ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 28/10/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

44

INDEX BIZTEC 

 החדשות העסקיות של השבוע 

טריבונה - 28 לאוקטובר  2021

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

מאת: בלה דיאמנט 

  

 

עמוס תמם, אופירה אסייג, מושיק רוט, עדן אלנה וקים אור אזולאי נבחרו להוביל את קמפיין הפרסום ל- Poalim Wonder – תוכנית הנאמנות החדשה של בנק הפועלים. במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס one, צולם סרטון הומוריסטי ובו עמוס תמם מגייס את נבחרת המומחים להטבות של פועלים וונדר. תמם אוסף את הכוכבים לנבחרת של פועלים וונדר כל אחד באמצע החיים והעולם שלו: את עדן אלנה הוא אוסף מאחורי הקלעים רגע לפני הופעה גדולה, את אופירה אסייג ממנזר בודהיסטי בטיבט כשהיא בגלימה של נזירים, את מושיק רוט ממטבחון מאולתר במילואים בדרום בסגנון גבעת חלפון ואת קים אור אזולאי מפדיקור במכון יופי. בתמונה: גלית פולק מנהלת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים, לצד עמוס תמם ונבחרת המומחים של פועלים וונדר: אופירה אסייג, מושיק רוט, עדן אלנה וקים אור-אזולאי.

1 POALIM

 

שר התרבות והספורט, ח”כ חילי טרופר ביקר בכפר נהר הירדן הממוקם בגליל התחתון. את השר קיבל מנכ”ל הכפר, תא”ל במיל’ יובל חלמיש וצוות הכפר שערכו לחילי סיור מקיף ב- 245 הדונם שהכפר משתרע עליהם. ביניהם בבריכת השחייה הייחודית המיועדת גם לכניסה עם כיסא גלגלים. השר נפגש גם עם מדריכי הכפר לשוע מהם על עבודתם. כפר נהר הירדן הוא כפר נופש ייחודי לילדים המתמודדים עם מחלות כרוניות, גנטיות ומחלות מסכנות חיים. זהו אחד מ-16 כפרים ברחבי העולם, המשתייכים לארגון הבין-לאומי שהקים פול ניומן בשנת 1988 בארצות הברית Serious Fun Network. עמותת כפר נהר הירדן בישראל הוקמה בשנת 2000, ויו”ר מועצת המנהלים שלה הוא חיים טופול. כפר הנופש מציע ללא תשלום חוויות בלתי נשכחות, מלאות הנאה ועניין ובטוחות מבחינה רפואית, הניתנות לילד ולמשפחתו .

2 YARDEN 

ועידת השלטון המקומי לחדשנות Muni expo התקיימה במשך יומיים באקספו ת”א גני התערוכה. האירוע השנתי הגדול של השלטון המקומי בישראל כלל בתוכו יריד מציגים, כנסים מקצועיים ואירוע בינלאומי – Muni World. השתתפו באירוע ראש הממשלה נפתלי בנט, שרת הפנים איילת שקד ונשיא המדינה יצחק הרצוג ועוד כ-9,000 מנהלים בכירים מ-257 רשויות ו-400 חברות ולמעלה מ–170 מציגים מהצמרת המוניציפלית בישראל שהציגו את מיטב החדשנויות לניהול עירוני. בתמונה: דב ליטבנוף ראש מועצת תמר לשעבר, והיום מנכ״ל ILAN Israel Latin American network, עו”ד שיר הספרי ממתגת ערים ונדל”ן ואיילת שקד שרת הפנים.

3 EXPO 

חברת הכנסת הטרייה אפרת רייטן מ”העבודה”, הגיעה לביקור במרכז הלוגיסטי של ארגון “לתת”. מנכ”ל הארגון ערן וינטרוב, ונשיא ומייסד ארגון לתת ז’יל דרמון הציגו בפניה את הצעדים אשר ניתן לעשות מול שר הרווחה ואחרים, על מנת להגדיל את הכסף המוקצה לאי ביטחון תזונתי ולהכניסו לבסיס התקציב. בארגון לתת נערכים לקראת יום העוני שיתקיים בדצמבר הקרוב, אשר במסגרתו יציג הארגון את דו”ח העוני האלטרנטיבי לשנת 2021 בועדת העבודה והרווחה, שחברת הכנסת רייטן היא היו”ר שלה.

 4 LATT

אירוע הוקרה למיזם “אמץ לוחם” ולתורמיו התקיים ביום חמישי האחרון במחנה הקריה, בראשות הרמטכ”ל רא”ל אביב כוכבי, ובהשתתפות חברי פורום מטכ”ל ומנכ”לי החברות המאמצות. “אמץ לוחם” הינו מיזם מעורבות חברתית שנועד לתמוך במערך הלוחם בצה”ל, באמצעות חיבור בין חברות ותורמים מהארץ ומהעולם לבין יחידות לוחמות. במיזם שותפים כ-80 חברות עסקיות, ארגונים ותורמים בישראל. את המיזם מלווה גם ארגון ה- FIDF אשר מהווה שותף אסטרטגי למיזם ומחבר קהילות יהודיות בארה”ב לגדודים בצה״ל.

5 COHAVI

 

בסוף השבוע האחרון, התקיים אירוע השקה של תערוכה בינלאומית ראשונה מסוגה בישראל ובעולם, פרי יוזמה של הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים וקרן אאוטסט לאמנות עכשווית בשיתוף ותמיכת הקרן לירושלים, והיא חלק מפרויקט בינלאומי ענק בו תוצג אותה התערוכה בו זמנית ב-12 גנים בוטניים ב-6 מדינות ברחבי העולם. לארוע הגיעו עשרות רבות של עיתונאים, מובילי דיעה וגם עינת שרוף עם הנכדים והבעל, דרור גלוברמן עם הבנות שלו, קובי אוז עם אימו המשפחה, אלעד זוהר עם האשה ושלושת הילדים, שירז טל עם בתה, יניב המגניב ושני ילדיו, שירה איסקוב עם בנה ועוד.

6 SARUF

 

אילנה שושן, בעבר מלכת היופי של ישראל ובהווה אשת עסקים בינלאומית, הגיעה לביקור עם חברותיה הטובות, יפעת קריב סמנכ”לית ‘תיקון עולם’ וגבירה וולקוביץ’ מעצבת האופנה. הן החלו את יומן במלון היוקרה ‘וולדורף אסטוריה’ עם ארוחת הבוקר, ולאחר מכן התפנקו בטיפולים בספא החדש ‘גרלן’ שבמלון. אח”כ ביקרו ב ‘מוזיאון ידידי ישראל’, והמשיכו לתערוכה, ‘לראות את הבלתי נראה’, פרי יוזמה של הגן הבוטני בירושלים.. לסיום, הן קינחו בארוחה מצוינת במסעדת תמול שלשום, מוסד התרבות ובית הקפה הירושלמי המיתולוגי של דן גולדברג.

7 SHUSHAN

 

מעל 4000 משתתפים לקחו חלק במרוץ בוז’ולה ישראל ה-2, של מרתון ישראל, בשיתוף המועצה האזורית גזר ויקב ברקן. בין הרצים: שר התיירות יואל רזבוזב, ח”כ יוראי להב הרצנו מיש עתיד, יאיר הירש מנכ”ל משרד הפנים, ינקי קוינט מנכ”ל רשות מקרקעי ישראל ורותם ידלין ראשת מועצת גזר. בתמונה: ראשת מועצת גזר רותם ידלין עם שר התיירות וחבר הכנסת יוראי להב.

8 START 

חברת טבע נעלה השבוע סדרת אירועים לעובדים ובני משפחותיהם בהופעה של חנן בן ארי ב-‘מיני ישראל’. ארבעה אירועים שונים התקיימו על רקע חגיגות 120 שנה להיווסדה של טבע, ובמסגרתם השתתפו כ-9,000 משתתפים (עובדים, בני זוג וילדיהם). העובדים נהנו מהופעות של עידן חביב, יובל דיין וחנן בן ארי, וכן מפעילות משפחתית בסופרלנד בראשל”צ, כמו גם מתערוכה ייחודית המתעדת את אבני הדרך המרכזיות ב-120 שנות פעילותה של חברת טבע בישראל ובעולם. בתמונה: חנן בן ארי עם אריה רבינוביץ, סמנכ״ל משאבי אנוש של טבע בישראל

9 HANAN

 

השבוע הציגו השרה לשוויון חברתי מירב כהן ושוקי פליין משנה למנכ”ל חברת תיגבור את התוכנית “ותיקים בעבודה” לתעסוקה של בני 60 ומעלה, המפגש התקיים בבית התאחדות המלאכה והתעשייה ביוזמת מנכ”לית חברת תיגבור אורית בנבנישתי , אליו הוזמנו מעסיקים מתחומים מגוונים במשק. במסגרת התוכנית יוענקו שירותי השמה למחפשי עבודה בני 60 ומעלה, יופעלו יחידות תעסוקה למבוגרים, מערך הכשרות ופיתוח ידע, ליווי מקצועי גם לאחר ההשמה.

10 TIGBUR 

השבוע נערכה פרמיירה חגיגית בקאמרי של “החיים הם קברט” בכיכובם של איציק כהן, דנה פרידר וגל פופולר. הגיעו לצפות: דרור קונטנטו ובתו, ציפי רפאלי, אוהד חיטמן, מיה לנדסמן, אמיר שורוש (רמזי מ”קופה ראשית”) ועוד.

11 BAR

 

אמן החושים ליאור סושרד נבחר לשמש כשגריר בינלאומי של מותג שעוני היוקרה HUBLOT (הובלו). סושרד מצטרף לרשימת שגרירי ארוכה ומכובדת של שגרירי המותג. שמו יופיע לצד כוכבים ובהם שחקן הכדורגל הצרפתי קיליאן אמבפה, הטניסאי נובאק דג’וקוביץ, המוזיקאי הבינלאומי ג’יי סנייק ועוד. במסגרת שיתוף הפעולה, סושרד צפוי להשתתף בקמפיינים בינלאומיים, אירועים והשקות של הובלו מסביב לעולם ובישראל. בעתיד מתוכנן גם שעון במהדורה מיוחדת בשיתוף האמן.

12 SUSHARD

 

השבוע נפתחה באופן רשמי חנות הדגל הראשונה בישראל של מותג הספורט הבינלאומי “סלומון” בנמל תל אביב. את הזיכיון הרשמי לשיווק המותג בישראל, מחזיקה חברת קל גב סחר. החנות הושקה על שטח של 240 מ”ר ובהשקעה של כמיליון שקלים, ומציגה את מגוון הפריטים לרצים ולמטיילים מקצועיים. הגיעו להשקת החנות קארין גנץ רון מבעלי קל גב סחר, אביב בן יעקב מנכ”ל קל-גב סחר, אייל פינטו מנהל המותג SALOMON בארץ ובכירים ונציגי החברה נוספים. בתמונה מימין: אביב בן יעקב מנכל קל גב וקארין גנץ רון מבעלי הרשת.

13 SALOMON 

בכירי רשת ZAGA – פינות אוכל, ארחו בערב חגיגי עשרות אדריכלים ומעצבים מכל רחבי הארץ, לרגל השקת הקולקציה החדשה לחורף 2022. במסגרת האירוע שנערך בסניף הדגל ברחוב הלח”י בבני ברק, נהנו האורחים מארוחה חגיגית, קוקטייל, מינגלינג ומערב קונספט: ‘מדברים אופנה’ מלווה בארבעה יוצרים ישראלים מתחומי האופנה והעיצוב, אשר הציגו את נקודת מבטם הייחודית בשדה האופנה והעיצוב הישראלי ומערכת היחסים שמנהלים עם מושג הלבוש: ללבוש צילום, ללבוש טקסטיל ללבוש זהות ולחבוש אוכל.

14 ZAGA 

שחקן קבוצת הכדורגל בית”ר ירושלים, אופיר קריאף פותח השבוע בית קפה חדש בקניון הדר בירושלים תחת השם: Sweets , יחד עם שני שותפים: ורד בלישה ואיש העסקים אחיטוב גץ. בית הקפה של קריאף נפתח בהשקעה של כ 1 מיליון ₪, ומתפרש על פני 30 מ”ר. השפית אלונה פארוז מונתה כשף הראשי של הקפה והיא מנצחת על תפריט עשיר ומוקפד.

