ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 14/10/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

44

INDEX BIZTEC 

 החדשות העסקיות של השבוע 

טריבונה - 14 לאוקטובר  2021

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

מאת: בלה דיאמנט 

  

 

נשות “יקב ויתקין” אירחו בשבוע שעבר נשים פורצות דרך, באירוע למען עמותת ‘רוח נשית’, המקדמת עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות. במפגש ביוזמת שרונה פז בלוגולובסקי, הבעלים ומנכ”לית יקב ויתקין, נוכחו נשים מובילות ומוערכות המייצגות עשייה בכל התחומים, ואת הרוח הנשית במיטבה. יעל אבקסיס, המלווה את העמותה מיום הקמתה, הציגה את סרטה הראשון כבמאית: ‘ריימונד אל בידאוויה’. בין האורחות: ד”ר שולמית גרי מנכ”לית בנק ישראל , ח”כ קטי שטרית, אורנה אנג’ל, נחמה רונן, אירית שנקר, מורן סמואל, לימור מזרחי, קארן אוברזון, הדס שטייף, הסופרת אורית הראל, ועוד.

1 YAEL

 

לרגל פתיחת חודש המודעות לסרטן השד החל באוקטובר, הגיעה סיגל רצין מנכ”לית עמותת “אחת מתשע”, לבית הנשיא והעניקה למיכל הרצוג אשת נשיא המדינה, סיכה ורודה שמטרתה לעורר מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד.

 2  9

 

הקונצרט של הפסנתרן היהודי-רוסי יבגני קיסין, משך אליו מכובדים רבים וביניהם: משה ליאון, ראש עיריית ירושלים, ציפי לבני ובן זוגה נפתלי שפיצר, דן מרידור ורעייתו ליאורה, רות חשין ואופיר חשין, רון פרושאור ורעייתו נחמה, מקסין פסברג ובעלה יוסי, גבריאלה שלו ורקפת אליעז אילוז, סמנכ”לית שיווק ופיתוח עסקי בבנייני האומה ירושלים. לאחר הקונצרט המרגש 80 אורחים הוזמנו לארוחת ערב חגיגית יחד עם הפסנתרן באולם דולצ’ין בבנייני האומה. כל ההכנסות מהקונצרט הינן קודש למרכז למוסיקה ירושלים, לטיפוח מוסיקאים צעירים מצטיינים בישראל.בתמונה: הפסנתרן עם ציפי ליבני ודן מרידור.

3 MUSIC

 

רוני דואני, מרינה קבישר, מאיה בוסקילה, גילת אנקורי, ילנה ראלף, ענבל שלוי, רות אסרסאי, הדר רצון רותם, אושר סלים, שרון אייזנברג ועוד נשים מעוררות השראה, נרתמו להעלאת המודעות הציבורית למניעת אלימות בנשים. עמותת “לא לאלימות נגד נשים” משתפת פעולה עם המותג שופארד, שהשיקו קולקציית קפסולה בהשראת הסרט החדש של ג’יימס בונד 007 “לא זמן למות” כשההכנסות ממכירות הקולקציה, ייתרמו למקלטים לנשים מוכות .

4 007

 

תום עמית מנכ”ל הגן הבוטני, אלן ברקלי יו”ר הגן הבוטני וחנה רנדל מנהלת אקזקיוטיבית של הגן הבוטני, אירחו השבוע את ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שגרירי בריטניה וקנדה, תורמים, חברי דירקטוריון, אנשי עסקים ומכובדים רבים באירוע השקת התערוכה הייחודית הבינלאומית, ראשונה מסוגה, המתקיימת בגן הבוטני בירושלים ‘לראות את הבלתי נראה’. התערוכה המוצגת ב-12 גנים בוטנים ברחבי העולם והיא פרי יוזמה של הגן הבוטני בירושלים וקרן אאוטסט ובשיתוף הקרן לירושלים. בתמונה: משה ליאון ותום עמית.

5 BOTANI

 

אריק דנון, שגריר צרפת בישראל השיק השבוע, יחד עם מנהלת המכירות הארצית של קבוצת הילטון מיה צ’יש, את מותג הספא היוקרתי הצרפתי גרלן במלון וולדורף אסטוריה, שנפתח לאחרונה בעלות 15 מיליון ₪. המתחם כולל שתי קומות: בקומה הראשונה בריכת שחיה מקורה באורך 33 מ’ ובה גם בריכת זרמים ומיטות מנוחה. בנוסף חמאם טורקי מפואר, 2 סאונות יבשות, מלתחות מפוארות ולוקרים אישיים. בקומה השנייה חדר כושר מושקע המצויד באביזרי כושר של המותג האיטלקי טכנוגי’ם. בתמונה השגריר אריק דנון ומיה צ’יש.

6 HILTON

 

שגרירת קוסובו הראשונה בישראל אינס דמירי, התארחה ביום שישי במפגש פתיחת השנה של פורום נשות עסקים בישראל, במלון ענבל בירושלים. אינס שיתפה את הנוכחות בקשר המשפחתי שלה לשואה, ובקשר של קוסובו לישראל, וכמובן הרחיבה של הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה.

7 KOSOVO

 

רשת “נוי השדה” פתחה השבוע את הסניף ה-11 שלה בהוד השרון, בהשקה חגיגית ומשותפת עם השף עומר מילר ומעדניית Deli-Ray. השניים מתכננים שת”פ אשר יכלול סדנאות, מתכונים, סלים משותפים ועוד.

6 NOY

 

מעצבת התכשיטים אתי קובי פותחת לראשונה חנות פופ אפ של מותג התכשיטים COCONUT LOVE (קוקונאט לאב) בקניון עופר רמת אביב, שתפעל למשך שבועיים ימים, החל מיום רביעי ה- 20.10 עד ה-3.11.2021. עד כה תכשיטיה של קובו נמכרו בלעדית באתר האינטרנט של המותג. חנות הפופ אפ תוצב בקומה הראשונה של הקניון (מול חנות ארמאני ביוטי) ותכלול את כל תכשיטי המותג, ביניהם שרשאות פנינים קלאסיות, לצד כאלה עם טוויסטים ייחודים, צמידים אייקוניים ליד ולרגל, עגילים, שרשאות למשקפיים ועוד.

8 COCONUT LOVE

 

זוכה נינג’ה ישראל לשנת 2019 גיל מרנץ, פותח בקרוב את האקדמיה לנינג’ה, בהשקעה של 10 מיליון ₪, האקדמיה הכוללת מגוון רחב של מקצועות ספורט לילדים מגיל 5 ומעלה, בני נוער ומבוגרים. לרגל הפתיחה ייערך הפנינג ענק לקהל הרחב, במשך 3 ימים מ- 14.10.2021 עד 16.10.2021. הכניסה חופשית ללא עלות, לכלל הגילאים.

9 NINJA

 

בחמישי האחרון התכנסו במסעדת מלי-מלו ברופטופ “הוטל בובו” מקבוצת מלונות בראון, כל השותפים להקמת המלון הראשון בנתב”ג, להרמת כוסית לרגל חתימת החוזה להקמת המלון. בין המוזמנים: בכירי רשות שדות התעופה, ביניהם המנכ”ל, ניצב בדימוס יעקב גנות, יו”ר הרשות אלוף במיל’ יצחק גרשון ויורם שפירא, סמנכ”ל המסחר והפיתוח, בכירי מלונות בראון ביניהם המייסד והבעלים המשותף ליאון אביגד והמנכ”ל אושרי דרעי וכן יפעת אקסל ושי דיעי מקבוצת סימבה-לוי, השותפה והמבצעת את הפרויקט. אביגד ואקסל הודיעו כי בכוונתם להקים “מלון אייקוני, שיבלוט בנוף של נתב”ג וימשוך אל 400 חדריו המשתרעים על שטח של 7.5 דונם לא רק אנשי עסקים וצוותי אוויר אלא נופשים של ממש. המלון יופעל על ידי מלונות בראון, המפעילה כיום 21 מלונות בכל רחבי הארץ, מלונות נוספים באירופה וכן את מתחם הספא בטרקלין המלך דוד. בתמונה: שי דיעי יפעת אקסל יורם שפירא וליאון אביגד.

10 BOBO

 

בעונת החורף הקרב, הצטלמה הדוגמנית הישראלית דורית ריבליס, לקמפיין הבינלאומי של NEXT המתפרס על האתר next.co.il, ומככבת גם בשלטי החוצות ובחנויות המותג ברחבי אנגליה. נקסט משיקה את קולקציית החורף המגוונת, לכל המשפחה, כשהקולקציה מתחדשת באתר אחת לשישה שבועות, והיא כוללת מגוון רחב של סגנונות, בדים וצבעים. למותג למעלה מ- 700 חנויות פיזיות ברחבי העולם, ובאמצעות האתר הוא משרת למעלה מ- 70 מדינות. בישראל, הושק האתר של NEXT במרץ 2010 והוא מציע לכל המשפחה, מגוון בגדים ואביזרים באיכות גבוהה, לצד כלי בית אופנתיים במחירים נוחים. האתר מציע שילוח חינם בתוך 4-7 ימים ושירות לקוחות פעיל 24 שעות ביממה.

11 NEXT

 

מנכ”ל מוזיאון ידידי ישראל דניאל וואיצ’ק העניק לנובוקי סוגיהארה, בנו של צ’יאונה סוגיהארה, קונסול יפן בליטא, שהציל בתקופת השואה למעלה מ- 6000 יהודים, את אות ‘אורות בחשיכה’ עבור סיפור גבורתו המופלא של אביו. במוזיאון ידידי ישראל מוצג סיפור גבורתו של האב, שהנפיק בתקופת השואה אלפי ויזות ליהודי ליטא, ובכך הציל אותם ממחנות ההשמדה.

12 JAPAN

 

במלאות 5 שנים לפטירתו של הנשיא פרס, נוכחה באזכרה גם יונה ברטל שזכתה לעמוד לצידו כמעט רבע מאה. התייצבו ובאו הנשיא, ראש הממשלה, שרים ח”כים חברים ו-60 שגרירים. רייכל שר את שירו של פרס ביתא ישראל, על העליה האתיופית וסיפר על המפגש המדהים ביניהם.

13 PERES

 

ידי בית ליסין פתחו עונה בפרמיירה לקומדיה “ארבע אימהות”, מאת דניאל לפין. ההצגה מביאה את סיפורו של זוג צעיר העומד להינשא, והכלה לעתיד מספרת לראשונה לארוסה הטרי שהיא גדלה בבית דתי לאומי. עכשיו איך הוא יספר לה שיש לו ארבע אימהות?. שחקנים: אודי רוטשילד, מירב פלדמן, עדי גילת, שירי גדני, לירית בלבן, נעמה אמית, אורנה רוטברג ויובל ינאי. פתחו את העונה ביחד עם מנהלת התיאטרון, ציפי פינס, ויו”ר אגודת הידידים, הילה רהב: ברק נאוה וזינגר שלום, גרינבוים ורד ואילן, המבורגר חנה וגדעון, הראל אסנת ועמי, ימיני אילת וצבי, יפה מיכל ודובי, יפו עליזה, לבנת סוניה וצביקה, סגול לינדה ויצחק, סוארי עדיה ויצחק, סלונים תמי ואורי, סלע שרה, פדני ענת ובני, פרנקל ענת ושמואל ועוד. בתמונה: פדני ענת ובני והילה רהב.

14 LESIN

 

חברת הקוסמטיקה והטיפוח של אביבית בר זוהר royal glow מתרחבת ופותחת סניף חדש במרכז ישפרו סנטר בבאר שבע. הדרימו עד הנגב ישראל אור עם בתו מישל, תמיר ורדי ליהי גרינר, אור שפיץ קווין רובין ועוד. אביבית בר זוהר בשיתוף איש העסקים הבינלאומי גרי זיתון, ממשיכה את התרחבות מותג הטיפוח Royal Glow. ובכוונתם לצאת עם המותג בהמשך השנה לחו”ל, וגם לפתוח עוד סניפים ברחבי המדינה . בתמונה: ליהי גרינר.

15 LIHI

 

אור לוי בת ה-10 המתמודדת עם מחלת סכרת נעורים, הגיעה לביתו של קווין שהתחתן ביום שני עם בחירת ליבו, ובישרה לו ששניהם נבחרו להצטרף לתקוה גדעון כפרזנטורים החדשים של מותג השעונים G-SHOCK לסתיו- חורף 2022, אשר יהיה בסימן “שעונים חזקים לאנשים חזקים”. רובין יחליף את הדוגמן רון לוי שהיה הפרזנטור המותג בשתי העונות האחרונות.

16 G-SHOCK

 

בטקס פרסי האופנה הנחשב של המגזין הבריטי Drapers online, שנערך ב- 23 בספטמבר וכלל עשרות מותגי אופנה בינלאומיים מובילים שהתחרו ב-17 קטגוריות שונות, זכה מותג הנעלת הנוחות הגרמני CAPRICE, המיובא לישראל בבלעדיות על ידי רשת הלב הכחול, בפרס השנה בקטגוריית “מותג השנה בנעלי נשים”. המותג אשר קטף את תואר מותג השנה, הינו הזוכה היחיד בקטגוריית הנעלה זו. הפרס מכיר בקמעונאים ובמותגי אופנה שחידשו את עצמם כדי לשרוד, תמכו בקהילה והצליחו למרות שנת הקורונה הקשה.

17 CAPRICE

 

מפגש של בכירי Superbrands עם טל אוחנה ראשת מועצת ירוחם נערך, במטרה לייעץ ולתת מניסיונם והידע שלהם לפיתוח ירוחם. צורי דבוש יו”ר “קליל” ציין במפגש זה שיש להפוך את ירוחם לעיר הראשונה בישראל הדוגלת באיזון בין עבודה ומשפחה, ולהציג את יתרונות העיר לאוכלוסיות הבוחרות באיכות חיים. בתמונה: טל אוחנה וצורי דבוש.

18  Superbrands

 

מיקי קליגר יו”ר החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, ומיכאל כרסנטי מנכ”ל החברות, יחד עם שמחה יוסיפוב מ”מ ראש העיר אור עקיבא, ובמעמד רב העיר אליהו אילוז, הניחו בסוף השבוע את אבן הפינה למרכז המסחרי ‘אור ים סנטר’ שייבנה בשכונת הענק החדשה ‘אור ים’ באור עקיבא. המרכז המסחרי החדש, שיוקם על ידי החברה לנכסים על מגרש בשטח של כ-10 דונם, יציע תמהיל עשיר של בתי עסק, נותני שירותים ושטחי משרדים, ויעניק שירותי בילוי, תעסוקה ופנאי לתושבי השכונה בפרט, ולתושבי אור עקיבא והסביבה בכלל.

19 OR CEMTER

 

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, קיימו ביום שני האחרון אירוע השקה בזאפה הרצליה, יחד עם הופעה של הזמר רותם כהן. באירוע הציגו בכירי הקבוצה את סדרת הדגל של הטלפונים הניידים Xiaomi 11T והטאבלט MI Pad5. את עשרות לקוחות ה- VIP והשותפים הרבים משוק הטכנולוגיה אירחו אלי ואילן אהרוני, הבעלים והמנהלים של חברת המילטון היבואן הרשמי ואבי קורנפלד, מנכ”ל שיאומי בישראל. בתמונה מימין לשמאל: אלי אהרוני, רותם כהן, אילן אהרוני ואבי קרונפלד.

20 Pad5

 

חברת ‘משלוחה’ וגלידריות הבוטיק גולדה בשיתוף פעולה עם חברת SkylinX מזירת החדשנות סיטיזון, פארק עתידים תל אביב וקבוצת SAFE – הכולל את החברות FlyTech, AirwaZ ו- SkylinX, מצטרפות למיזם הרחפנים הלאומי, ומשיקות פופ אפ בפארק צ’רלס קלור שיאפשר הזמנת גלידה דרך אפליקציית משלוחה, אשר יגיע באמצעות רחפן בתוך 7 דקות. שיתוף הפעולה מהווה אבן דרך חשובה לקראת הפעלה מסחרית רחבה, הנשענת על תשתיות ושירותים מבוססי רחפנים. השימוש ברחפני משלוחים ללא צורך בשליח אנושי, היא אחת ממהפכות המסחר של העת האחרונה בשוק הבינלאומי.

21 SAFE

 

מותג האופנה הבינלאומי FILA משיק קולקציית סניקרס גבוהות לילדים ונוער בהשראת עולם הכדורסל. בחורף הקרוב הסניקרס הגבוהות נוטפות סטייל מגיעות לישראל בעיצובים חדשים. OLYMPIA 99 מביאה את הפאשן מעולמות הכדורסל ומשלבת צבעים שונים ונוחות מרבית שמתאימה לפעילות היום יומית של הילדים. הנעל החדשה היא פריט מאסט בארון ותהווה מענה אופנתי להופעה במגרש ומחוצה לו.

22 FILA

 

רוני אירני מבעלי פקטורי 54 נציגה רשמית של ענקית הספורט העולמית PUMA ושמעון מזרחי, יו״ר ובעלי מועדון הכדורסל מכבי ת״א, פתחו את עונת המשחקים של מכבי, במשחק הראשון של הקבוצה במדי פומה. פקטורי 54 הכריזה לאחרונה על הסכם חסות ענק עם מועדון הספורט המפואר בישראל, מכבי פלייטיקה תל אביב בהשקעה של מיליונים, זאת כחלק מחטיבת הכדורסל האמריקאית הנקראת PUMA HOOPS בהובלת ג’יי זי, המשמש כשגריר המותג וכוכבי NBA, בה PUMA מביאה בשורה חדשה בטכנולוגיית הביגוד המקצועי ועולם האופנה. בתמונה: רוני אירני ושמעון מזרחי.

23 54

 

במסגרת ההכנות ל” INSPIRE נשים בקדמת במה” – כנס הנשים הדיגיטלי הגדול בישראל שמארגנת ויוזמת פרץ קריב, מרצה ומנטורית בתחום ההופעה מול קהל, היא הגיעה לביתה של מרים פרץ, לקראת השתתפותה של מרים בכנס. בתחילת הפגישה הגישה פרץ קריב, תושבת עוטף עזה, למרים פרץ במתנה קערה מחימר שעוצבה במיוחד עבורה על ידי אמנית מהעוטף המעוטרת בשתי כלניות אדומות. “INSPIRE נשים בקדמת במה” יתקיים בתאריכים 19-21 באוקטובר בזום, וירצו בו עשרות נשים פורצות הדרך מהארץ והעולם. הכניסה לא כרוכה בתשלום ומותנית ברישום מראש.

24 INSPIRE

 

מרכנתיל, הבנק המוביל במימון מגזר המים העירוני, העניק חסות לכנס איגוד תאגידי המים, הביוב והמט”ש בישראל, בשיתוף עם המרכז השלטון המקומי. איגוד זה כולל 56 תאגידים המספקים מים ללמעלה מ-7 מיליון תושבים במדינת ישראל. בתמונה מימן לשמאל: ציון בקר סמנכ”ל ומנהל החטיבה המסחרית, גיא טורנובסקי מנהל אגף רשויות בנק מרכנתיל, אסי בן חמו גזבר עיריית אילת, אלי לנקרי ראש עיריית אילת, שוקי בורשטיין מנכ”ל מרכנתיל, עו”ד זהר צאלים אגף רשויות מרכנתיל ,עופר רביב מנהל פרסום מרכנתיל.

25 MERCANTIL

 

“מסע בשביל השנטי” – מסע אופנים ייערך ביום שבת הקרוב בו ישתתפו כ-1,500 רוכבי אופנים, במסע של שביל אנושי המחבר את בתי השנטי, מת”א ועד לבית השנטי ברמת הנגב, מסלול של כ- 180 ק”מ. המסע ייערך לזכרו של שניאור חשין ז”ל, וכל הכנסות הן קודש לילדי עמותת בית השנטי. דוד דהן מנכ”ל “קרשר” ישראל אומר, שהינו גאה להצטרף לפעילות לגיוס כספים למען ילדי בית השנטי, שהוקם לפני 37 שנים למענם של בני נוער בסיכון, ועד היום עברו דרך בית השנטי כ-60,000 בני נוער.

26 SHANTI

 

עמותת HonestReporting (דיווח נאמן) הפועלת למען סיקור הוגן ביחס לישראל בתקשורת העולמית, עולה בקמפיין עם הסלוגן Israeli Wednesday. במסגרת הקמפיין, אשר יעלה ברשתות החברתיות, העמותה קוראת לקהל הרחב לקחת חלק ולחולל שינוי בדעת הקהל על ישראל בעולם. לאתר העמותה יעלה בכל יום רביעי בנק של תמונות ומסרים, אשר יסייעו לסיקור הוגן ומאוזן של ישראל בעולם, ובו כל אחד ואחת יוכלו לבחור ממנו, ולהעלות סטורי לאינסטגרם, או לפייסבוק, לפרסם בטוויטר, ולהשתתף בשיח הציבורי הבינלאומי על ידי כתיבת טוקבק לכתבות המתפרסמות בעולם. בתמונה: עו”ד דניאל פומרנץ, מנכ”ל העמותה.

27 HonestReporting

 

אודי אדלמן המנהל והאוצר הראשי של המרכז לאמנות דיגיטלית, דני וייס מנכ”ל המדיטק חולון והילה שרמן מנהלת השיווק, השיקו את התערוכה “מי בא אחרינו” – אירוע אמנות רב-תחומית בעקבות האמן פורץ הדרך אורי קצנשטיין. במהלך האירוע אליו הגיעו מאות מבקרים, הוצגו מופעים ועבודות של אמנים ישראליים, עבודות פילם מוקדמות של קצנשטיין מניו יורק וישראל, שנחשפו לראשונה והושק אלבום חדש מעבודות הסאונד של קצנשטיין לאורך השנים. כמו כן, במסגרת האירוע הושק לראשונה פרס חדש לאמנות רב-תחומית ע”ש אורי קצנשטיין לאמנים ויוצרים, בסך 70 אלף ₪ שיינתן בהמשך לאמן / יוצר הזוכה לפיתוח ומימוש של עבודה רב-תחומית חדשה. בתמונה: יובל מנדלסון אודי אלדמן ואסף תלמודי.

28 MEDIATEC

 

מעל 400 רוכבי אופנועי BMW הצפינו בסופ”ש עד הכנרת, בארוע האופנועים הגדול ביותר שנערך בישראל. לאחר שבשנה שעברה נקטעה המסורת, במסגרת הארוע הושק גם אופנוע BMW R18 החדש ועל החלק האומנותי הופקדה הפעם להקת טיפקס. בין הרוכבים: שחר שמש מנכ”ל דלק מוטורס, יורם מזרחי משנה לנכ”ל דלק מוטורס, יוגב וייס מנהל שיווק דלק מוטורס ורן בוזנח מנהל אופנועי BWW.

29 BMW

 

עופר פדן מייסד ומנכ”ל מרתון ישראל, אפי נעים מנהל מחוז צפון קק”ל ויורם אורנשטיין מנכ”ל הפועל, באגמון החולה – קק”ל רגע לפני הזינוק למרוץ העגור. המרוץ עבר בהצלחה רבה בהשתתפות של כ- 200 רצות ורצים. מימין לשמאל: אפי נעים, עופר פדן ויורם אורנשטיין.

30  KKL

 

פאולינה קוטליאר דב (43) מונתה למנהלת חטיבת מיצובישי בקבוצת כלמוביל. פאולינה דב בעלת ניסיון רב בתחומי ניהול המכירות והשירות, שימשה במגוון תפקידים בכלמוביל, ביניהם כמנהלת שירות ארצית, מנהלת טרייד-אין יוקרה, ובתפקידה האחרון כמנהלת מכירות היוקרה והטרייד-אין בחטיבת מרצדס.

31 KOLMOBILE

 

דירקטוריון מזרחי-טפחות אישר את המלצת המנכ”ל למינויים חדשים בהנהלה: שבי שמר – מנהלת החטיבה הקמעונאית, ותרי ישכיל – מנהלת החטיבה לשיווק ופרסום. שבי שמר תחליף את ישראל אנגל, שעבד בקבוצת מזרחי-טפחות 22 שנה, ותרי ישכיל תתמנה במקומה של דינה נבות, שעמדה בראש החטיבה לשיווק ופרסום במשך כ-10 שנים. בתמונה: שבי שמר.

32  MIZRAHI

 

במבצע לאיסוף בדלי סיגריות ופסולת במטרה להפוך את החופים נקיים יותר, התייצבו ביום שישי האחרון עובדי חברת פיליפ מוריס בע”מ ובני משפחותיהם בחוף ניצנים וניקו את החופים. הפעילות בישראל התקיימה במסגרת פעילות בינלאומית של פיליפ מוריס העולמית ב- 68 אתרים ברחבי העולם. סה”כ נאספו על ידי אלפי עובדי החברות השונות בעולם 17,000 קילו של זבל ו- 160 קילו של בדלים.

33   MORIS

 

עשרות בכירים מתעשיית ההייטק ופיתוח המוצר הגיעו לאירוע השקת המשרדים החדשים של קבוצת Geomatrix ברעננה, שבין מקימיה יוצאי המרכז הטכנולוגי של יחידת 8200. החברה השיקה בשנים האחרונות מוצרים שזכו לתשומת לב בינלאומית רחבה בהם מסיכת הפנים Vue Shield אותה פיתחה החברה לצד המעצב הבינלאומי ג’ו דוסה (Joe Doucet) והגיע עד למופע הסופרבול האחרון.

34  Geomatrix

 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

TAVIM

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook