נלווים כגון מחלקת כלי מטבח איכותית, מחלקה ייעודית לפיקניקים, מעדניה הכוללת שמן זית, רטבים, תבלינים, יינות וסלטים ועוד. לרשת סניפים ברחבי הארץ: קריית שמונה, נתניה, כפר סבא, פתח תקווה, ראשון לציון ואשדוד. בתמונה: יניב פחימה, בעלים רשת ׳נתח קצבים׳ ואוהד כהן, סמנכ״ל שיווק רשת ׳נתח קצבים׳.

23 KAZAVIM

טורניר ׳גולדסטאר Allstar׳ התקיים בסוף השבוע האחרון בבאר שבע, אליו הוזמנו אנשים שנרשמו מראש, לצד שחקני כדורגל לשעבר. הקבוצה המנצחת זכתה בסוף שבוע באילת, בוילה עם שף פרטי. הקבוצה שהגיעה לגמר אך לא ניצחה, קיבלה מנוי גולדסטאר חינם למשך חצי שנה. הקבוצה במקום השלישי זכתה בהופעה בזאפה. בין המשתתפים שהגיעו לשחק: שחקני העבר אורן סגרון, אפרים דוידי, מאיר ברד, סתיו אלימלך, אפרים צבי, שדרן הספורט לשעבר נדב יעקובי, ואושרי כהן, חובב הספורט המושבע, שהגיע מתל אביב הרחוקה לטובת הטורניר. בנוסף, הגיעו לצפות: אורי אלדר מנהל שיווק טמפו בירות, עדן קורן מנהלת המותג גולדסטאר, ובנצי ג’ורנו מנכ”ל אביב פרסום.

24 Allstar

אחרי שמשחק ברצלונה ומדריד שהיה צריך להיערך בישראל נדחה, הגיע נשיא קבוצת ברצלונה כדי להשיק את התערוכה של נבחרת ברצלונה בהיכל הטוטו בחולון. במהלך ביקורו הגיע הנשיא בחברת פמליה גדולה, למסעדת היוקרה היפנית יאקימונו שברחוב רוטשילד ת”א. החבורה אהבה את המנות שבתפריט, ובסוף הארוחה ניגש ז’ואן לפורטה לבעלי המסעדה אלכסנדר כהן. כדי להודות לו אישית על החוויה הקולינרית. בתמונה מימין: אלכסנדר כהן וז’ואן לפורטה.

25 YKIMONO

חב’ “מכשירי תנועה” משיקה בימים אלו את אולם התצוגה החדש בת”א של חברת סוזוקי שמשתרע על שטח של 1,100 מ”ר + מתחם חניה ללקוחות של 50 מקומות חניה ובהקמתו השקיעה החברה כ- 6 מיליון ₪. אולם התצוגה החדש ממוקם בקומת הקרקע של מגדל סוזוקי ברח’ יגאל אלון בת”א עוצב בסגנון יפני וכולל גן יפני מסורתי וריהוט בעיצוב יפני, וביתן יפני מסורתי, ציור קיר יפני אוריגינלי. כל מי שנכנס לאולם התצוגה יכול להרגיש שהוא נמצא “ביפן הקטנה”. בתמונה” צבי נטע, מנכ”ל מכשירי תנועה.

26 SUZUKI

מערכת הכפתור i2/4 Baby, המסייעת מזה שנים בהצלחה במניעת שיכחת ילדים ברכב, אושרה סופית על ידי משרד התחבורה. היא הינה היחידה בשוק הישראלי המקושרת בטכנולוגיית eCall למוקד אנושי המספק מענה 24/7. מערכת זו משמשת כשומר סף ברכב, ומיומנת לנהל אירוע חילוץ באופן אקטיבי ועצמאי, באין מענה של מבוגרים אחראים אשר הוגדרו מראש במערכת, וזהו בידולה אל מול מערכות אחרות. בתמונה: לי-חן קמרלקר מנכ”לית חברת הכפתור.

27  Baby

סלקום החלה לאחרונה בשיווק של שירות מצלמות חדש בישראל ללקוחות עסקיים, מבית וCisco Merak. השירות הכולל אפשרויות אנליטיקה מתקדמות כגון: ספירת אנשים, סימון חפצים, איתור תנועה, מפות חום וזיהוי קול, המאפשרות תובנות לצורך שיפור הפעילות העסקית, וזאת באמצעות ממשק המבוסס על פורטל ניהול אינטרנטי. שיווק שירות המצלמות מבוצע במודל ייחודי של השכרה בתשלום חודשי, ללא צורך ברכישת חומרה ורישוי. בנוסף מספקת סלקום לשירות המצלמות מעטפת של התקנה ותמיכה. בתמונה: נדב אמסלם אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום, ושרית רצר סמנכ”ל שותפים, סיסקו.

28  וCisco Merak

מעצבת הפנים מיכל האן, המתמחה בעיצוב מגדלי יוקרה, חנכה את ספרה “מגדלים” בהוצאת קבוצת עופרה שמעוני וסטימצקי. הספר מאפשר הצצה למגדלי היוקרה היפים בארץ. תחיה רובינשטיין מבעלי רשת סטודיו קרמיקה, הגיעה לפרגן למיכל האן ולעבודתה. עוד הגיעו: רונית יודקביץ, עופרה שמעוני, יפית גרינברג, רומי נסט, רוני מזרחי, נשיא לשכת הקבלנים גיא פלד מחברת ב.ס.ר, בילי רובין ויצמן קבלנית ביצוע ובניה ויזמית נדל”ן, האדריכלית שירלי דן ועוד. בתמונה: תחיה רובינשטיין ועופרה שמעוני.

29 MIGDALIM

השבוע השיקו מנכ”ל הגלובל של רשת SABON ג’ופרה שרטייר והמנכ”ל הישראלי ירון לוי, את קולקציית החג של המותג. באומנותי הופעה של להקת אתניקס, שחגגה במקום ציון דרך משמעותי 35 שנים על הבמה. עוד הגיעו לברך שלל ידוענים, ביניהם הזמרת מאיה בוסקילה יחד עם בן זוגה עוזי ועוד.

30 SABON

לקראת המשחקים האולימפיים שייפתחו ביום שישי 23.7 בטוקיו, סלקום משיקה משחק חדשני: בפעם הראשונה בישראל ובעולם, על גבי ממשק סלקום tv- משחק ייחודי אשר יאפשר להם חוויית משחק אינטראקטיבית של האולימפיאדה בזמן אמת. לצורך כך, צולמה פרסומת של תמיר בר יחד עם אילדיס, על תקן המומחה הספורטיבי אשר יעזור לתמיר ולחבריו לשחק ולזכות. השקת משחק האולימפיאדה תלווה בקמפיין פרסומי נרחב בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות חברת הפרסום פובליסיס.

31 CELCOM

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook

 

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

גלזר הדרכה - מסחר אלקטרוני ב- EBAY . יעל גלזר מעבירה קורסים והדרכות למכירה ב- EBAY...
חברת ניקיון מקצועית המתמחה בשירותי ניקיון למשרדים וניהול של מבנים ונכסים...
 מנעולן, פריצת דלתות, פורץ רכבים, פורץ מנעולים, פריצת כספות שם...

המלצות השבוע בזירת המרצים

  בת-שבע מלין - סטודיו 7 עיצוב ומיתוג. # בונוס למועדון - כיצד לעצב מצגת מנצחת...
איטל בציר אלשיך - סטודיו לתקשורת ויח"צ
שם מלא: טלי כהן שם חברה: פתרון התלבטויות תחומי התמחות: יחסי אנוש טלפון/סלולר:...