 15 Sweets

הזמרת והשחקנית אגם בוחבוט יוצאת בשיתוף פעולה עם מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, במסגרתו יושק קליפ טיקטוק עם מסר חברתי לצעירות: תהיי מי שאת רוצה להיות. אגם בוחבוט הקליטה את השיר שנכתב והולחן במיוחד למהלך שיעלה בתחילת חודש נובמבר ברשתות החברתיות: בטיקטוק, באינסטגרם, בפייסבוק וביוטיוב ובנכסיו הדיגיטליים של המותג. היא הגיעה לסט הצילומים הישר מחופשה זהוגית הראשונה בלונדון עם בר ברימר. בצילומי הקליפ יקחו חלק משפיעניות וצרכניות אמיתיות.

 16 AGAM

השבוע התקיים בקניון עזריאלי מודיעין יריד התנדבות לנוער בכיתות ט’- יב’ של תושבי מודיעין – מכבים – רעות, בו עשרות ארגונים ועמותות באזור פתחו את דלתותיהם וגייסו את בני הנוער בעיר להתנדב ולתרום למען הקהילה במגוון תחומים שונים: עזרה לקשישים, התנדבות עם ילדים, נכים ועוד.

17 SAVTA

 

השבוע בצפון נפגשו מנחם הורוביץ, השף שאול בן אדרת וגיא פרנס לצילום אייטם אודות ‘שקית הפלא של בני’. פרנס הציג בפני מנחם והשף בן אדרת את יכולותיה החשובות של השקית ובעיקר הסביר להם ולצופים, איך שקית חכמה יכולה להביא לחיסכון גדול במטבח הביתי. בתמונה: הורוביץ, פרנס ובן אדרת

18 HOROWITZ 

חברת ל’אוקסיטן מתמקדת במשך שנים רבות בדרכים להפחתת הפסולת. כצעד נוסף בפעילותה למען הצלת כדור הארץ ולהגברת המודעות לנושא איכות הסביבה, יזמה ל’אוקסיטן במשך שנה קמפיין מיחזור, במסגרתו לקוחות המותג החזירו לחנויות אריזות ומוצרים לאחר שימוש. בהמשך לפעילות זו, פנתה ל’אוקיסטן למכללת שנקר, וביחד יזמו סדנת עבודה לתלמידי התקשורת החזותית. הסדנה בהשראתה של הכוהנת הגדולה ליצירת עבודות אומנות מחומרים שאין בהם שימוש, בתיה עוזיאל, נבנתה תחת השם “4 היסודות”. התלמידים התבקשו להשתמש במארזים שנאספו במבצע המיחזור של ל’אוקסיטן, ולייצר מהם מייצבים חדשים בנושא: רוח, מים, אש, נחושת ואדמה. המייצבים של התלמידים מוצגים בתערוכה נודדת בין הקניונים. בארוע הפתיחה שלהתערוכה בקניון רמת אביב נכחו עדי עוזיאל מבעלי חברת ל’אוקסיטן והדר גבע סמנכ”לית שיווק ל’אוקסיטן.

19 OXCITEN

 

אליאב בצלאל (בצי) (44) מונה כשף הראשי של מרכז ‘נורית’ בית דיור יוקרתי לתשושי נפש הממוקם ביפו, ברמה מלונאית איכותית גבוהה ומיועד לחולי דימנציה ואלצהיימר. אליאב, בוגר בית ספר ‘בישולים’, בעברו ניצח על התפריט בבית האירוח ‘שלו ביער’ בטבעון והיה סו-שף במסעדת אואזיס תל אביב. אליאב מתמחה בקולינרייה המשלבת ארוחות גורמה עם חומרי גלם איכותיים.

20 NURIT 

כנס הפודטק הבינלאומי השביעי של קבוצת שטראוס נערך השבוע. במהלך הכנס, שהתקיים השנה בפלטפורמה וירטואלית, הציגו עשרות סטרטאפים ישראלים את המיזמים המתקדמים בתחום המזון. כמו גם השתתפו בכירי תעשיית המזון והטכנולוגיה בעולם בהם: מנכל רשות החדשנות ומנכ”ל GFI. בכנס צפו כאלף משתתפים מרחבי העולם. גיורא בר-דעה, מנכל קבוצת שטראוס: קהילת הפודטק בישראל הנה מובילה בינלאומית בתחום, ואנחנו מאמינים שהמשך השקעה בפיתוח פתרונות חדשניים תמצב את ישראל כ”פודטק ניישן”.

 21 FOODTEC

אודי אדלמן המנהל והאוצר הראשי של המרכז לאמנות דיגיטלית חולון, אביטל ברק אוצרת משנה במרכז לאמנות דיגיטלית, דני וייס מנכ”ל מדיטק חולון והילה שרמן מנהלת שיווק מדיטק חולון, השיקו את תערוכת “פרשת מים” על רקע משבר האקלים העולמי. באירוע הושק הספר “קונסטלציה – המרכז לאמנות דיגיטלית 2021-2011” לציון העשור השני לפועלו של המרכז לאמנות דיגיטלית. התערוכה מתקיימת במסגרת שת”פ מתמשך עם מכון גתה, בתמונה מימין לשמאל: דני וייס – מנכ”ל מדיטק חולון, מוטי ששון – ראש עיריית חולון, הילה שרמן – מנהלת שיווק מדיטק חולון ואודי אדלמן – המנהל והאוצר הראשי של המרכז לאמנות דיגיטלית.

 22 DIGITAL

חברת הצבע נירלט נותנת זו השנה הראשונה חסות ליריד האמנות ‘צבע טרי’. במסגרת שיתוף הפעולה קיימה נירלט אירוע אדריכלים והשיקה את קולקציית MIX & MATCH 2021/22 . עמרי לוטן מנכ”ל נירלט, הדס כהן מנהלת תחום אדריכלים והשראה בנירלט יחד עם המעצב גיל רויטר הציגו את לקהל את קולקציית הצבעים ושלושת המייצבים שהוקמו לטובת היריד, המבטאים באופן חוויתי ויצירתי במיוחד את הצבעוניות הבולטת והאופי העיצובי המובהק של כל אחד מעולמות התוכן שבקולקציה. נכחו באירוע: תמי מרקוביץ סמנכ”לית שיווק נירלט, האדריכלים: יואב מסר, ירון טל , אורלי דקטר ועוד. בתמונה: גיל רויטר מעצב פנים והדס כהן מנהלת תחום אדריכלים והשראה נירלט.

23 NIRLAT

 

בשבוע שעבר נערכה השקת ה-EP (מיני אלבום) של כוכב הפופ יהונתן מרגי במועדון הזאפה במידטאון תל אביב. מסעדת דלי אסייתי שבהוד השרון בחרה לתת חסות עם מגוון רחב של מגשי סושי באירוע. הגיע לצפות בהופעה משורה ראשונה ניב כוכב מבעלי המסעדה, שחזר מלונדון מסיבוב מסעדות אסייתיות עם השף מידד סטבינסקי.

24 MERGI

 

יו”ר קבוצת תדמיר רון ארצי ומנכ”ל החברה אבי מנוחין, השיקו בטקס מרגש יחידה חדשה שהקימה קרן התרומות של הקבוצה, בשיתוף תוכנית “גדולים במדים” ותפעל בבסיס צריפין. חיילים וחיילות עם מוגבלויות יסייעו בהכנת מנות קרב במסגרת שירותם הצבאי. השבוע התקיים טקס פתיחת היחידה, והחיילים קיבלו את מדי צה”ל ודסיקיות. בטקס השתתפו הורי החיילים החדשים, עובדי קבוצת תדמיר ומנהליה, יו”ר גדולים במדים האלוף במיל. גבי אופיר והמנכ”ל מנדי בלינצקי.

25 TADMIR

 

מרוץ פורמולה 1 שבו משולבת טכנולוגיה ישראלית זו סיבה מעולה למסיבה. חברת Zadara, ספקית הענן הרשמית של קבוצת Alfa Romeo Racing ORLEN בפורמולה 1 אירחה השבוע צפייה משותפת במרוץ Austin Grand prix F1, בגלריה דובנוב בתל אביב. לאירוע הגיעו כ-70 משתתפים, ביניהם עובדי החברה ובכיריה, יאיר הרשקו, -CTO, שירי קרמן, VP Engineering, טל רותם, מנהל איזור, סימון גרינברג, VP Product לקוחות ופרטנרים בארץ, גל עפרי, CTO and business development ולירן מזרחי, מנהל פעילות עסקית דאטה סנטר מבזק בינלאומי, רן בן ישי, מוביל תחום הענן הפרטי וההיברידי במטריקס וקובי גיירו, cloud director מ-ONE. כמו גם קבוצות מעריצי פורמולה1. במקביל, צפו בלייב מהמסלול באוסטין נלסון נחום, מנכ”ל Zadara ולקוחות גדולים מארה”ב.

26  ORLEN

 

קבוצת שופרסל משיקה תכנית חדשה למועדון הלקוחות הגדול בישראל: שופרסל SUPREME מציעה לכ-2 מיליון לקוחותיה חווית משתמש דיגיטלית ופרסונלית עם חיבור קל ומהיר לארנק הדיגיטלי PayBox, לצד תכנית צבירה חדשנית ומשתלמת. התוכנית מאפשרת ללקוחות שיקנו מדי חודש ב-500 ₪ ומעלה בקבוצת שופרסל, בסניפים ובאתר, לצבור מטבעותSUPREME – מטבעות וירטואליים. את המטבעות שנצברו ניתן יהיה להמיר ולממש בקלות בקניות בקבוצת שופרסל ו-Be ובלמעלה מ-150 רשתות תו הזהב, חנויות ומסעדות באמצעות אפליקציית PayBox בתמונה: איציק אברכהן מנכ”ל קבוצת שופרסל.

 27 BE

משרד יחסי הציבור goodnews בבעלות רותם שדה תופס תאוצה עם מגוון לקוחות חדשים: מותג “המעצבות” – לוסי וליטל, כנס האיקומרס של חברת SE-המומחים לכנסים, אירוע חנוכה הלוהט לילדים – מיינקראפט נגד פורטנייט, קליניקה ומותג הקוסמטיקה – הרמון היופי, “רונית וג’ונתן” ו”משפחת ליופריו” – היוטיוברים המובילים, נמרוד רון – אמן פופ אפ פורץ דרך. משרד goodnewsיחסי ציבור מנוהל ע”י רותם שדה, ועל לקוחות המשרד נמנים: רשת “נוי השדה” לפירות וירקות בבעלות נוי הדס, אילנית ייבוא ושיווק צעצועים, משווקת מותגי LEGO, LOL ועוד, חברת פלפוט המתמחה בציוד החזרה לבית הספר, עמותת חמניות, חברת הקוסמטיקה MY SHEMEN, שוק ריחות וטעמים, חברת MASAEAT המובילה בתחום הפודטראק, קבוצת מאטל, קבוצת מגדלי איתי, יקב ארזה, חברת הזרע, שיריז פטיסרי, רשת קיווי והוניגמן לילדים ועוד.

28 goodnews

 

פרדי אבוקרט, מנכ”ל חברת קליל השיק בימים אלו אסטרטגיה שיווקית של החברה, עם קמפיין חדש אשר שם את חשיבות החלון בתהליך הבנייה, כפרמטר החשוב ביותר ליצירת איכות חיים טובה בבית ומקסום פוטנציאל החיבור בין הבית לסביבה בחוץ. תקציב הקמפיין כ-3 מיליון ₪ .

29 KLIL 

מאות בעלי עסקים השתתפו במפגש הלקוחות השנתי של החטיבה לבנקאות מסחרית שהתקיים בגן האירועים “קאי ריזורט” בעמק חפר. שוקי בורשטיין, מנכ”ל בנק מרכנתיל במפגש לקוחות שנתי של החטיבה לבנקאות מסחרית: “הבנק היה לצד בעלי העסקים בתקופת משבר הקורונה, עם קרנות לליווי עסקים בסכומים של 4 מיליארד ₪”. בתמונה מימין לשמאל: שוקי בורשטיין מנכ”ל בנק מרכנתיל, מוטי קמחי מנהל אגף מסחרי צפוני וציון בקר סמנכ”ל, מנהל חטיבה מסחרית.

30 KAI 

חב’ “טבע נאות” תשתתף בתצוגת האופנה “קורנית לוס אנג’לס” ותציג קולקציית קפסולה שעוצבה במיתוג שכולו חגיגה צבעונית שמחה וקלילות. קולקציית הקיץ של חב’ “טבע נאות” תוצג בתצוגה האופנה ב-4 לנובמבר על מסלול הדוגמנות בלוס אנג’לס. בתמונה: מיכאל אילוז מנכ”ל חב’ “טבע נאות”

31 NAOT 

כדורגלן העבר ג’ובאני רוסו הסובל תדיר מכאבי גב, בשל הקריירה הספורטיבית שלו, גילה את הטיפול הייחודי מבית PAIN FREE, באמצעות פולסים אלקטרומגנטים, וכך הצטרף לסוללת הסלב שהטיפול שינה את חייהם, כמו גילה אלמגור ושלמה שרף. בימים אילו ג’ובאני רוסו מככב בתוכנית הפייסבוק T.v gram ביחד עם אלון מזרחי ושי שצברג, ומארח שם דמויות מעולם הספורט, ואילו עם אשתו מאיה פישל, השניים מובילים שם תוכנית זוגית משעשעת. בצילום: יקי עזריה הבעלים של חברת painfree uג’ובאני רוסו/

32 PAIN FREE

רוית אסף חגגה השבוע את השקת הסניף החמישי שלה במודיעין, והצטרפותו של ליאם הבן שלה לחברה, כמנהל תחום הפעילות באונליין. שון בלאיש הפיק את האירוע בשלוותה נמל תל אביב עם עשרות אורחים, חברים וסלב. בתמונה: רוית אסף והבן ליאם.

33 RAVIT

 

נציגים מענף התקשורת, הפרסום וההייטק לצד בכירים מהמגזר העסקי נצפו ביום חמישי האחרון בגלריה פרימה ת”א, בפתיחת תערוכת הציור החדשה של האיסטרטג ומומחה המיתוג אמיר צור, שפיתח בשנים האחרונות קריירה מקבילה כאחד מאמני הפופ-ארט המסקרנים בישראל. בתערוכת הציורים ‘עתיד נוסטלגי’, אמיר צור לוקח אותנו למסע בעולם הדימויים האורבני המיוחד שלו, המשלב פיסות מהיום-יום התל-אביבי הרותח והתייחסות לדמויות אייקוניות מוכרות שעושות את העיר. בין המשתתפים שנכחו בפתיחה החגיגית: רון וקסלר – מנכ”ל חברת ישראכרט, אייל ארד – היועץ האסטרטגי הוותיק, חיליק שריר – מנכ”ל קשת 12, גיל ביילין – הפוליטיקאי והיזם החברתי, גלי טאוב שריג – מנכ”לית car2go, שירי גורדון – מנכ”לית קבוצת גורדון ועוד.

34 PRIMA

 

בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי”ל) זכתה מאוחדת במקום הראשון בקטגוריית שירות בעולם טכנולוגי ודיגיטלי, בין היתר על הטמעת שירות מאוחדת היברידית המשלבת את הרפואה המסורתית עם זו החדשנית, דיגיטלית. התחרות נערכה זו השנה ה-18 והיא התחרות המובילה בארץ לשירות וחוויות לקוח בה מתמודדים ארגונים מובילים במשק הישראלי בשבע קטגוריות שונות. על בימת התחרות עלו לקבל את הפרס: עמוס מאור סמנכ”ל לקוחות במאוחדת, חנה שילדר ראש אגף הדיגיטל במאוחדת ואורי אברהם מנהל אגף השירות. בתמונה מימין לשמאל: אורי אברהם, עמוס מאור וחנה שילדר.

35 CX

לאחרונה הושקה העונה הרביעית של “הבתים היפים ביותר בישראל” באולם התצוגה של “צמר שטיחים יפים” בראשון לציון. את מעצבי הפנים והאדריכלים מהשורה הראשונה, קיבל דניאל חסון מנחה התוכנית אשר סיפר שכבר בימים אלו מצטלמת עונה חדשה, לצד תמיר כהן בעלים ומנכ”ל הרשת. מימין: מיכאל אהרון כהן סמנכ”ל פרוייקטים ומכירות צמר שטיחים יפים, מעצב הפנים דניאל חסון ומנכ”ל צמר שטיחים תמיר כהן.

36 NADLAN

 

במהלך חודש אוקטובר המוקדש לגילוי מוקדם של סרטן השד, חברת קוויק סופר אונליין, החליטה לצרף לכל משלוח המסופק ברחבי הארץ, גלויה עם מסר לגבר ולאישה: צד אחד של הגלויה הוא מסר לאישה המתזכר אותה להיבדק, והצד השני הוא מסר לגבר לתזכר את האישה להיבדק. בתמונה: דורין פישר, סמנכ”לית השיווק והשרות של קוויק סופר אונליין.

37 QWIQ 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

TAVIM

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook